לתושבי העמק נמאס!! חרם על רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
לתושבי העמק נמאס!! חרם על רכבת ישראל

לתושבי העמק נמאס!! חרם על רכבת ישראל
31.1 , השעה 6 בערב, תחנת חיפה מרכז השמונה - רכבת עם 2 קרונות בלבד עומדת בתחנה חצי שעה שלמה, עומס נוסעים מטורף ברכבת, לאחר חצי שעה של המתנה מורידים צוות הרכבת את כל הנוסעים מהרכבת בטענה שהעומס גדול מדי בשביל הנסיעה.. כמובן שאם תביאו רק 2 קרונות שמספיקים בקושי לזבוב יהיה עומס
די, לנו היחס הזה הגיע עד כאן! כל פעם אותו סיפור עם קרונות קצרים ועומס! אנחנו לא אזרחים סוג ב', לנו נמאס מהיחס הזה מרכבת ישראל
אני אישית מפסיקה לנסוע ברכבת אם המצב הזה ממשיך.. עצוב לי שככה אני מפסיקה את הנסיעה שלי איתם ולא בגלל שמחר מסתיימת תקופת החינם
 

Bus Nerd

Active member
אם יחרימו את הרכבת העומס ייקטן

לתושבי העמק נמאס!! חרם על רכבת ישראל
31.1 , השעה 6 בערב, תחנת חיפה מרכז השמונה - רכבת עם 2 קרונות בלבד עומדת בתחנה חצי שעה שלמה, עומס נוסעים מטורף ברכבת, לאחר חצי שעה של המתנה מורידים צוות הרכבת את כל הנוסעים מהרכבת בטענה שהעומס גדול מדי בשביל הנסיעה.. כמובן שאם תביאו רק 2 קרונות שמספיקים בקושי לזבוב יהיה עומס
די, לנו היחס הזה הגיע עד כאן! כל פעם אותו סיפור עם קרונות קצרים ועומס! אנחנו לא אזרחים סוג ב', לנו נמאס מהיחס הזה מרכבת ישראל
אני אישית מפסיקה לנסוע ברכבת אם המצב הזה ממשיך.. עצוב לי שככה אני מפסיקה את הנסיעה שלי איתם ולא בגלל שמחר מסתיימת תקופת החינם
אם יחרימו את הרכבת העומס ייקטן
ואז ימשיכו להפעיל מערכים קצרים :)
 

gsi13579

New member
ימשיכו להפעיל מערכים קצרים גם אם לא יחרימו אותם

אם יחרימו את הרכבת העומס ייקטן
ואז ימשיכו להפעיל מערכים קצרים :)
ימשיכו להפעיל מערכים קצרים גם אם לא יחרימו אותם
העיקר "חיבור הפריפריה למרכז"... הם לא יכולים לתת מערכים קצרים מאוד במיוחד לא בשעות עומס.. ההיגיון שלהם פשוט מדהים.. לפחות בשעות שפל היו מביאים מערכים קצרים.. אבל בשעת עומס??
הלוואי אמן שהקו יכשל! אם רכבת ישראל לא יודעת להפעיל אותו נורמלי אז שלא יפעילו בכלל
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
להיפך- תבואו בהמוניכם ותפגינו. העמק אינו דימונה.

ימשיכו להפעיל מערכים קצרים גם אם לא יחרימו אותם
העיקר "חיבור הפריפריה למרכז"... הם לא יכולים לתת מערכים קצרים מאוד במיוחד לא בשעות עומס.. ההיגיון שלהם פשוט מדהים.. לפחות בשעות שפל היו מביאים מערכים קצרים.. אבל בשעת עומס??
הלוואי אמן שהקו יכשל! אם רכבת ישראל לא יודעת להפעיל אותו נורמלי אז שלא יפעילו בכלל
&nbsp
להיפך- תבואו בהמוניכם ותפגינו. העמק אינו דימונה.
הדרישה חייבת להיות מערכים באורך נורמאלי בלו"ז הבא שיצא כנראה באביב עם המעבר לשעון קיץ. העובדה היא שמה שתוכנן לעמק אינו מספיק לדרישה ועל הרכבת לתגבר את הקו במיוחד לקראת פתיחת תחנת חוצות המפרץ מזרח. צריכה להיות פנייה לאמצעי התקשורת, לשר התחבורה וכן לארגוני הנוסעים. התגובה ההולמת להורדה כזו ממערך דימונה צריכה להיות הפגנה באולם הכרטיסים שתבייש את הרכבת והעלאתה לרשת כולל יוטיוב, פייסבוק ופורום זה. אינני קורא לחסימת מסילות כי זו סכנת חיים אבל אני קורא לכמה שיותר רעש חוקי בדרכי שלום שיביא להקצאת מערכים ראויים.
 
לב המפרץ מזרח, לא חוצות המפרץ מזרח

להיפך- תבואו בהמוניכם ותפגינו. העמק אינו דימונה.
הדרישה חייבת להיות מערכים באורך נורמאלי בלו"ז הבא שיצא כנראה באביב עם המעבר לשעון קיץ. העובדה היא שמה שתוכנן לעמק אינו מספיק לדרישה ועל הרכבת לתגבר את הקו במיוחד לקראת פתיחת תחנת חוצות המפרץ מזרח. צריכה להיות פנייה לאמצעי התקשורת, לשר התחבורה וכן לארגוני הנוסעים. התגובה ההולמת להורדה כזו ממערך דימונה צריכה להיות הפגנה באולם הכרטיסים שתבייש את הרכבת והעלאתה לרשת כולל יוטיוב, פייסבוק ופורום זה. אינני קורא לחסימת מסילות כי זו סכנת חיים אבל אני קורא לכמה שיותר רעש חוקי בדרכי שלום שיביא להקצאת מערכים ראויים.
לב המפרץ מזרח, לא חוצות המפרץ מזרח
וכדאי להמתין ולראות מה יקרה בשבועות הקרובים החל ממחר.
ממחר הנסיעה בקו העמק בתשלום.

ושעון קיץ בפני עצמו אינו גורם להוצאת לו"ז חדש. לרכבת יש מראש לו"ז מוכן לתקופות שונות בשנה.
 

משה12333

New member
המסילה הזאת לא נבנתה לרכבות נוסעים. המסילה הזאת לא נבנתה כדי

לב המפרץ מזרח, לא חוצות המפרץ מזרח
וכדאי להמתין ולראות מה יקרה בשבועות הקרובים החל ממחר.
ממחר הנסיעה בקו העמק בתשלום.

ושעון קיץ בפני עצמו אינו גורם להוצאת לו"ז חדש. לרכבת יש מראש לו"ז מוכן לתקופות שונות בשנה.
המסילה הזאת לא נבנתה לרכבות נוסעים. המסילה הזאת לא נבנתה כדי
"לחבר את הפריפריה למרכז". המסילה הזאת לא נבנתה בשביל תושבי העמק או בשביל טיולים בחופשות חול המועד.

המסילה הזאת נבנתה אך ורק לרכבות המטען מנמל חיפה למסוף המטענים החדש הזמני שנבנה בבית-שאן והחדש הקבוע שייבנה בקרוב במקומו. רכבות הנוסעים רק מפריעות לרכבות המטען.

רכבת ישראל מתכננת להפעיל סביב השעון רכבות משא מבית שאן לחיפה ובחזרה, כדי להעלים את משאיות המכולות מכבישי העמק שעושות כרגע את אותה הדרך הלוך ושוב סביב השעון ביעילות אפסית ובמחיר עצום.

רכבת אחת מורידה 60 משאיות מהכביש ומביאה 60 מכולות במהירות לשני הצדדים.

מסוף המטענים החדש (הזמני והקבוע) הוא ברכה לתושבי בית שאן כי הוא מציע עבודה ללא סוף סביב השעון ליד ביתם (תנועת המכולות מירדן לנמל חיפה מתרחשת סביב השעון ללא הפסקה).

המכולות יועברו ישירות ממסוף הגבול "נהר הירדן" של רשות שדות התעופה למסוף המטענים החדש של רכבת ישראל ומשם לנמל חיפה במהירות שיא. מנמל חיפה הן עוברות באוניות ענק לנמלי הים של אירופה.

רכבת ישראל מתכננת להרוויח הרבה מאד כסף מקו מטענים זה.

כל הפרוייקט הזה הוא חלק מפירות השלום של הסכם רבין-חוסיין בין מדינת ישראל לממלכת ירדן.





 

נתנאל531

Well-known member
היקף המטען שעובר כעת בין נמל חיפה לירדן

המסילה הזאת לא נבנתה לרכבות נוסעים. המסילה הזאת לא נבנתה כדי
"לחבר את הפריפריה למרכז". המסילה הזאת לא נבנתה בשביל תושבי העמק או בשביל טיולים בחופשות חול המועד.

המסילה הזאת נבנתה אך ורק לרכבות המטען מנמל חיפה למסוף המטענים החדש הזמני שנבנה בבית-שאן והחדש הקבוע שייבנה בקרוב במקומו. רכבות הנוסעים רק מפריעות לרכבות המטען.

רכבת ישראל מתכננת להפעיל סביב השעון רכבות משא מבית שאן לחיפה ובחזרה, כדי להעלים את משאיות המכולות מכבישי העמק שעושות כרגע את אותה הדרך הלוך ושוב סביב השעון ביעילות אפסית ובמחיר עצום.

רכבת אחת מורידה 60 משאיות מהכביש ומביאה 60 מכולות במהירות לשני הצדדים.

מסוף המטענים החדש (הזמני והקבוע) הוא ברכה לתושבי בית שאן כי הוא מציע עבודה ללא סוף סביב השעון ליד ביתם (תנועת המכולות מירדן לנמל חיפה מתרחשת סביב השעון ללא הפסקה).

המכולות יועברו ישירות ממסוף הגבול "נהר הירדן" של רשות שדות התעופה למסוף המטענים החדש של רכבת ישראל ומשם לנמל חיפה במהירות שיא. מנמל חיפה הן עוברות באוניות ענק לנמלי הים של אירופה.

רכבת ישראל מתכננת להרוויח הרבה מאד כסף מקו מטענים זה.

כל הפרוייקט הזה הוא חלק מפירות השלום של הסכם רבין-חוסיין בין מדינת ישראל לממלכת ירדן.
היקף המטען שעובר כעת בין נמל חיפה לירדן
הוא בערך רכבת משא לילית אחת, אם לא רכבת לילה אחת *שבועית*, רחוק מאוד-מאוד מהתיאור שלך.
 

משה12333

New member
המסוף הזה עובד 24 שעות ביממה, בשלוש משמרות של 8 שעות. וזה

היקף המטען שעובר כעת בין נמל חיפה לירדן
הוא בערך רכבת משא לילית אחת, אם לא רכבת לילה אחת *שבועית*, רחוק מאוד-מאוד מהתיאור שלך.
המסוף הזה עובד 24 שעות ביממה, בשלוש משמרות של 8 שעות. וזה
עוד כשהוא קטן וחדש.

תאר לך מה יהיה היקף העבודה כשהמסוף החדש והגדול ייפתח לידו. תאר לך את היקף העבודה כשהנמל החדש בחיפה ייפתח (נמל המפרץ).

אם הרכבת היתה מתכננת "רכבת אחת בלילה" או "רכבת אחת שבועית" היא לא היתה טורחת לבנות את המסילה הזאת ואת שני המסופים האלה.

משרד התחבורה ומשרד האוצר לא היו מאשרים לה את כל פרוייקט המסילה ומסוף המטענים אם זה היה המצב.

אם תעבור לגור בבית שאן, מהיום למחר אתה מתקבל לעבוד במסוף הזה. הם צריכים שם הרבה עובדים. עיריית בית שאן בעצמה עוזרת לרכבת ישראל לגייס עובדים למסוף.

 

נתנאל531

Well-known member
בחלומות הלילה...

המסוף הזה עובד 24 שעות ביממה, בשלוש משמרות של 8 שעות. וזה
עוד כשהוא קטן וחדש.

תאר לך מה יהיה היקף העבודה כשהמסוף החדש והגדול ייפתח לידו. תאר לך את היקף העבודה כשהנמל החדש בחיפה ייפתח (נמל המפרץ).

אם הרכבת היתה מתכננת "רכבת אחת בלילה" או "רכבת אחת שבועית" היא לא היתה טורחת לבנות את המסילה הזאת ואת שני המסופים האלה.

משרד התחבורה ומשרד האוצר לא היו מאשרים לה את כל פרוייקט המסילה ומסוף המטענים אם זה היה המצב.

אם תעבור לגור בבית שאן, מהיום למחר אתה מתקבל לעבוד במסוף הזה. הם צריכים שם הרבה עובדים. עיריית בית שאן בעצמה עוזרת לרכבת ישראל לגייס עובדים למסוף.
בחלומות הלילה...
 

Mister Eli

New member
איך דימונה קשורה לנושא?

להיפך- תבואו בהמוניכם ותפגינו. העמק אינו דימונה.
הדרישה חייבת להיות מערכים באורך נורמאלי בלו"ז הבא שיצא כנראה באביב עם המעבר לשעון קיץ. העובדה היא שמה שתוכנן לעמק אינו מספיק לדרישה ועל הרכבת לתגבר את הקו במיוחד לקראת פתיחת תחנת חוצות המפרץ מזרח. צריכה להיות פנייה לאמצעי התקשורת, לשר התחבורה וכן לארגוני הנוסעים. התגובה ההולמת להורדה כזו ממערך דימונה צריכה להיות הפגנה באולם הכרטיסים שתבייש את הרכבת והעלאתה לרשת כולל יוטיוב, פייסבוק ופורום זה. אינני קורא לחסימת מסילות כי זו סכנת חיים אבל אני קורא לכמה שיותר רעש חוקי בדרכי שלום שיביא להקצאת מערכים ראויים.
איך דימונה קשורה לנושא?
דימונה זה בדרום....העמק זה בצפון.
אתה מזכיר לי פוליטיקה עכשיו - כל מה שקרה בעולם, אז ישראל אשמה בו - גם אם לא היינו שם מעולם.
&nbsp
איך דימונה הגיעה לתמונה?
 

Bus Nerd

Active member
Ccyclist כמובן מדבר על קו הרכבת העלוב לדימונה

איך דימונה קשורה לנושא?
דימונה זה בדרום....העמק זה בצפון.
אתה מזכיר לי פוליטיקה עכשיו - כל מה שקרה בעולם, אז ישראל אשמה בו - גם אם לא היינו שם מעולם.
&nbsp
איך דימונה הגיעה לתמונה?
Ccyclist כמובן מדבר על קו הרכבת העלוב לדימונה
שאפשר להגיד שהוא המקבילה הישראלית ל"רכבת פרלמנטרית" ( https://en.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train ) בבריטניה.
&nbsp
קו רכבת שקיים למרות שאין בו צורך כי פשוט לבטל אותו זה יותר מסובך.
&nbsp
ר"י הייתה מעדיפה לסגור את תחנת דימונה. מדובר בקו שמריצים בו רק שלוש רכבות לכיוון ביום, שכל אחת מהן היא סה"כ קטר וקרון ניהוג בודד. רוב תושבי דימונה לא משתמשים בקו הזה, ובצורתו הנוכחית הוא קו רכבת מיותר.
&nbsp
כשאומרים שהעמק הוא לא דימונה הכוונה היא שבקו העמק יש ביקוש לרכבת, והקו בנוי כך שהוא לא שלוחה מסובכת-תפעולית אלא קו של ממש.
 

משה12333

New member
מעניין. תחנת נוסעים שהוקמה על מסילה של רכבת משא. מעניין מאד.

Ccyclist כמובן מדבר על קו הרכבת העלוב לדימונה
שאפשר להגיד שהוא המקבילה הישראלית ל"רכבת פרלמנטרית" ( https://en.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train ) בבריטניה.
&nbsp
קו רכבת שקיים למרות שאין בו צורך כי פשוט לבטל אותו זה יותר מסובך.
&nbsp
ר"י הייתה מעדיפה לסגור את תחנת דימונה. מדובר בקו שמריצים בו רק שלוש רכבות לכיוון ביום, שכל אחת מהן היא סה"כ קטר וקרון ניהוג בודד. רוב תושבי דימונה לא משתמשים בקו הזה, ובצורתו הנוכחית הוא קו רכבת מיותר.
&nbsp
כשאומרים שהעמק הוא לא דימונה הכוונה היא שבקו העמק יש ביקוש לרכבת, והקו בנוי כך שהוא לא שלוחה מסובכת-תפעולית אלא קו של ממש.
מעניין. תחנת נוסעים שהוקמה על מסילה של רכבת משא. מעניין מאד.
היכן יש עוד דוגמאות לכך?

אולי...בכל הארץ?

ובכלל, לרכבת ישראל אין זכות להעדיף או לא להעדיף דבר. היא מבצעת את מה שמשרד התחבורה מורה לה לבצע.

לא אכפת לה כמה נוסעים יהיו בקו הזה או שהוא יהיה ריק לחלוטין כי הסבסוד לכל קווי הנוסעים שלה בא ממשרד התחבורה.

 

Ccyclist

Well-known member
טכנית ניתן להציל את קו דימונה עם תחנה בחפיר וקשת לב"ש.

Ccyclist כמובן מדבר על קו הרכבת העלוב לדימונה
שאפשר להגיד שהוא המקבילה הישראלית ל"רכבת פרלמנטרית" ( https://en.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train ) בבריטניה.
&nbsp
קו רכבת שקיים למרות שאין בו צורך כי פשוט לבטל אותו זה יותר מסובך.
&nbsp
ר"י הייתה מעדיפה לסגור את תחנת דימונה. מדובר בקו שמריצים בו רק שלוש רכבות לכיוון ביום, שכל אחת מהן היא סה"כ קטר וקרון ניהוג בודד. רוב תושבי דימונה לא משתמשים בקו הזה, ובצורתו הנוכחית הוא קו רכבת מיותר.
&nbsp
כשאומרים שהעמק הוא לא דימונה הכוונה היא שבקו העמק יש ביקוש לרכבת, והקו בנוי כך שהוא לא שלוחה מסובכת-תפעולית אלא קו של ממש.
טכנית ניתן להציל את קו דימונה עם תחנה בחפיר וקשת לב"ש.
ישנו חפיר בין שתי שדרות מרכזיות מאד בעיר ואם היו ממקמים שם את התחנה על מסילה שניה זה היה מקרב את התחנה לעיר בצורה שהופכת את הקו לשמיש. במקביל צריך לבנות קשת שתאפשר לקו להגיע לבאר שבע מרכז שהיא יעדם של תושבי דימונה בבאר שבע או לחייג אותו מבאר שבע צפון לבאר שבע מרכז. קו כזה בתדירות חצי שעתית ותיאום עם הרכבות למרכז יכול להוות אלטרנטיבה לאוטובוסים. יש לזכור שהרכבות שנסעו לדימונה בשנות השישים והשבעים נסעו ממנה למרכז. חבל שאי אפשר לפצל את המסילה לסיבוב מנבטים לעומר שיתן לקו מספר תחנות ביניים...
 

Bus Nerd

Active member
כחלק מתכנון הקו לאילת רוצים להזיז את תחנת דימונה מעט מזרחה

טכנית ניתן להציל את קו דימונה עם תחנה בחפיר וקשת לב"ש.
ישנו חפיר בין שתי שדרות מרכזיות מאד בעיר ואם היו ממקמים שם את התחנה על מסילה שניה זה היה מקרב את התחנה לעיר בצורה שהופכת את הקו לשמיש. במקביל צריך לבנות קשת שתאפשר לקו להגיע לבאר שבע מרכז שהיא יעדם של תושבי דימונה בבאר שבע או לחייג אותו מבאר שבע צפון לבאר שבע מרכז. קו כזה בתדירות חצי שעתית ותיאום עם הרכבות למרכז יכול להוות אלטרנטיבה לאוטובוסים. יש לזכור שהרכבות שנסעו לדימונה בשנות השישים והשבעים נסעו ממנה למרכז. חבל שאי אפשר לפצל את המסילה לסיבוב מנבטים לעומר שיתן לקו מספר תחנות ביניים...
כחלק מתכנון הקו לאילת רוצים להזיז את תחנת דימונה מעט מזרחה
 
הבעיה הגדולה עם תגובות מהסוג שלך היא שהן משיגות (...)

ימשיכו להפעיל מערכים קצרים גם אם לא יחרימו אותם
העיקר "חיבור הפריפריה למרכז"... הם לא יכולים לתת מערכים קצרים מאוד במיוחד לא בשעות עומס.. ההיגיון שלהם פשוט מדהים.. לפחות בשעות שפל היו מביאים מערכים קצרים.. אבל בשעת עומס??
הלוואי אמן שהקו יכשל! אם רכבת ישראל לא יודעת להפעיל אותו נורמלי אז שלא יפעילו בכלל
&nbsp
הבעיה הגדולה עם תגובות מהסוג שלך היא שהן משיגות (...)
(...) בדיוק את ההיפך ממה שהיו אמורות להשיג.
מיום הפעלת הרכבת בקו העמק החדש- את צועקת וזועקת ללא הפסקה, עד כדי מצב שאיש לא רוצה להקשיב למה שיש לך להגיד, גם אם הוא ענייני וחשוב- והוא אכן כזה.









 

נתנאל531

Well-known member
לרכבת ישראל אין ציוד נייד מיותר

לתושבי העמק נמאס!! חרם על רכבת ישראל
31.1 , השעה 6 בערב, תחנת חיפה מרכז השמונה - רכבת עם 2 קרונות בלבד עומדת בתחנה חצי שעה שלמה, עומס נוסעים מטורף ברכבת, לאחר חצי שעה של המתנה מורידים צוות הרכבת את כל הנוסעים מהרכבת בטענה שהעומס גדול מדי בשביל הנסיעה.. כמובן שאם תביאו רק 2 קרונות שמספיקים בקושי לזבוב יהיה עומס
די, לנו היחס הזה הגיע עד כאן! כל פעם אותו סיפור עם קרונות קצרים ועומס! אנחנו לא אזרחים סוג ב', לנו נמאס מהיחס הזה מרכבת ישראל
אני אישית מפסיקה לנסוע ברכבת אם המצב הזה ממשיך.. עצוב לי שככה אני מפסיקה את הנסיעה שלי איתם ולא בגלל שמחר מסתיימת תקופת החינם
לרכבת ישראל אין ציוד נייד מיותר
כאשר יש מחסור, טבעי שיש סדרי עדיפויות.
&nbsp
בכל מקרה ממחר הנסיעה בקו העמק עוברת לשלב ב' של הסדרי התשלום (הנחה 50% לנוסעים מתחנות רכבת העמק בלבד), ונראה שהיקפי הנוסעים ירדו מעט.
 

משה12333

New member
מה הקשר בכלל לרכבת ישראל? היא לא מחליטה דבר. הכל מוחלט ע"י

לרכבת ישראל אין ציוד נייד מיותר
כאשר יש מחסור, טבעי שיש סדרי עדיפויות.
&nbsp
בכל מקרה ממחר הנסיעה בקו העמק עוברת לשלב ב' של הסדרי התשלום (הנחה 50% לנוסעים מתחנות רכבת העמק בלבד), ונראה שהיקפי הנוסעים ירדו מעט.
מה הקשר בכלל לרכבת ישראל? היא לא מחליטה דבר. הכל מוחלט ע"י
הנהלת משרד התחבורה והנהלת משרד האוצר.

רכבת ישראל לא מחליטה על כמות הרכבות בקו ועל תגבור הרכבות בקו מסויים.

רכבת ישראל מחליטה רק מה יהיה צבע המדים של העובדים שלה וגם זה תמיד נתון לחקירות משטרה ומעצר קבוע של מנהליה הבכירים והזוטרים.

(האמת היא שלרכבת ישראל יש רק זכות דיווח ולא זכות קבלת החלטות. ההחלטות מתקבלות בדרגים הגבוהים ביותר של משרדי הממשלה לפי דיווחיה של רכבת ישראל).

 

Bus Nerd

Active member
הפורום הזה זה לא מקום לשקרים שלך.

מה הקשר בכלל לרכבת ישראל? היא לא מחליטה דבר. הכל מוחלט ע"י
הנהלת משרד התחבורה והנהלת משרד האוצר.

רכבת ישראל לא מחליטה על כמות הרכבות בקו ועל תגבור הרכבות בקו מסויים.

רכבת ישראל מחליטה רק מה יהיה צבע המדים של העובדים שלה וגם זה תמיד נתון לחקירות משטרה ומעצר קבוע של מנהליה הבכירים והזוטרים.

(האמת היא שלרכבת ישראל יש רק זכות דיווח ולא זכות קבלת החלטות. ההחלטות מתקבלות בדרגים הגבוהים ביותר של משרדי הממשלה לפי דיווחיה של רכבת ישראל).
הפורום הזה זה לא מקום לשקרים שלך.
 

משה12333

New member
זה לא קשור לשקרים. מידי פעם משטרת ישראל עוצרת עובדים

הפורום הזה זה לא מקום לשקרים שלך.
זה לא קשור לשקרים. מידי פעם משטרת ישראל עוצרת עובדים
ומנהלים ברכבת ישראל בחשד לשוחד.

מקרי השוחד הם זהים: קבלן חיצוני פונה אל עובדי הרכבת ואל המנהלים ואומר להם לנפח את הדיווחים שהם מעבירים להנהלת משרד התחבורה על עבודות שכאילו הוא מבצע בשביל הרכבת.

הדיווח השקרי מגיע למשרד התחבורה שמקבל עבורו כסף רב ממשרד האוצר. משרד התחבורה משלם בתמימות לקבלן החיצוני את הכסף הרב הזה והקבלן נותן חצי ממנו לעובדי ומנהלי הרכבת ששיתפו איתו פעולה בתרמית הזאת.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה