גם בישראל!
השלט בקישור הראשון הוא שלט שקיים גם בארץ, אבל בארץ משמעותו שונה - הוא מסמן ביטול של שלט "שטח עירוני" (המגביל מהירות נסיעה ל50 קמ"ש), הכוונה ברגע שתראה אותו אתה יוצא משטח עירוני.
 
לאחרונה הוא הוחלף בשלט שעליו מצוייר בית באפור ועליו קו אלכסוני, כדי שיהיה ברור יותר.
 
התמרור החדש הוא תמרור מספר 425 כאן:
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PLANNING/tamrurim2010.pdf
 
יש גם תמרור דומה שבו רשום מספר מאחורי הקו האלכסוני, ואז זה אומר "זה סוף המקטע שבו הייתה הגבלת מהירות ל־X קמ"ש".
 
כשמבוטלת הגבלת מהירות קודמת, המהירות המותרת היא לפי סוג הכביש.
 
יש גם את תמרור "כניסה לדרך מהירה" (מספר 216) שבהיעדר שלט הגבלת מהירות אחר המשמעות היא שהגבלת המהירות היא 110 קמ"ש.
 
גם השלט בחציית הגבול קיים בישראל, ביציאה מנתב"ג. איני יודע אם הוא קיים במעברי הגבול היבשתיים.
 
בעיקרון התמוררים שבארץ דומים מאוד לתמרורים של ועידת וינה לסימון ושילוט דרכים (התמרורים המקובלים ברוב מדינות אירופה) https://en.wikipedia.org/wiki/Vienna_Convention_on_Road_Signs_and_Signals
 
למרות שישראל לא חברה רשמית שם, כנראה כי ישראל רוצה וריאציות מקומיות לחלק מהתמוררים.
גם בישראל!בבריטניה יש תמרור שחור לבן למהירות לאומית שמשמעותו ברורה.
כך הוא נראה, ללא ציון מהירות מפורש: http://www.drivingtesttips.biz/images/national-speed-limit-sign.jpg
 
המשמעות היא שבכביש בינעירוני המהירות המקסימלית אחרי הופעת שלט זה וללא הוראה אחרת היא 70 מייל לשעה (110 קמ"ש) באוטוסטרדות וכבישים עם מחיצה ושני נתיבים לכל כיוון, או 60 מייל לשעה (100 קמ"ש) בנתיב בודד. שתי המהירויות הן אחידות וארציות, באוטוסטרדות ברור שהמהירות המקסימלית היא תמיד 70/110 אלא אם יש שילוט אלקטרוני שמודיע אחרת וחבל שבארץ אין מיספור שונה לכבישים המסומנים בכחול שיבהיר שהם כבישים מהירים.
 
באזורים עירוניים המהירות הסטנדרטית ללא שילוט מיוחד היא 30 מייל / 50 קמ"ש אך יש אזורי 20 מייל / 30 קמ"ש, וישנן שתי מהירויות ביניים בדרכים כפריות ופרבריות: 40 מייל / 65 קמ"ש לדרכים ללא הפרדה בין הכיוונים ונתיב אחד לכל כיוון או קטעים שהוחלט שיש להאיט, ו 50 מייל לשעה / 80 קמ"ש בדרכים פרבריות מופרדות עם שני נתיבים לכיוון.
 
לתת למהירות העליונה לחוג בין 100 ל 120 ללא אחידות זה חוסר אחריות כי במקום שישנו כלל אחיד לסוג כביש מסויים לכל כביש יש חוקים משלו.
 
באירופה כשאתה חוצה גבול ברכב יש תמרור די אחיד המראה את המהירויות החוקיות במדינה לפי סוגי כביש:
https://www.google.co.uk/search?q=b...8LHwvPRAhXMFsAKHcDxBAwQ7AkIHQ&biw=360&bih=512
 
אם החיפוש לא עולה הנה שלט אופייני:
https://upload.wikimedia.org/wikipe...g/567px-Belgian_speed_limits_border_2.svg.png
השלט בקישור הראשון הוא שלט שקיים גם בארץ, אבל בארץ משמעותו שונה - הוא מסמן ביטול של שלט "שטח עירוני" (המגביל מהירות נסיעה ל50 קמ"ש), הכוונה ברגע שתראה אותו אתה יוצא משטח עירוני.
 
לאחרונה הוא הוחלף בשלט שעליו מצוייר בית באפור ועליו קו אלכסוני, כדי שיהיה ברור יותר.
 
התמרור החדש הוא תמרור מספר 425 כאן:
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PLANNING/tamrurim2010.pdf
 
יש גם תמרור דומה שבו רשום מספר מאחורי הקו האלכסוני, ואז זה אומר "זה סוף המקטע שבו הייתה הגבלת מהירות ל־X קמ"ש".
 
כשמבוטלת הגבלת מהירות קודמת, המהירות המותרת היא לפי סוג הכביש.
 
יש גם את תמרור "כניסה לדרך מהירה" (מספר 216) שבהיעדר שלט הגבלת מהירות אחר המשמעות היא שהגבלת המהירות היא 110 קמ"ש.
 
גם השלט בחציית הגבול קיים בישראל, ביציאה מנתב"ג. איני יודע אם הוא קיים במעברי הגבול היבשתיים.
 
בעיקרון התמוררים שבארץ דומים מאוד לתמרורים של ועידת וינה לסימון ושילוט דרכים (התמרורים המקובלים ברוב מדינות אירופה) https://en.wikipedia.org/wiki/Vienna_Convention_on_Road_Signs_and_Signals
 
למרות שישראל לא חברה רשמית שם, כנראה כי ישראל רוצה וריאציות מקומיות לחלק מהתמוררים.