קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1

קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1
לאחרונה אני שמה לב שקו 301 ריק לחלוטין.. עם נוסעים בודדים בלבד.. זה אומר (לפחות להנחתי) שבקרוב מאוד משרד התחבורה ידלל את התדירות של הקו, תחילה מרבע שעה לחצי שעה ואז מחצי שעה לשעה
אני אמרתי מההתחלה שסופרבוס עלולים להיפגע מרכבת העמק.. והינה.. הם איבדו כמות נכבדה מאוד של נוסעים
 
301 משרת ישובים רבים בדרך, קשה לי להאמין שידולל משמעותית.

קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1
לאחרונה אני שמה לב שקו 301 ריק לחלוטין.. עם נוסעים בודדים בלבד.. זה אומר (לפחות להנחתי) שבקרוב מאוד משרד התחבורה ידלל את התדירות של הקו, תחילה מרבע שעה לחצי שעה ואז מחצי שעה לשעה
אני אמרתי מההתחלה שסופרבוס עלולים להיפגע מרכבת העמק.. והינה.. הם איבדו כמות נכבדה מאוד של נוסעים
301 משרת ישובים רבים בדרך, קשה לי להאמין שידולל משמעותית.
 
לא צריך להסיק מסקנות נמהרות לפני שהנסיעה ברכבת העמק תהיה

קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1
לאחרונה אני שמה לב שקו 301 ריק לחלוטין.. עם נוסעים בודדים בלבד.. זה אומר (לפחות להנחתי) שבקרוב מאוד משרד התחבורה ידלל את התדירות של הקו, תחילה מרבע שעה לחצי שעה ואז מחצי שעה לשעה
אני אמרתי מההתחלה שסופרבוס עלולים להיפגע מרכבת העמק.. והינה.. הם איבדו כמות נכבדה מאוד של נוסעים
לא צריך להסיק מסקנות נמהרות לפני שהנסיעה ברכבת העמק תהיה
בתשלום.
ברור שיש מעבר של נוסעים מ-301 לרכבת, אבל כשהנסיעה ברכבת תתחיל להיות בתשלום, חלק מהנוסעים שעברו לרכבת יחזרו לאוטובוסים.
וסופרבוס לא נפגעה, מכיוון שהיא הרוויחה הרבה נוסעים בקווי הזנה חדשים לתחנות הרכבת.
גם אם התדירות בקו 301 ובקווים אחרים תרד, עדיין זה לא יפגע משמעותית בנפח הפעילות של סופרבוס ובתשלומים שהמדינה מעבירה לה.
 

gsi13579

New member
למה שיעברו הנוסעים שוב לאוטובוסים?התעריף ברכבת יהיה זול יותר

לא צריך להסיק מסקנות נמהרות לפני שהנסיעה ברכבת העמק תהיה
בתשלום.
ברור שיש מעבר של נוסעים מ-301 לרכבת, אבל כשהנסיעה ברכבת תתחיל להיות בתשלום, חלק מהנוסעים שעברו לרכבת יחזרו לאוטובוסים.
וסופרבוס לא נפגעה, מכיוון שהיא הרוויחה הרבה נוסעים בקווי הזנה חדשים לתחנות הרכבת.
גם אם התדירות בקו 301 ובקווים אחרים תרד, עדיין זה לא יפגע משמעותית בנפח הפעילות של סופרבוס ובתשלומים שהמדינה מעבירה לה.
למה שיעברו הנוסעים שוב לאוטובוסים?התעריף ברכבת יהיה זול יותר
הרי יש 50 % הנחה, נסיעה ב301 תעלה 16 ללב המפרץ, ונסיעה ברכבת תעלה 10 למרכז השמונה, בת גלים וחוף הכרמל
לא רואה את הסיבה ששוב ישתמשו באוטובוס..
 
מכיוון שלחלק מהנוסעים הנגישות של האוטובוסים טובה יותר

למה שיעברו הנוסעים שוב לאוטובוסים?התעריף ברכבת יהיה זול יותר
הרי יש 50 % הנחה, נסיעה ב301 תעלה 16 ללב המפרץ, ונסיעה ברכבת תעלה 10 למרכז השמונה, בת גלים וחוף הכרמל
לא רואה את הסיבה ששוב ישתמשו באוטובוס..
מכיוון שלחלק מהנוסעים הנגישות של האוטובוסים טובה יותר
והאטרקטיביות של נסיעה ברכבת תרד.
 

אילקו

New member
כנראה ידולל אבל לא כ"כ מהר

קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1
לאחרונה אני שמה לב שקו 301 ריק לחלוטין.. עם נוסעים בודדים בלבד.. זה אומר (לפחות להנחתי) שבקרוב מאוד משרד התחבורה ידלל את התדירות של הקו, תחילה מרבע שעה לחצי שעה ואז מחצי שעה לשעה
אני אמרתי מההתחלה שסופרבוס עלולים להיפגע מרכבת העמק.. והינה.. הם איבדו כמות נכבדה מאוד של נוסעים
כנראה ידולל אבל לא כ"כ מהר
בטח לא לפני שלב המפרץ מזרח תהיה מכונה ביום מן הימים... (זה אמור להיות ביחד עם המרכזית החדשה? כי אין סיכוי שזה בטח ייקרה השנה אם זה ביחד)
&nbsp
וגם סופרבוס ייפגעו בקו הזה אולי, אבל זכו בהמון קווי הזנה לרכבת שרק הולכים וגדלים
 

gsi13579

New member
מספר הנוסעים בקוי ההזנה לעומת מספר הנוסעים בקו 301 נמוך מאוד

כנראה ידולל אבל לא כ"כ מהר
בטח לא לפני שלב המפרץ מזרח תהיה מכונה ביום מן הימים... (זה אמור להיות ביחד עם המרכזית החדשה? כי אין סיכוי שזה בטח ייקרה השנה אם זה ביחד)
&nbsp
וגם סופרבוס ייפגעו בקו הזה אולי, אבל זכו בהמון קווי הזנה לרכבת שרק הולכים וגדלים
מספר הנוסעים בקוי ההזנה לעומת מספר הנוסעים בקו 301 נמוך מאוד
אין מה להשוות.. קו 301 היה קו מאוד עמוס
ונכון.. משרד התחבורה משלם לסופרבוס על הנסיעות ולא על כמות הנוסעים.. אבל לפי דעתי כמות הנוסעים חשובה לא פחות מנסיעות שהחברה עושה
 

25306yosef

New member
האם באמת קו 301 היה קו מאוד עמוס?

מספר הנוסעים בקוי ההזנה לעומת מספר הנוסעים בקו 301 נמוך מאוד
אין מה להשוות.. קו 301 היה קו מאוד עמוס
ונכון.. משרד התחבורה משלם לסופרבוס על הנסיעות ולא על כמות הנוסעים.. אבל לפי דעתי כמות הנוסעים חשובה לא פחות מנסיעות שהחברה עושה
האם באמת קו 301 היה קו מאוד עמוס?
לפני כ-10 שנים (בימים "הטובים" של קואופרטיב אגד) הייתי נוסע הרבה בקו 301 (בימים שבהם הושבתה הרכבת בקו החוף).

ואז לפני כ-10 שנים קו 301 לא היה עמוס ובוודאי ובוודאי שלא עמוס מאוד. ובכל אופן, קו 301 היה קו ריק בהשוואה לכאוס שהיה באותם הימים בקווי 900 של קו החוף.

האם בשנים האחרונות (לאחר שקו 301 נלקח מאגד) חל שינוי בכמויות הנוסעים בקו 301?
 

gsi13579

New member
בוודאי.. עד לא לפני כמה חודשים מה שהלך בקו זה פשוט מטורף

האם באמת קו 301 היה קו מאוד עמוס?
לפני כ-10 שנים (בימים "הטובים" של קואופרטיב אגד) הייתי נוסע הרבה בקו 301 (בימים שבהם הושבתה הרכבת בקו החוף).

ואז לפני כ-10 שנים קו 301 לא היה עמוס ובוודאי ובוודאי שלא עמוס מאוד. ובכל אופן, קו 301 היה קו ריק בהשוואה לכאוס שהיה באותם הימים בקווי 900 של קו החוף.

האם בשנים האחרונות (לאחר שקו 301 נלקח מאגד) חל שינוי בכמויות הנוסעים בקו 301?
בוודאי.. עד לא לפני כמה חודשים מה שהלך בקו זה פשוט מטורף
נסעתי פעם בקו מלב המפרץ לעפולה ולא היה מקום לסיכה , כל האוטובוס מלא במקומות ישיבה ו*עמידה*
כמובן שבקריית טבעון, רמת ישי ונהלל חלק מהנוסעים יורדים ו*גם עולים נוסעים חדשים*
הקו הוא אחד העמוסים שיש בקווי עפולה (מתחרה כמובן עם העומס בקו 825 שגם הוא פחת עם כמה שקשה להאמין.. הרכבת שתתה המון מהנוסעים של קווים אלה.. אבל כמו שצוין כאן אולי נוסעים ישנו שוב הרגלים.. בכל מקרה אי אפשר לדעת.. אבל מה שכן - הקו בהחלט צבר מאוד הרבה נוסעים מאז שהיה שייך לקואופרטיב אגד ועבר לאומני ואז לסופרבוס
 

asmopil

New member
נוסע קבוע בקו זה

בוודאי.. עד לא לפני כמה חודשים מה שהלך בקו זה פשוט מטורף
נסעתי פעם בקו מלב המפרץ לעפולה ולא היה מקום לסיכה , כל האוטובוס מלא במקומות ישיבה ו*עמידה*
כמובן שבקריית טבעון, רמת ישי ונהלל חלק מהנוסעים יורדים ו*גם עולים נוסעים חדשים*
הקו הוא אחד העמוסים שיש בקווי עפולה (מתחרה כמובן עם העומס בקו 825 שגם הוא פחת עם כמה שקשה להאמין.. הרכבת שתתה המון מהנוסעים של קווים אלה.. אבל כמו שצוין כאן אולי נוסעים ישנו שוב הרגלים.. בכל מקרה אי אפשר לדעת.. אבל מה שכן - הקו בהחלט צבר מאוד הרבה נוסעים מאז שהיה שייך לקואופרטיב אגד ועבר לאומני ואז לסופרבוס
נוסע קבוע בקו זה
אני נוסע מדי בוקר מרמת ישי לחיפה ובחזרה. בבוקר סביב שבע האוטובוס בתפוסה של שליש בדרך כלל. בחזרה האוטובוס בתפוסה כמעט מלאה. לכשתיפתח תחנת לב המפרץ מזרח אני מניח שתהיה ירידה דרמטית. יש לזכור שבציר נהלל-יגור גם קווי נצרת/ נצרת עילית שותים חלק ניכר מנוסעי הקו.
 
אם הקו ידולל

נוסע קבוע בקו זה
אני נוסע מדי בוקר מרמת ישי לחיפה ובחזרה. בבוקר סביב שבע האוטובוס בתפוסה של שליש בדרך כלל. בחזרה האוטובוס בתפוסה כמעט מלאה. לכשתיפתח תחנת לב המפרץ מזרח אני מניח שתהיה ירידה דרמטית. יש לזכור שבציר נהלל-יגור גם קווי נצרת/ נצרת עילית שותים חלק ניכר מנוסעי הקו.
אם הקו ידולל
זה יהיה כדי לפנות קצת מקום במרכזית המפרץ העמוסה, ורק אחרי שתיפתח תחנת מזרחית המפרץ של הרכבת.
 
קו 300 המהיר אמור להיות מדולל עד כדי ביטול

קווי 301 ריקים... דילול נסיעות בעוד 3...2...1
לאחרונה אני שמה לב שקו 301 ריק לחלוטין.. עם נוסעים בודדים בלבד.. זה אומר (לפחות להנחתי) שבקרוב מאוד משרד התחבורה ידלל את התדירות של הקו, תחילה מרבע שעה לחצי שעה ואז מחצי שעה לשעה
אני אמרתי מההתחלה שסופרבוס עלולים להיפגע מרכבת העמק.. והינה.. הם איבדו כמות נכבדה מאוד של נוסעים
קו 300 המהיר אמור להיות מדולל עד כדי ביטול
ברגע שהרכבת תעצור בלב המפרץ
&nbsp
301 משרת גם את הישובים בדרך שהרכבת לא ממש עוזרת להם (בסיס רמת דוד לדוגמה)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה