אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
אני לא כותב גיבובי שטויות:

מדוע, למען השם, אתם מתייחסים ברצינות
לגיבוב השטויות הללו?
אני לא כותב גיבובי שטויות:
1. עבור הנסיעה באוטובוס אין כל אפשרות לשלם באמצעות כרטיסי אשראי וגם אין כל אפשרות לרכוש כרטיסי נסיעה במכונות אוטומטיות.

2. עבור הנסיעה באוטובוס ניתן לשלם לנהג בלבד ובמזומן בלבד.

3. למחזיק בכרטיס הרב קו אין כל אפשרות להוכיח דבר במקרה של תקלה בכרטיס הרב קו ולכן הוא עלול להגיע למצב שבמקרה של תקלה הוא ידרש על ידי הנהג לשם באופן חד פעמי עבור הנסיעה ובמזומן בלבד.

4. בקופות המאוישות של אגד ניתן אמנם לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר לצורך שימוש חד פעמי, אבל הם עושים "טובה" שהם מסכימים בכלל למכור את הכרטיסים הללו והנהגים עושים "טובה" שהם מסכימים בכלל לקבל את הכרטיסים הללו. ולכן אני לא רוצה טובות. אני דווקא עושה להם טובה שאני מסכים להיות לקוח שלהם. אם הם לא רוצים, אז לא צריך. יש שפע של בתי עסק ששמחים מכך שאני לקוח שלהם ומוכנים לקבל את תנאי התשלום שלי.

אני לא צריך ולא רוצה "טובות" מאגד.

5. אתה יכול להמשיך להשמיץ אותי ולעבור על חוקי הפורום.

***

ואגב, הודעה זו נכתבה עבור כלל גולשי הפורום ולא עבורך מאחר ואתה לא ראוי לתגובה עקב ההשמצות החוזרות ונשנות שלך ללא הרף.
 

25306yosef

New member
להבנתי נדרש עדיין שימוש בכרטיס הרב קו

להבנתי נדרש עדיין שימוש בכרטיס הרב קו
ולכן במקרה של תקלה בכרטיס הרב קו באוטובוס אין כל פתרון, ולכן במקרה של תקלה באוטובוס הנוסע ידרש ולמעשה יחוייב לשלם לנהג בלבד ובמזומן בלבד!!!

ולכן הפתרון הזה או הרעיון הזה הוא פסול לחלוטין כל עוד התשלום עבור הנסיעה באוטובוס מתבצע לנהג בלבד ובמזומן בלבד!!!

כך שבניגוד לטענתך, אין לי כל תקווה ואני לא אוכל להגיע בשנים הקרובות לעיר ירושלים. תקווה תהיה אם וכאשר תהיה רכבת נורמלית לעיר ירושלים (כזו שלא זורקת אותך במלחה) אם בכלל.......

ועד אז, אפשר להסתפק בעיר תל אביב ובעיר חיפה ובכל עיר אחרת שניתן להגיע אליה ברכבת ובכל עיר אחרת שניתן ללכת אליה ברגל מרחק הליכה סביר מתחנת הרכבת הקרובה.
 
מאז שהכרתי את ravkavonline

המכונות של המטרונית פחות ידידותיות מהמכונות של הרכבת וכרמלית
אבל עדיין ידידותיות (למי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר) והדבר החשוב ביותר שאין כל צורך לזכור קודים ולעשות שימוש בקודים (למי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר).

ולמען הסר ספק,

אין לי כל שמץ של מושג לגבי שימוש בכרטיס הרב קו במכונות המטרונית מאחר ומעולם לא השתמשתי במטרונית ברב קו.
מאז שהכרתי את ravkavonline
אני משלם רק בכרטיס אשראי על הנסיעות שלי.

בין אם אני טוען ערך צבור או חופשי חודשי, אני עושה את זה באשראי.
 
מדריך התעריפים מנסה לעשות סדר

אכן בלגן וכאבי ראש בשפע עבור מי שמשתמש בכרטיס הרב קו
וכפי שבעבר כתב כאן בפורום אחד הגולשים, כל הקודים נועדו למתכנתים בלבד.

השימוש לנוסע וללקוח צריך להיות חלק ושקוף לחלוטין וללא כל שימוש בקודים ובשפות קודים. הקודים נועדו כאמור למתכנתים בלבד.

מי שבוחר להשתמש בכרטיס אשראי ובכרטיס אשראי בלבד, אין לו כאבי ראש והוא יכול למעשה להיות רגוע לחלוטין ולנסוע בראש שקט.

אמנם יתכן שבמקרים מסויימים בתשלום בכרטיס אשראי בלבד משלמים יותר (השערורייה הזו קיימת בתח"צ בלבד), אבל שווה את הנוחות והתענוג ובלי לשבור את הראש על קודים ועל שימוש בשפות קודים שנועדו כאמור למתכנתים בלבד.

שימו לב שבשימוש בכרטיסי אשראי לא צריך אף פעם ללמוד קודים. יתר על כן, בכל המכונות האוטומטיות בתח"צ למכירת כרטיסי נסיעה (רכבת ישראל, כרמלית, מטרונית) יש תוכנה ידידותית ללקוח שאיננה דורשת שימוש בקודים.

אם היו מותקנות מכונות אוטומטיות שכאלה אצל כל מפעילי התח"צ בישראל, החיים של משתמשי התח"צ היו טובים הרבה הרבה יותר ובלי בלגנים וכאבי ראש מיותרים.
מדריך התעריפים מנסה לעשות סדר
מדריך התעריפים
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בית שאן , סופרבוס , ערך צבור קוד 62 ב-2.50

מדריך התעריפים מנסה לעשות סדר
מדריך התעריפים
בית שאן , סופרבוס , ערך צבור קוד 62 ב-2.50
בערך צבור כידוע ההנחה בטעינה, ומיתרה יורד מחיר מלא של הקוד, אז זכאי זה לא משנה פה

 

kobimor549

New member
קצת מוזר

אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!
כשאתם מתקפים את הרב-קו בתחילת נסיעה עירונית חדשה, הקפידו לוודא שעל הקבלה של הנסיעה יהיה כתוב - איזור 51, קוד מחיר 62. בהרבה אוטובוסים, כמו שקרה לי ולהרבה אנשים אחרים, משום מה ברירת המחדל של מכונות הכירטוס שליד הנהג היא איזור 31 - כלומר איזור חיפה(!!!), למרות קוד 62.
התוצאה - הרכבת הקלה תוריד לכם נסיעה נוספת ולא תתחשב במעבר של 90 דקות.
הדבר הזה מרגיז, מקומם והזוי. אם אתם רואים שזה אזור 31 או איזור אחר, תדרשו מהנהג לבטל את הנסיעה ולסמן אותה באיזור 51 שהוא איזור ירושלים!!!

אני בינתיים לא הייתי עולה על אוטובוסים מאחורה ומתקף במכשירי התיקוף החדשים (בקווים שמותר בהם), אלא עולה אצל הנהג. כאשר מתקפים במכונות הללו מאחור ששכחתי מה שמם, לא מקבלים קבלה, ולכן אין למי לנפנף איתה ולצעוק, לא אצל סיטיפס ולא אצל אגד.

כמה מקומם. גם אגד וגם סיטיפס!
קצת מוזר
בחיפה משתמשים בקוד 2 ולא 62 שהוא נוצר עבור השיתוף עם הרק"ל
 
באגד בחיפה על תיקוף של נסיעה עירונית בחיפה יוצאת קבלה עם

קצת מוזר
בחיפה משתמשים בקוד 2 ולא 62 שהוא נוצר עבור השיתוף עם הרק"ל
באגד בחיפה על תיקוף של נסיעה עירונית בחיפה יוצאת קבלה עם
הפרטים הבאים:
קוד מחיר 2
5.90
איזור: 51
מעבר קוד 62

נכון שקוד מחיר 62 זה קוד ירושלמי, אבל אגד מציינים "מעבר קוד 62" באופן קבוע בחיפה, יחד עם השימוש ב"קוד מחיר 2".
 
עשיתי בדיקה קטנה ומסתבר:

באגד בחיפה על תיקוף של נסיעה עירונית בחיפה יוצאת קבלה עם
הפרטים הבאים:
קוד מחיר 2
5.90
איזור: 51
מעבר קוד 62

נכון שקוד מחיר 62 זה קוד ירושלמי, אבל אגד מציינים "מעבר קוד 62" באופן קבוע בחיפה, יחד עם השימוש ב"קוד מחיר 2".
עשיתי בדיקה קטנה ומסתבר:
עד ה-30.6.2016 בנסיעות עירוניות בחיפה הופיע:
קוד מחיר 2
5.90
איזור: 51
מעבר קוד 2
אזור חיפה

החל מה-1.7.2016 (מועד החלת הערך הצבור באגד בירושלים) מופיע בנסיעות עירוניות בחיפה:
קוד מחיר 2
5.90
איזור: 51
מעבר קוד 62 /
-

כלומר, מאז החלת הערך הצבור בירושלים אגד משתמשים בירושלים ובחיפה ב"מעבר קוד 62". (מעניין כיצד זה משפיע על מעברים בין אגד למטרונית, אני מניח שאם היו בעיות כבר הינו שומעים עליהן. לי לא יצא לנסוע במטרונית בחצי השנה האחרונה)

יש לציין שבנסיעות בקוד 4 במטרופולין חיפה מופיע גם כיום:
קוד מחיר 4
9.10
איזור: 51
מעבר קוד 4
מרחב חיפה
 

aryeri

Member
כנראה מכאן נובעת הופעת אזור 51 באגד ירושלים לפעמים

עשיתי בדיקה קטנה ומסתבר:
עד ה-30.6.2016 בנסיעות עירוניות בחיפה הופיע:
קוד מחיר 2
5.90
איזור: 51
מעבר קוד 2
אזור חיפה

החל מה-1.7.2016 (מועד החלת הערך הצבור באגד בירושלים) מופיע בנסיעות עירוניות בחיפה:
קוד מחיר 2
5.90
איזור: 51
מעבר קוד 62 /
-

כלומר, מאז החלת הערך הצבור בירושלים אגד משתמשים בירושלים ובחיפה ב"מעבר קוד 62". (מעניין כיצד זה משפיע על מעברים בין אגד למטרונית, אני מניח שאם היו בעיות כבר הינו שומעים עליהן. לי לא יצא לנסוע במטרונית בחצי השנה האחרונה)

יש לציין שבנסיעות בקוד 4 במטרופולין חיפה מופיע גם כיום:
קוד מחיר 4
9.10
איזור: 51
מעבר קוד 4
מרחב חיפה
כנראה מכאן נובעת הופעת אזור 51 באגד ירושלים לפעמים
כי איזור 62 משותף למעבר בירושלים ובחיפה.
על כל פנים, איזור 51 הוא איזור חיפה, ו-31 הוא הירושלמי (בשירשור כתבתי בדיוק הפוך בטעות). איזור 51 לא מקנה מעבר ברק"ל. השבוע קיבלתי אזור 51, ודרשתי מהנהג שיבטל וירשום לי איזור ירושלים - 31. הוא לא הבין מה אני רוצה והחליף לי. עשיתי את זה למרות שלא תיכננתי לנסוע ברק"ל, אבל מה איכפת לי. ככה עוד נהג בקו שאני משתמש בו הרבה מודע לשגיאה הזו ואולי זה יזרז את זה שאגד את זה בכל המכשירים בירושלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה