25306yosef
New member
הדבר פסול לחלוטין כל עוד התשלום הוא לנהג בלבד ובמזומן בלבד
אין כל פתרון למקרה של תקלה בכרטיס הרב קו באוטובוס ובמקרה שכזה אין לנוסע כל אפשרות להוכיח דבר, ולכן במקרה של תקלה ברב קו באוטובוס הנוסע ידרש לשלם לנהג בלבד ובמזומן בלבד!!!
ולכן הפתרון הזה או הרעיון הזה הוא פסול לחלוטין כל עוד התשלום עבור הנסיעה באוטובוס מתבצע לנהג בלבד ובמזומן בלבד!!!
ואילו ברכבת / בכרמלית / במטרונית, אין לי כל צורך בפתרון שכזה מאחר ושם אין לי שום בעיה ומעולם לא היתה לי שם בעיה. הבעיה היא רק באוטובוסים והפתרון הזה לא מביא כאמור כל תועלת ולמעשה לא פותר את הבעיה האמיתית. אם רק היו פותרים את הבעיה האמיתית, אין כל צורך בספין הזה.
בניגוד לטענתך, הפתרון הזה הוא לא בשבילי מאחר ובשלב זה הפתרון לא מביא לי כל תועלת וגם לא יכול להביא לי כל תועלת כל עוד נהג האוטובוס ונהג האוטובוס בלבד עוסק בכספים ואין כל אפשרות לרכוש כרטיסים במכונות אוטומטיות.
הדבר פסול לחלוטין כל עוד התשלום הוא לנהג בלבד ובמזומן בלבדבשביל יוסף, תשלום באוטובוסים בהוראת קבע בכרטיס אשראי
כמובן עם רב־קו
http://www.themarker.com/dynamo/1.3429829
אין כל פתרון למקרה של תקלה בכרטיס הרב קו באוטובוס ובמקרה שכזה אין לנוסע כל אפשרות להוכיח דבר, ולכן במקרה של תקלה ברב קו באוטובוס הנוסע ידרש לשלם לנהג בלבד ובמזומן בלבד!!!
ולכן הפתרון הזה או הרעיון הזה הוא פסול לחלוטין כל עוד התשלום עבור הנסיעה באוטובוס מתבצע לנהג בלבד ובמזומן בלבד!!!
ואילו ברכבת / בכרמלית / במטרונית, אין לי כל צורך בפתרון שכזה מאחר ושם אין לי שום בעיה ומעולם לא היתה לי שם בעיה. הבעיה היא רק באוטובוסים והפתרון הזה לא מביא כאמור כל תועלת ולמעשה לא פותר את הבעיה האמיתית. אם רק היו פותרים את הבעיה האמיתית, אין כל צורך בספין הזה.
בניגוד לטענתך, הפתרון הזה הוא לא בשבילי מאחר ובשלב זה הפתרון לא מביא לי כל תועלת וגם לא יכול להביא לי כל תועלת כל עוד נהג האוטובוס ונהג האוטובוס בלבד עוסק בכספים ואין כל אפשרות לרכוש כרטיסים במכונות אוטומטיות.