החלפת ה-string במקרה של חוזה תקופתי זה לא דבר מעשי כי
הוא לא string אלא מערך פרמטרים שלם ובסוג חוזה תקופתי (contract type: periodic) אין לשדה הזה פרמטרים שמאפשרים לקבוע קוד מחיר וכמה לרשום חיוב. דבר זה יש בפרמטרי תיקוף חוזה counter ערך צבור שבמקרה של הרכבת גם תלוי ב-"אישור מוקדם" על כמה לחייב ואיזה קוד כשאתה מתקף בטרום תיקוף ואז עובר בשער שעושה את החיוב בפועל
אז עם תקופתי יש לך רק "כניסה/יציאה" אך ללא פרמטרי קוד, ואין לך פה אפשרות להגדיר כמה לחייב בכניסה כדי לאפשר יציאה בתחנה מרוחקת מחוץ לאזור. אך אולי כן אפשר לחייב חוזה חצי מקוון כזה אחר כך במסלקה ברכבת כשאתה עובר בשער יציאה בתלוי איפה הייתה כניסה אז זה פותר את הבעיה של הלא יכול לצאת
שהזכרת כאן, אך עדיין יהיה בלבול בין נוסעים ה"חצי מקוונים" עם חיוב מרחוק ביציאה לבין נוסעים קלאסיים של היום שנדרשים לטרום תיקוף וחיוב בכניסה או טעינות חוזה, כי אף אחד לא זוכר מה יש לו ברב-קו והאם הוא צריך טרום תיקוף או לא
אני מניח שאתה רואה רק את ההיסטוריה שבחרו לך להציג ברב-קו אונליין? אז קח את קורא הכרטיסים ופשוט פתח את הרב-קו
בזה, הוא יראה לך המון פרטי קליפסו אשר הממשק "למשתמש הרגיל" אינו מציג, ובצורה משורשרת אם פתיחת כל הפרמטרים, ומיד תראה על מה אני מדבר
כפי שהזכרתי, ובמקרה של אוטובוס, תיקוף תקופתי "חצי מקוון" כשלא מבוצע חיוב בפועל בחוזה אלא רושם לא מקוון בסוף היום במסלקה אפשרי אם יקפידו להשתמש בקודי אזור נכונים, וכל המתקפים יגדירו קוד אזור מה-GPS, ויהיה תיקוף אמצע נסיעה במעבר בין אזורי כשהאוטובוס משנה אזור. דבר שלא יהיה כי כבר השוותי את הישראלים ללונדונים (שבמקרה שלהם זה גם מאוכף ע"י קנס קטן בחיוב יתר בכניסה הבאה אם אתה עובר בלי תיקוף המעבר) וגם אז כל משתמשי חוזה החצי מקוון יידרשו לזכור שאליהם לתקף מספר פעמים פעם בכל אזור וזה יגרום לבילבולים כי ישארו המון משתמשים קלאסיים עם חיוב תיקוף על פני הכרטיס ללא "חוזים מרוחקים" שיתקפו כרגיל רק במעמד הכניסה לתח"צ
אשר לעדכוני מסד הנתונים ליישום מקוון - רכבת ומטרונית כבר עושים את זה בחצי מקוון כי יש פער בין עדכון המסד, כשאתה קונה חוזה
כאן או
כאן עליך לחכות 30/45 דקות לפני הנסיעה כדי עדיין לבצע טעינה בפועל על כרטיס ותיקוף מיידי בשער המעבר/עמדת מטרונית ראשית. אילו זה היה מתעדכן תוך שניות ספורות אז זה היה מקוון, אך לא יהיה כי הדבר כרוך בהעברת הרבה נתונים ועומס על חיבור לאינטרנט (מצריך ידע על סטטוס של כל נוסע) שלא מעשי באוטובוס עם מודם סלולרי. שלא קשור לחיובי טווח קצר באשראי כי את אלה אפשר לשמור לחיוב אחר כך בהגעה לקליטה טובה