מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת

מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה :)
 

Bus Nerd

Active member
תתאר מה אתה רואה וננסה לנחש

מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה :)
תתאר מה אתה רואה וננסה לנחש
לא ביקרתי בתחנת ההגנה כבר יותר משנה, אבל הניחוש שלי (רק ניחוש) שהעבודות הן לא בשביל רציף 4 אלא בשביל רציף 3 (הם אותו אי, הרי), והן להארכתו לקראת הקו המהיר לירושלים.
 

easyJet

New member
עמודי חשמול

מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה :)
עמודי חשמול
לדעתי עמודים עבור רשת החשמל.

בינתיים לא ניתן ממש לראות כי זה מגודר. אבל לפי הציוד חפירה שנמצא על הרציף ניתן להבחין כי מדובר בתשתית החשמל.
 

danezeq

Member
תודה על המידע, יש עוד תחנות שכבר התחילו לעבוד בתחומן

עמודי חשמול
לדעתי עמודים עבור רשת החשמל.

בינתיים לא ניתן ממש לראות כי זה מגודר. אבל לפי הציוד חפירה שנמצא על הרציף ניתן להבחין כי מדובר בתשתית החשמל.
תודה על המידע, יש עוד תחנות שכבר התחילו לעבוד בתחומן
על תשתית החשמל?
 

luckydude

Active member
בכפר סבא והוד השרון נבנו עמודים לחשמולת עוד בזמן בניית שתי

תודה על המידע, יש עוד תחנות שכבר התחילו לעבוד בתחומן
על תשתית החשמל?
בכפר סבא והוד השרון נבנו עמודים לחשמולת עוד בזמן בניית שתי
התחנות האלו לפני 15 שנה.
 

Bus Nerd

Active member
נשמע לי מוזר

עמודי חשמול
לדעתי עמודים עבור רשת החשמל.

בינתיים לא ניתן ממש לראות כי זה מגודר. אבל לפי הציוד חפירה שנמצא על הרציף ניתן להבחין כי מדובר בתשתית החשמל.
נשמע לי מוזר
בד"כ שמים עמודי חשמול בין שתי המסילות, ולא על הרציף עצמו - כי על הרציף הם יפריעו לנוסעים. זה בתחנות שאין בהם גג או עמודים קיימים שמהם אפשר לתלות את החשמול. הארכת הרציף נשמעת לי כמו הסבר הגיוני יותר...
 

matrix200200

Active member
אולי כאן עושים את זה כי יש רק קו אחד שצריך את זה?

נשמע לי מוזר
בד"כ שמים עמודי חשמול בין שתי המסילות, ולא על הרציף עצמו - כי על הרציף הם יפריעו לנוסעים. זה בתחנות שאין בהם גג או עמודים קיימים שמהם אפשר לתלות את החשמול. הארכת הרציף נשמעת לי כמו הסבר הגיוני יותר...
אולי כאן עושים את זה כי יש רק קו אחד שצריך את זה?
חוץ מזה, התקנת עמודים בין רציפים בטח מצריכה השבתת עבודה בשלב כל שהוא?
אולי הצורך בלהשבית את התנוע לא קיים או קטן יותר בשיטה הזאת?
 

Bus Nerd

Active member
זה לא נכון להגיד שרק קו אחד צריך את זה

אולי כאן עושים את זה כי יש רק קו אחד שצריך את זה?
חוץ מזה, התקנת עמודים בין רציפים בטח מצריכה השבתת עבודה בשלב כל שהוא?
אולי הצורך בלהשבית את התנוע לא קיים או קטן יותר בשיטה הזאת?
זה לא נכון להגיד שרק קו אחד צריך את זה
כי בסופו של דבר יחשמלו את כל קווי הרשת שעוברים בת"א, כולל את קו החוף המערבי (שעובר ברציף 4). אם יתקינו עמודים על הרציפים יצטרכו עמודים לכל רציף במקום עמודים לכל זוג רציפים, וזה יקר יותר.
 

matrix200200

Active member
אני יודע את זה ומסכים איתך.

זה לא נכון להגיד שרק קו אחד צריך את זה
כי בסופו של דבר יחשמלו את כל קווי הרשת שעוברים בת"א, כולל את קו החוף המערבי (שעובר ברציף 4). אם יתקינו עמודים על הרציפים יצטרכו עמודים לכל רציף במקום עמודים לכל זוג רציפים, וזה יקר יותר.
אני יודע את זה ומסכים איתך.
אבל לאור הכמות של העבודה הנדרשת וזמן מצומצם, אולי בכל זאת מנסים פיתרון זמני?
אין צורך להגיד שזה טיפשי ויעלה ביוקר בהמשך, אני מסכים איתך מראש
 
אולי מדובר בבנית שער-חשמולות ל 4 או 6 מסילות ?

מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה :)
אולי מדובר בבנית שער-חשמולות ל 4 או 6 מסילות ?
זה די מקובל בכניסות ויציאות מתחנות .
ראה תמונות מצורפות.



 

25306yosef

New member
אולי אפשר למצוא פרטים ותשריטים בתיקי הרישוי בעיריית ת"א

אולי מדובר בבנית שער-חשמולות ל 4 או 6 מסילות ?
זה די מקובל בכניסות ויציאות מתחנות .
ראה תמונות מצורפות.
אולי אפשר למצוא פרטים ותשריטים בתיקי הרישוי בעיריית ת"א
לעיריית ת"א יש אתר רישוי בנייה שניתן לשלוף ממנו מסמכים ותשריטים ב-PDF מתיקי רישוי הבנייה.

מומלץ לחפש שם מידע על תחנות הרכבת בת"א לפי גוש / חלקה ולא לפי כתובת. איתור גוש / חלקה ניתן לבצע באמצעות אתר המפות הממשלתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה