אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!

אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!
כשאתם מתקפים את הרב-קו בתחילת נסיעה עירונית חדשה, הקפידו לוודא שעל הקבלה של הנסיעה יהיה כתוב - איזור 51, קוד מחיר 62. בהרבה אוטובוסים, כמו שקרה לי ולהרבה אנשים אחרים, משום מה ברירת המחדל של מכונות הכירטוס שליד הנהג היא איזור 31 - כלומר איזור חיפה(!!!), למרות קוד 62.
התוצאה - הרכבת הקלה תוריד לכם נסיעה נוספת ולא תתחשב במעבר של 90 דקות.
הדבר הזה מרגיז, מקומם והזוי. אם אתם רואים שזה אזור 31 או איזור אחר, תדרשו מהנהג לבטל את הנסיעה ולסמן אותה באיזור 51 שהוא איזור ירושלים!!!

אני בינתיים לא הייתי עולה על אוטובוסים מאחורה ומתקף במכשירי התיקוף החדשים (בקווים שמותר בהם), אלא עולה אצל הנהג. כאשר מתקפים במכונות הללו מאחור ששכחתי מה שמם, לא מקבלים קבלה, ולכן אין למי לנפנף איתה ולצעוק, לא אצל סיטיפס ולא אצל אגד.

כמה מקומם. גם אגד וגם סיטיפס!
 

25306yosef

New member
נראה לי שהדבר הזה נעשה ע"י אגד בזדון ובאופן מכוון

אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!
כשאתם מתקפים את הרב-קו בתחילת נסיעה עירונית חדשה, הקפידו לוודא שעל הקבלה של הנסיעה יהיה כתוב - איזור 51, קוד מחיר 62. בהרבה אוטובוסים, כמו שקרה לי ולהרבה אנשים אחרים, משום מה ברירת המחדל של מכונות הכירטוס שליד הנהג היא איזור 31 - כלומר איזור חיפה(!!!), למרות קוד 62.
התוצאה - הרכבת הקלה תוריד לכם נסיעה נוספת ולא תתחשב במעבר של 90 דקות.
הדבר הזה מרגיז, מקומם והזוי. אם אתם רואים שזה אזור 31 או איזור אחר, תדרשו מהנהג לבטל את הנסיעה ולסמן אותה באיזור 51 שהוא איזור ירושלים!!!

אני בינתיים לא הייתי עולה על אוטובוסים מאחורה ומתקף במכשירי התיקוף החדשים (בקווים שמותר בהם), אלא עולה אצל הנהג. כאשר מתקפים במכונות הללו מאחור ששכחתי מה שמם, לא מקבלים קבלה, ולכן אין למי לנפנף איתה ולצעוק, לא אצל סיטיפס ולא אצל אגד.

כמה מקומם. גם אגד וגם סיטיפס!
נראה לי שהדבר הזה נעשה ע"י אגד בזדון ובאופן מכוון
ככל הנראה החליטו באגד לנקום בממשלה ולמעשה לפגוע בציבור משתמשי התח"צ.

שאם לא כן, לא הגיוני שברירת המחדל בירושלים תהיה אזור חיפה.

אגד כבר ממזמן לא מונופול וממזמן שאין לאגד את הסמכויות שהיו בעבר. אבל ראשי אגד לא רוצים להבין את זה וככל הנראה הם נלחמים בשיניים ובכל הכוח שלהם על מנת לנקום בממשלה ולמעשה בציבור משתמשי התח"צ ע"י כל מיני תחבולות וטריקים.

זו דעתי.

************************

נ.ב. - זו סיבה נוספת לכך שאני בוחר שלא להשתמש ב"שירותים" של אגד.

אני לא צריך את ה"טובות" של אגד. אני דווקא חושב שאני הוא זה שעושה טובות לאגד שאני בכלל בוחר מרצוני לנסוע איתם. ואם לא מוצא חן בעינהם הטובות שלי, אז אני לא צריך אותם מאחר והם למעשה לא מביאים לי שום תועלת.
 

aryeri

Member
חחח מה ז"א? אם יש קו שאתה צריך שהוא של אגד, לא תסע בו?

נראה לי שהדבר הזה נעשה ע"י אגד בזדון ובאופן מכוון
ככל הנראה החליטו באגד לנקום בממשלה ולמעשה לפגוע בציבור משתמשי התח"צ.

שאם לא כן, לא הגיוני שברירת המחדל בירושלים תהיה אזור חיפה.

אגד כבר ממזמן לא מונופול וממזמן שאין לאגד את הסמכויות שהיו בעבר. אבל ראשי אגד לא רוצים להבין את זה וככל הנראה הם נלחמים בשיניים ובכל הכוח שלהם על מנת לנקום בממשלה ולמעשה בציבור משתמשי התח"צ ע"י כל מיני תחבולות וטריקים.

זו דעתי.

************************

נ.ב. - זו סיבה נוספת לכך שאני בוחר שלא להשתמש ב"שירותים" של אגד.

אני לא צריך את ה"טובות" של אגד. אני דווקא חושב שאני הוא זה שעושה טובות לאגד שאני בכלל בוחר מרצוני לנסוע איתם. ואם לא מוצא חן בעינהם הטובות שלי, אז אני לא צריך אותם מאחר והם למעשה לא מביאים לי שום תועלת.
חחח מה ז"א? אם יש קו שאתה צריך שהוא של אגד, לא תסע בו?
כשאין ברירה אין ברירה, בירושלים יש אגד!!! ואגד זאת חברה מסואבת. הלוואי על תושבי ירושלים שירות נורמלי כמו בתל אביב. כשנסעתי בתל אביב באוטובוס כל כך נהניתי. בירושלים הכל עלוב ומתפרק, פח זבל, מסריח באוטובוסים, ושירות מתחת לכל ביקורת. רק היום הייתי עד לדילוג של אגד על שלוש נסיעות, שתיים מהן רצופות - באותו הקו. ולא זו בלבד שהם שולחים אוטובוסים קצרים לקווים שחייבים להיות ארוכים - למשל קו 15... גם בקווים 31,32 אני נאלץ לנסוע לא מעט באוטובוסים קצרים במקום במפרקיות. ממש סרדינים. גועל נפש של שירות!
 

25306yosef

New member
אין שום קו של אגד שאני צריך.

חחח מה ז"א? אם יש קו שאתה צריך שהוא של אגד, לא תסע בו?
כשאין ברירה אין ברירה, בירושלים יש אגד!!! ואגד זאת חברה מסואבת. הלוואי על תושבי ירושלים שירות נורמלי כמו בתל אביב. כשנסעתי בתל אביב באוטובוס כל כך נהניתי. בירושלים הכל עלוב ומתפרק, פח זבל, מסריח באוטובוסים, ושירות מתחת לכל ביקורת. רק היום הייתי עד לדילוג של אגד על שלוש נסיעות, שתיים מהן רצופות - באותו הקו. ולא זו בלבד שהם שולחים אוטובוסים קצרים לקווים שחייבים להיות ארוכים - למשל קו 15... גם בקווים 31,32 אני נאלץ לנסוע לא מעט באוטובוסים קצרים במקום במפרקיות. ממש סרדינים. גועל נפש של שירות!
אין שום קו של אגד שאני צריך.
בקריות היכן שאני גר יש מטרונית ואני נוסע בה בשילוב רכבת ישראל לנסיעות ארוכות והכרמלית לנסיעות למרכז הכרמל. זהו.

באגד כבר לא נסעתי שנים רבות.
 
לא הייתי מחפש זדון בקרב הנהגים

נראה לי שהדבר הזה נעשה ע"י אגד בזדון ובאופן מכוון
ככל הנראה החליטו באגד לנקום בממשלה ולמעשה לפגוע בציבור משתמשי התח"צ.

שאם לא כן, לא הגיוני שברירת המחדל בירושלים תהיה אזור חיפה.

אגד כבר ממזמן לא מונופול וממזמן שאין לאגד את הסמכויות שהיו בעבר. אבל ראשי אגד לא רוצים להבין את זה וככל הנראה הם נלחמים בשיניים ובכל הכוח שלהם על מנת לנקום בממשלה ולמעשה בציבור משתמשי התח"צ ע"י כל מיני תחבולות וטריקים.

זו דעתי.

************************

נ.ב. - זו סיבה נוספת לכך שאני בוחר שלא להשתמש ב"שירותים" של אגד.

אני לא צריך את ה"טובות" של אגד. אני דווקא חושב שאני הוא זה שעושה טובות לאגד שאני בכלל בוחר מרצוני לנסוע איתם. ואם לא מוצא חן בעינהם הטובות שלי, אז אני לא צריך אותם מאחר והם למעשה לא מביאים לי שום תועלת.
לא הייתי מחפש זדון בקרב הנהגים
שהדבר האחרון שהם רוצים זה להתחיל להתווכח עם נוסעים.

אבל המכונות הישנות של אגד, שלאט לאט מוחלפות בחדשות, לא כוללות GPS, כך שבחירת הקוד היא בחירה ידנית של הנהג. וכנראה נפלה כאן טעות. הוא בחר את המחיר הנכון, אבל לא את הקוד הנכון.
 

25306yosef

New member
בוודאי שזה לא הנהגים. לנהגים אין כל יד בדבר.

לא הייתי מחפש זדון בקרב הנהגים
שהדבר האחרון שהם רוצים זה להתחיל להתווכח עם נוסעים.

אבל המכונות הישנות של אגד, שלאט לאט מוחלפות בחדשות, לא כוללות GPS, כך שבחירת הקוד היא בחירה ידנית של הנהג. וכנראה נפלה כאן טעות. הוא בחר את המחיר הנכון, אבל לא את הקוד הנכון.
בוודאי שזה לא הנהגים. לנהגים אין כל יד בדבר.
אבל אני מניח שמישהו באגף המחשבים של אגד תיכנת את המכונות בצורה כזו שברירת המחדל תהיה עם קוד חיפאי. ולכן לנהגים כאמור אין כל יד בדבר.

זו כמובן דעתי.
 
בחיפה אגד משתמשת באיזור 51

אזהרה למשתמשי ערך צבור בירושלים!!!
כשאתם מתקפים את הרב-קו בתחילת נסיעה עירונית חדשה, הקפידו לוודא שעל הקבלה של הנסיעה יהיה כתוב - איזור 51, קוד מחיר 62. בהרבה אוטובוסים, כמו שקרה לי ולהרבה אנשים אחרים, משום מה ברירת המחדל של מכונות הכירטוס שליד הנהג היא איזור 31 - כלומר איזור חיפה(!!!), למרות קוד 62.
התוצאה - הרכבת הקלה תוריד לכם נסיעה נוספת ולא תתחשב במעבר של 90 דקות.
הדבר הזה מרגיז, מקומם והזוי. אם אתם רואים שזה אזור 31 או איזור אחר, תדרשו מהנהג לבטל את הנסיעה ולסמן אותה באיזור 51 שהוא איזור ירושלים!!!

אני בינתיים לא הייתי עולה על אוטובוסים מאחורה ומתקף במכשירי התיקוף החדשים (בקווים שמותר בהם), אלא עולה אצל הנהג. כאשר מתקפים במכונות הללו מאחור ששכחתי מה שמם, לא מקבלים קבלה, ולכן אין למי לנפנף איתה ולצעוק, לא אצל סיטיפס ולא אצל אגד.

כמה מקומם. גם אגד וגם סיטיפס!
בחיפה אגד משתמשת באיזור 51
אני נוסע לא מעט בקווים עירוניים בחיפה ומעולם לא ראיתי איזור 31, תמיד 51.
 

aryeri

Member
מעניין, אז אולי מי שסיפר לי על זה בילבל בין קוד 31 ל-51

בחיפה אגד משתמשת באיזור 51
אני נוסע לא מעט בקווים עירוניים בחיפה ומעולם לא ראיתי איזור 31, תמיד 51.
מעניין, אז אולי מי שסיפר לי על זה בילבל בין קוד 31 ל-51
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אז איזה אזור הוא י-ם ואיפה אפשר להשיג טבלה עם כל האזורים?

מעניין, אז אולי מי שסיפר לי על זה בילבל בין קוד 31 ל-51
אז איזה אזור הוא י-ם ואיפה אפשר להשיג טבלה עם כל האזורים?
הנה נסיעתי משלשום מצורפת בתמונה
קריאת הרב-קו בזה אכן הראה אשכול
Routing System: Jerusalem urban
אז מה האזור הנכון?

בקוים י-ם-ת"א (405-480) ראיתי פעם אזור 255 קוד 8 (שהןא ה-ללא מעברים), אך רוב הזמן הוא אזור 1 (Routing system: Jerusalem - Tel Aviv) קוד 8, ושכשנסעתי המכשיר של הנהג תיקף לי פעמיים (קודם "מעבר באוטובוס בין עירוני" (זה בכלל אמור להיות כך? לפני כן היתה נסיעה עירונית בערך צבור) ומיד לאחר מכן תיקוף/חיוב קוד 8 כפי שאמור להיות. בכלל זה לא היה אמור לתקף מעבר שעתי בי-ם...

וגם מי החכמולוג שאישר את היישום הזה שככל הנראה נועד להטאות נוסעים שלא עשו תסקור על התקן קליפסו וענייני כרטוס קודם לכן, שבאילת זה קוד 51 שמחירו 4.20. עם נסיעות במרכז נוסע יכול לבלבל בין אזור 51 וכו' ? בעיקר במקרים שבהם הנוסע הוא תייר אינו דובר עברית כדי להבין מה כתוב בכרטיסים. יש משהו קסום בספרה 51, שהוא 0x33h?

 
אכן בלגן

אז איזה אזור הוא י-ם ואיפה אפשר להשיג טבלה עם כל האזורים?
הנה נסיעתי משלשום מצורפת בתמונה
קריאת הרב-קו בזה אכן הראה אשכול
Routing System: Jerusalem urban
אז מה האזור הנכון?

בקוים י-ם-ת"א (405-480) ראיתי פעם אזור 255 קוד 8 (שהןא ה-ללא מעברים), אך רוב הזמן הוא אזור 1 (Routing system: Jerusalem - Tel Aviv) קוד 8, ושכשנסעתי המכשיר של הנהג תיקף לי פעמיים (קודם "מעבר באוטובוס בין עירוני" (זה בכלל אמור להיות כך? לפני כן היתה נסיעה עירונית בערך צבור) ומיד לאחר מכן תיקוף/חיוב קוד 8 כפי שאמור להיות. בכלל זה לא היה אמור לתקף מעבר שעתי בי-ם...

וגם מי החכמולוג שאישר את היישום הזה שככל הנראה נועד להטאות נוסעים שלא עשו תסקור על התקן קליפסו וענייני כרטוס קודם לכן, שבאילת זה קוד 51 שמחירו 4.20. עם נסיעות במרכז נוסע יכול לבלבל בין אזור 51 וכו' ? בעיקר במקרים שבהם הנוסע הוא תייר אינו דובר עברית כדי להבין מה כתוב בכרטיסים. יש משהו קסום בספרה 51, שהוא 0x33h?
אכן בלגן
כשאני נוסע ב852 ו-872 מתל אביב לרשפון, יורד לי קוד 6 החיפאי, כאשר לטענת הנהג זה הקוד היחידי במחיר הזה. וכתוב לי שיש לי זכות מעבר במטרופולין חיפה (אם אוכל איכשהו לטוס מרשפון לחיפה במסגרת ה-90 דקות אז אוכל לעלות שם על אוטובוס בלי לשלם שוב...).
 
בשביל זה אגד ומשרד התחבורה יצרו בשנה שעברה את הקודים 7X

אכן בלגן
כשאני נוסע ב852 ו-872 מתל אביב לרשפון, יורד לי קוד 6 החיפאי, כאשר לטענת הנהג זה הקוד היחידי במחיר הזה. וכתוב לי שיש לי זכות מעבר במטרופולין חיפה (אם אוכל איכשהו לטוס מרשפון לחיפה במסגרת ה-90 דקות אז אוכל לעלות שם על אוטובוס בלי לשלם שוב...).
בשביל זה אגד ומשרד התחבורה יצרו בשנה שעברה את הקודים 7X
שמקבילים לקודים החיפאים רק ללא מעברים חופשיים.
71 מקביל ל 1
72 מקביל ל 2
74 מקביל ל 4
76 מקביל ל 6
[URL]http://www.egged.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-1593-%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D.aspx[/URL]

כנראה השימוש בפועל על ידי הנהגים לא תואם בדיוק את טבלת הקודים.
 

25306yosef

New member
אכן בלגן וכאבי ראש בשפע עבור מי שמשתמש בכרטיס הרב קו

אכן בלגן
כשאני נוסע ב852 ו-872 מתל אביב לרשפון, יורד לי קוד 6 החיפאי, כאשר לטענת הנהג זה הקוד היחידי במחיר הזה. וכתוב לי שיש לי זכות מעבר במטרופולין חיפה (אם אוכל איכשהו לטוס מרשפון לחיפה במסגרת ה-90 דקות אז אוכל לעלות שם על אוטובוס בלי לשלם שוב...).
אכן בלגן וכאבי ראש בשפע עבור מי שמשתמש בכרטיס הרב קו
וכפי שבעבר כתב כאן בפורום אחד הגולשים, כל הקודים נועדו למתכנתים בלבד.

השימוש לנוסע וללקוח צריך להיות חלק ושקוף לחלוטין וללא כל שימוש בקודים ובשפות קודים. הקודים נועדו כאמור למתכנתים בלבד.

מי שבוחר להשתמש בכרטיס אשראי ובכרטיס אשראי בלבד, אין לו כאבי ראש והוא יכול למעשה להיות רגוע לחלוטין ולנסוע בראש שקט.

אמנם יתכן שבמקרים מסויימים בתשלום בכרטיס אשראי בלבד משלמים יותר (השערורייה הזו קיימת בתח"צ בלבד), אבל שווה את הנוחות והתענוג ובלי לשבור את הראש על קודים ועל שימוש בשפות קודים שנועדו כאמור למתכנתים בלבד.

שימו לב שבשימוש בכרטיסי אשראי לא צריך אף פעם ללמוד קודים. יתר על כן, בכל המכונות האוטומטיות בתח"צ למכירת כרטיסי נסיעה (רכבת ישראל, כרמלית, מטרונית) יש תוכנה ידידותית ללקוח שאיננה דורשת שימוש בקודים.

אם היו מותקנות מכונות אוטומטיות שכאלה אצל כל מפעילי התח"צ בישראל, החיים של משתמשי התח"צ היו טובים הרבה הרבה יותר ובלי בלגנים וכאבי ראש מיותרים.
 

אילקו

New member
מטרונית? מכונה ידידותית??

אכן בלגן וכאבי ראש בשפע עבור מי שמשתמש בכרטיס הרב קו
וכפי שבעבר כתב כאן בפורום אחד הגולשים, כל הקודים נועדו למתכנתים בלבד.

השימוש לנוסע וללקוח צריך להיות חלק ושקוף לחלוטין וללא כל שימוש בקודים ובשפות קודים. הקודים נועדו כאמור למתכנתים בלבד.

מי שבוחר להשתמש בכרטיס אשראי ובכרטיס אשראי בלבד, אין לו כאבי ראש והוא יכול למעשה להיות רגוע לחלוטין ולנסוע בראש שקט.

אמנם יתכן שבמקרים מסויימים בתשלום בכרטיס אשראי בלבד משלמים יותר (השערורייה הזו קיימת בתח"צ בלבד), אבל שווה את הנוחות והתענוג ובלי לשבור את הראש על קודים ועל שימוש בשפות קודים שנועדו כאמור למתכנתים בלבד.

שימו לב שבשימוש בכרטיסי אשראי לא צריך אף פעם ללמוד קודים. יתר על כן, בכל המכונות האוטומטיות בתח"צ למכירת כרטיסי נסיעה (רכבת ישראל, כרמלית, מטרונית) יש תוכנה ידידותית ללקוח שאיננה דורשת שימוש בקודים.

אם היו מותקנות מכונות אוטומטיות שכאלה אצל כל מפעילי התח"צ בישראל, החיים של משתמשי התח"צ היו טובים הרבה הרבה יותר ובלי בלגנים וכאבי ראש מיותרים.
מטרונית? מכונה ידידותית??
המכונה הכי זוועתית שיש, במיוחד לעומת רכבת ישראל, כרמלית גם, וגם המכונות שיש בקו 1 של דן.
 

25306yosef

New member
המכונות של המטרונית פחות ידידותיות מהמכונות של הרכבת וכרמלית

מטרונית? מכונה ידידותית??
המכונה הכי זוועתית שיש, במיוחד לעומת רכבת ישראל, כרמלית גם, וגם המכונות שיש בקו 1 של דן.
המכונות של המטרונית פחות ידידותיות מהמכונות של הרכבת וכרמלית
אבל עדיין ידידותיות (למי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר) והדבר החשוב ביותר שאין כל צורך לזכור קודים ולעשות שימוש בקודים (למי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר).

ולמען הסר ספק,

אין לי כל שמץ של מושג לגבי שימוש בכרטיס הרב קו במכונות המטרונית מאחר ומעולם לא השתמשתי במטרונית ברב קו.
 

down und

New member
איזה סוג של כרטיסי נסיעה?

המכונות של המטרונית פחות ידידותיות מהמכונות של הרכבת וכרמלית
אבל עדיין ידידותיות (למי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר) והדבר החשוב ביותר שאין כל צורך לזכור קודים ולעשות שימוש בקודים (למי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים מנייר).

ולמען הסר ספק,

אין לי כל שמץ של מושג לגבי שימוש בכרטיס הרב קו במכונות המטרונית מאחר ומעולם לא השתמשתי במטרונית ברב קו.
איזה סוג של כרטיסי נסיעה?
 
הוא כתב: כרטיסי נסיעה בודדים מנייר

איזה סוג של כרטיסי נסיעה?
הוא כתב: כרטיסי נסיעה בודדים מנייר
ברכבת, בכרמלית ובמטרונית (וגם ברכבת הקלה בירושלים שלא רלוונטית לו), הוא יכול לרכוש כרטיסי נסיעה מנייר באמצעות כרטיס אשראי...
 

25306yosef

New member
הרכבת הקלה בירושלים לא רלוונטית עבורי מאחר

הוא כתב: כרטיסי נסיעה בודדים מנייר
ברכבת, בכרמלית ובמטרונית (וגם ברכבת הקלה בירושלים שלא רלוונטית לו), הוא יכול לרכוש כרטיסי נסיעה מנייר באמצעות כרטיס אשראי...
הרכבת הקלה בירושלים לא רלוונטית עבורי מאחר
ואין לי אפשרות נוחה להגיע אליה ומהסיבות הבאות:

1. רכבת ישראל מביאה אותי למקום לא נוח (מלחה). מתחנת הרכבת לא תענוג ללכת ברגל למוקדי העניין בעיר ירושלים. אזור מלחה לא מעניין אותי ואין לי מה לחפש שם.

2. באגד חושבים שהם עושים לי טובה בכך שהם מאפשרים לי לשלם באשראי ולא רוצים להבין שלמעשה אני הוא זה שעושה להם טובה בכך שאני מוכן בכלל להיות לקוח שלהם. ולכן אני לא מעוניין להיות לקוח של תאגיד ענק שחושב שהוא עושה לי טובה. מה גם שבשביל לקבל את ה"טובה" אני צריך להתווכח איתם כאילו אני איזה חשוד שנעצר ע"י המשטרה בחשד לביצוע גנבה.

כשאני הולך לחנות ועושה קניות המוכר לא עושה לי טובה. אני עושה טובה למוכר שאני בכלל קונה אצלו. כך זה צריך היה להיות גם באוטובוסים אבל לצערי זה לא.

ועד שכך יהיה גם באוטובוסים אם בכלל, אני לא נוסע באוטובוסים. ולכן אני לא אגיע בשנים הקרובות לעיר ירושלים באמצעות תח"צ. אני גר בקריות ושם אין לי כל בעית ניידות בתח"צ.
 
אל תדאג, סוללים קו רכבת מהיר לירושלים, משם אפשר ברגל

הרכבת הקלה בירושלים לא רלוונטית עבורי מאחר
ואין לי אפשרות נוחה להגיע אליה ומהסיבות הבאות:

1. רכבת ישראל מביאה אותי למקום לא נוח (מלחה). מתחנת הרכבת לא תענוג ללכת ברגל למוקדי העניין בעיר ירושלים. אזור מלחה לא מעניין אותי ואין לי מה לחפש שם.

2. באגד חושבים שהם עושים לי טובה בכך שהם מאפשרים לי לשלם באשראי ולא רוצים להבין שלמעשה אני הוא זה שעושה להם טובה בכך שאני מוכן בכלל להיות לקוח שלהם. ולכן אני לא מעוניין להיות לקוח של תאגיד ענק שחושב שהוא עושה לי טובה. מה גם שבשביל לקבל את ה"טובה" אני צריך להתווכח איתם כאילו אני איזה חשוד שנעצר ע"י המשטרה בחשד לביצוע גנבה.

כשאני הולך לחנות ועושה קניות המוכר לא עושה לי טובה. אני עושה טובה למוכר שאני בכלל קונה אצלו. כך זה צריך היה להיות גם באוטובוסים אבל לצערי זה לא.

ועד שכך יהיה גם באוטובוסים אם בכלל, אני לא נוסע באוטובוסים. ולכן אני לא אגיע בשנים הקרובות לעיר ירושלים באמצעות תח"צ. אני גר בקריות ושם אין לי כל בעית ניידות בתח"צ.
אל תדאג, סוללים קו רכבת מהיר לירושלים, משם אפשר ברגל
 
יש לך תקווה:

הרכבת הקלה בירושלים לא רלוונטית עבורי מאחר
ואין לי אפשרות נוחה להגיע אליה ומהסיבות הבאות:

1. רכבת ישראל מביאה אותי למקום לא נוח (מלחה). מתחנת הרכבת לא תענוג ללכת ברגל למוקדי העניין בעיר ירושלים. אזור מלחה לא מעניין אותי ואין לי מה לחפש שם.

2. באגד חושבים שהם עושים לי טובה בכך שהם מאפשרים לי לשלם באשראי ולא רוצים להבין שלמעשה אני הוא זה שעושה להם טובה בכך שאני מוכן בכלל להיות לקוח שלהם. ולכן אני לא מעוניין להיות לקוח של תאגיד ענק שחושב שהוא עושה לי טובה. מה גם שבשביל לקבל את ה"טובה" אני צריך להתווכח איתם כאילו אני איזה חשוד שנעצר ע"י המשטרה בחשד לביצוע גנבה.

כשאני הולך לחנות ועושה קניות המוכר לא עושה לי טובה. אני עושה טובה למוכר שאני בכלל קונה אצלו. כך זה צריך היה להיות גם באוטובוסים אבל לצערי זה לא.

ועד שכך יהיה גם באוטובוסים אם בכלל, אני לא נוסע באוטובוסים. ולכן אני לא אגיע בשנים הקרובות לעיר ירושלים באמצעות תח"צ. אני גר בקריות ושם אין לי כל בעית ניידות בתח"צ.
יש לך תקווה:
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3429829[/URL]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה