8 חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום . בנוסף חברת סיסטרא הצרפתית

מצב
הנושא נעול.

orengrinne

New member
8 חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום . בנוסף חברת סיסטרא הצרפתית

8 חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום . בנוסף חברת סיסטרא הצרפתית
קיבלה מנתע 30 מיליון שקל עבור דו"ח כדאיות ותכנון קווי
רכבת תחתיים לקווים
ראש העין - פתח תקווה -תל אביב.

לוד -רמלה-תל אביב

רחובות -נס ציונה -ראשון לציון תל אביב .

הדו" יכלול ממוחים מהעולם וישראל ויוגש תוך שנה וחצי לנתע .
 
יותר נכון, ארבע קבוצות

8 חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום . בנוסף חברת סיסטרא הצרפתית
קיבלה מנתע 30 מיליון שקל עבור דו"ח כדאיות ותכנון קווי
רכבת תחתיים לקווים
ראש העין - פתח תקווה -תל אביב.

לוד -רמלה-תל אביב

רחובות -נס ציונה -ראשון לציון תל אביב .

הדו" יכלול ממוחים מהעולם וישראל ויוגש תוך שנה וחצי לנתע .
יותר נכון, ארבע קבוצות
[URL]https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3706186,00.html[/URL]

"
שמונה החברות התאגדו ב-4 קבוצות - אגד בשיתוף CCECC ו-Shenzhen Metro הסיניות; דן בשיתוף SNCF הצרפתית; חברת קווים בשיתוף Transport for London הבריטית, ושותפות נוספת שמובילה חברת הרכבות הגרמנית דויטשה באן בשיתוף עם קיסטון הנדסה הישראלית.
"
 

alantan

New member
קווי המטרו המוצעים אינם אלה שרשמת אלא מה שרשום בכתבה

8 חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום . בנוסף חברת סיסטרא הצרפתית
קיבלה מנתע 30 מיליון שקל עבור דו"ח כדאיות ותכנון קווי
רכבת תחתיים לקווים
ראש העין - פתח תקווה -תל אביב.

לוד -רמלה-תל אביב

רחובות -נס ציונה -ראשון לציון תל אביב .

הדו" יכלול ממוחים מהעולם וישראל ויוגש תוך שנה וחצי לנתע .
קווי המטרו המוצעים אינם אלה שרשמת אלא מה שרשום בכתבה
 
האמת, גם בכתבה הם לא מתוארים בצורה מדוייקת

קווי המטרו המוצעים אינם אלה שרשמת אלא מה שרשום בכתבה
האמת, גם בכתבה הם לא מתוארים בצורה מדוייקת
בפועל מתוכנן קו מטרו שחוצה את גוש דן מצפון לדרום עם שני ענפים בצפון ובדרום ובכתבה רשום אחרת.

בקיצור, הקווים המתוכננים הם לפי המפה המצורפת.

 
בחירה טובה

8 חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום . בנוסף חברת סיסטרא הצרפתית
קיבלה מנתע 30 מיליון שקל עבור דו"ח כדאיות ותכנון קווי
רכבת תחתיים לקווים
ראש העין - פתח תקווה -תל אביב.

לוד -רמלה-תל אביב

רחובות -נס ציונה -ראשון לציון תל אביב .

הדו" יכלול ממוחים מהעולם וישראל ויוגש תוך שנה וחצי לנתע .
בחירה טובה
חברת SYSTRA היא לא אחרת מחברת SOFRETU לשעבר, שעבדה כבר מאמצע שנות השמונים, עבור חברת הנמלים והרכבות, כאשר זו רצתה לשדרג את הרכבות בארץ ובמיוחד לחשמל לפחות חלק מהרשת ובמיוחד להקים רכבת פרברית בגוש דן.
בעבר הלא רחוק היא עבדה עם חברת דן לתפעול המטרונית תחת השם SNCF.
היום חברות היעוץ SOFRETU (היא למעשה המטרו של פאריס RATP) ו SOFRERAIL(היא למעשה חברת הרכבות הלאומית הצרפתית SNCF), מאוחדות תחת השם SYSTRA ותורמות לפי הצורך, יותר יעוץ ״רכבתי כבד״ או ״רכבתי קל״ ותפעול מערכות תח״צ אחרות, בהגזמה הסברתית קצרה.
בכתבה של ״כלכליסט״ נכתב ש ״ קווי המטרו החדשים יתוכננו כתת-קרקעיים עם קיבולת הסעת נוסעים גבוהה ומהירה מקווי הרכבת הנוכחיים״.
זה נקרא בז׳רגון מקצועי : RER ועל הבחירה הזו יש לברך.
אגב: ר״י ישראל כבר בדרך להכנס לתחום באמצעות ה EMU's שעבורם מחכים לפרסום הזוכה במכרז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה