350 אלף נוסעים בשלושה חודשים בקו העמק על פי השר כץ

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
350 אלף נוסעים בשלושה חודשים בקו העמק על פי השר כץ

350 אלף נוסעים בשלושה חודשים בקו העמק על פי השר כץ
כך הוא רשם בפוסט בפייסבוק. זה נחשב הרבה או קצת?
חוץ מזה, צריכים לחשוב האם מסתכלים על חלוקה לתחנות, שם תחנות מגדל העמק ויוקנעם מאכזבות, ולא ידוע לי מה עם בית שאן. השאלה היא אם מסתכלים על הקו במלואו או שמפצלים את זה להצלחה הגדולה של תחנת עפולה ולפחות הצלחה בתחנות האחרות...
 
בכל מקרה המספרים לא אומרים הרבה כשהנסיעה חינם.

350 אלף נוסעים בשלושה חודשים בקו העמק על פי השר כץ
כך הוא רשם בפוסט בפייסבוק. זה נחשב הרבה או קצת?
חוץ מזה, צריכים לחשוב האם מסתכלים על חלוקה לתחנות, שם תחנות מגדל העמק ויוקנעם מאכזבות, ולא ידוע לי מה עם בית שאן. השאלה היא אם מסתכלים על הקו במלואו או שמפצלים את זה להצלחה הגדולה של תחנת עפולה ולפחות הצלחה בתחנות האחרות...
בכל מקרה המספרים לא אומרים הרבה כשהנסיעה חינם.
 

down und

New member
לא הכי מדוייק

בכל מקרה המספרים לא אומרים הרבה כשהנסיעה חינם.
לא הכי מדוייק
כי גם אם מדימונה ולדימונה היה חינם, אזי בשנה אחת לא היו מגיעים
לכמות הזו שברכבת העמק הגיעו אליה בשלושה חודשים.
חוץ מזה שבחלק מהתקופה לפחות לחלק מן הנוסעים הנסיעה לא היתה באמת חינם.

ולא רק בקו לדימונה.
נניח מתחנת עתלית ולעתלית מכל הארץ זה היה חינם אזי, שוב, בשנה שלמה לא
היו מגיעים לכמות כזו של נוסעים.
 
נכון, אבל...

לא הכי מדוייק
כי גם אם מדימונה ולדימונה היה חינם, אזי בשנה אחת לא היו מגיעים
לכמות הזו שברכבת העמק הגיעו אליה בשלושה חודשים.
חוץ מזה שבחלק מהתקופה לפחות לחלק מן הנוסעים הנסיעה לא היתה באמת חינם.

ולא רק בקו לדימונה.
נניח מתחנת עתלית ולעתלית מכל הארץ זה היה חינם אזי, שוב, בשנה שלמה לא
היו מגיעים לכמות כזו של נוסעים.
נכון, אבל...
אין ספק שהחינם כן משפיע, ובעיקר כשהחינם מוגדר כך שהוא מספק נסיעה חינם (לתושבי העמק) לכל הארץ, לרבות תל אביב. ושמדובר בשירות בתדירות גבוהה יחסית לדימונה. אם מדימונה היה שירות כל שעה, עם החלפה נוחה בתחנת באר שבע אוניבסיטה לרכבת חינם (עבור תושבי דימונה) לתל אביב, סביר שמספר הנוסעים הי גבוה בהרבה (תואם את גודל האוכלוסיה כמובן, דימונה היא שליש מכל תושבי העמק שהרכבת רלוונטית להם).
מרגע שהחינם יתבטל, אז די בטוח שהאטרקטיביות לנסיעה לתל אביב תיעלם ויחזרו לדרכים הישנות (ברכב פרטי עד לתחנת בנימינה או באוטובוס עד תל אביב וגם חלק יחזור לנסיעה כל הדרך ברכב פרטי).

מה שיישאר זה מטרתה העיקרית של הרכבת מראש, חיבור העמק לחיפה. ועל אף שסביר שהרכבת לא תהיה ריקה לחלוטין, בעיקר בזכות הקשר החזק עפולה-חיפה, למספרים המוצגים כאן לא יהיה אח ורע.

ועוד משהו. כמה מתוך ה-350 אלף היו בחול המועד סוכות? ובחופשת חנוכה? גם זה לא יחזור כשהרכבת לא תהיה חינם.
 
תקופת החינם מסתיימת עוד שבועיים ויומיים

נכון, אבל...
אין ספק שהחינם כן משפיע, ובעיקר כשהחינם מוגדר כך שהוא מספק נסיעה חינם (לתושבי העמק) לכל הארץ, לרבות תל אביב. ושמדובר בשירות בתדירות גבוהה יחסית לדימונה. אם מדימונה היה שירות כל שעה, עם החלפה נוחה בתחנת באר שבע אוניבסיטה לרכבת חינם (עבור תושבי דימונה) לתל אביב, סביר שמספר הנוסעים הי גבוה בהרבה (תואם את גודל האוכלוסיה כמובן, דימונה היא שליש מכל תושבי העמק שהרכבת רלוונטית להם).
מרגע שהחינם יתבטל, אז די בטוח שהאטרקטיביות לנסיעה לתל אביב תיעלם ויחזרו לדרכים הישנות (ברכב פרטי עד לתחנת בנימינה או באוטובוס עד תל אביב וגם חלק יחזור לנסיעה כל הדרך ברכב פרטי).

מה שיישאר זה מטרתה העיקרית של הרכבת מראש, חיבור העמק לחיפה. ועל אף שסביר שהרכבת לא תהיה ריקה לחלוטין, בעיקר בזכות הקשר החזק עפולה-חיפה, למספרים המוצגים כאן לא יהיה אח ורע.

ועוד משהו. כמה מתוך ה-350 אלף היו בחול המועד סוכות? ובחופשת חנוכה? גם זה לא יחזור כשהרכבת לא תהיה חינם.
תקופת החינם מסתיימת עוד שבועיים ויומיים
"
החל מה- 05.02.17 ועד 04.02.19 הנסיעה לתחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק- כפר ברוך ויקנעם-כפר יהושע) מכל תחנת רכבת ברחבי הארץ, תהיה בתשלום מלא .
נסיעה מתחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק- כפר ברוך), לרוכשים כרטיס נסיעה לכיוון אחד או הלוך ושוב על גבי הרב קו האישי, לכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ תהיה ב 50% הנחה.
הנסיעה מתחנת יקנעם – כפר יהושע לכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ, תהיה ב 50% הנחה לבעלי פרופיל כפר יהושע בלבד.
"
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/EmekPrices.aspx[/URL]
 

נתנאל531

Well-known member
נסיעה 50% בהטענה על רב-קו, זה דווקא אישי?

תקופת החינם מסתיימת עוד שבועיים ויומיים
"
החל מה- 05.02.17 ועד 04.02.19 הנסיעה לתחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק- כפר ברוך ויקנעם-כפר יהושע) מכל תחנת רכבת ברחבי הארץ, תהיה בתשלום מלא .
נסיעה מתחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק- כפר ברוך), לרוכשים כרטיס נסיעה לכיוון אחד או הלוך ושוב על גבי הרב קו האישי, לכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ תהיה ב 50% הנחה.
הנסיעה מתחנת יקנעם – כפר יהושע לכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ, תהיה ב 50% הנחה לבעלי פרופיל כפר יהושע בלבד.
"
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/EmekPrices.aspx[/URL]
נסיעה 50% בהטענה על רב-קו, זה דווקא אישי?
מה ההבדל בין רב-קו אישי לאנונימי לגבי זה, האם משרד התחבורה מתנכל מסיבות לא-ענייניות למעמדו של הרב-קו האנונימי?
 
ניסיתי להטעין לאנונימי -לא עבד. רק באישי

נסיעה 50% בהטענה על רב-קו, זה דווקא אישי?
מה ההבדל בין רב-קו אישי לאנונימי לגבי זה, האם משרד התחבורה מתנכל מסיבות לא-ענייניות למעמדו של הרב-קו האנונימי?
ניסיתי להטעין לאנונימי -לא עבד. רק באישי
 

down und

New member
מי היה החכמולוג הזה שתכנן את תעריפי הנסיעה הללו ובעיקר

תקופת החינם מסתיימת עוד שבועיים ויומיים
"
החל מה- 05.02.17 ועד 04.02.19 הנסיעה לתחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק- כפר ברוך ויקנעם-כפר יהושע) מכל תחנת רכבת ברחבי הארץ, תהיה בתשלום מלא .
נסיעה מתחנות קו העמק (בית שאן, עפולה, מגדל העמק- כפר ברוך), לרוכשים כרטיס נסיעה לכיוון אחד או הלוך ושוב על גבי הרב קו האישי, לכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ תהיה ב 50% הנחה.
הנסיעה מתחנת יקנעם – כפר יהושע לכל תחנות הרכבת ברחבי הארץ, תהיה ב 50% הנחה לבעלי פרופיל כפר יהושע בלבד.
"
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/EmekPrices.aspx[/URL]
מי היה החכמולוג הזה שתכנן את תעריפי הנסיעה הללו ובעיקר
את המורכבות הזו כך שדרוש תואר שני לכל הפחות על מנת להבין כמה עולה ולמי
זה עולה ובאיזה אמצעי תשלום, הנסיעה ברכבת העמק?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה