חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.
 

נייף

New member


חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.

על הדיווח המשמח.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
2 תמונות

חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.
2 תמונות
עם יונים מסוגים שונים, באדיבות רכבת ישראל :)



 

אורי404

New member
על העדכון ועל התמונות

חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.
על העדכון ועל התמונות
במידה ויש תמונות שקשורות לרכבת - אזור המסילות המשודרג והרכבת עצמה - יהיה נחמד לראות
 

aryeri

Member
בתוך הנמל יש רמזורים? איזה מוזר. זה רמזורים רגילים?

חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.
בתוך הנמל יש רמזורים? איזה מוזר. זה רמזורים רגילים?
 
לדעתי, הם רמזורים של אדום/ירוק בלבד (כמו של הולכי רגל)

בתוך הנמל יש רמזורים? איזה מוזר. זה רמזורים רגילים?
לדעתי, הם רמזורים של אדום/ירוק בלבד (כמו של הולכי רגל)
<הנסיעה בנמל היתה עבורי חוויה מפחידה, כשהמשאיות דוהרות בכל הכיוונים>
 
אתה בטוח לגבי היכולת של אונית הענק לעגון בנמל הקיים?

חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.
אתה בטוח לגבי היכולת של אונית הענק לעגון בנמל הקיים?
העומק הקיים מספיק? למיטב זכרוני רק הנמל החדש יותאם לאוניות כנ"ל.
 
לנמל הקישון יש מסוף כלשהו?

חנוכת עגורנים חדשים ומסוף רכבת משודרג בנמל חיפה

שלום,

נחנכו חמישה עגורנים חדשים ומסוף המטענים המשודרג של רכבת ישראל בנמל חיפה.
היום, יום שלישי 10.1.2017, נחנך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן, מסוף הרכבת המשודרג ברציף המזרחי בנמל חיפה. המסוף שהוקם לפני כשלושים שנה משמש לטעינה ופריקה של מכולות יבוא ויצוא מקרונות רכבת ע"י עגורני שער של הנמל. עבודות שדרוג המסוף בחיפה, כללו הוספת מסילה שלישית, הארכת שתי המסילות הקיימות, הארכת פסי עגורני השער, סלילת נתיבי תנועה והתקנת מערכת מחסומים ורמזורים בדרך הראשית של הנמל בחציית המסילה. בנוסף, הוארכו המסילות במסוף מ-400 מטר ל-740 מטר.
הרחבת המסוף נועדה בין השאר להיערך לקליטת אוניות הענק שצפויות להתחיל לעגון בנמל זה.

במעמד האירוע, חשף השר כ"ץ כי אוניית ענק, הגדולה ביותר שהגיעה לישראל תפקוד את נמל חיפה ב-1 בפברואר כשעל סיפונה 13,000 מכולות.
לטובת אוניות הענק, הוקמו במסוף הכרמל חמישה עגורנים חדשים. האוניה, Maersk Elba נמצאת כעת בנמל שנחאי בסין, שם היא מעמיסה את המכולות המיועדות לפריקה בחיפה. משם תמשיך האוניה לנמל סינגפור, ומשם בהפלגה ישירה דרך תעלת סואץ לנמל חיפה.
אוניות מסדר גודל זה יפקדו את נמל חיפה מידי שבוע בימי חמישי כחלק מהקו העולמי של ברית הספנות 2M של שתי ענקיות הספנות MSC ו-MAERSK.
לנמל הקישון יש מסוף כלשהו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה