תחנת רכבת קרובה ביותר לשוק הכרמל

מצב
הנושא נעול.

ringol

New member
תחנת רכבת קרובה ביותר לשוק הכרמל

תחנת רכבת קרובה ביותר לשוק הכרמל
מישהו יכול להציע איזו תחנת רכבת היא הקרובה ביותר לשוק הכרמל?
תודה
 

Bus Nerd

Active member
השלום או ההגנה, אבל כדי לקבל הכוונה שאל בשרשור המתאים

תחנת רכבת קרובה ביותר לשוק הכרמל
מישהו יכול להציע איזו תחנת רכבת היא הקרובה ביותר לשוק הכרמל?
תודה
השלום או ההגנה, אבל כדי לקבל הכוונה שאל בשרשור המתאים
 

Ccyclist

Well-known member
העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.

מבחינת אוטובוסים ת"א מרכז עדיפה על השלום
העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
&nbsp
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
 
לא ברור לי מה שכתבת. אם הכבישים והרחובות עצמם אלכסוניים

העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
&nbsp
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
לא ברור לי מה שכתבת. אם הכבישים והרחובות עצמם אלכסוניים
כיצד הקווים יהיו אופקיים?
הקווים מתוכננים בהתאם למבנה הדרכים.

וברור שתחנת רכבת שנמצאת בצומת דרכים ראשיות וליד מסוף אוטובוסים גדול תיהנה מקישוריות טובה יותר מתחנה שאין (ולא יכול להיות) בסמוך לה מסוף ונמצאת בציר עם הרבה פחות קווים ונגישות פחות טובה.
 

Ccyclist

Well-known member
אופקי אינו בהכרח ישר אלא כיוון.

לא ברור לי מה שכתבת. אם הכבישים והרחובות עצמם אלכסוניים
כיצד הקווים יהיו אופקיים?
הקווים מתוכננים בהתאם למבנה הדרכים.

וברור שתחנת רכבת שנמצאת בצומת דרכים ראשיות וליד מסוף אוטובוסים גדול תיהנה מקישוריות טובה יותר מתחנה שאין (ולא יכול להיות) בסמוך לה מסוף ונמצאת בציר עם הרבה פחות קווים ונגישות פחות טובה.
אופקי אינו בהכרח ישר אלא כיוון.
לו היו קווים תדירים מדרך השלום לקפלן, כיכר הבימה, בן ציון, בוגרשוב, בן יהודה, אלנבי, המלך ג'ורג' (לולאה שחלק מהקווים יקחו בכיוון השעון וחלק נגד כיוון השעון) זמן הנסיעה מהשלום לאזור המרכזי מאד של דיזינגוף סנטר, שוק הכרמל ומגדלי האופרה היה קצר משמעותית מקווי גשר ארלוזרוב.
&nbsp
באותה מידה קווים מת"א מרכז דרך ארלוזרוב לחוף או ארלוזרוב, בלוך, גן העיר, בן גוריון היו מחברים את כיכר המדינה וכיכר רבין וכן מוקדים בצפון הישן ישירות לתל אביב מרכז.
&nbsp
ראיתי את מסלול קו 18 במפת הקווים התדירים של אלן. מסלולו מתחיל בעל פרשת דרכים והוא עולה לדוד המלך כדי לבצע מסלול שכיוונו מצפון מזרח לדרום מערב.
 
אבל לרכבת השלום יש יותר פניות ורמזורים לאוטובוסים

העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
&nbsp
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
אבל לרכבת השלום יש יותר פניות ורמזורים לאוטובוסים
מאשר לרכבת מרכז, לשם יש צירי תחבורה שמובילים כמו ארלוזרוב ושאול והמלך ללא פניות כמעט.
 

Ccyclist

Well-known member
18 פונה שתי פניות משאול המלך לדוד המלך.

אבל לרכבת השלום יש יותר פניות ורמזורים לאוטובוסים
מאשר לרכבת מרכז, לשם יש צירי תחבורה שמובילים כמו ארלוזרוב ושאול והמלך ללא פניות כמעט.
18 פונה שתי פניות משאול המלך לדוד המלך.
וכן פנייה מאד מסובכת באזור כיכר רבין.
 

alantan

New member
שאלו תהיינה הבעיות ברשת הקווים של גוש דן...

העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
&nbsp
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
שאלו תהיינה הבעיות ברשת הקווים של גוש דן...
תתחיל עם כל החלופות המשוגעות ועם הקווים הפוליטיים (כאלה שנוסעים פעם-פעמיים ביום כדי שיוכלו לסמן וי על שירות מדלת לדלת).
 

סנוי

New member
שימו לב לישירות של קו 61 במתכונת הזמנית

מבחינת אוטובוסים ת"א מרכז עדיפה על השלום
שימו לב לישירות של קו 61 במתכונת הזמנית
במקום לבצע מעקף "ר" כמו שccyclist כתב מתחתיך, הזיזו את קו 61 זמנית למסלול מאוד מאוד ישיר ללב תל אביב, בזמן העבודות על כיכר דיזנגוף... (אני מדבר על הכיוון לתוך ת"א)
מארלוזורוב לבלוך, דרך כיכר רבין ישירות לכיכר מזריק ולקינג ג'ורג', ומשם לכרמלית בדרך הקצרה ביותר האפשרית. אפילו קו 18 לא מגיע כל כך מהר לים (בגלל המעבר באיכילוב)... האמת? הלוואי וה'זמני' של קו 61 יהפוך קבוע בשני הצדדים. (וזוהי דעה שנובעת מהדיון הזה נטו - אני לא נוסע קבוע בקו ולא יודע אם יש ציבור גדול של תושבי דיזנגוף שיתרעמו על העניין)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה