השלום או ההגנה, אבל כדי לקבל הכוונה שאל בשרשור המתאיםתחנת רכבת קרובה ביותר לשוק הכרמל
מישהו יכול להציע איזו תחנת רכבת היא הקרובה ביותר לשוק הכרמל?
תודה
חן חן וסליחההשלום או ההגנה, אבל כדי לקבל הכוונה שאל בשרשור המתאים
מבחינת אוטובוסים ת"א מרכז עדיפה על השלוםתחנת רכבת קרובה ביותר לשוק הכרמל
מישהו יכול להציע איזו תחנת רכבת היא הקרובה ביותר לשוק הכרמל?
תודה
העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.מבחינת אוטובוסים ת"א מרכז עדיפה על השלום
לא ברור לי מה שכתבת. אם הכבישים והרחובות עצמם אלכסונייםהעובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
 
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
אופקי אינו בהכרח ישר אלא כיוון.לא ברור לי מה שכתבת. אם הכבישים והרחובות עצמם אלכסוניים
כיצד הקווים יהיו אופקיים?
הקווים מתוכננים בהתאם למבנה הדרכים.
וברור שתחנת רכבת שנמצאת בצומת דרכים ראשיות וליד מסוף אוטובוסים גדול תיהנה מקישוריות טובה יותר מתחנה שאין (ולא יכול להיות) בסמוך לה מסוף ונמצאת בציר עם הרבה פחות קווים ונגישות פחות טובה.
אבל לרכבת השלום יש יותר פניות ורמזורים לאוטובוסיםהעובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
 
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
18 פונה שתי פניות משאול המלך לדוד המלך.אבל לרכבת השלום יש יותר פניות ורמזורים לאוטובוסים
מאשר לרכבת מרכז, לשם יש צירי תחבורה שמובילים כמו ארלוזרוב ושאול והמלך ללא פניות כמעט.
שאלו תהיינה הבעיות ברשת הקווים של גוש דן...העובדה שציינת היא הבעיה במערך האוטובוסים בתל-אביב.
לעובדה שמבחינת תדירות קווים וזמינותם תחנת ת"א מרכז מקושרת יותר מתחנת השלום יש מחיר, והוא מתחיל בתוספת מינימלית של חצי קילומטר עירוני בקו אווירי או קילומטר שלם ברחובות העיר המביא לזמן נסיעה ארוך יותר כי נסיעת אוטובוס עירונית היא סוג הנסיעה האיטי ביותר.
 
כל תחנות האיילון נמצאות כ 2.5 ק"מ מהחוף. ההתעקשות על קווים אלכסוניים או בצורת האות ר' מאריכים את הנסיעה העירונית שלא לצורך. אפילו אם יש הגיון בקווים כאלו בראייה עירונית פנימית, בראייה מטרופוליטנית ומערכתית יש הגיון בקווי אוטובוס רוחביים מעבר האיילון לתחנות ומהתחנות לחוף כי זמן הנסיעה והקישוריות למוקדים מקכזיים רבים בעיר יצטמצם אם אורך המסלול יהיה 2.5-3 קילומטרים אופקיים ולא 4-5 קילומטרים אלכסוניים או בצורת ר'.
שימו לב לישירות של קו 61 במתכונת הזמניתמבחינת אוטובוסים ת"א מרכז עדיפה על השלום
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.