מסלול הרכבות במסילת השרון

מצב
הנושא נעול.

AndreyS

New member
מסלול הרכבות במסילת השרון

מסלול הרכבות במסילת השרון
שלום לכולם,

אשמח לשמוע אם מישהו מכיר מה המסלול המתוכנן לרכבות במסילת השרון לכשתיפתח?
 

Bus Nerd

Active member
מצורפת התמונה המפורסמת של מפת המסלולים ב2020

מסלול הרכבות במסילת השרון
שלום לכולם,

אשמח לשמוע אם מישהו מכיר מה המסלול המתוכנן לרכבות במסילת השרון לכשתיפתח?
מצורפת התמונה המפורסמת של מפת המסלולים ב2020
בבקשה.

 

AndreyS

New member
תודה

מצורפת התמונה המפורסמת של מפת המסלולים ב2020
בבקשה.
תודה
קצת קשה להבין מהמפה איפה הרכבות יתחילו ויסיימו את נסיעתן.

מהמפה נראה שהרכבת שמוצאה באשקלון, תמשיך אחרי תחנת האונ' לבני ברק והמשך מסילת השרון עד שתגיע להרצליה. אחרי הרצליה תמשיך דרומה עד משה דיין, תל אביב, תסיים בהרצליה?

נראה גם שהרכבת שמוצאה במשה דיין תמשיך לאחר תחנת האונ' להרצליה ותחנות רעננה. איפה תסתיים נסיעתה של הרכבת הזו?
 
תחנות הקצה הן אשקלון ומשה דיין

תודה
קצת קשה להבין מהמפה איפה הרכבות יתחילו ויסיימו את נסיעתן.

מהמפה נראה שהרכבת שמוצאה באשקלון, תמשיך אחרי תחנת האונ' לבני ברק והמשך מסילת השרון עד שתגיע להרצליה. אחרי הרצליה תמשיך דרומה עד משה דיין, תל אביב, תסיים בהרצליה?

נראה גם שהרכבת שמוצאה במשה דיין תמשיך לאחר תחנת האונ' להרצליה ותחנות רעננה. איפה תסתיים נסיעתה של הרכבת הזו?
תחנות הקצה הן אשקלון ומשה דיין
רכבות יסעו מאשקלון דרך מסילת החוף הדרומי לתל אביב, ימשיכו למסילת הירקון, ראש העין צפון, מסילת השרון, הרצליה וחזרה לתל אביב ודרומה עד משה דיין.
בכיוון ההפוך הרכבות ייצאו ממשה דיין צפונה עד הרצליה, יפנו למסילת השרון, דרומה לראש העין, מערבה למסילת הירקון, דרומה לתל אביב ועד אשקלון.
 

Hani99

New member
בקיצור-אין נסיעה ישירה מכפר סבא/רעננה לצפון אלא רק לדרום

תחנות הקצה הן אשקלון ומשה דיין
רכבות יסעו מאשקלון דרך מסילת החוף הדרומי לתל אביב, ימשיכו למסילת הירקון, ראש העין צפון, מסילת השרון, הרצליה וחזרה לתל אביב ודרומה עד משה דיין.
בכיוון ההפוך הרכבות ייצאו ממשה דיין צפונה עד הרצליה, יפנו למסילת השרון, דרומה לראש העין, מערבה למסילת הירקון, דרומה לתל אביב ועד אשקלון.
בקיצור-אין נסיעה ישירה מכפר סבא/רעננה לצפון אלא רק לדרום
מה שרבים קיוו זה נסיעה ישירה לצפון ונראה שעדיין מחייב החלפה(אמנם קרובה יותר ובכל זאת)בהרצליה ורק משם נסיעה לצפון,נסיעה ישירה אפשרית רק לדרום וחבל מאוד...
 

alantan

New member
רבים קיוו, אבל כפי שהסברתי לאימי, הדבר לא מעשי

בקיצור-אין נסיעה ישירה מכפר סבא/רעננה לצפון אלא רק לדרום
מה שרבים קיוו זה נסיעה ישירה לצפון ונראה שעדיין מחייב החלפה(אמנם קרובה יותר ובכל זאת)בהרצליה ורק משם נסיעה לצפון,נסיעה ישירה אפשרית רק לדרום וחבל מאוד...
רבים קיוו, אבל כפי שהסברתי לאימי, הדבר לא מעשי
מעטים האנשים שזקוקים לנסוע מכפר סבא או רעננה דווקא לכיוון חיפה. אם יבצעו רכבת כזו, הדבר יבוא על חשבון תדירות כללית ובסופו של דבר:
1) יאריך ליותר אנשים את הנסיעה מדלת לדלת מאשר יקצר.
2) יגרום ללו"ז לא מסודר ולא אחיד - במקום רכבת כל רבע שעה או כל חצי שעה, תהיה תדירות לא אחידה שקשה לזכור.
 

Hani99

New member
למה לא מעשי?

רבים קיוו, אבל כפי שהסברתי לאימי, הדבר לא מעשי
מעטים האנשים שזקוקים לנסוע מכפר סבא או רעננה דווקא לכיוון חיפה. אם יבצעו רכבת כזו, הדבר יבוא על חשבון תדירות כללית ובסופו של דבר:
1) יאריך ליותר אנשים את הנסיעה מדלת לדלת מאשר יקצר.
2) יגרום ללו"ז לא מסודר ולא אחיד - במקום רכבת כל רבע שעה או כל חצי שעה, תהיה תדירות לא אחידה שקשה לזכור.
למה לא מעשי?
תושבי כפר סבא-רעננה לדרום יכולים לנסוע בצורה ישירה ולצפון לא?
מה ההבדל בין נסיעה לדרום או לצפון?
 

Ccyclist

Well-known member
כי זה מצריך קו רכבת שלם שיעקוף את תל אביב.

למה לא מעשי?
תושבי כפר סבא-רעננה לדרום יכולים לנסוע בצורה ישירה ולצפון לא?
מה ההבדל בין נסיעה לדרום או לצפון?
כי זה מצריך קו רכבת שלם שיעקוף את תל אביב.
מערכת הרכבות היא מערכת הנוסעים בעלת הקיבולת הגדולה ביותר (מאות נוסעים לרכבת) וככזו עליה לפעול במסלולים עיקריים עם דרישה גדולה. כאשר את מבקשת רכבת מרעננה לחיפה את מבקשת למעשה רכבת שבאה מלוד לראש העין ומשם דרך כפר סבא לרעננה ולחיפה ולא תשרת את תחנות האיילון, או גרוע מכך - שרכבת לחיפה מהאיילון תעשה סיבוב מיותר מהאוניברסיטה לבני ברק וראש העין ומשם עד לרעננה וממנה לחיפה. לרכבות כאלו לא תהיה דרישה והלו"ז יהיה עגום - רכהת מיוחדת פעמיים שלושה ביום במקרה הטוב ומסלול שעוצר בכמה שיותר תחנות ביניים.
&nbsp
מול שתי האופציות האלו אופציה של עלייה לרכבת ברעננה ונסיעה של שתי תחנות לאוניברסיטה ברכבת שתביא יוממים מהשרון לתחנות האיילון והחלפה שם לרכבת שבאה מבאר שבע, מודיעין ובעתיד ירושלים ויעדה חיפה הגיוני יותר. לשתי הרכבות ישנה דרישה עיקרית לתל-אביב והחלפה ביניהן תאפשר לך להגיע ליעדך. התדירות בקווים העיקריים לתל אביב תהיה גבוהה יותר ובתיאום נכון אפשר להחליף באוניברסיטה ובעתיד בהרצליה לרכבת ישירה לחיפה.
 
הרכבת רק פירסמה בחודש האחרון מכרז בקשר לכך

מתי מזיזים את הקו בכפר שמריהו אל מתחת לגשר? מה הצפי?
הרכבת רק פירסמה בחודש האחרון מכרז בקשר לכך
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Pages/21650.aspx[/URL]

זה לא יקרה בחודשים הקרובים, אלא מתישהו במחצית השניה של 2017 או במחצית הראשונה של 2018.

במקביל פורסם מכרז נוסף שקשור לפרויקט:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Pages/21651.aspx[/URL]

הפרויקט כולו לא יסתיים לפני 2019.
 
למה אין לרכבת שום גוף ביצוע? על כל מטר מסילה מכרז?

הרכבת רק פירסמה בחודש האחרון מכרז בקשר לכך
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Pages/21650.aspx[/URL]

זה לא יקרה בחודשים הקרובים, אלא מתישהו במחצית השניה של 2017 או במחצית הראשונה של 2018.

במקביל פורסם מכרז נוסף שקשור לפרויקט:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Pages/21651.aspx[/URL]

הפרויקט כולו לא יסתיים לפני 2019.
למה אין לרכבת שום גוף ביצוע? על כל מטר מסילה מכרז?
אני אומר, התוואי מוכן, צריכים להניח כמה מסילות, מפלגים,
למה אין לרכבת שום גוף ביצועי שיכול לבצע עבודות כאלה, שהן לא נורא גדולות?
על כל עבודה קטנה להוציא מכרז לא נשמע לי יעיל!
 
המסילות קיימות כבר ברובן. רק לחבר אותן ולהשלים.

למה אין לרכבת שום גוף ביצוע? על כל מטר מסילה מכרז?
אני אומר, התוואי מוכן, צריכים להניח כמה מסילות, מפלגים,
למה אין לרכבת שום גוף ביצועי שיכול לבצע עבודות כאלה, שהן לא נורא גדולות?
על כל עבודה קטנה להוציא מכרז לא נשמע לי יעיל!
המסילות קיימות כבר ברובן. רק לחבר אותן ולהשלים.
אז סביב עבודה כל כך קטנה כל כך הרבה בירוקרטיה?
גוף ביצועי ברכבת גם תהיה מרכז ידע.
&nbsp
 
זו לא עבודה כל כך קטנה

המסילות קיימות כבר ברובן. רק לחבר אותן ולהשלים.
אז סביב עבודה כל כך קטנה כל כך הרבה בירוקרטיה?
גוף ביצועי ברכבת גם תהיה מרכז ידע.
&nbsp
זו לא עבודה כל כך קטנה
אם תסתכל בתכני המכרזים תראה שזה כרוך בהרבה עבודות של גורמים שונים ובתיאומים מורכבים והעבודה צריכה להיעשות בשלבים.
יש עבודות תקשורת למשל. צריך לתאם את העבודה עם העבודות של נתיבי ישראל. יש עבודה על תחנת הרצילה עצמה.
ומעל כל זה מדובר במסילה פעילה.

העבודות שכלולות בשני המכרזים הללו נפרסות על פני כמעט שנתיים.
 

25306yosef

New member
יש גם את ראש עיריית חיפה המתנגד לחשמול....

לפי זה כל קו החוף אמור להיות מחושמל עד 2020
לא נראה לי שזה יקרה.
יש גם את ראש עיריית חיפה המתנגד לחשמול....
גם "הירוקים" בחיפה מתנגדים לחשמול ומפיצים תאוריות שקר.

ומה עם השיקוע של יונה יהב???

בלי הסכמה פוליטית לא יהיה חשמול בחיפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה