סקופ בלעדי לפורום

מצב
הנושא נעול.
סקופ בלעדי לפורום


סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!

 
מנסה להפוך את התמונה...


סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!
מנסה להפוך את התמונה...


 
תפוז הרשע לא נותן להפוך....

סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!
תפוז הרשע לא נותן להפוך....
למי שמתקשה לקרוא במהופך, התחנה האחרונה היא "מעויין שורק".

נספח לסקופ: בצד השני של הדף יש שרטוט של קטע ממסילת עירון תובב"א, באיזור חריש.

לילה טוב משדות פלשתים.

 
הסקופ הזה מופיע באתר עיריית ראשון לציון כבר כמעט שנתיים

סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!
הסקופ הזה מופיע באתר עיריית ראשון לציון כבר כמעט שנתיים
[URL]http://www.rishonlezion.muni.il/Articals/Pages/merkaz_hadash26.4.aspx[/URL]

ידוע שעיריית ראשון לציון פועלת לקידום התוואי הזה של המסילה ומעוניינת בתחנה במעויין שורק.
 
עיריית ראשון יכולה להיות "מעוניינת" בעשר תחנות

הסקופ הזה מופיע באתר עיריית ראשון לציון כבר כמעט שנתיים
[URL]http://www.rishonlezion.muni.il/Articals/Pages/merkaz_hadash26.4.aspx[/URL]

ידוע שעיריית ראשון לציון פועלת לקידום התוואי הזה של המסילה ומעוניינת בתחנה במעויין שורק.
עיריית ראשון יכולה להיות "מעוניינת" בעשר תחנות
השאלה היא אם הממשלה תאשר, משרד התחבורה ייתן הוראות והרכבת תבצע.

כאן יש לך אינדיקציה ראשונה לכך שהתחנה נמצאת ברשימת ה"to do" של המנכ"ל החדש. זהו הסקופ, לא קיומן של תכניות תיאורטיות.

אגב, גם בגדרה המועצה המקומית "מעוניינת" בתוואי חדש עם תחנה (מסילת אשדוד-שורק לאורך כביש 7). זה לא אומר שהרכבת כבר הכניסה את הפרוייקט לתכניות העבודה.
 

aryeri

Member
המסילה לגדרה נמצאת גם בהצעה של נתיבי איילון

עיריית ראשון יכולה להיות "מעוניינת" בעשר תחנות
השאלה היא אם הממשלה תאשר, משרד התחבורה ייתן הוראות והרכבת תבצע.

כאן יש לך אינדיקציה ראשונה לכך שהתחנה נמצאת ברשימת ה"to do" של המנכ"ל החדש. זהו הסקופ, לא קיומן של תכניות תיאורטיות.

אגב, גם בגדרה המועצה המקומית "מעוניינת" בתוואי חדש עם תחנה (מסילת אשדוד-שורק לאורך כביש 7). זה לא אומר שהרכבת כבר הכניסה את הפרוייקט לתכניות העבודה.
המסילה לגדרה נמצאת גם בהצעה של נתיבי איילון
בתור "מסילת 4/40"
 
לא של נתיבי איילון אלא של AvivACMG . נתיבי איילון רק צירפו

המסילה לגדרה נמצאת גם בהצעה של נתיבי איילון
בתור "מסילת 4/40"
לא של נתיבי איילון אלא של AvivACMG . נתיבי איילון רק צירפו
את המפה של AvivACMG למסמך שלהם.
 

amit1270

New member
מישהו הזמין את העבודה הזאת

לא של נתיבי איילון אלא של AvivACMG . נתיבי איילון רק צירפו
את המפה של AvivACMG למסמך שלהם.
מישהו הזמין את העבודה הזאת
קשה לי להאמין שחברה פרטית יזמה על דעת עצמה סלילת מסילה חדשה.
 
נתיבי איילון בטוח לא הזמינה מפה של רשת המסילות הארצית

מישהו הזמין את העבודה הזאת
קשה לי להאמין שחברה פרטית יזמה על דעת עצמה סלילת מסילה חדשה.
נתיבי איילון בטוח לא הזמינה מפה של רשת המסילות הארצית
כנראה רכבת ישראל או משרד התחבורה הזמינו אותה, אבל כפי שהמפה מופיעה במסמך זו מפה של אביב AMCG, שנתיבי איילון צירפה אותה בנספח למסמך שלה.
 
התב"ע טרם אושרה

סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!
התב"ע טרם אושרה
התב"ע של מסילת 431 מערב (ראשונים-דיין) ותחנת מעויין שורק עדיין לא אושרה, אלא ממתינה לפרסום הפקדה.
 

אורי404

New member
פד"פ לצערינו בשורה כואבת מאיר בנאי


סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!
פד"פ לצערינו בשורה כואבת מאיר בנאי

מאיר בנאי נפטר אמש


מאוד אהבתי את השירים שלו. היה יוצר מיוחד. זמר גדול. הרגשתי, שבשנים האחרונות הוא נעלם. לא מופיע, באופן סדיר וכמעט עשור עבר מהאלבום האחרון יותר. עשור וחצי, אם מתייחסים לאלבום עם שירים מקוריים, שהוא כתב ושהוציא ב-2001
 
תודה אורי


פד"פ לצערינו בשורה כואבת מאיר בנאי

מאיר בנאי נפטר אמש


מאוד אהבתי את השירים שלו. היה יוצר מיוחד. זמר גדול. הרגשתי, שבשנים האחרונות הוא נעלם. לא מופיע, באופן סדיר וכמעט עשור עבר מהאלבום האחרון יותר. עשור וחצי, אם מתייחסים לאלבום עם שירים מקוריים, שהוא כתב ושהוציא ב-2001
תודה אורי

בקשר לשתיקה הארוכה של מאיר ז"ל: משה לוי התראיין לוואלה ואמר שלא מזמן התקשר למאיר, "הזכיר" לו שכבר עשור לא הוציא אלבום, והציע להיות הזרז לחידוש הקריירה שלו. מאיר ז"ל ענה: "תן לי חודש-חודשיים, יש לי עניינים אישיים כרגע"...


אני ראיתי את מאיר בהופעה פעמיים, קיץ 90 וסתיו 92 (שיא הצלחתו המסחרית). הנה שיר תח"צ יפה שלו משנת 96':

https://www.youtube.com/watch?v=IeejTcg4D28
 

אורי404

New member
עדיין יש הלם

תודה אורי

בקשר לשתיקה הארוכה של מאיר ז"ל: משה לוי התראיין לוואלה ואמר שלא מזמן התקשר למאיר, "הזכיר" לו שכבר עשור לא הוציא אלבום, והציע להיות הזרז לחידוש הקריירה שלו. מאיר ז"ל ענה: "תן לי חודש-חודשיים, יש לי עניינים אישיים כרגע"...


אני ראיתי את מאיר בהופעה פעמיים, קיץ 90 וסתיו 92 (שיא הצלחתו המסחרית). הנה שיר תח"צ יפה שלו משנת 96':

https://www.youtube.com/watch?v=IeejTcg4D28
עדיין יש הלם
קראתי את הכתבה ב"וואלה", עם ה'תזכורת' של משה לוי, על כך שלא יצא אלבום עשור. אותו אלבום הוא אלבום פיוטים. אלבום עם שירים מקוריים "לב סדוק" יצא לפני למעלה מ-15 שנים ב-2001.

ווילי הבן דוד של מאיר, אהוד שר ב"בלוז כנעני" למאיר אריאל את המשפט "הנר שלך, מאיר עדיין דולק". במשפט הזה אפשר לצערינו גם לחשוב על מאיר הבן דוד


אני הייתי בשתי הופעות. ב-2007 הייתי בהופעה ב"בארבי" בכפר סבא. ב-2004 הייתי בהופעה חגיגית ב"צותא" בתל אביב, שהייתה הופעה חגיגית לאלבום האוסף שלו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נקודה מעניינת יותר שעולה מהמסמך

סקופ בלעדי לפורום

ערב טוב לכולם, סקופ טרי מהיום, לא חדשות מזוייפות כמו ב-cnn.
בנסיעה ברכבת מצאתי את המסמך המצורף.

למי שלא יודע, שחר איילון הוא מנכ"ל הרכבת הטרי.

לפי תוכן הדברים, נראה שהוא התווה מטרות לעובדים בתקופת כהנתו שזה עתה החלה.

שימו לב לשם האחרון ברשימת התחנות! יש שתי אפשרויות:
א. הוספת תחנה על קו החוף הדרומי אחרי הירידה מהגשר, ממערב לאזה"ת.
ב. סלילת החיבור של הקו הנ"ל לתחנת ראשונים, לא בתוואי שכבר אושר (ואולמרט המושחת ביטל לאחר שהחלה כבר העבודה) אלא בתוואי כביש 431, עם תחנה על הקו החדש מצפון לאזה"ת.

בועז, דוד - לבדיקתכם!
נקודה מעניינת יותר שעולה מהמסמך
היא התמקדות בחיזוק הקשר בין הרכבת לציבור ולקבוצות ענין, קרי הפורום וכד'.

נ.ב. להבא, אשמח אם תתיעץ איתי בפרטי לפני העלאת חומרים מסוג זה. במקרה הזה לא נראה שיש חומר לא ראוי לפירסום אבל חשיפת מסמכים פנימיים שהתקבלו בדרכים לא רשמיות עלולות להיות חרב פיפיות.
 

25306yosef

New member
ומה לגבי מסמכים פנימיים שהתקבלו בדרכים רשמיות אך דרך צד ג'?

נקודה מעניינת יותר שעולה מהמסמך
היא התמקדות בחיזוק הקשר בין הרכבת לציבור ולקבוצות ענין, קרי הפורום וכד'.

נ.ב. להבא, אשמח אם תתיעץ איתי בפרטי לפני העלאת חומרים מסוג זה. במקרה הזה לא נראה שיש חומר לא ראוי לפירסום אבל חשיפת מסמכים פנימיים שהתקבלו בדרכים לא רשמיות עלולות להיות חרב פיפיות.
ומה לגבי מסמכים פנימיים שהתקבלו בדרכים רשמיות אך דרך צד ג'?
פעמים רבות אני נתקל במסמכים פנימיים הקיימים ברשויות מקומיות ובמשרדי ממשלה. האם אין בעיה לפרסם מסמכים פנימיים שכאלה ללא אישור במפורש מרכבת ישראל?

יצויין בזאת שמדובר במסמכים פנימיים ובתכתובות עם רשויות מקומיות ומשרדי הממשלה השונים. לא נראה לי שרכבת ישראל היתה מאשרת לפרסום מסמכים פנימיים שכאלה.

אני בכל אופן בחרתי שלא לפרסם אותם מחשש לפגיעה בצנעת הפרט מאחר והמסמכים הללו כוללים פרטים אישיים של בעלי תפקידים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אומנם אנחנו לא עיתונאים פה,

ומה לגבי מסמכים פנימיים שהתקבלו בדרכים רשמיות אך דרך צד ג'?
פעמים רבות אני נתקל במסמכים פנימיים הקיימים ברשויות מקומיות ובמשרדי ממשלה. האם אין בעיה לפרסם מסמכים פנימיים שכאלה ללא אישור במפורש מרכבת ישראל?

יצויין בזאת שמדובר במסמכים פנימיים ובתכתובות עם רשויות מקומיות ומשרדי הממשלה השונים. לא נראה לי שרכבת ישראל היתה מאשרת לפרסום מסמכים פנימיים שכאלה.

אני בכל אופן בחרתי שלא לפרסם אותם מחשש לפגיעה בצנעת הפרט מאחר והמסמכים הללו כוללים פרטים אישיים של בעלי תפקידים.
אומנם אנחנו לא עיתונאים פה,
אבל הכלל, מבחינתי, הוא אותו הכלל:
עיתונאי שמכבד את עצמו, שמקבל לידיו מידע כזה או אחר מחויב לאמת את המידע מול נשוא המידע לפני הפרסום, כדי לתת לו אפשרות להגיב. רק לאחר מכן, ניתן לפרסם את המידע, במידה ואתה מוכן לשאת בהשלכות אישיות בשל פרסום המידע, כגון תביעת לשון הרע, הוצאת דיבה, חשיפת מידע מסווג וכדומה.
 
מאה אחוז, כך אעשה להבא

נקודה מעניינת יותר שעולה מהמסמך
היא התמקדות בחיזוק הקשר בין הרכבת לציבור ולקבוצות ענין, קרי הפורום וכד'.

נ.ב. להבא, אשמח אם תתיעץ איתי בפרטי לפני העלאת חומרים מסוג זה. במקרה הזה לא נראה שיש חומר לא ראוי לפירסום אבל חשיפת מסמכים פנימיים שהתקבלו בדרכים לא רשמיות עלולות להיות חרב פיפיות.
מאה אחוז, כך אעשה להבא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה