הפעלה בימי א' של רכבת מהוד השרון לבאר שבע דרך לוד וקרית גת

מצב
הנושא נעול.
הפעלה בימי א' של רכבת מהוד השרון לבאר שבע דרך לוד וקרית גת

הפעלה בימי א' של רכבת מהוד השרון לבאר שבע דרך לוד וקרית גת
אבל נראה שהרכבת תסע דרך תל אביב ולא דרך המסילה המזרחית (לפי הפרש הזמנים בין הוד השרון ללוד).
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SouthernTrains.aspx[/URL]
 
יוצרים בלגן בקווים: רכבת מהוד השרון לב"ש דרך לוד במקום

הפעלה בימי א' של רכבת מהוד השרון לבאר שבע דרך לוד וקרית גת
אבל נראה שהרכבת תסע דרך תל אביב ולא דרך המסילה המזרחית (לפי הפרש הזמנים בין הוד השרון ללוד).
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SouthernTrains.aspx[/URL]
יוצרים בלגן בקווים: רכבת מהוד השרון לב"ש דרך לוד במקום
משה דיין.
 

aryeri

Member
לא מפריע לאף אחד רכבת אחת פעם בשבוע שתהיה מיוחדת.

יוצרים בלגן בקווים: רכבת מהוד השרון לב"ש דרך לוד במקום
משה דיין.
לא מפריע לאף אחד רכבת אחת פעם בשבוע שתהיה מיוחדת.
נראה לי שזה עדיף על הצפיפות המטורפת בתוך הרכבות
 
אני בטוח שנוסעים שיעדם חולון-אשקלון-אופקים יתבלבלו.

לא מפריע לאף אחד רכבת אחת פעם בשבוע שתהיה מיוחדת.
נראה לי שזה עדיף על הצפיפות המטורפת בתוך הרכבות
אני בטוח שנוסעים שיעדם חולון-אשקלון-אופקים יתבלבלו.
 

alantan

New member
נראה שמישהו ממחוז מרכז השתלט על רכבת ישראל ונחוש להפוך

הפעלה בימי א' של רכבת מהוד השרון לבאר שבע דרך לוד וקרית גת
אבל נראה שהרכבת תסע דרך תל אביב ולא דרך המסילה המזרחית (לפי הפרש הזמנים בין הוד השרון ללוד).
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SouthernTrains.aspx[/URL]
נראה שמישהו ממחוז מרכז השתלט על רכבת ישראל ונחוש להפוך
את רשת הקווים לסבוכה ומבלבלת כמו קווי האוטובוסים בגוש דן...
 
זה כנראה קשור יותר לצה"ל

נראה שמישהו ממחוז מרכז השתלט על רכבת ישראל ונחוש להפוך
את רשת הקווים לסבוכה ומבלבלת כמו קווי האוטובוסים בגוש דן...
זה כנראה קשור יותר לצה"ל
לאחרונה נעשו מספר שינויים במטרה לתגבר את השירות לבאר שבע וללהבים בימי א'.
 

tenen

New member
חוסר ברירה

נראה שמישהו ממחוז מרכז השתלט על רכבת ישראל ונחוש להפוך
את רשת הקווים לסבוכה ומבלבלת כמו קווי האוטובוסים בגוש דן...
חוסר ברירה
צהל משנע יותר מדי חיילים בדיוק באותן שעות מכל רחבי הארץ לבאר שבע.
&nbsp
אם למישהו בצהל או במשרד הביטחון היה אכפת מספיק היו כל חודש בוחרים 3-4 בסיסים שבהם החיילים מגיעים ביום ראשון ב 12 או במוצש ולא בבוקר יום ראשון ובכך פותרים את הפקק תנועה הזה.
&nbsp
אבל משום שלאף אחד בצהל ובמשרד הביטחון לא אכפת מספיק כי הם לא אלו שמקבלים את התלונות, לאוטובוסים אין הקיבולת, זה נזרק על הרכבת שעושה מה שאפשר עם מה שנשאר ומתמודדת עם הפיק של החיילים בתוספת הסטודנטים בב"ש.
&nbsp
אני חושב שהפתרון לעומס ברכבות צריך להיות כמו הפתרון של מחיר לצריכת חשמל לפי שעות הצריכה. כל נסיעה בשעות השיא תעלה יותר מנסיעה בשעה שנחשבת כפחות עמוסה וזה כנראה יגרום לצרכן הגדול שהוא משרד הביטחון למתן את העומס של ראשון בבוקר.
 

Bus Nerd

Active member
נסיעות יקרות יותר בשעות השיא זה בהחלט דבר שנהוג בעולם

חוסר ברירה
צהל משנע יותר מדי חיילים בדיוק באותן שעות מכל רחבי הארץ לבאר שבע.
&nbsp
אם למישהו בצהל או במשרד הביטחון היה אכפת מספיק היו כל חודש בוחרים 3-4 בסיסים שבהם החיילים מגיעים ביום ראשון ב 12 או במוצש ולא בבוקר יום ראשון ובכך פותרים את הפקק תנועה הזה.
&nbsp
אבל משום שלאף אחד בצהל ובמשרד הביטחון לא אכפת מספיק כי הם לא אלו שמקבלים את התלונות, לאוטובוסים אין הקיבולת, זה נזרק על הרכבת שעושה מה שאפשר עם מה שנשאר ומתמודדת עם הפיק של החיילים בתוספת הסטודנטים בב"ש.
&nbsp
אני חושב שהפתרון לעומס ברכבות צריך להיות כמו הפתרון של מחיר לצריכת חשמל לפי שעות הצריכה. כל נסיעה בשעות השיא תעלה יותר מנסיעה בשעה שנחשבת כפחות עמוסה וזה כנראה יגרום לצרכן הגדול שהוא משרד הביטחון למתן את העומס של ראשון בבוקר.
נסיעות יקרות יותר בשעות השיא זה בהחלט דבר שנהוג בעולם
אבל איך תשלב את זה עם האפשרות לכרטיסים תקופתיים? זה מצריך מחשבה מחדש על כל מבנה התעריפים בתח"צ בארץ, וכמובן יהיה backlash ציבורי לא קטן על ייקור המחירים, ורוב האנשים ימשיכו לשלם כי אין ברירה, לא כולם עובדים במקומות בהם שעות העבודה גמישות.
 

aryeri

Member
אולי זה בגלל מפגש רכבות עם ציוד נייד כלשהו במסילה המזרחית?

הפעלה בימי א' של רכבת מהוד השרון לבאר שבע דרך לוד וקרית גת
אבל נראה שהרכבת תסע דרך תל אביב ולא דרך המסילה המזרחית (לפי הפרש הזמנים בין הוד השרון ללוד).
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SouthernTrains.aspx[/URL]
אולי זה בגלל מפגש רכבות עם ציוד נייד כלשהו במסילה המזרחית?
או במעבר למסילה המזרחית דרומית לראש העין צפון, או בחיבור המסילה המזרחית ללוד? נשמע מוזר שיכניסו את הקו הזה בחזרה לתוך פרוזדור האיילון העמוס לעייפה, במיוחד ביום ראשון בבוקר, ללא כל עצירה בתחנה בדרך. נשמע שיש אולי איזה סימנור אדום לרכבת הזו באזור המסילה המזרחית.
 
מי אמר שאין עצירות בדרך?

אולי זה בגלל מפגש רכבות עם ציוד נייד כלשהו במסילה המזרחית?
או במעבר למסילה המזרחית דרומית לראש העין צפון, או בחיבור המסילה המזרחית ללוד? נשמע מוזר שיכניסו את הקו הזה בחזרה לתוך פרוזדור האיילון העמוס לעייפה, במיוחד ביום ראשון בבוקר, ללא כל עצירה בתחנה בדרך. נשמע שיש אולי איזה סימנור אדום לרכבת הזו באזור המסילה המזרחית.
מי אמר שאין עצירות בדרך?
 
אם אני מבין נכון, זאת רכבת שעד היום המשיכה

אולי זה בגלל מפגש רכבות עם ציוד נייד כלשהו במסילה המזרחית?
או במעבר למסילה המזרחית דרומית לראש העין צפון, או בחיבור המסילה המזרחית ללוד? נשמע מוזר שיכניסו את הקו הזה בחזרה לתוך פרוזדור האיילון העמוס לעייפה, במיוחד ביום ראשון בבוקר, ללא כל עצירה בתחנה בדרך. נשמע שיש אולי איזה סימנור אדום לרכבת הזו באזור המסילה המזרחית.
אם אני מבין נכון, זאת רכבת שעד היום המשיכה
לבאר שבע דרך ראשל"צ משה דיין כמו כל הרכבות מהוד השרון, ועכשיו משנים את החלק השני שלה, כלומר היא תעצור בכל תחנות ת"א כמו קודם, ואז תפנה לכיוון לוד.
 

Bus Nerd

Active member
צודק.

אם אני מבין נכון, זאת רכבת שעד היום המשיכה
לבאר שבע דרך ראשל"צ משה דיין כמו כל הרכבות מהוד השרון, ועכשיו משנים את החלק השני שלה, כלומר היא תעצור בכל תחנות ת"א כמו קודם, ואז תפנה לכיוון לוד.
צודק.
אשף תכנון המסלול של הרכבת מראה במפורש שהרכבת של 7:23 תעצור, כרגיל, בכל תחנות ת"א, ואז תמשיך ללוד. פרט מעניין שם הוא שנראה שהם עדיין לא החליטו באיזה רציף להשתמש בתחנת ההגנה, אז מערכת תכנון המסלול מראה שהרכבת תעצור ברציף "0" (שלא קיים).
בפועל זה בטח יהיה רציף 2 או אולי רציף 3 (רציף "הרפאים" בתחנת ההגנה שאף פעם לא ראיתי אותו בשימוש)
 
רציף 3 היה בשימוש כאשר רכבות לתחנת הראשונים או

צודק.
אשף תכנון המסלול של הרכבת מראה במפורש שהרכבת של 7:23 תעצור, כרגיל, בכל תחנות ת"א, ואז תמשיך ללוד. פרט מעניין שם הוא שנראה שהם עדיין לא החליטו באיזה רציף להשתמש בתחנת ההגנה, אז מערכת תכנון המסלול מראה שהרכבת תעצור ברציף "0" (שלא קיים).
בפועל זה בטח יהיה רציף 2 או אולי רציף 3 (רציף "הרפאים" בתחנת ההגנה שאף פעם לא ראיתי אותו בשימוש)
רציף 3 היה בשימוש כאשר רכבות לתחנת הראשונים או
לבית שמש / ירושלים התחילו והסתיימו בתחנת ההגנה.
כאשר תחנת ההגנה לא משמשת תחנת קצה לרכבות, השימוש בו לא נפוץ.
 

alantan

New member
על כך אני מתעצבן. כי זו ממש מדיניות גרועה להפעיל לוח זמנים

צודק.
אשף תכנון המסלול של הרכבת מראה במפורש שהרכבת של 7:23 תעצור, כרגיל, בכל תחנות ת"א, ואז תמשיך ללוד. פרט מעניין שם הוא שנראה שהם עדיין לא החליטו באיזה רציף להשתמש בתחנת ההגנה, אז מערכת תכנון המסלול מראה שהרכבת תעצור ברציף "0" (שלא קיים).
בפועל זה בטח יהיה רציף 2 או אולי רציף 3 (רציף "הרפאים" בתחנת ההגנה שאף פעם לא ראיתי אותו בשימוש)
על כך אני מתעצבן. כי זו ממש מדיניות גרועה להפעיל לוח זמנים
שיש בה שינוי לרעה ביום אחד בשבוע העבודה. אין כמובן בעיה בתוספת שירות פעם בשבוע, תגבור לפי הצורך, אבל אסור שהיא תבוא על חשבון לו"ז סדיר ומסודר בשאר הרשת.
 
לא מוזר בכלל שלא לוקחים רכבת המקשרת ביום ראשון בין 7 ל-8

אולי זה בגלל מפגש רכבות עם ציוד נייד כלשהו במסילה המזרחית?
או במעבר למסילה המזרחית דרומית לראש העין צפון, או בחיבור המסילה המזרחית ללוד? נשמע מוזר שיכניסו את הקו הזה בחזרה לתוך פרוזדור האיילון העמוס לעייפה, במיוחד ביום ראשון בבוקר, ללא כל עצירה בתחנה בדרך. נשמע שיש אולי איזה סימנור אדום לרכבת הזו באזור המסילה המזרחית.
לא מוזר בכלל שלא לוקחים רכבת המקשרת ביום ראשון בין 7 ל-8
בבוקר בין תחנות מסילות השרון והירקון ותחנת ראש העין צפון לבין תחנות תל אביב.
בקטע הדרומי יותר של המסלול הרגיל זה פחות משמעותי כי הכיוון מתל אביב לתחנות שבין חולון לאופקים ביום ראשון בוקר אינו כיוון השיא.
 

alantan

New member
עדיין זה מוריד מהאפקטיביות של קו החוף הדרומי.

לא מוזר בכלל שלא לוקחים רכבת המקשרת ביום ראשון בין 7 ל-8
בבוקר בין תחנות מסילות השרון והירקון ותחנת ראש העין צפון לבין תחנות תל אביב.
בקטע הדרומי יותר של המסלול הרגיל זה פחות משמעותי כי הכיוון מתל אביב לתחנות שבין חולון לאופקים ביום ראשון בוקר אינו כיוון השיא.
עדיין זה מוריד מהאפקטיביות של קו החוף הדרומי.
מי שנוסע מצפון גוש דן ומציר האיילון לאזור התעשייה בראשון לציון והשתמש עד כה ברכבת הזו, יצטרך פעם בשבוע לתכנן אחרת את הנסיעה שלו. לא מעט אנשים עשויים להיות גם מופתעים תוך כדי נסיעה.
 
אתה צודק אבל כנראה אין לרכבת אפשרות להוסיף רכבת נוספת

עדיין זה מוריד מהאפקטיביות של קו החוף הדרומי.
מי שנוסע מצפון גוש דן ומציר האיילון לאזור התעשייה בראשון לציון והשתמש עד כה ברכבת הזו, יצטרך פעם בשבוע לתכנן אחרת את הנסיעה שלו. לא מעט אנשים עשויים להיות גם מופתעים תוך כדי נסיעה.
אתה צודק אבל כנראה אין לרכבת אפשרות להוסיף רכבת נוספת
והברירה הייתה בין לא להוסיף רכבת לבאר שבע במסלול המהיר ולהשאיר את המצב הקיים לבין הוספת הרכבת על חשבון פגיעה קטנה יחסית בשירות אחר.
שיקולי עלות-תועלת.
 

Bus Nerd

Active member
אני בטוח שביום ראשון לא מעט נוסעים מבולבלים יירדו בתחנת לוד

עדיין זה מוריד מהאפקטיביות של קו החוף הדרומי.
מי שנוסע מצפון גוש דן ומציר האיילון לאזור התעשייה בראשון לציון והשתמש עד כה ברכבת הזו, יצטרך פעם בשבוע לתכנן אחרת את הנסיעה שלו. לא מעט אנשים עשויים להיות גם מופתעים תוך כדי נסיעה.
אני בטוח שביום ראשון לא מעט נוסעים מבולבלים יירדו בתחנת לוד
אחרי שהבינו שהרכבת שעליה עלו נסעה במסלול שונה מהרגיל... וזה עוד במצב ה"טוב", במקרה הגרוע יותר הם עלולים לשים לב רק אחרי שהרכבת תצא מרמלה, ולעשות "טיול" ארוך כל הדרך עד קריית גת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה