עמוד השדרה
New member
המטרה לא רק לקשר לרכבת ואני גם לא בטוח אם התחנה הסופית תהיה
בסופו של דבר שם.
קו 77 יקשר, בין השאר, בין בקעת אונו לאזור מרכז יכין, לבילינסון, לקניון הגדול, לציר ז'בוטינסקי (ובעתיד לקו האדום שם) ויצור גם קישורים עקיפים (עם החלפות ברבין) לשכונות במערב פתח תקוה.
הוא יוכל גם לשמש לקישור חלופי למרכז העיר, למשל בשילוב עם 53, או לדרום העיר, בשילוב עם 64, במקום 76 המייגע.
המטרה לא רק לקשר לרכבת ואני גם לא בטוח אם התחנה הסופית תהיהאגב, אם המטרה היא רק לקשר לרכבת
בעתיד (הרחוק) כשתיפתח המסילה המזרחית אולי יהיה הגיוני לעשות בנוסף קו מהיר בין קריית אונו לתחנת אלעד (נחשונים) דרך כביש 471. בגלל שרוב הנסיעה במקטע בינעירוני בכיוון מנוגד לכיוון העומסים של הבוקר, יש מצב שלמרות אירוך הדרך זה יהיה שימושי ליוממים שרוצים להגיע לאיזור איירפורט סיטי ותעשייה אווירית, וכנראה שימושי גם לאנשים שיירצו להגיע לצפון, לדרום או לירושלים (בהנחה ובאמת יפעילו בעתיד הרחוק קו לירושלים דרך המזרחית).
 
מדובר על נסיעה מהירה במיוחד של 11 דקות (לא כולל עצירה בתחנות בקריית אונו) מקניון קריית אונו עד איזור המחלף שבו תקום תחנת אלעד. זה לעומת נסיעה של 20 דקות לפחות (שוב, זה בלי חישוב של כמה זמן תוסיף עצירה בתחנות בפ"ת ובקריית אונו) עד תחנת קריית אריה.
 
זה יהיה פחות שימושי למי שרוצה להגיע לת"א והסביבה (כי זה לא מאוד הגיוני לנסוע מזרחה כדי להגיע מערבה, בעיקר כשיש את הרק"ל האדום והרק"ל הסגול), אבל כנראה כן יחסוך זמן (בעיקר בבוקר בפקקים) למי שצריך להגיע רחוק יותר.
בסופו של דבר שם.
קו 77 יקשר, בין השאר, בין בקעת אונו לאזור מרכז יכין, לבילינסון, לקניון הגדול, לציר ז'בוטינסקי (ובעתיד לקו האדום שם) ויצור גם קישורים עקיפים (עם החלפות ברבין) לשכונות במערב פתח תקוה.
הוא יוכל גם לשמש לקישור חלופי למרכז העיר, למשל בשילוב עם 53, או לדרום העיר, בשילוב עם 64, במקום 76 המייגע.