מעניין ביותר תודה רבה! חיוך עלה לי על הפנים...
כמה שחיפשתי מפה כזאת שמדברת על הרבה מעבר ל-2020 שנמצאת כבר מעבר לפינה...
שימו לב שמסילות הרכבת לערד, לירוחם ולעיר הבה"דים שדובר עליהן - חסרות פה במפה...
אני הייתי הולך גם על קו של פעם או פעמיים בשעה של ירושלים - עפולה - טבריה.
המסילה המגוחכת ביותר בעיניי היא בית שאן - חמת גדר... לו היו מאריכים את המסילה דרך הבקעה לירושלים היא היתה רלוונטית אבל כאן לא נראה ככה... למה 2 רכבות לשעה?
בפרוזדורמ האיילון יצטרכו פה לדעתי 6 מסילות לפחות. יש מטרופולין דומה לתל אביב והוא בריסל. שם יש 6 מסילות. צריכים איזה 12 רציפים בתל אביב סבידור מרכז בשביל זה...
ויש פה משהו מאוד מאוד חסר... קו ירושלים - באר שבע דרך 431... זה מאוד מאוד נדרש!!! יסכימו כולם...
מעניין ביותר תודה רבה! חיוך עלה לי על הפנים...בעמוד 207 של חוות הדעת הסביבתית מופיעה מפה מעניינת על
השירות הרכבתי המתוכנן ב-2040:
כמה שחיפשתי מפה כזאת שמדברת על הרבה מעבר ל-2020 שנמצאת כבר מעבר לפינה...
שימו לב שמסילות הרכבת לערד, לירוחם ולעיר הבה"דים שדובר עליהן - חסרות פה במפה...
אני הייתי הולך גם על קו של פעם או פעמיים בשעה של ירושלים - עפולה - טבריה.
המסילה המגוחכת ביותר בעיניי היא בית שאן - חמת גדר... לו היו מאריכים את המסילה דרך הבקעה לירושלים היא היתה רלוונטית אבל כאן לא נראה ככה... למה 2 רכבות לשעה?
בפרוזדורמ האיילון יצטרכו פה לדעתי 6 מסילות לפחות. יש מטרופולין דומה לתל אביב והוא בריסל. שם יש 6 מסילות. צריכים איזה 12 רציפים בתל אביב סבידור מרכז בשביל זה...
ויש פה משהו מאוד מאוד חסר... קו ירושלים - באר שבע דרך 431... זה מאוד מאוד נדרש!!! יסכימו כולם...