הצעת תכנון בדיוני: BRT אור יהודה - קריית אונו - סגולה
הצעת תכנון בדיוני: BRT אור יהודה - קריית אונו - סגולה
קראתי כתבה על כך שמתכננים לצופף מאוד את לוי אשכול בקריית אונו. קריית אונו, כידוע, היא עיר למכוניות ולא לאנשים, מה שאומר שציפוף כזה ייצור המון פקקים אם לא תהיה תחבורה ציבורית נורמלית.
ואז עלה לי הרעיון של קו BRT במסלול הבא:
יוצא ממסוף אור יהודה דרך יהדות קנדה ורחוב העצמאות. ממשיך ישר לתוך קריית אונו בלוי אשכול, דרך רבין בפ"ת, ישר למשה דיין, ימינה לגיסין, ימשיך בגיסין עד סגולה ואיפשהו שם תהיה תחנת הקצה.
זה יספק שירות למי שמתגורר באור יהודה, קריית אונו, והדר המושבות, ועובד באור יהודה, רמת סיב, קריית אריה, או איזור התעשייה בסגולה. הקישור יהיה שימושי גם לתושבי קריית אונו שיירצו להגיע לעבודה באיזור הבורסה או באיזור מתחם העסקים של בני ברק (עם החלפה לקו האדום בז'בוטינסקי).
לחלופין בתור תחנת קצה במקום אור יהודה אפשר למקם את התחנה בשכונה שתקום במקום שבו שוכן היום בסיס תל השומר שעתיד להתפנות בעתיד הרחוק.
מה דעתכם?
הצעת תכנון בדיוני: BRT אור יהודה - קריית אונו - סגולה
קראתי כתבה על כך שמתכננים לצופף מאוד את לוי אשכול בקריית אונו. קריית אונו, כידוע, היא עיר למכוניות ולא לאנשים, מה שאומר שציפוף כזה ייצור המון פקקים אם לא תהיה תחבורה ציבורית נורמלית.
ואז עלה לי הרעיון של קו BRT במסלול הבא:
יוצא ממסוף אור יהודה דרך יהדות קנדה ורחוב העצמאות. ממשיך ישר לתוך קריית אונו בלוי אשכול, דרך רבין בפ"ת, ישר למשה דיין, ימינה לגיסין, ימשיך בגיסין עד סגולה ואיפשהו שם תהיה תחנת הקצה.
זה יספק שירות למי שמתגורר באור יהודה, קריית אונו, והדר המושבות, ועובד באור יהודה, רמת סיב, קריית אריה, או איזור התעשייה בסגולה. הקישור יהיה שימושי גם לתושבי קריית אונו שיירצו להגיע לעבודה באיזור הבורסה או באיזור מתחם העסקים של בני ברק (עם החלפה לקו האדום בז'בוטינסקי).
לחלופין בתור תחנת קצה במקום אור יהודה אפשר למקם את התחנה בשכונה שתקום במקום שבו שוכן היום בסיס תל השומר שעתיד להתפנות בעתיד הרחוק.
מה דעתכם?