ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים

מצב
הנושא נעול.
ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים

ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אגד נמצאת על סף תהום"
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "אנחנו ניצבים בפני מחדל שעלול למוטט את אגד"
מנכ"ל 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, גיל יעקב: "כפי שהתרענו בעבר - באם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים - אנו דורשים להחליף לאלתר את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז מיידי."
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901943,00.html[/URL]
 
עוד פרטים על המחלוקות בין המדינה לאגד:

ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אגד נמצאת על סף תהום"
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "אנחנו ניצבים בפני מחדל שעלול למוטט את אגד"
מנכ"ל 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, גיל יעקב: "כפי שהתרענו בעבר - באם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים - אנו דורשים להחליף לאלתר את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז מיידי."
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901943,00.html[/URL]
עוד פרטים על המחלוקות בין המדינה לאגד:
http://www.themarker.com/dynamo/1.3193848

"
אגד אמור היה להיערך כבר מ-1998 לפתיחת תחרות מלאה בענף התחבורה הציבורית, אך אף שזכה עבור כך במענקים בהיקף של מיליארדי שקלים - מבקש הקואופרטיב מהממשלה הסכם סובסידיה נוסף לעוד 18 שנה. זאת, על מנת להבטיח את מימון תנאי העסקתם ופרישתם של 1,500 חברי אגד ושל כ-2,400 עובדי דור א'.
מדובר לפיכך בדרישה להסכם פטור ממכרז בעלות ציבורית עודפת שבממשלה אמדו בעד 6 מיליארד שקל.
באגד ובהסתדרות טוענים כי לממשלה יש אחריות לכיבוד ההסכמים הקיבוציים שנחתמו מול אלפי השכירים. עם זאת, במשרד האוצר טענו כי כספי ציבור לא צריכים לממן את פדיון מניותיהם של חברי אגד - וגם לא את תנאי העסקתם של מחצית מהעובדים, שכלל לא מועסקים כנהגים.
בממשלה העמידו לאגד ארבעה תנאים לחתימה על הסכם סובסידיה חדש (ומקוצר): התייעלות של 2% בשנה - במטרה למנוע את העלות ההפעלה העודפת שגובה אגד בסך 400-500 מיליון שקל בשנה; הוצאת 40% מקווי אגד הנותרים למכרזים פתוחים; הכנסת משקיע פרטי בשיעור של לפחות 51% - כדי שיממן את חבילות הפרישה לחברים ולעובדי דור א'; וכן שדרוג רמת השירות והשוואתה לזו שנדרשת מהמפעילים הפרטיים האחרים.
באופן שנוי במחלוקת, במשרדי האוצר והתחבורה לא דורשים מאגד את הוצאת כל קווי האוטובוסים של הקואופרטיב למכרז פתוח - אלא מוכנים להשלים עם המשך הפעלת כמה קווים ללא מכרז. באגד מסרבים בכלל לדון על הוצאת קווים נוספים לתחרות חופשית.
"
 

Ayelet 363

New member
האם זה כולל תחבורה בין עירונית שמגיעה? למשל קו 940 מחיפה?

ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אגד נמצאת על סף תהום"
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "אנחנו ניצבים בפני מחדל שעלול למוטט את אגד"
מנכ"ל 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, גיל יעקב: "כפי שהתרענו בעבר - באם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים - אנו דורשים להחליף לאלתר את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז מיידי."
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901943,00.html[/URL]
האם זה כולל תחבורה בין עירונית שמגיעה? למשל קו 940 מחיפה?
תודה רבה מראש.
 
גם אם השביתה של אגד תבוטל - הנוסעים בירושלים ימשיכו לסבול

ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אגד נמצאת על סף תהום"
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "אנחנו ניצבים בפני מחדל שעלול למוטט את אגד"
מנכ"ל 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, גיל יעקב: "כפי שהתרענו בעבר - באם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים - אנו דורשים להחליף לאלתר את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז מיידי."
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901943,00.html[/URL]
גם אם השביתה של אגד תבוטל - הנוסעים בירושלים ימשיכו לסבול
גם אם השביתה של אגד תבוטל - הנוסעים בירושלים ימשיכו לסבול
מגעים למניעת השביתה המתוכננת למחר מתקיימים בשעות אלה • אולם, השירות של אגד בירושלים הידרדר באופן חריג בחודשים האחרונים - ובמשרד התחבורה מאיימים להוציא קווים מידי מונופול התחבורה הציבורית הוותיק בבירה • התושבים: "אוטובוסים שהיו מגיעים בתדירות של כל 15-20 דקות החלו להגיע לתחנה בכל 40-50 דקות"

אורן דורי, themarker18:51 03/01/2017

מגעים לביטול השביתה של אגד בירושלים: בשעות אלה מתקיים משא ומתן בין יו"ר אגד, אבי פרידמן, יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן ונציגי ועד העובדים של אגד, בניסיון למנוע את השבתת הקווים בעיר שתוכננה למחר.
גם אם נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים והסביבה יינצלו לבסוף מהמשבר התחבורתי שהוכרז אתמול (ב') על ידי ההסתדרות, הרי שבחודשים האחרונים חלה הידרדרות תלולה ברמת השירות של אגד בבירה. בעקבות ליקויי השירות, ביניהם ביטול יציאות של אוטובוסים וחריגות מלוחות הזמנים, החליטו במשרד התחבורה לקנוס את אגד בכמיליון שקלים. על פי ההליך, כעת ממתינים במשרד להתייחסות אגד ולאחר מכן תבוצע אכיפה בהתאם להחלטות.
בפגישה סוערת שהתקיימה לפני כשבועיים בין הנהלת אגד לבין משרד התחבורה, התריע ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, כי לא יהסס להוציא קווים מידי אגד ולהעבירם למתחרים, במידה והחברה לא תשפר את השירות בירושלים באופן מידי.
באגד תלו את הליקויים במחסור של נהגים בחברה, כאשר בירושלים לבדה חסרים 120 נהגים. בחברה אמרו שיגייסו בקרוב 30 נהגים חדשים וטענו שכך יוכלו לעמוד במדדי השירות עד פברואר. לפי הערכות, במהלך השנה האחרונה נהגים עזבו את קווי אגד בירושלים ועברו לעבוד אצל מפעילות תחבורה ציבורית פרטיות כמו אפיקים, באשכול מעלה אדומים ואשכול בנימין.
הפגישה נערכה בעקבות תלונות נוסעים חוזרות ונשנות. "בתקופה האחרונה שמתי לב שאוטובוסים שהיו מגיעים בתדירות של כל 15-20 דקות החלו להגיע לתחנה בכל 40-50 דקות", אומר אלעד מלכה, תושב ירושלים. בשל הרעת התנאים, מלכה הקים לפני חודשיים קבוצת פייסבוק בשם "אגד Watch", במטרה לרכז תלונות של נוסעי החברה באזור ירושלים.
"בהתחלה אמרו לנו במשרד התחבורה שהם לא מכירים הידרדרות בשירות. היום יש לנו מעל 500 חברים בקבוצה שמעלים את התלונות ומעבירים אותן באופן מסודר למשרד התחבורה ולאגד", אומר מלכה. לדבריו, "אני מבין שחסרים נהגים, אבל זו לא צריכה להיות בעיה של הציבור. יש לאגד מונופול בירושלים ואם הם לא יכולים לעמוד במדדים הנדרשים - שיפנו את הקווים לחברות אחרות".
כזכור, ההסתדרות הודיעה אתמול על "שביתת אזהרה", בין היתר במחאה על אי הארכת הסכם הסובסידיה של אגד בידי הממשלה. זאת, למרות שרק לפני חודשיים הגיעו משרד האוצר, הנהלת אגד וההסתדרות לסיכום ביניים שלפיו ההסתדרות תיסוג מאיומי ההשבתה של האוטובוסים – ואילו האוצר ישחרר לקופת אגד 150 מיליון שקל, שלטענת הקואופרטיב נדרשו לו לצורך כיסוי הוצאותיו השוטפות.

מאגד טרם התקבלה תגובה.


http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3195369
 

25306yosef

New member
הסוף של אגד קרוב ביותר

גם אם השביתה של אגד תבוטל - הנוסעים בירושלים ימשיכו לסבול
גם אם השביתה של אגד תבוטל - הנוסעים בירושלים ימשיכו לסבול
מגעים למניעת השביתה המתוכננת למחר מתקיימים בשעות אלה • אולם, השירות של אגד בירושלים הידרדר באופן חריג בחודשים האחרונים - ובמשרד התחבורה מאיימים להוציא קווים מידי מונופול התחבורה הציבורית הוותיק בבירה • התושבים: "אוטובוסים שהיו מגיעים בתדירות של כל 15-20 דקות החלו להגיע לתחנה בכל 40-50 דקות"

אורן דורי, themarker18:51 03/01/2017

מגעים לביטול השביתה של אגד בירושלים: בשעות אלה מתקיים משא ומתן בין יו"ר אגד, אבי פרידמן, יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן ונציגי ועד העובדים של אגד, בניסיון למנוע את השבתת הקווים בעיר שתוכננה למחר.
גם אם נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים והסביבה יינצלו לבסוף מהמשבר התחבורתי שהוכרז אתמול (ב') על ידי ההסתדרות, הרי שבחודשים האחרונים חלה הידרדרות תלולה ברמת השירות של אגד בבירה. בעקבות ליקויי השירות, ביניהם ביטול יציאות של אוטובוסים וחריגות מלוחות הזמנים, החליטו במשרד התחבורה לקנוס את אגד בכמיליון שקלים. על פי ההליך, כעת ממתינים במשרד להתייחסות אגד ולאחר מכן תבוצע אכיפה בהתאם להחלטות.
בפגישה סוערת שהתקיימה לפני כשבועיים בין הנהלת אגד לבין משרד התחבורה, התריע ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, כי לא יהסס להוציא קווים מידי אגד ולהעבירם למתחרים, במידה והחברה לא תשפר את השירות בירושלים באופן מידי.
באגד תלו את הליקויים במחסור של נהגים בחברה, כאשר בירושלים לבדה חסרים 120 נהגים. בחברה אמרו שיגייסו בקרוב 30 נהגים חדשים וטענו שכך יוכלו לעמוד במדדי השירות עד פברואר. לפי הערכות, במהלך השנה האחרונה נהגים עזבו את קווי אגד בירושלים ועברו לעבוד אצל מפעילות תחבורה ציבורית פרטיות כמו אפיקים, באשכול מעלה אדומים ואשכול בנימין.
הפגישה נערכה בעקבות תלונות נוסעים חוזרות ונשנות. "בתקופה האחרונה שמתי לב שאוטובוסים שהיו מגיעים בתדירות של כל 15-20 דקות החלו להגיע לתחנה בכל 40-50 דקות", אומר אלעד מלכה, תושב ירושלים. בשל הרעת התנאים, מלכה הקים לפני חודשיים קבוצת פייסבוק בשם "אגד Watch", במטרה לרכז תלונות של נוסעי החברה באזור ירושלים.
"בהתחלה אמרו לנו במשרד התחבורה שהם לא מכירים הידרדרות בשירות. היום יש לנו מעל 500 חברים בקבוצה שמעלים את התלונות ומעבירים אותן באופן מסודר למשרד התחבורה ולאגד", אומר מלכה. לדבריו, "אני מבין שחסרים נהגים, אבל זו לא צריכה להיות בעיה של הציבור. יש לאגד מונופול בירושלים ואם הם לא יכולים לעמוד במדדים הנדרשים - שיפנו את הקווים לחברות אחרות".
כזכור, ההסתדרות הודיעה אתמול על "שביתת אזהרה", בין היתר במחאה על אי הארכת הסכם הסובסידיה של אגד בידי הממשלה. זאת, למרות שרק לפני חודשיים הגיעו משרד האוצר, הנהלת אגד וההסתדרות לסיכום ביניים שלפיו ההסתדרות תיסוג מאיומי ההשבתה של האוטובוסים – ואילו האוצר ישחרר לקופת אגד 150 מיליון שקל, שלטענת הקואופרטיב נדרשו לו לצורך כיסוי הוצאותיו השוטפות.

מאגד טרם התקבלה תגובה.


http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3195369
הסוף של אגד קרוב ביותר
ואני אומר את זה בצער רב.

השירות של אגד הידרדר באופן חריג ביותר בשנים האחרונות ואת משתמשי התח"צ זה ממש לא מעניין מה הסיבה לכך.
 

beni2525

New member
כל השירות הציבורי על פנים כבר מקום המדינה ובכל זאת זה נמשך..

הסוף של אגד קרוב ביותר
ואני אומר את זה בצער רב.

השירות של אגד הידרדר באופן חריג ביותר בשנים האחרונות ואת משתמשי התח"צ זה ממש לא מעניין מה הסיבה לכך.
כל השירות הציבורי על פנים כבר מקום המדינה ובכל זאת זה נמשך..
 

beni2525

New member
דבר לא ישתנה כי אם תשנה, ועדי-העובדים יפעלו נגדך בבחירות


הסוף של אגד קרוב ביותר
ואני אומר את זה בצער רב.

השירות של אגד הידרדר באופן חריג ביותר בשנים האחרונות ואת משתמשי התח"צ זה ממש לא מעניין מה הסיבה לכך.
דבר לא ישתנה כי אם תשנה, ועדי-העובדים יפעלו נגדך בבחירות

תפגע באגד, ואז הוועד שלהם יארגן הצבעה המונית של העובדים למען היריב שלך. ועדי העובדים מחזיקים את המדינה בביצים כבר שנים רבות, והכל בתמיכה של יו"ר ההסתדרות, הגוף המושחת מכולם.
 

olli3

New member
מנהל
הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...

ביום רביעי שביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אגד נמצאת על סף תהום"
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "אנחנו ניצבים בפני מחדל שעלול למוטט את אגד"
מנכ"ל 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, גיל יעקב: "כפי שהתרענו בעבר - באם אגד תשבות ותפגע אנושות בציבור נוסעי התחבורה הציבורית בירושלים - אנו דורשים להחליף לאלתר את החברה ולהוציא את אזור ירושלים למכרז מיידי."
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901943,00.html[/URL]
הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...
חיכו בסדר מופתי ברציף של קווי עין גדי, ים המלח ואילת לנסיעת השעה 10:30
&nbsp
בקומה השלישית (קומת הנסיעות היוצאות) היו 3 דיילים עם חולצות כחולות של "משנים בתנועה" או משהו דומה עם פלאיירים הסברתיים. זה היה קצת משעשע לראות אותם עובדים כשאין אוטובוסים בקומה ה3 למעט אוטובוסי אפיקים.
&nbsp
עוד לפני כן, הנהג עימו הגעתי לירושלים נחסם בכניסה למרכזית והורו לו להוריד את הנוסעים בכיכר הכניסה לרציף ההורדה של המרכזית. ממה שראיתי גם נהגים של מפעילות אחרות כמו סופרבוס נחסמו.
&nbsp
בחזרה לתיירים, בעודם ממתינים, הגיע נציג אגד למקום. נראה כי ניסו להכניס אוטובוס לתוך המרכזית שיגיע לרציף ויבצע את 486, לאחר כ-6-7 דקות הוא פשוט לקח את כולם בטור דרך המדרגות למחוץ למרכזית, בעודו מדבר בטלפון שהוא מעוניין שיהיה אוטובוס מסויים (נקב במספרו) בבנק דיסקונט שברחוב יפו. כולם הלכו אחריו, מספר הקו הוחלף מ961 (שהיה צריך לצאת ב10:45, יכול להיות שיצא) ל486, הגיע הנהג והנוסעים עלו. בשלב הזה, עזבתי את המקום והתקדמתי לעבר 470 של 10:30 שיצא בזמן.
&nbsp
ממה שזה נראה, רוב הפעילות הבין עירונית של אגד עבדה בסדר מרחוב יפו, הבעיות היו תדלוקים של האוטובוסים ובשעות מוקדמות יותר היו דיווחים על כך שמונעים מנהגי אגד הבין עירוניים להיכנס למרכזית בעבור שירותים, אין לי מושג אם זה נכון.
&nbsp
ההצהרות שיצאו היום מכיוון משרד התחבורה ואגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שמתעלמות מכך שלא ניתן להוציא את אגד מאשכול ירושלים עירוני עד 2022, דיי פופוליסטיות.
&nbsp
אבל השוס - נתוני הביצוע של הבקרה התפעולית. לכאורה, נראה לי אישית שהנתונים לא תואמים את המציאות ורבים מסכימים איתי. חוויתי אינספור מקרים של אי ביצוע נסיעות מצד מטרודן במספר השנים האחרונות ונתוני הבקרה שלה היו דיי מעולים. אז אם המדינה טוענת מצד אחד שנתוני האי ביצוע של אגד גבוהים ומדצ שני בנתוני הבקרה מופיעה תמונה אחרת, אז מה נכון? גם אני חוויתי לאחרונה בעיות רבות יותר עם אגד ירושלים (עירוני), שתי נסיעות שלא יוצאות ברצף במספר מקרים למשל... אז נתוני הבקרה, וואלה לא יודע מה הם שווים.
 
בוודאות בחודשים האחרונים יש הרעה בנתוני הביצוע של אגד ולא רק

הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...
חיכו בסדר מופתי ברציף של קווי עין גדי, ים המלח ואילת לנסיעת השעה 10:30
&nbsp
בקומה השלישית (קומת הנסיעות היוצאות) היו 3 דיילים עם חולצות כחולות של "משנים בתנועה" או משהו דומה עם פלאיירים הסברתיים. זה היה קצת משעשע לראות אותם עובדים כשאין אוטובוסים בקומה ה3 למעט אוטובוסי אפיקים.
&nbsp
עוד לפני כן, הנהג עימו הגעתי לירושלים נחסם בכניסה למרכזית והורו לו להוריד את הנוסעים בכיכר הכניסה לרציף ההורדה של המרכזית. ממה שראיתי גם נהגים של מפעילות אחרות כמו סופרבוס נחסמו.
&nbsp
בחזרה לתיירים, בעודם ממתינים, הגיע נציג אגד למקום. נראה כי ניסו להכניס אוטובוס לתוך המרכזית שיגיע לרציף ויבצע את 486, לאחר כ-6-7 דקות הוא פשוט לקח את כולם בטור דרך המדרגות למחוץ למרכזית, בעודו מדבר בטלפון שהוא מעוניין שיהיה אוטובוס מסויים (נקב במספרו) בבנק דיסקונט שברחוב יפו. כולם הלכו אחריו, מספר הקו הוחלף מ961 (שהיה צריך לצאת ב10:45, יכול להיות שיצא) ל486, הגיע הנהג והנוסעים עלו. בשלב הזה, עזבתי את המקום והתקדמתי לעבר 470 של 10:30 שיצא בזמן.
&nbsp
ממה שזה נראה, רוב הפעילות הבין עירונית של אגד עבדה בסדר מרחוב יפו, הבעיות היו תדלוקים של האוטובוסים ובשעות מוקדמות יותר היו דיווחים על כך שמונעים מנהגי אגד הבין עירוניים להיכנס למרכזית בעבור שירותים, אין לי מושג אם זה נכון.
&nbsp
ההצהרות שיצאו היום מכיוון משרד התחבורה ואגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שמתעלמות מכך שלא ניתן להוציא את אגד מאשכול ירושלים עירוני עד 2022, דיי פופוליסטיות.
&nbsp
אבל השוס - נתוני הביצוע של הבקרה התפעולית. לכאורה, נראה לי אישית שהנתונים לא תואמים את המציאות ורבים מסכימים איתי. חוויתי אינספור מקרים של אי ביצוע נסיעות מצד מטרודן במספר השנים האחרונות ונתוני הבקרה שלה היו דיי מעולים. אז אם המדינה טוענת מצד אחד שנתוני האי ביצוע של אגד גבוהים ומדצ שני בנתוני הבקרה מופיעה תמונה אחרת, אז מה נכון? גם אני חוויתי לאחרונה בעיות רבות יותר עם אגד ירושלים (עירוני), שתי נסיעות שלא יוצאות ברצף במספר מקרים למשל... אז נתוני הבקרה, וואלה לא יודע מה הם שווים.
בוודאות בחודשים האחרונים יש הרעה בנתוני הביצוע של אגד ולא רק
בירושלים. מרגישים את זה בשטח.
 
גם אני הסתובבתי במרכזית הבוקר

הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...
חיכו בסדר מופתי ברציף של קווי עין גדי, ים המלח ואילת לנסיעת השעה 10:30
&nbsp
בקומה השלישית (קומת הנסיעות היוצאות) היו 3 דיילים עם חולצות כחולות של "משנים בתנועה" או משהו דומה עם פלאיירים הסברתיים. זה היה קצת משעשע לראות אותם עובדים כשאין אוטובוסים בקומה ה3 למעט אוטובוסי אפיקים.
&nbsp
עוד לפני כן, הנהג עימו הגעתי לירושלים נחסם בכניסה למרכזית והורו לו להוריד את הנוסעים בכיכר הכניסה לרציף ההורדה של המרכזית. ממה שראיתי גם נהגים של מפעילות אחרות כמו סופרבוס נחסמו.
&nbsp
בחזרה לתיירים, בעודם ממתינים, הגיע נציג אגד למקום. נראה כי ניסו להכניס אוטובוס לתוך המרכזית שיגיע לרציף ויבצע את 486, לאחר כ-6-7 דקות הוא פשוט לקח את כולם בטור דרך המדרגות למחוץ למרכזית, בעודו מדבר בטלפון שהוא מעוניין שיהיה אוטובוס מסויים (נקב במספרו) בבנק דיסקונט שברחוב יפו. כולם הלכו אחריו, מספר הקו הוחלף מ961 (שהיה צריך לצאת ב10:45, יכול להיות שיצא) ל486, הגיע הנהג והנוסעים עלו. בשלב הזה, עזבתי את המקום והתקדמתי לעבר 470 של 10:30 שיצא בזמן.
&nbsp
ממה שזה נראה, רוב הפעילות הבין עירונית של אגד עבדה בסדר מרחוב יפו, הבעיות היו תדלוקים של האוטובוסים ובשעות מוקדמות יותר היו דיווחים על כך שמונעים מנהגי אגד הבין עירוניים להיכנס למרכזית בעבור שירותים, אין לי מושג אם זה נכון.
&nbsp
ההצהרות שיצאו היום מכיוון משרד התחבורה ואגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שמתעלמות מכך שלא ניתן להוציא את אגד מאשכול ירושלים עירוני עד 2022, דיי פופוליסטיות.
&nbsp
אבל השוס - נתוני הביצוע של הבקרה התפעולית. לכאורה, נראה לי אישית שהנתונים לא תואמים את המציאות ורבים מסכימים איתי. חוויתי אינספור מקרים של אי ביצוע נסיעות מצד מטרודן במספר השנים האחרונות ונתוני הבקרה שלה היו דיי מעולים. אז אם המדינה טוענת מצד אחד שנתוני האי ביצוע של אגד גבוהים ומדצ שני בנתוני הבקרה מופיעה תמונה אחרת, אז מה נכון? גם אני חוויתי לאחרונה בעיות רבות יותר עם אגד ירושלים (עירוני), שתי נסיעות שלא יוצאות ברצף במספר מקרים למשל... אז נתוני הבקרה, וואלה לא יודע מה הם שווים.
גם אני הסתובבתי במרכזית הבוקר
דווקא ראיתי אוטובוס של סופרבוס נכנס לתחנה לאחר שהבינעירוניים של אגד נחסמו בכניסה.
אפילו צילמתי כמה תמונות (האיכות לא משהו)

לגבי הפעילות הבינעירונית מרחוב יפו, קשה לי להאמין שהגיעו לביצוע רוב הנסיעות..

חוץ מההצהרות על הוצאת קווים למכרז, מה דעתך על הקנסות בסך 14 מיליון + 60 מיליון שפורסם היום שיושתו על אגד?





 

olli3

New member
מנהל
או שאלו אמירות ללא כוונה או כיסוי, כמו שאמרו שאם דן בדרום לא

גם אני הסתובבתי במרכזית הבוקר
דווקא ראיתי אוטובוס של סופרבוס נכנס לתחנה לאחר שהבינעירוניים של אגד נחסמו בכניסה.
אפילו צילמתי כמה תמונות (האיכות לא משהו)

לגבי הפעילות הבינעירונית מרחוב יפו, קשה לי להאמין שהגיעו לביצוע רוב הנסיעות..

חוץ מההצהרות על הוצאת קווים למכרז, מה דעתך על הקנסות בסך 14 מיליון + 60 מיליון שפורסם היום שיושתו על אגד?
או שאלו אמירות ללא כוונה או כיסוי, כמו שאמרו שאם דן בדרום לא
תעמוד במה שנקבע לה להפעיל עד תאריך כלשהו אז לפני שנה (והיא לא עמדה), אז יקחו ממנה את הזיכיון להפעלת השירות.
&nbsp
אני קורא לזה, שיטת הבוא נגיד אמירה שתרגיע את הרוחות כי המועד שקבענו (או לא קבענו) רחוק יחסית ועד אז הרוחות ירגעו מעצמן.
&nbsp
אופציה שנייה, שהמדינה אכן תקנוס את אגד על אי ביצוע אבל היא צריכה הוכחות לכך ולשם כך היא צריכה לשלוח מבקרים סמויים ולא סמויים, אחרת אם נוסע לא מדווח - משרד התחבורה לא יכול לתבוע את המפעיל (אם זה לא אחד משני המקרים שתיארתי לעיל). הקטע הוא שבמכרזים החדשים (בלי קשר לאגד), על נסיעה שהמפעיל לא מבצע, הוא לא מקבל כסף, כי לא בוצעה נסיעת קילומטרים, אבל מעבר לכך הוא לא נקנס, רק אם הייתה בקרה והבקר דיווח שהנסיעה לא בוצעה, אז המפעיל יקנס. או רק אם נוסע נפגע מזה, פנה למשרד התחבורה ואז המפעיל יקנס.
&nbsp
ובכל מקרה, משרד התחבורה והאוצר יודעים שיש מחסור חמור בנהגים, כך שכל הסיפורים האלו נשמעים לי דפוקים. כבר שנה שאני מתריע בפני כל מי שאני מדבר איתו בתחום שהתחבורה הציבורית נמצאת במצב קריסה מתקדם ואף אחד לא באמת מקשיב או לוקח את הדברים לכדי טיפול. לפני שנתיים התרעתי שאנחנו עוד מעט נכנסים למצב של קריסה מתקדמת, גם אז אמרו לי שאני סתם חוזה רעות ושאני פסימי וכו' ושהרפורמות יביאו לשיפור ושכר הנהגים יעזור לגיוס נהגים ואמרתי שזה פשוט לא מספיק, לא הקשיבו ולא מקשיבים גם עכשיו.
 
קומת הרציפים

הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...
חיכו בסדר מופתי ברציף של קווי עין גדי, ים המלח ואילת לנסיעת השעה 10:30
&nbsp
בקומה השלישית (קומת הנסיעות היוצאות) היו 3 דיילים עם חולצות כחולות של "משנים בתנועה" או משהו דומה עם פלאיירים הסברתיים. זה היה קצת משעשע לראות אותם עובדים כשאין אוטובוסים בקומה ה3 למעט אוטובוסי אפיקים.
&nbsp
עוד לפני כן, הנהג עימו הגעתי לירושלים נחסם בכניסה למרכזית והורו לו להוריד את הנוסעים בכיכר הכניסה לרציף ההורדה של המרכזית. ממה שראיתי גם נהגים של מפעילות אחרות כמו סופרבוס נחסמו.
&nbsp
בחזרה לתיירים, בעודם ממתינים, הגיע נציג אגד למקום. נראה כי ניסו להכניס אוטובוס לתוך המרכזית שיגיע לרציף ויבצע את 486, לאחר כ-6-7 דקות הוא פשוט לקח את כולם בטור דרך המדרגות למחוץ למרכזית, בעודו מדבר בטלפון שהוא מעוניין שיהיה אוטובוס מסויים (נקב במספרו) בבנק דיסקונט שברחוב יפו. כולם הלכו אחריו, מספר הקו הוחלף מ961 (שהיה צריך לצאת ב10:45, יכול להיות שיצא) ל486, הגיע הנהג והנוסעים עלו. בשלב הזה, עזבתי את המקום והתקדמתי לעבר 470 של 10:30 שיצא בזמן.
&nbsp
ממה שזה נראה, רוב הפעילות הבין עירונית של אגד עבדה בסדר מרחוב יפו, הבעיות היו תדלוקים של האוטובוסים ובשעות מוקדמות יותר היו דיווחים על כך שמונעים מנהגי אגד הבין עירוניים להיכנס למרכזית בעבור שירותים, אין לי מושג אם זה נכון.
&nbsp
ההצהרות שיצאו היום מכיוון משרד התחבורה ואגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שמתעלמות מכך שלא ניתן להוציא את אגד מאשכול ירושלים עירוני עד 2022, דיי פופוליסטיות.
&nbsp
אבל השוס - נתוני הביצוע של הבקרה התפעולית. לכאורה, נראה לי אישית שהנתונים לא תואמים את המציאות ורבים מסכימים איתי. חוויתי אינספור מקרים של אי ביצוע נסיעות מצד מטרודן במספר השנים האחרונות ונתוני הבקרה שלה היו דיי מעולים. אז אם המדינה טוענת מצד אחד שנתוני האי ביצוע של אגד גבוהים ומדצ שני בנתוני הבקרה מופיעה תמונה אחרת, אז מה נכון? גם אני חוויתי לאחרונה בעיות רבות יותר עם אגד ירושלים (עירוני), שתי נסיעות שלא יוצאות ברצף במספר מקרים למשל... אז נתוני הבקרה, וואלה לא יודע מה הם שווים.
קומת הרציפים
בקומת הרציפים היה ממש ריק מלבד כמה נוסעים תועים וסקרנים.
על כל דלת רציף כמו גם בכניסה הראשית לבניין התחנה, היתה מודעה בכתב יד (בעברית בלבד) המכריזה שהקווים הבינעירוניים מחוץ לתחנה ואין מה להמתין בתוך הבניין.





 
עוד קצת תמונות

הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...
חיכו בסדר מופתי ברציף של קווי עין גדי, ים המלח ואילת לנסיעת השעה 10:30
&nbsp
בקומה השלישית (קומת הנסיעות היוצאות) היו 3 דיילים עם חולצות כחולות של "משנים בתנועה" או משהו דומה עם פלאיירים הסברתיים. זה היה קצת משעשע לראות אותם עובדים כשאין אוטובוסים בקומה ה3 למעט אוטובוסי אפיקים.
&nbsp
עוד לפני כן, הנהג עימו הגעתי לירושלים נחסם בכניסה למרכזית והורו לו להוריד את הנוסעים בכיכר הכניסה לרציף ההורדה של המרכזית. ממה שראיתי גם נהגים של מפעילות אחרות כמו סופרבוס נחסמו.
&nbsp
בחזרה לתיירים, בעודם ממתינים, הגיע נציג אגד למקום. נראה כי ניסו להכניס אוטובוס לתוך המרכזית שיגיע לרציף ויבצע את 486, לאחר כ-6-7 דקות הוא פשוט לקח את כולם בטור דרך המדרגות למחוץ למרכזית, בעודו מדבר בטלפון שהוא מעוניין שיהיה אוטובוס מסויים (נקב במספרו) בבנק דיסקונט שברחוב יפו. כולם הלכו אחריו, מספר הקו הוחלף מ961 (שהיה צריך לצאת ב10:45, יכול להיות שיצא) ל486, הגיע הנהג והנוסעים עלו. בשלב הזה, עזבתי את המקום והתקדמתי לעבר 470 של 10:30 שיצא בזמן.
&nbsp
ממה שזה נראה, רוב הפעילות הבין עירונית של אגד עבדה בסדר מרחוב יפו, הבעיות היו תדלוקים של האוטובוסים ובשעות מוקדמות יותר היו דיווחים על כך שמונעים מנהגי אגד הבין עירוניים להיכנס למרכזית בעבור שירותים, אין לי מושג אם זה נכון.
&nbsp
ההצהרות שיצאו היום מכיוון משרד התחבורה ואגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שמתעלמות מכך שלא ניתן להוציא את אגד מאשכול ירושלים עירוני עד 2022, דיי פופוליסטיות.
&nbsp
אבל השוס - נתוני הביצוע של הבקרה התפעולית. לכאורה, נראה לי אישית שהנתונים לא תואמים את המציאות ורבים מסכימים איתי. חוויתי אינספור מקרים של אי ביצוע נסיעות מצד מטרודן במספר השנים האחרונות ונתוני הבקרה שלה היו דיי מעולים. אז אם המדינה טוענת מצד אחד שנתוני האי ביצוע של אגד גבוהים ומדצ שני בנתוני הבקרה מופיעה תמונה אחרת, אז מה נכון? גם אני חוויתי לאחרונה בעיות רבות יותר עם אגד ירושלים (עירוני), שתי נסיעות שלא יוצאות ברצף במספר מקרים למשל... אז נתוני הבקרה, וואלה לא יודע מה הם שווים.
עוד קצת תמונות
בכניסה הראשית לתחנה תלו מודעות רבות.

שלוש מכוניות חנו בחניון האוטובוסים באופן החוסם את הירידה מהקומה העליונה (חניון/מוסך)





 
יציאת בינעירוניים מרחוב יפו

הזדמן לי להגיע לירושלים היום. התיירים שחיכו לקו 486...
חיכו בסדר מופתי ברציף של קווי עין גדי, ים המלח ואילת לנסיעת השעה 10:30
&nbsp
בקומה השלישית (קומת הנסיעות היוצאות) היו 3 דיילים עם חולצות כחולות של "משנים בתנועה" או משהו דומה עם פלאיירים הסברתיים. זה היה קצת משעשע לראות אותם עובדים כשאין אוטובוסים בקומה ה3 למעט אוטובוסי אפיקים.
&nbsp
עוד לפני כן, הנהג עימו הגעתי לירושלים נחסם בכניסה למרכזית והורו לו להוריד את הנוסעים בכיכר הכניסה לרציף ההורדה של המרכזית. ממה שראיתי גם נהגים של מפעילות אחרות כמו סופרבוס נחסמו.
&nbsp
בחזרה לתיירים, בעודם ממתינים, הגיע נציג אגד למקום. נראה כי ניסו להכניס אוטובוס לתוך המרכזית שיגיע לרציף ויבצע את 486, לאחר כ-6-7 דקות הוא פשוט לקח את כולם בטור דרך המדרגות למחוץ למרכזית, בעודו מדבר בטלפון שהוא מעוניין שיהיה אוטובוס מסויים (נקב במספרו) בבנק דיסקונט שברחוב יפו. כולם הלכו אחריו, מספר הקו הוחלף מ961 (שהיה צריך לצאת ב10:45, יכול להיות שיצא) ל486, הגיע הנהג והנוסעים עלו. בשלב הזה, עזבתי את המקום והתקדמתי לעבר 470 של 10:30 שיצא בזמן.
&nbsp
ממה שזה נראה, רוב הפעילות הבין עירונית של אגד עבדה בסדר מרחוב יפו, הבעיות היו תדלוקים של האוטובוסים ובשעות מוקדמות יותר היו דיווחים על כך שמונעים מנהגי אגד הבין עירוניים להיכנס למרכזית בעבור שירותים, אין לי מושג אם זה נכון.
&nbsp
ההצהרות שיצאו היום מכיוון משרד התחבורה ואגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שמתעלמות מכך שלא ניתן להוציא את אגד מאשכול ירושלים עירוני עד 2022, דיי פופוליסטיות.
&nbsp
אבל השוס - נתוני הביצוע של הבקרה התפעולית. לכאורה, נראה לי אישית שהנתונים לא תואמים את המציאות ורבים מסכימים איתי. חוויתי אינספור מקרים של אי ביצוע נסיעות מצד מטרודן במספר השנים האחרונות ונתוני הבקרה שלה היו דיי מעולים. אז אם המדינה טוענת מצד אחד שנתוני האי ביצוע של אגד גבוהים ומדצ שני בנתוני הבקרה מופיעה תמונה אחרת, אז מה נכון? גם אני חוויתי לאחרונה בעיות רבות יותר עם אגד ירושלים (עירוני), שתי נסיעות שלא יוצאות ברצף במספר מקרים למשל... אז נתוני הבקרה, וואלה לא יודע מה הם שווים.
יציאת בינעירוניים מרחוב יפו
לא היו הרבה ממתינים בבוקר כנראה עקב חוסר

 
תודה גינגי, עשית היסטוריה

יציאת בינעירוניים מרחוב יפו
לא היו הרבה ממתינים בבוקר כנראה עקב חוסר
תודה גינגי, עשית היסטוריה
מה שמעלה אצלי את השאלה - האם בתחנה המרכזית הישנה (שהיתה באותו מקום) הבינעורניים, או לפחות חלקם, יצאו מרחוב יפו או שמאז הקמתה הם נסעו מרחוב הצבי?
 
זו כבר שאלה למתקדמים...

תודה גינגי, עשית היסטוריה
מה שמעלה אצלי את השאלה - האם בתחנה המרכזית הישנה (שהיתה באותו מקום) הבינעורניים, או לפחות חלקם, יצאו מרחוב יפו או שמאז הקמתה הם נסעו מרחוב הצבי?
זו כבר שאלה למתקדמים...
אני לא ממש יודע וזוכר.

אם כבר רחוב הצבי קבל עוד תמונה מהאוטובוסים שהמתינו שם בנסיון להכנס לבניין.





 

amit1270

New member
לא הייתה יציאה לאוטובוסים לרחוב יפו, אם לזה התכוונת

תודה גינגי, עשית היסטוריה
מה שמעלה אצלי את השאלה - האם בתחנה המרכזית הישנה (שהיתה באותו מקום) הבינעורניים, או לפחות חלקם, יצאו מרחוב יפו או שמאז הקמתה הם נסעו מרחוב הצבי?
לא הייתה יציאה לאוטובוסים לרחוב יפו, אם לזה התכוונת
בכל אופן, "התחנה המרכזית הישנה" זה מושג חמקמק בירושלים. יש לפחות שלוש כאלה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה