דן באר שבע..

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
דן באר שבע..

דן באר שבע..
בוקר טוב!
גיליתי שלשום שקו 9א נוסע ישירות לתחנה מרכזית (מבלי להיכנס לשוק ולעיר), חידוש מצוין.
הכריזה באוטובוסים (בחלקה) מעצבנת, טונציה של קול מאנפף.
רציתי היום להטעין חופשי יומי- המכונה לא קיבלה את כרטיס האשראי שלי, שהוא בוודאות תקין.
מקווה שבדרך חזרה אמצא מכונה "ידידותית" יותר.
רעיה
 

olli3

New member
מנהל
כן, מכיוון שהציפו אותי בפניות, שכנעתי את מי שצריך במשרד

דן באר שבע..
בוקר טוב!
גיליתי שלשום שקו 9א נוסע ישירות לתחנה מרכזית (מבלי להיכנס לשוק ולעיר), חידוש מצוין.
הכריזה באוטובוסים (בחלקה) מעצבנת, טונציה של קול מאנפף.
רציתי היום להטעין חופשי יומי- המכונה לא קיבלה את כרטיס האשראי שלי, שהוא בוודאות תקין.
מקווה שבדרך חזרה אמצא מכונה "ידידותית" יותר.
רעיה
כן, מכיוון שהציפו אותי בפניות, שכנעתי את מי שצריך במשרד
התחבורה שבמקום שיגיע מצב של לחץ מהעירייה או לחץ תקשורתי להחזרת המצב לקדמותו (מסלול מטרודן), תקום חלופת בוקר, הצעתי את 9א כמספר והצעתי שהיא תסיים במרכזית מבלי להמשיך לשוק ולעיר (שלא כמו בימי מטרודן). זאת כדי להימנע מקילומטרים עודפים וכדי להימנע מהגדלת נפח התנועה במסוף העירוני (שקו 9 יעבור במסוף פעמיים כמו במסלול מטרודן).
&nbsp
אני עדיין חושב שחלופה זה רעיון רע וכמובן שקמו עכשיו מתנגדים לכך ש9א לא ממשיך לשוק ולעיר ושאנשים צריכים לחכות זמן רב ל9 הרגיל כדי להגיע לשוק ולעיר בשעות הבוקר... כך שאי אפשר לרצות את כולם. אבל, זה עדיף על פני מצב שבו יש זעקה ציבורית ומגיעה הוראה פוליטית מלמעלה להחזיר את 9 לימי מטרודן וזה רע למערכת.
&nbsp
מה שכן, קיצור המסלולים בשעות הבוקר מוביל לחסכון בקילומטרים וזה אומר שיהיה ניתן להפנות אותם לשיפור שירות בקווים אחרים.
&nbsp
הנושא נשקל ואושר ויחד איתו משרד התחבורה ראה לנכון לעשות דבר זהה בקו 12, יצירת חלופה 12א, כדי לאפשר לאנשים להגיע למרכזית במקום הסיבוב בעיר ועקב כך שיש יותר מידי קווים שיורדים כעת קודם לעיר.
&nbsp
חלופות 9א,12א יוצאות בין 6-9 בלבד והן מהוות את רוב הנסיעות שמבוצעות בשעות אלו.
 

raya

Well-known member
עוד משהו

כן, מכיוון שהציפו אותי בפניות, שכנעתי את מי שצריך במשרד
התחבורה שבמקום שיגיע מצב של לחץ מהעירייה או לחץ תקשורתי להחזרת המצב לקדמותו (מסלול מטרודן), תקום חלופת בוקר, הצעתי את 9א כמספר והצעתי שהיא תסיים במרכזית מבלי להמשיך לשוק ולעיר (שלא כמו בימי מטרודן). זאת כדי להימנע מקילומטרים עודפים וכדי להימנע מהגדלת נפח התנועה במסוף העירוני (שקו 9 יעבור במסוף פעמיים כמו במסלול מטרודן).
&nbsp
אני עדיין חושב שחלופה זה רעיון רע וכמובן שקמו עכשיו מתנגדים לכך ש9א לא ממשיך לשוק ולעיר ושאנשים צריכים לחכות זמן רב ל9 הרגיל כדי להגיע לשוק ולעיר בשעות הבוקר... כך שאי אפשר לרצות את כולם. אבל, זה עדיף על פני מצב שבו יש זעקה ציבורית ומגיעה הוראה פוליטית מלמעלה להחזיר את 9 לימי מטרודן וזה רע למערכת.
&nbsp
מה שכן, קיצור המסלולים בשעות הבוקר מוביל לחסכון בקילומטרים וזה אומר שיהיה ניתן להפנות אותם לשיפור שירות בקווים אחרים.
&nbsp
הנושא נשקל ואושר ויחד איתו משרד התחבורה ראה לנכון לעשות דבר זהה בקו 12, יצירת חלופה 12א, כדי לאפשר לאנשים להגיע למרכזית במקום הסיבוב בעיר ועקב כך שיש יותר מידי קווים שיורדים כעת קודם לעיר.
&nbsp
חלופות 9א,12א יוצאות בין 6-9 בלבד והן מהוות את רוב הנסיעות שמבוצעות בשעות אלו.
עוד משהו
לדעתי זה מעולה,בלי קשר לויכוח אם זה טוב או רע.
כפי שכתבתי בבוקר אי אפשר היה לבצע חופשי יומי וחבל.
כשחזרתי בתחנת מרכז מורים לכיוון שכונה ה' ראיתי שאין מספיק מקום לאוטובוסים שעוצרים להורדת נוסעים לאוטובוסים של דן באר שבע.קו 5 עצר לדוגמא בתחילת מפרץ החניה ונוסעים היו צריכים לרוץ כדי לא להפסיד אותו . קו 8 עצר לפני אוטובוס 370 ובקושי ניתן היה לראות את מספרו .
הכריזה איומה ומעצבנת.......
 

olli3

New member
מנהל
בצד של המרכז מורים זה עוד בסדר, ממול אוטובוסים בחניות כפולות

עוד משהו
לדעתי זה מעולה,בלי קשר לויכוח אם זה טוב או רע.
כפי שכתבתי בבוקר אי אפשר היה לבצע חופשי יומי וחבל.
כשחזרתי בתחנת מרכז מורים לכיוון שכונה ה' ראיתי שאין מספיק מקום לאוטובוסים שעוצרים להורדת נוסעים לאוטובוסים של דן באר שבע.קו 5 עצר לדוגמא בתחילת מפרץ החניה ונוסעים היו צריכים לרוץ כדי לא להפסיד אותו . קו 8 עצר לפני אוטובוס 370 ובקושי ניתן היה לראות את מספרו .
הכריזה איומה ומעצבנת.......
בצד של המרכז מורים זה עוד בסדר, ממול אוטובוסים בחניות כפולות
קולטים נוסעים או עומדים בנתיב הימני של הכביש עד שיתפנה להם מקום במפרץ שמכיל גג4 אוטובוסים (לא פעם מגיעים 7 אוטובוסים בבאת אחת).
&nbsp
המצב יחמיר תמיד עם הזמן בכל מפרץ שכזה, קווים שונים הופכים לתדירים יותר וכל מכרז מוסיף עוד קווים או עוד תדירות. גם בפעימה השנייה של דן באר שבע, נפח הפעילות בתחנות של סורוקה והאונ' יגדל משמעותית ויהיה יותר קשה לעצור במקומות אלו.
&nbsp
במרכז אורן כבר זמן רב שבשילוב של מצוקת חניה, חוסר אכיפה מוחלט של אי עצירה/חניה בתחנת האוטובוס, כל האוטובוסים הבין עירוניים שמורידים נוסעים במרכז אורן, בכיוון הנסיעה למרכזית באר שבע כמובן - עוצרים על הנתיב הימני כי הם בכלל לא מצליחים להיכנס לתחנה. אפילו בנסיעות מאוחרות שמגיעות ב11 בלילה, חצות ולפעמים לאחר מכן, מכוניות חונות בתחנה והנהגים עוצרים בנתיב הנסיעה להורדת נוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה