בקשר לאיילון/531 החדש
ומסילת השרון /ON/

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
בקשר לאיילון/531 החדש
ומסילת השרון /ON/

בקשר לאיילון/531 החדש
ומסילת השרון /ON/
היום, בשבת בצהרים נסעתי מתל אביב לכפר סבא דרך נתיבי איילון והקטע החדש של כביש 531. נסיעה (ליתר דיוק נהיגה), לראות את האזור מקרוב.
הכביש לא רע. היה גשם חזק ועמו שלוליות בצפון איילון ובמקטעים החדשים של 531 ולמעשה גם באזור הפחות חדש, באזור רעננה. בקטעים החדשים עמדו בשולי הדרך מכוניות ניידות של חברת "נתיבי ישראל". כנראה לבדוק את הימים הראשונים של הכביש.
בהמשך נכנסתי למנהרה הישנה של אזור צומת רעננה-כפר סבא. גם בשבת בצהרים יש צואר-בקבוק עם ההתמזגות של של כלי הרכב מכביש 4 ומכביש 531. סביר להניח, שבימי השבוע יהיה עומס גדול יותר.
זה לגבי הכביש נעבור לתחבורה ציבורית - "מסילת השרון", שלאורך כביש 531. יש אמנם עיקופון מרעננה לכיוון הרצליה, בנסיעה ברכבת או במכוניות. עדיין זה עיקוף קטן וקטן, בהשוואה לנסיעה דרך ראש העין. לפני מספר ימים כתבו "ניצן חזר הבייתה" עם בועז ו"עמוד השדרה", שנסיעה מכפר סבא ורעננה דרך הרצליה לכיוון גוש דן, צפויה להתאפשר ב-2018. אני תוהה האם על הדרך, בפרויקט הזה, יבצעו עבודות חשמול לקו הזה. בעבר כתבו, שחשמול הקו יתבצע בעוד מספר שנים. חבל שזה לא משולב כיום בעבודות. אלא אם דברים השתנו מאז ו"מסילת השרון" עם פתיחתה וההמשך לגוש דן, צפויים להיות חשמליים.
 

Bus Nerd

Active member
זה לא משולב בעבודות

בקשר לאיילון/531 החדש
ומסילת השרון /ON/
היום, בשבת בצהרים נסעתי מתל אביב לכפר סבא דרך נתיבי איילון והקטע החדש של כביש 531. נסיעה (ליתר דיוק נהיגה), לראות את האזור מקרוב.
הכביש לא רע. היה גשם חזק ועמו שלוליות בצפון איילון ובמקטעים החדשים של 531 ולמעשה גם באזור הפחות חדש, באזור רעננה. בקטעים החדשים עמדו בשולי הדרך מכוניות ניידות של חברת "נתיבי ישראל". כנראה לבדוק את הימים הראשונים של הכביש.
בהמשך נכנסתי למנהרה הישנה של אזור צומת רעננה-כפר סבא. גם בשבת בצהרים יש צואר-בקבוק עם ההתמזגות של של כלי הרכב מכביש 4 ומכביש 531. סביר להניח, שבימי השבוע יהיה עומס גדול יותר.
זה לגבי הכביש נעבור לתחבורה ציבורית - "מסילת השרון", שלאורך כביש 531. יש אמנם עיקופון מרעננה לכיוון הרצליה, בנסיעה ברכבת או במכוניות. עדיין זה עיקוף קטן וקטן, בהשוואה לנסיעה דרך ראש העין. לפני מספר ימים כתבו "ניצן חזר הבייתה" עם בועז ו"עמוד השדרה", שנסיעה מכפר סבא ורעננה דרך הרצליה לכיוון גוש דן, צפויה להתאפשר ב-2018. אני תוהה האם על הדרך, בפרויקט הזה, יבצעו עבודות חשמול לקו הזה. בעבר כתבו, שחשמול הקו יתבצע בעוד מספר שנים. חבל שזה לא משולב כיום בעבודות. אלא אם דברים השתנו מאז ו"מסילת השרון" עם פתיחתה וההמשך לגוש דן, צפויים להיות חשמליים.
זה לא משולב בעבודות
ולולאת השרון היא בין האחרונות בתור לחשמול.
&nbsp
אני לא חושב ששינו את התוכניות מאז.
אם היו רוצים לנצל את העובדה שהקטע עדיין סגור ולהתחיל את העבודות זה בהחלט היה מקל, אבל זה היה יקר מדי כי כרגע הקבלן לא עובד על כמה קטעים במקביל - אז אם רוצים שהקו לירושלים ייפתח בזמן הוא עדיפות עליונה, וכל השאר יבוא אחר כך.
 
אני מקווה שאם יפתחו תחנות רעננה אך לא החיבור להרצליה

בקשר לאיילון/531 החדש
ומסילת השרון /ON/
היום, בשבת בצהרים נסעתי מתל אביב לכפר סבא דרך נתיבי איילון והקטע החדש של כביש 531. נסיעה (ליתר דיוק נהיגה), לראות את האזור מקרוב.
הכביש לא רע. היה גשם חזק ועמו שלוליות בצפון איילון ובמקטעים החדשים של 531 ולמעשה גם באזור הפחות חדש, באזור רעננה. בקטעים החדשים עמדו בשולי הדרך מכוניות ניידות של חברת "נתיבי ישראל". כנראה לבדוק את הימים הראשונים של הכביש.
בהמשך נכנסתי למנהרה הישנה של אזור צומת רעננה-כפר סבא. גם בשבת בצהרים יש צואר-בקבוק עם ההתמזגות של של כלי הרכב מכביש 4 ומכביש 531. סביר להניח, שבימי השבוע יהיה עומס גדול יותר.
זה לגבי הכביש נעבור לתחבורה ציבורית - "מסילת השרון", שלאורך כביש 531. יש אמנם עיקופון מרעננה לכיוון הרצליה, בנסיעה ברכבת או במכוניות. עדיין זה עיקוף קטן וקטן, בהשוואה לנסיעה דרך ראש העין. לפני מספר ימים כתבו "ניצן חזר הבייתה" עם בועז ו"עמוד השדרה", שנסיעה מכפר סבא ורעננה דרך הרצליה לכיוון גוש דן, צפויה להתאפשר ב-2018. אני תוהה האם על הדרך, בפרויקט הזה, יבצעו עבודות חשמול לקו הזה. בעבר כתבו, שחשמול הקו יתבצע בעוד מספר שנים. חבל שזה לא משולב כיום בעבודות. אלא אם דברים השתנו מאז ו"מסילת השרון" עם פתיחתה וההמשך לגוש דן, צפויים להיות חשמליים.
אני מקווה שאם יפתחו תחנות רעננה אך לא החיבור להרצליה
שיוכלו לפתוח את הקו עם חיבור אוטובוסי בין רעננה להרצליה עד שיושלם החיבור המסילתי.
לדעתי זאת טעות חמורה לפתוח את הכביש לפני מסילת הרכבת, נוסעים שהתרגלו לנסוע ברכב בכביש קשה יהיה להעביר אותם לרכבת.
 

אורי404

New member
לפני יותר מעשר שנים זה היה כך עם תחנת סוקולוב

אני מקווה שאם יפתחו תחנות רעננה אך לא החיבור להרצליה
שיוכלו לפתוח את הקו עם חיבור אוטובוסי בין רעננה להרצליה עד שיושלם החיבור המסילתי.
לדעתי זאת טעות חמורה לפתוח את הכביש לפני מסילת הרכבת, נוסעים שהתרגלו לנסוע ברכב בכביש קשה יהיה להעביר אותם לרכבת.
לפני יותר מעשר שנים זה היה כך עם תחנת סוקולוב
בין תחנת נורדאו לסוקולוב יש אולי 2 ק"מ. בפועל תחנת סוקולוב עמדה שוממה זמן רב ורק אחרי הפתיחה של כביש 531 בקטע, שלידה פתחו אותה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה