רשימת קווי האוטובוס במדינת ישראל שנת 1984

מצב
הנושא נעול.

oshri1987sg

Active member
רשימת קווי האוטובוס במדינת ישראל שנת 1984

רשימת קווי האוטובוס במדינת ישראל שנת 1984
בין הקוים ההיסטוריים:
ראשון לציון פנימי
קו 2 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון המזרח
קו 3 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון גורדון
קו 8 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון מפ"ם
קוים נוספים:
קו 563 מהוד השרון לת"א דרך:פתח תקוה.
קו 565 מטייבה לקרית אריה פ"ת
קו 816 מאם אל פאחם לת"א דרך:פתח תקוה.
קוים 46,48 מחיפה לטירת הכרמל.
וגם שאלה:
היכן היה השוק בבית שמש בשנות השמונים ?
 
כ-1250 קווי אוטובוס

רשימת קווי האוטובוס במדינת ישראל שנת 1984
בין הקוים ההיסטוריים:
ראשון לציון פנימי
קו 2 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון המזרח
קו 3 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון גורדון
קו 8 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון מפ"ם
קוים נוספים:
קו 563 מהוד השרון לת"א דרך:פתח תקוה.
קו 565 מטייבה לקרית אריה פ"ת
קו 816 מאם אל פאחם לת"א דרך:פתח תקוה.
קוים 46,48 מחיפה לטירת הכרמל.
וגם שאלה:
היכן היה השוק בבית שמש בשנות השמונים ?
כ-1250 קווי אוטובוס
בספירה מהירה ולא מדויקת.

היום יש 2,700 קווים.

מספר הקווים כמובן זה רק חלק מהסיפור.
זה אומר שיש יותר כיסוי ויותר אלטרנטיבות, וכן שקווים נוראיים באורכם פוצלו לקווים קצרים יותר.

מה שלא רואים מהטבלה זה את התדירות. כל שנה תוספות השירות מתחלקות בערך חצי חצי בין פתיחת קווים חדשים לבין הגדלת תדירות בקווים קיימים.
 

oshri1987sg

Active member
יתכן וחלק מהקוים לא היו רשומים

כ-1250 קווי אוטובוס
בספירה מהירה ולא מדויקת.

היום יש 2,700 קווים.

מספר הקווים כמובן זה רק חלק מהסיפור.
זה אומר שיש יותר כיסוי ויותר אלטרנטיבות, וכן שקווים נוראיים באורכם פוצלו לקווים קצרים יותר.

מה שלא רואים מהטבלה זה את התדירות. כל שנה תוספות השירות מתחלקות בערך חצי חצי בין פתיחת קווים חדשים לבין הגדלת תדירות בקווים קיימים.
יתכן וחלק מהקוים לא היו רשומים
ובנוסף חלק מהקוים היו חלופות בתוך קו אחר
 

נייף

New member
מחיפה לטירת הרכמל

רשימת קווי האוטובוס במדינת ישראל שנת 1984
בין הקוים ההיסטוריים:
ראשון לציון פנימי
קו 2 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון המזרח
קו 3 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון גורדון
קו 8 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון מפ"ם
קוים נוספים:
קו 563 מהוד השרון לת"א דרך:פתח תקוה.
קו 565 מטייבה לקרית אריה פ"ת
קו 816 מאם אל פאחם לת"א דרך:פתח תקוה.
קוים 46,48 מחיפה לטירת הכרמל.
וגם שאלה:
היכן היה השוק בבית שמש בשנות השמונים ?
מחיפה לטירת הרכמל
כמדומני שתחנת המוצא בחיפה הייתה ברחוב מיכאל.
 

mishat

New member
מעניין, יש שני קוים, שהשתנו לחלוטין

רשימת קווי האוטובוס במדינת ישראל שנת 1984
בין הקוים ההיסטוריים:
ראשון לציון פנימי
קו 2 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון המזרח
קו 3 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון גורדון
קו 8 מתחנה מרכזית ז"ל לשיכון מפ"ם
קוים נוספים:
קו 563 מהוד השרון לת"א דרך:פתח תקוה.
קו 565 מטייבה לקרית אריה פ"ת
קו 816 מאם אל פאחם לת"א דרך:פתח תקוה.
קוים 46,48 מחיפה לטירת הכרמל.
וגם שאלה:
היכן היה השוק בבית שמש בשנות השמונים ?
מעניין, יש שני קוים, שהשתנו לחלוטין
קו 38 - היום: פתח-תקוה - תל-אביב, אז יהוד - תל-אביב
קו 82 - היום: פתח-תקוה - תל-אביב, אז פתח-תקוה, קיבוץ עינת
 
המספר 38 לא היה בשימוש לדעתי לפחות 10 שנים בין לבין,

מעניין, יש שני קוים, שהשתנו לחלוטין
קו 38 - היום: פתח-תקוה - תל-אביב, אז יהוד - תל-אביב
קו 82 - היום: פתח-תקוה - תל-אביב, אז פתח-תקוה, קיבוץ עינת
המספר 38 לא היה בשימוש לדעתי לפחות 10 שנים בין לבין,
כי 38 יהוד-ת״א בוטל מתישהו בשנות ה-80-90, ו-38 פ״ת-ת״א הופעל רק בשנים האחרונות (אולי לפני 5-7 שנים?)
 

down und

New member
38 של דן לקרית אריה מת"א הופעל לפני הרבה יותר מ-5 שנים

המספר 38 לא היה בשימוש לדעתי לפחות 10 שנים בין לבין,
כי 38 יהוד-ת״א בוטל מתישהו בשנות ה-80-90, ו-38 פ״ת-ת״א הופעל רק בשנים האחרונות (אולי לפני 5-7 שנים?)
38 של דן לקרית אריה מת"א הופעל לפני הרבה יותר מ-5 שנים
בשנים 2008 עד 2010 עבדתי בקרית אריה והוא כבר היה פעיל ב-2008
רק שתדירותו היתה מזעזעת.
 

orchilit

New member
הוא הופעל עם 39 שלא זכה להצלחה משום מה

קו 38 החל לפעול ב2.4.2006
הוא הופעל עם 39 שלא זכה להצלחה משום מה
שנסע די דומה עד רכבת מרכז, ומשם המשיך לנסוע בדרך בגין עד רח' הרכבת ומשם לאלנבי ולכרמלית.
 

אורי404

New member
פחות או יותר באותו זמן "קווים" נכנסו לפתח תקווה-ראש העין

קו 38 החל לפעול ב2.4.2006
פחות או יותר באותו זמן "קווים" נכנסו לפתח תקווה-ראש העין
עד אז "דן" הפעילו את הקווים של אזור פתח תקווה וראש העין.
 

אוהד1110

New member
בדיוק באותו מועד כשקווים נכנסה לפתח תקווה

פחות או יותר באותו זמן "קווים" נכנסו לפתח תקווה-ראש העין
עד אז "דן" הפעילו את הקווים של אזור פתח תקווה וראש העין.
בדיוק באותו מועד כשקווים נכנסה לפתח תקווה
 

אורי404

New member


בדיוק באותו מועד כשקווים נכנסה לפתח תקווה
 

אוהד1110

New member
38 המקורי ליהוד בוטל בשנות השבעים

מעניין, יש שני קוים, שהשתנו לחלוטין
קו 38 - היום: פתח-תקוה - תל-אביב, אז יהוד - תל-אביב
קו 82 - היום: פתח-תקוה - תל-אביב, אז פתח-תקוה, קיבוץ עינת
38 המקורי ליהוד בוטל בשנות השבעים
 

down und

New member
היו גם קווי דן עם מספרים הגבוהים מ-80 ונמוכים מ-90

קו 38 המקורי,פעל לפחות עד שנת 1987
היו גם קווי דן עם מספרים הגבוהים מ-80 ונמוכים מ-90
ואני לא מדבר על קו דן 87 מתה"ש לפ"ת, אלא על מספרים כמו בין 81 ל-86
ואת 88 או 89
שהיו לכל מני מקומות מזרחית לפתח תקווה. נכון?
אני במעורפל זוכר תחנות על דגל תחנה של דן באזור הכבישים שליד נתב"ג, כגון
גבעת כח, בני עטרות, טירת יהודה ועוד.
 

orchilit

New member
נדמה לי שבשלב מסויים הפכו את הקווים של פ"ת 70+ ל1,2,3...

היו גם קווי דן עם מספרים הגבוהים מ-80 ונמוכים מ-90
ואני לא מדבר על קו דן 87 מתה"ש לפ"ת, אלא על מספרים כמו בין 81 ל-86
ואת 88 או 89
שהיו לכל מני מקומות מזרחית לפתח תקווה. נכון?
אני במעורפל זוכר תחנות על דגל תחנה של דן באזור הכבישים שליד נתב"ג, כגון
גבעת כח, בני עטרות, טירת יהודה ועוד.
נדמה לי שבשלב מסויים הפכו את הקווים של פ"ת 70+ ל1,2,3...
 

אורי404

New member
חלק ממספרי 8X היו לשומרון

היו גם קווי דן עם מספרים הגבוהים מ-80 ונמוכים מ-90
ואני לא מדבר על קו דן 87 מתה"ש לפ"ת, אלא על מספרים כמו בין 81 ל-86
ואת 88 או 89
שהיו לכל מני מקומות מזרחית לפתח תקווה. נכון?
אני במעורפל זוכר תחנות על דגל תחנה של דן באזור הכבישים שליד נתב"ג, כגון
גבעת כח, בני עטרות, טירת יהודה ועוד.
חלק ממספרי 8X היו לשומרון
81 היה תל אביב-קדומים. חלק מהנסיעות לאלון המורה. ב-1995 או 1996 הנסיעות קוצרו לצומת רעננה.

83א היה בהתחלה מפתח תקווה לאלפי מנשה. בהמשך קוצר לצומת רעננה ובהמשך ללא הא' (קו 83).
אני חושב, שהיה גם 83 מפתח תקווה לאזור נחשונים והסביבה.

86 פתח תקווה - אריאל. אולי מוקדם יותר תחנת הקצה הייתה התחנה המרכזית בתל אביב.

89 - בני ברק-עמנואל.
 
88 היה קו עירוני בתוך פתח תקוה (אחד המרכזיים בעיר) שהפך

היו גם קווי דן עם מספרים הגבוהים מ-80 ונמוכים מ-90
ואני לא מדבר על קו דן 87 מתה"ש לפ"ת, אלא על מספרים כמו בין 81 ל-86
ואת 88 או 89
שהיו לכל מני מקומות מזרחית לפתח תקווה. נכון?
אני במעורפל זוכר תחנות על דגל תחנה של דן באזור הכבישים שליד נתב"ג, כגון
גבעת כח, בני עטרות, טירת יהודה ועוד.
88 היה קו עירוני בתוך פתח תקוה (אחד המרכזיים בעיר) שהפך
בהמשך ל-8 וכאשר קווים נכנסה לעיר החליף אותו קו 62. 88 של היום זה קו שונה לישובי מזרח השרון.
היה בפתח תקוה גם קו 80 שהחליף אותו קו 10.
84 היה ונשאר קו לרנתיה, נופך ומזור.
85 היה קו לישובי טירת יהודה, גבעת כח וברקת ובהמשך (עד היום) הוארך לשוהם.
כיום נשאר לדן בפתח תקוה 82 שלמעשה החליף (עם שינוי מסלול הן בפ"ת והן בת"א) את 62 שהיה בשנות השבעים ואולי גם בתחילת שנות השמונים בין התחנה המרכזית בפ"ת למסוף כרמלית. בתקופה ההיא 66 לא התחיל בתחנה המרכזית של פ"ת אלא ליד העיריה.
בסדרת ה-8X של דן רק 80 ו-88 היו קווים עירוניים. רוב הקווים העירוניים היו 7X, לפני שהורידו להם את ה-7/8.
 

mister K

New member
היה 38 מהתמח"ת לסביון שפעל עד אמצע שנות ה-90

38 המקורי ליהוד בוטל בשנות השבעים
היה 38 מהתמח"ת לסביון שפעל עד אמצע שנות ה-90
נדמה לי שבתקופה האחרונה לפני הביטול הוא קוצר ופעל מאור יהודה לסביון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה