הודעת משרד התחבורה על השינויים בקרית ארבע והר חברון מה-6.1:

מצב
הנושא נעול.
הודעת משרד התחבורה על השינויים בקרית ארבע והר חברון מה-6.1:

הודעת משרד התחבורה על השינויים בקרית ארבע והר חברון מה-6.1:
הרפורמה בתחבורה הציבורית מגיעה לישובי הר חברון. מהשבוע הבא: מהפכה בתחבורה הציבורית בישובי הר חברון וקרית ארבע:

כתוב שם "מערך הקווים החדש, באזור הר חברון וקרית ארבע יופעל לראשונה על ידי חברת "אגד תעבורה" שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת אשכול הקווים באזור." - איזה מכרז בדיוק? הרי הקווים עוברים ללא מכרז...למה משרד ממשלתי צריך לשקר בהודעה רשמית?

ומשום מה אין בהודעה התייחסות לבקעת הירדן.

יש גם הודעה באתר המועצה האזורית הר חברון.
 

אלני2

New member
מהפכה בתחבורה הציבורית בישובי הר חברון וקרית ארבע:

הודעת משרד התחבורה על השינויים בקרית ארבע והר חברון מה-6.1:
הרפורמה בתחבורה הציבורית מגיעה לישובי הר חברון. מהשבוע הבא: מהפכה בתחבורה הציבורית בישובי הר חברון וקרית ארבע:

כתוב שם "מערך הקווים החדש, באזור הר חברון וקרית ארבע יופעל לראשונה על ידי חברת "אגד תעבורה" שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת אשכול הקווים באזור." - איזה מכרז בדיוק? הרי הקווים עוברים ללא מכרז...למה משרד ממשלתי צריך לשקר בהודעה רשמית?

ומשום מה אין בהודעה התייחסות לבקעת הירדן.

יש גם הודעה באתר המועצה האזורית הר חברון.
מהפכה בתחבורה הציבורית בישובי הר חברון וקרית ארבע:
מתי הרפורמה הזאת תגיע לגוש עציון? זה לא אותו אשכול?
 
אל תחפש שקר איפה שמדובר בטעות

הודעת משרד התחבורה על השינויים בקרית ארבע והר חברון מה-6.1:
הרפורמה בתחבורה הציבורית מגיעה לישובי הר חברון. מהשבוע הבא: מהפכה בתחבורה הציבורית בישובי הר חברון וקרית ארבע:

כתוב שם "מערך הקווים החדש, באזור הר חברון וקרית ארבע יופעל לראשונה על ידי חברת "אגד תעבורה" שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת אשכול הקווים באזור." - איזה מכרז בדיוק? הרי הקווים עוברים ללא מכרז...למה משרד ממשלתי צריך לשקר בהודעה רשמית?

ומשום מה אין בהודעה התייחסות לבקעת הירדן.

יש גם הודעה באתר המועצה האזורית הר חברון.
אל תחפש שקר איפה שמדובר בטעות
לדובר אין אינטרס לשקר, אבל כן יש לו אינטרס לשכפל הודעות ישנות כדי לחסוך בעבודה.
כל "עוטף ירושלים" שכלל את מבשרת, גבעת זאב, מעלה אדומים, בנימין, ועכשיו גם את "דרום יהודה"
(בדיחה שנראה לי שיבינו רק כאן בפורום) ובעתיד כנראה גם את גוש עציון, הוא חלק מהסכם שנחתם בין משרד התחבורה לאגד לאחר שאגד תעבורה זכתה באלעד וצפון הנגב, אי שם לפני יותר מעשור.

נוצר חשש שבו אגד תעבורה תזכה בכל מכרז שייצא בזכות הגב של אגד ותמסמס את התהליך התחרותי שאז עדיין היה רך בשנים.
ההסכם קבע שבתמורה לאי השתתפות במכרזים מסויימים, אגד תעביר לאגד תעבורה ללא מכרז את אשדוד עירוני לתקופה מוגבלת שעכשיו נגמרה), נתניה עירוני (גם כאן לתקופה מוגבלת שתיגמר עוד כמה שנים), ו"5% נוספים מנפח הפעילות של אגד שייקבעו בהמשך", כאשר בהמשך נקבע שהחמישה אחוז האלה יהיו עוטף ירושלים.
בכך המדינה תפחית את הסיכון לפגיעה בהליך התחרותי, ותרוויח אחוז ניכר יותר של הפעילות שיעבור לתהליך תחרותי (כי אגד תעבורה עובדים במחירים נמוכים יותר ובהסכמים נוחים יותר מאשר אגד), מנגד אגד תרוויח מזה המשך פעילות בהיקף נרחב יותר מזה שהיה מתוכנן במתווה התחרותי המקורי, כי במובנים רבים אגד תעבורה זה עדיין אגד.

היו המון סיבות למה התהליך של העברת עוטף ירושלים לאגד תעברוה לקח כל כך הרבה זמן, ועדיין לא נגמר, חלקן אמיתיות (מחסור בממוגנים, צורך בהקמת מסופים כמו שער בנימין וכו'), אבל זה נובע מאתו הסכם.

אני מניח שהדובר פשוט הניח שמדובר במכרז, טעות מצערת ולא ממש משמעותית, אם כי מעידה על חוסר מקצועיות.
 

אלני2

New member
קווי גוש עציון

אל תחפש שקר איפה שמדובר בטעות
לדובר אין אינטרס לשקר, אבל כן יש לו אינטרס לשכפל הודעות ישנות כדי לחסוך בעבודה.
כל "עוטף ירושלים" שכלל את מבשרת, גבעת זאב, מעלה אדומים, בנימין, ועכשיו גם את "דרום יהודה"
(בדיחה שנראה לי שיבינו רק כאן בפורום) ובעתיד כנראה גם את גוש עציון, הוא חלק מהסכם שנחתם בין משרד התחבורה לאגד לאחר שאגד תעבורה זכתה באלעד וצפון הנגב, אי שם לפני יותר מעשור.

נוצר חשש שבו אגד תעבורה תזכה בכל מכרז שייצא בזכות הגב של אגד ותמסמס את התהליך התחרותי שאז עדיין היה רך בשנים.
ההסכם קבע שבתמורה לאי השתתפות במכרזים מסויימים, אגד תעביר לאגד תעבורה ללא מכרז את אשדוד עירוני לתקופה מוגבלת שעכשיו נגמרה), נתניה עירוני (גם כאן לתקופה מוגבלת שתיגמר עוד כמה שנים), ו"5% נוספים מנפח הפעילות של אגד שייקבעו בהמשך", כאשר בהמשך נקבע שהחמישה אחוז האלה יהיו עוטף ירושלים.
בכך המדינה תפחית את הסיכון לפגיעה בהליך התחרותי, ותרוויח אחוז ניכר יותר של הפעילות שיעבור לתהליך תחרותי (כי אגד תעבורה עובדים במחירים נמוכים יותר ובהסכמים נוחים יותר מאשר אגד), מנגד אגד תרוויח מזה המשך פעילות בהיקף נרחב יותר מזה שהיה מתוכנן במתווה התחרותי המקורי, כי במובנים רבים אגד תעבורה זה עדיין אגד.

היו המון סיבות למה התהליך של העברת עוטף ירושלים לאגד תעברוה לקח כל כך הרבה זמן, ועדיין לא נגמר, חלקן אמיתיות (מחסור בממוגנים, צורך בהקמת מסופים כמו שער בנימין וכו'), אבל זה נובע מאתו הסכם.

אני מניח שהדובר פשוט הניח שמדובר במכרז, טעות מצערת ולא ממש משמעותית, אם כי מעידה על חוסר מקצועיות.
קווי גוש עציון
יש צפי מתי קווי גוש עציון יעברו לאגד תעברה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה