עומס רב ברכבת העמק במוצ"ש, ומה ר"י מביאה? מערכי IC3 קצרצרים

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
עומס רב ברכבת העמק במוצ"ש, ומה ר"י מביאה? מערכי IC3 קצרצרים

עומס רב ברכבת העמק במוצ"ש, ומה ר"י מביאה? מערכי IC3 קצרצרים
נסעתי לפני יומיים מתחנת עפולה לחיפה מרכז השמונה ברכבת, והיא הייתה עמוסה למדי, ומה רכבת ישראל עושה בנידון? מביאה לנו מערכי IC3 קצרים כשיש עומס מטורף, בתחנת כפר ברוך לא היה מקום כבר ונוסעים נאלצו לעמוד
 
אני ומשפחתי שבוע שעבר נסיענו מבית שאן למרכז השמונה חיפה

עומס רב ברכבת העמק במוצ"ש, ומה ר"י מביאה? מערכי IC3 קצרצרים
נסעתי לפני יומיים מתחנת עפולה לחיפה מרכז השמונה ברכבת, והיא הייתה עמוסה למדי, ומה רכבת ישראל עושה בנידון? מביאה לנו מערכי IC3 קצרים כשיש עומס מטורף, בתחנת כפר ברוך לא היה מקום כבר ונוסעים נאלצו לעמוד
אני ומשפחתי שבוע שעבר נסיענו מבית שאן למרכז השמונה חיפה
ובבית שאן כמעט ולא עלו אנשים אולי כמה בודדים אבל כשהגענו לעפולה העומס התחיל להיות ניכר וממרכז השמונה חיפה כשנסענו לתל אביב ההגנה פשוט הרכבת היתה עמוסה לא משהו היסטרי אך היתה עמוסה יחסית
 

gsi13579

New member
אוכלוסיית עפולה כפולה מאוכלוסיית בית שאן

אני ומשפחתי שבוע שעבר נסיענו מבית שאן למרכז השמונה חיפה
ובבית שאן כמעט ולא עלו אנשים אולי כמה בודדים אבל כשהגענו לעפולה העומס התחיל להיות ניכר וממרכז השמונה חיפה כשנסענו לתל אביב ההגנה פשוט הרכבת היתה עמוסה לא משהו היסטרי אך היתה עמוסה יחסית
אוכלוסיית עפולה כפולה מאוכלוסיית בית שאן
ואף יותר מכפולה, העיר חצתה את רף ה50 אלף, בעוד שבית שאן היא עיר עם 20 אלף תושבים בלבד
לכן הסיבה ברורה למה העומס הוא בעיקר על תחנת עפולה
 

down und

New member
זו ממש לא הסיבה היחידה להבדלים בכמויות הנוסעים

אוכלוסיית עפולה כפולה מאוכלוסיית בית שאן
ואף יותר מכפולה, העיר חצתה את רף ה50 אלף, בעוד שבית שאן היא עיר עם 20 אלף תושבים בלבד
לכן הסיבה ברורה למה העומס הוא בעיקר על תחנת עפולה
זו ממש לא הסיבה היחידה להבדלים בכמויות הנוסעים
מעפולה יש יותר אנשים שמייממים את חיפה והקריות.
זאת משום שהיא קרובה יותר לשם מאשר בית שאן.

להערכתי אם המצב היה הפוך ובבית שאן 50,000 איש ובעפולה 20,000
עדיין יתכן והיו יותר נוסעים מעפולה לאזור חיפה מאשר מבית שאן.

הבדל נוסף נובע מהאופי הסוציו אקונומי של הערים.
עפולה מדורגת מעט גבוה יותר מבית שאן.
ככל שהדרוג נמוך יותר יש יותר מובטלים או כאלו שלא בא להם לעבוד.
הרכבת היא כלי שמסיע בגדול שני סוגי אוכלוסיות.
חיילים וכן יוממים לעבודתם (או סטודנטים שמייממים מוסד אקדמאי).
ככל שהעיר פחות ענייה זה אומר שיש ממנה יותר אנשים עובדים ויותר סטודנטים.
שתי אוכלוסיות שנוסעות יותר ברכבת.
 
לרכבת עפולה מגיעים גם הרבה מנצרת

זו ממש לא הסיבה היחידה להבדלים בכמויות הנוסעים
מעפולה יש יותר אנשים שמייממים את חיפה והקריות.
זאת משום שהיא קרובה יותר לשם מאשר בית שאן.

להערכתי אם המצב היה הפוך ובבית שאן 50,000 איש ובעפולה 20,000
עדיין יתכן והיו יותר נוסעים מעפולה לאזור חיפה מאשר מבית שאן.

הבדל נוסף נובע מהאופי הסוציו אקונומי של הערים.
עפולה מדורגת מעט גבוה יותר מבית שאן.
ככל שהדרוג נמוך יותר יש יותר מובטלים או כאלו שלא בא להם לעבוד.
הרכבת היא כלי שמסיע בגדול שני סוגי אוכלוסיות.
חיילים וכן יוממים לעבודתם (או סטודנטים שמייממים מוסד אקדמאי).
ככל שהעיר פחות ענייה זה אומר שיש ממנה יותר אנשים עובדים ויותר סטודנטים.
שתי אוכלוסיות שנוסעות יותר ברכבת.
לרכבת עפולה מגיעים גם הרבה מנצרת
לא ברור שזה יותר כדאי, אם התשלום היה מלא. אבל כעת זה יוצא זול יותר
 

gsi13579

New member
נכון, ולא רק מנצרת - גם מכפרים רבים מהאזור

לרכבת עפולה מגיעים גם הרבה מנצרת
לא ברור שזה יותר כדאי, אם התשלום היה מלא. אבל כעת זה יוצא זול יותר
נכון, ולא רק מנצרת - גם מכפרים רבים מהאזור
אין ספק שהתחנה ממש צוברת פופולריות בקרב תושבי העיר והאזור
לפעמים הרציפים גדושים באנשים ונדחסים לרכבת בכמויות יחסית גדולות, אבל לדעתי "המבחן" האמיתי של נאמנות הנוסעים לרכבת הוא לאחר שיתחילו לגבוה מחיר
 

down und

New member
לא הבנתי משהו מהותי לגבי מחירי הנסיעה לגבי

נכון, ולא רק מנצרת - גם מכפרים רבים מהאזור
אין ספק שהתחנה ממש צוברת פופולריות בקרב תושבי העיר והאזור
לפעמים הרציפים גדושים באנשים ונדחסים לרכבת בכמויות יחסית גדולות, אבל לדעתי "המבחן" האמיתי של נאמנות הנוסעים לרכבת הוא לאחר שיתחילו לגבוה מחיר
לא הבנתי משהו מהותי לגבי מחירי הנסיעה לגבי
כאלו שלא מתפלחים ו/או לא מרמים ומתנהגים יותר ישר מפלס מים.
האם הנסיעה מעפולה לחיפה עולה כסף או לא עולה? הכוונה בצורה הכי זולה
חוקית שיש (עם רב קו ובתנאי שמגדרים באוזן וממלמלים מנטרה וכו').

בקיצור האם יש קונסטלציה חוקית כלשהי לאדם רגיל שאיננו קשיש, כלומר אדם
בן מעל ל-18 בגיל ומתחת ל-65 והוא איננו חייל, שבה זה או לא עולה כסף
או חצי מהמחיר הרגיל שצריך להיות?
 
עד 4.2.2017 הנסיעה בחינם בשני הכיוונים עם רב-קו

לא הבנתי משהו מהותי לגבי מחירי הנסיעה לגבי
כאלו שלא מתפלחים ו/או לא מרמים ומתנהגים יותר ישר מפלס מים.
האם הנסיעה מעפולה לחיפה עולה כסף או לא עולה? הכוונה בצורה הכי זולה
חוקית שיש (עם רב קו ובתנאי שמגדרים באוזן וממלמלים מנטרה וכו').

בקיצור האם יש קונסטלציה חוקית כלשהי לאדם רגיל שאיננו קשיש, כלומר אדם
בן מעל ל-18 בגיל ומתחת ל-65 והוא איננו חייל, שבה זה או לא עולה כסף
או חצי מהמחיר הרגיל שצריך להיות?
עד 4.2.2017 הנסיעה בחינם בשני הכיוונים עם רב-קו
כל התשובות בנושא כאן:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/EmekPrices.aspx[/URL]
 
נסיעה מנצרת או נצרת עילית לעפולה ומשם רכבת בחינם לחיפה יותר

לא הבנתי משהו מהותי לגבי מחירי הנסיעה לגבי
כאלו שלא מתפלחים ו/או לא מרמים ומתנהגים יותר ישר מפלס מים.
האם הנסיעה מעפולה לחיפה עולה כסף או לא עולה? הכוונה בצורה הכי זולה
חוקית שיש (עם רב קו ובתנאי שמגדרים באוזן וממלמלים מנטרה וכו').

בקיצור האם יש קונסטלציה חוקית כלשהי לאדם רגיל שאיננו קשיש, כלומר אדם
בן מעל ל-18 בגיל ומתחת ל-65 והוא איננו חייל, שבה זה או לא עולה כסף
או חצי מהמחיר הרגיל שצריך להיות?
נסיעה מנצרת או נצרת עילית לעפולה ומשם רכבת בחינם לחיפה יותר
יותר זולה מאשר נסיעה מנצרת לחיפה באוטובוס. עד פברואר הנסיעות הן בחינם ברכבת העמק.
 

down und

New member
תודה לעמוד השדרה ולניצן על התשובות

לא הבנתי משהו מהותי לגבי מחירי הנסיעה לגבי
כאלו שלא מתפלחים ו/או לא מרמים ומתנהגים יותר ישר מפלס מים.
האם הנסיעה מעפולה לחיפה עולה כסף או לא עולה? הכוונה בצורה הכי זולה
חוקית שיש (עם רב קו ובתנאי שמגדרים באוזן וממלמלים מנטרה וכו').

בקיצור האם יש קונסטלציה חוקית כלשהי לאדם רגיל שאיננו קשיש, כלומר אדם
בן מעל ל-18 בגיל ומתחת ל-65 והוא איננו חייל, שבה זה או לא עולה כסף
או חצי מהמחיר הרגיל שצריך להיות?
תודה לעמוד השדרה ולניצן על התשובות
 

gsi13579

New member
לא ציינתי שזאת הסיבה היחידה למספר נוסעים גבוה בתחנת עפולה

זו ממש לא הסיבה היחידה להבדלים בכמויות הנוסעים
מעפולה יש יותר אנשים שמייממים את חיפה והקריות.
זאת משום שהיא קרובה יותר לשם מאשר בית שאן.

להערכתי אם המצב היה הפוך ובבית שאן 50,000 איש ובעפולה 20,000
עדיין יתכן והיו יותר נוסעים מעפולה לאזור חיפה מאשר מבית שאן.

הבדל נוסף נובע מהאופי הסוציו אקונומי של הערים.
עפולה מדורגת מעט גבוה יותר מבית שאן.
ככל שהדרוג נמוך יותר יש יותר מובטלים או כאלו שלא בא להם לעבוד.
הרכבת היא כלי שמסיע בגדול שני סוגי אוכלוסיות.
חיילים וכן יוממים לעבודתם (או סטודנטים שמייממים מוסד אקדמאי).
ככל שהעיר פחות ענייה זה אומר שיש ממנה יותר אנשים עובדים ויותר סטודנטים.
שתי אוכלוסיות שנוסעות יותר ברכבת.
לא ציינתי שזאת הסיבה היחידה למספר נוסעים גבוה בתחנת עפולה
 

Ccyclist

Well-known member
את המערכים הקצו כשתיכננו את הלו"ז. העומס טוב לעתיד הקו.

עומס רב ברכבת העמק במוצ"ש, ומה ר"י מביאה? מערכי IC3 קצרצרים
נסעתי לפני יומיים מתחנת עפולה לחיפה מרכז השמונה ברכבת, והיא הייתה עמוסה למדי, ומה רכבת ישראל עושה בנידון? מביאה לנו מערכי IC3 קצרים כשיש עומס מטורף, בתחנת כפר ברוך לא היה מקום כבר ונוסעים נאלצו לעמוד
את המערכים הקצו כשתיכננו את הלו"ז. העומס טוב לעתיד הקו.
רכבות לא נשלחות מהיום למחר או לפי כמות הנוסעים שעומדת בתחנה אלא לפי צפי מראש והקצעת ציוד נייד בעת תיכנון לוח הזמנים. נראה שכמות הנוסעים בקו עוברת את הצפי וזה דבר טוב לקו שמתנגדיו באוצר ובעיתונות טענו שלא יהיו בו נוסעים ושיהיה "דימונה ב' ". צריך לראות אם יהיה שיפור במערכים בלו"ז הבא ואם העומס יביא להקדמת ההכפלה בין עפולה לחיפה לעשור הזה.
 

gsi13579

New member
לפי הבטחת ר"י, לאחר שיגיעו הקרונות החדשים יופעל DD קבוע בקו

את המערכים הקצו כשתיכננו את הלו"ז. העומס טוב לעתיד הקו.
רכבות לא נשלחות מהיום למחר או לפי כמות הנוסעים שעומדת בתחנה אלא לפי צפי מראש והקצעת ציוד נייד בעת תיכנון לוח הזמנים. נראה שכמות הנוסעים בקו עוברת את הצפי וזה דבר טוב לקו שמתנגדיו באוצר ובעיתונות טענו שלא יהיו בו נוסעים ושיהיה "דימונה ב' ". צריך לראות אם יהיה שיפור במערכים בלו"ז הבא ואם העומס יביא להקדמת ההכפלה בין עפולה לחיפה לעשור הזה.
לפי הבטחת ר"י, לאחר שיגיעו הקרונות החדשים יופעל DD קבוע בקו
נחכה ונראה
מה שכן, לא חושבת שמוצדק להפעיל IC3, במיוחד לא במוצ"ש כשהעומס רב - אנשים חוזרים לאחר סופ"ש במשפחה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה