שוב: המכרזים של נת״ע

מצב
הנושא נעול.
שוב: המכרזים של נת״ע

שוב: המכרזים של נת״ע
זהירות, עם כל הפיצולים המתוכננים, החריגה בתקציב תיהיה עוד יותר גדולה ואיכות ״המוצר הסופי״ פחות טוב!
לא לשכוח: חלק מהביצועים שמבקשת נת״ע הם ״בכורה עולמית״ (על פי הודעות היועצים הזרים).
http://www.themarker.com/misc/article-print-page/1.3172018
 
העדכון למכרז התפעול של הקו האדום

שוב: המכרזים של נת״ע
זהירות, עם כל הפיצולים המתוכננים, החריגה בתקציב תיהיה עוד יותר גדולה ואיכות ״המוצר הסופי״ פחות טוב!
לא לשכוח: חלק מהביצועים שמבקשת נת״ע הם ״בכורה עולמית״ (על פי הודעות היועצים הזרים).
http://www.themarker.com/misc/article-print-page/1.3172018
העדכון למכרז התפעול של הקו האדום
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/addendum_no._11.pdf[/URL]
 
מעניין, אבל יש כאן קצת זילזול במציעים

העדכון למכרז התפעול של הקו האדום
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/addendum_no._11.pdf[/URL]
מעניין, אבל יש כאן קצת זילזול במציעים
מוציאים הודעה ב 25 לדצמבר (יום חג עבורם) ומבקשים אשור קבלה תוך 48 שעות כאשר השנה גם ה 26 לחודש היה יום חג(נדחה) בארצות רבות.
 

Bus Nerd

Active member
נראה לי שבנת"ע לא ידעו את זה

מעניין, אבל יש כאן קצת זילזול במציעים
מוציאים הודעה ב 25 לדצמבר (יום חג עבורם) ומבקשים אשור קבלה תוך 48 שעות כאשר השנה גם ה 26 לחודש היה יום חג(נדחה) בארצות רבות.
נראה לי שבנת"ע לא ידעו את זה
וזה מעיד על חוסר מקצועיות של ממש.
 

Ccyclist

Well-known member
אין אף מקבל החלטות חשוב עד השבוע השני של ינואר.

מעניין, אבל יש כאן קצת זילזול במציעים
מוציאים הודעה ב 25 לדצמבר (יום חג עבורם) ומבקשים אשור קבלה תוך 48 שעות כאשר השנה גם ה 26 לחודש היה יום חג(נדחה) בארצות רבות.
אין אף מקבל החלטות חשוב עד השבוע השני של ינואר.
חג המולד הוא כמובן ב25 אבל במקומות רבים ה24 הוא חצי יום או יום חופש אם נהוג לחגוג את החג בחצות, ובמקומות אחרים כמו בריטניה וחבר העמים הבריטי מקבלים גם את ה26 כיום חג קבוע כאשר השנה זה אומר שבכל המערב יקבלו את ה26 ובבריטניה את ה27, אבל אלו ימי השבתון הרשמיים. בספרד ומדינות קתוליות יש גם את חג שלושת המלכים ב6 לינואר.
&nbsp
מה שקורה בפועל הוא שביום שישי האחרון שלפני חג המולד יש תנועה ענקית של נוסעים למקומות בהם יחגגו את החג (בתי נופש, קרובים) או ימלטו ממנו (תיירות לארצות טרופיות). אנשים מגשרים עד לנקודה כלשהי בתחילת ינואר ובקרב עשירי אירופה נהוג לצאת לחופשת סקי בשוויץ בשבוע פלוס שאחרי הראשון לינואר ולחזור לעבודה רצינית אחרי סוף השבוע הראשון שנופל אחרי שבוע שלם בינואר. מי שמאיישים את המשרדים בימי העבודה וחצאי הימים שאחרי חג המולד אינם דרג מקבלי ההחלטות ולמרות שכיום לכולם יש חיבור לרשת בכל מקום תשובה רצינית להטרדה של נת"ע לא תתקבל עד לשבוע השני של ינואר אם בכלל.
&nbsp
הבקשה הטורדנית של נת"ע שוות ערך לבקשה דומה שתישלח לארץ בצהרי ערב יום כיפור. אין מי שיענה ולא תהיה תשובה מנהלית עד אחרי שמחת תורה. בניגוד לאי היכרות עם חגים אקזוטיים במדינה של 8 מיליון מדובר כאן באי היכרות עם חג בינלאומי שנחגג על ידי מיליארדים בכל המדינות המפותחות ואין לזה תירוץ אם רוצים לעשות עסקים עם העולם.
 
מה דעתך שלחברות בינלאומיות שיש להם קשרים בארץ

אין אף מקבל החלטות חשוב עד השבוע השני של ינואר.
חג המולד הוא כמובן ב25 אבל במקומות רבים ה24 הוא חצי יום או יום חופש אם נהוג לחגוג את החג בחצות, ובמקומות אחרים כמו בריטניה וחבר העמים הבריטי מקבלים גם את ה26 כיום חג קבוע כאשר השנה זה אומר שבכל המערב יקבלו את ה26 ובבריטניה את ה27, אבל אלו ימי השבתון הרשמיים. בספרד ומדינות קתוליות יש גם את חג שלושת המלכים ב6 לינואר.
&nbsp
מה שקורה בפועל הוא שביום שישי האחרון שלפני חג המולד יש תנועה ענקית של נוסעים למקומות בהם יחגגו את החג (בתי נופש, קרובים) או ימלטו ממנו (תיירות לארצות טרופיות). אנשים מגשרים עד לנקודה כלשהי בתחילת ינואר ובקרב עשירי אירופה נהוג לצאת לחופשת סקי בשוויץ בשבוע פלוס שאחרי הראשון לינואר ולחזור לעבודה רצינית אחרי סוף השבוע הראשון שנופל אחרי שבוע שלם בינואר. מי שמאיישים את המשרדים בימי העבודה וחצאי הימים שאחרי חג המולד אינם דרג מקבלי ההחלטות ולמרות שכיום לכולם יש חיבור לרשת בכל מקום תשובה רצינית להטרדה של נת"ע לא תתקבל עד לשבוע השני של ינואר אם בכלל.
&nbsp
הבקשה הטורדנית של נת"ע שוות ערך לבקשה דומה שתישלח לארץ בצהרי ערב יום כיפור. אין מי שיענה ולא תהיה תשובה מנהלית עד אחרי שמחת תורה. בניגוד לאי היכרות עם חגים אקזוטיים במדינה של 8 מיליון מדובר כאן באי היכרות עם חג בינלאומי שנחגג על ידי מיליארדים בכל המדינות המפותחות ואין לזה תירוץ אם רוצים לעשות עסקים עם העולם.
מה דעתך שלחברות בינלאומיות שיש להם קשרים בארץ
יש להם נציגים בארץ שעובדים בשבילם? ואני מניח שנציג כזה יחפש בנרות את המנכ"ל במידה שצריך.
אפשרות אחרת שמעוניינים שדווקא נציגים ממקומות שלא נמצאים בחופש בסוף דצמבר יזכו במכרז.
 

Bus Nerd

Active member
מי לא נמצא בחופש בסוף דצמבר?

מה דעתך שלחברות בינלאומיות שיש להם קשרים בארץ
יש להם נציגים בארץ שעובדים בשבילם? ואני מניח שנציג כזה יחפש בנרות את המנכ"ל במידה שצריך.
אפשרות אחרת שמעוניינים שדווקא נציגים ממקומות שלא נמצאים בחופש בסוף דצמבר יזכו במכרז.
מי לא נמצא בחופש בסוף דצמבר?
רק מדינות מוסלמיות ומדינות יהודיות.
&nbsp
ולא נראה לי שרוצים קבלן מירדן או מצריים למכרז הזה.
ואין אף חברה בישראל שיש לה (בלי להחשיב שותף בינ"ל) את הניסיון הדרוש כדי לזכות במכרז.
 

Ccyclist

Well-known member
מדינות בודהיסטיות קומוניסטיות דוברות סינית...

מי לא נמצא בחופש בסוף דצמבר?
רק מדינות מוסלמיות ומדינות יהודיות.
&nbsp
ולא נראה לי שרוצים קבלן מירדן או מצריים למכרז הזה.
ואין אף חברה בישראל שיש לה (בלי להחשיב שותף בינ"ל) את הניסיון הדרוש כדי לזכות במכרז.
מדינות בודהיסטיות קומוניסטיות דוברות סינית...
 
נציגים ישראלים של חברות ענק מחו"ל

מי לא נמצא בחופש בסוף דצמבר?
רק מדינות מוסלמיות ומדינות יהודיות.
&nbsp
ולא נראה לי שרוצים קבלן מירדן או מצריים למכרז הזה.
ואין אף חברה בישראל שיש לה (בלי להחשיב שותף בינ"ל) את הניסיון הדרוש כדי לזכות במכרז.
נציגים ישראלים של חברות ענק מחו"ל
 
סגן נשיא ארה"ב, מקבל החלטות בדרג רם

מי לא נמצא בחופש בסוף דצמבר?
רק מדינות מוסלמיות ומדינות יהודיות.
&nbsp
ולא נראה לי שרוצים קבלן מירדן או מצריים למכרז הזה.
ואין אף חברה בישראל שיש לה (בלי להחשיב שותף בינ"ל) את הניסיון הדרוש כדי לזכות במכרז.
סגן נשיא ארה"ב, מקבל החלטות בדרג רם
 
מרים גבה! לא מבין בחשבונאות

שוב: המכרזים של נת״ע
זהירות, עם כל הפיצולים המתוכננים, החריגה בתקציב תיהיה עוד יותר גדולה ואיכות ״המוצר הסופי״ פחות טוב!
לא לשכוח: חלק מהביצועים שמבקשת נת״ע הם ״בכורה עולמית״ (על פי הודעות היועצים הזרים).
http://www.themarker.com/misc/article-print-page/1.3172018
מרים גבה! לא מבין בחשבונאות
במכרז המערכות זכתה Alstom עם הצעה של 4.3 מיליארד שקל ו Thales-Colas-Systra עם הצעה של כמעט 6 מיליארד הפסידה.
היום כתב אבי בר-אלי ב The Marker ש ״הזוכה(CRRC) במכרז הקרונות תקבל לידיה(אולי?) גם את התקנת המערכות......ושהיא עשויה לפנות ל Thales כדי שהיא תבצע עבורה את המשימה״.
ברור ש CRRC תפנה ל Thales הואיל ששתי החברות חתמו לפני חודשיים על הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה(ראה הודעה לבורסה בפאריס).
השאלה ב 64k דולר: אז המחיר הסופי לאותו ״מוצר״ יהיה יותר זול מזה שהוצע על ידי Alstom בגלל שהוא ימסר באמצעות CRRC?



אגב: קראתי באיזה מקום(לא זוכר כרגע איפה) שהמערך הראשון של הקרונות יגיע לדפו כבר בסוף הרבעון השני של שנת 2018 , זה תופס עדיין?


http://www.lefigaro.fr/flash-eco/20...thales-s-allie-avec-le-geant-chinois-crrc.php
 
סביר להניח שלא

מרים גבה! לא מבין בחשבונאות
במכרז המערכות זכתה Alstom עם הצעה של 4.3 מיליארד שקל ו Thales-Colas-Systra עם הצעה של כמעט 6 מיליארד הפסידה.
היום כתב אבי בר-אלי ב The Marker ש ״הזוכה(CRRC) במכרז הקרונות תקבל לידיה(אולי?) גם את התקנת המערכות......ושהיא עשויה לפנות ל Thales כדי שהיא תבצע עבורה את המשימה״.
ברור ש CRRC תפנה ל Thales הואיל ששתי החברות חתמו לפני חודשיים על הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה(ראה הודעה לבורסה בפאריס).
השאלה ב 64k דולר: אז המחיר הסופי לאותו ״מוצר״ יהיה יותר זול מזה שהוצע על ידי Alstom בגלל שהוא ימסר באמצעות CRRC?



אגב: קראתי באיזה מקום(לא זוכר כרגע איפה) שהמערך הראשון של הקרונות יגיע לדפו כבר בסוף הרבעון השני של שנת 2018 , זה תופס עדיין?


http://www.lefigaro.fr/flash-eco/20...thales-s-allie-avec-le-geant-chinois-crrc.php
סביר להניח שלא
הגאנט הראשוני לפני פרסום המכרז לא החשיב עיכובים כמו אלה שהיו.

רק אם סגירת הזוכה באופן סופי, אפשר לעשות גאנט ריאלי שלא אמור להיות מושפע יותר מעיכובים לא צפויים, כלומר עם וודאות גדולה.
יתקנו אותי אם אני טועה, אבל הגאנט הראשוני הניח שנתיים מרגע פרסום הזוכה ועד הגעת המערכים הראשונים, כלומר, ברגע שיפורסם זוכה תתחיל לספור שנתיים.
יש בזה הגיון, כי מדובר בהמון מערכים ופס הייצור עובד באופן טורי, המפעל צריך לפנות את המערכים שכבר סיים כדי להמשיך בנניית המערכים, לכן הם יגיעו בטפטופים מ-2019 בערך ועד פתיחת הקו.

גם ברק"ל ירושלים היו מערכים שחיכו די הרבה זמן בדיפו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה