נדחה פתיחת הקו לירושלים בחצי שנה עד 9 חודשים לסוף שנת 2018

מצב
הנושא נעול.

orengrinne

New member
נדחה פתיחת הקו לירושלים בחצי שנה עד 9 חודשים לסוף שנת 2018

נדחה פתיחת הקו לירושלים בחצי שנה עד 9 חודשים לסוף שנת 2018
החברה SEMI לא עמדה עד כה בלוח הזמנים.

מחר בית המשפט ידון בעתירה של אלסטום כנגד הזכייה של SEMI

לאחר שבית המשפט העליון הציע ללכת גישור שלא צלח.

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3703996,00.html
 

amit1270

New member
וואו. ממש מפתיע.

נדחה פתיחת הקו לירושלים בחצי שנה עד 9 חודשים לסוף שנת 2018
החברה SEMI לא עמדה עד כה בלוח הזמנים.

מחר בית המשפט ידון בעתירה של אלסטום כנגד הזכייה של SEMI

לאחר שבית המשפט העליון הציע ללכת גישור שלא צלח.

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3703996,00.html
וואו. ממש מפתיע.
 

Bus Nerd

Active member
כבר מהרגע שSEMI אמרו ש"אנחנו חשבנו שאנחנו רק קבלן ביצוע"

נדחה פתיחת הקו לירושלים בחצי שנה עד 9 חודשים לסוף שנת 2018
החברה SEMI לא עמדה עד כה בלוח הזמנים.

מחר בית המשפט ידון בעתירה של אלסטום כנגד הזכייה של SEMI

לאחר שבית המשפט העליון הציע ללכת גישור שלא צלח.

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3703996,00.html
כבר מהרגע שSEMI אמרו ש"אנחנו חשבנו שאנחנו רק קבלן ביצוע"
הבנתי שאי אפשר לסמוך עליהם שיעשו משהו בזמן. זה היה נשמע חשוד ומוזר מהתחלה.
&nbsp
התמונות שהיו בשבתשתיות של הציוד שלהם בשער הגיא גרם לי לקוות שטעיתי, אבל כנראה שצדקתי בסוף.
&nbsp
אבל מה יקרה אם אלסטום ינצחו במשפט? גם הם לא יעמדו בלוחות הזמנים, יצטרכו להביא כלים משלהם ולגייס צוותים מקומיים וזה דבר שלוקח המון זמן... ובכל מקרה חריגה תקציבית כי בטח SEMI ידרשו תשלום על מה שהם עשו עד עכשיו (= הרבה כלום ובזבוז זמן, קצת עבודות עפר בתחנות ההשנאה)...
&nbsp
אגב, כשל עמידה בלוחות זמנים של SEMI זה גם כשל של ר"י שהייתה אמורה לפקח עליהם ולא להעלים עין. אין לאף אחד מהצדדים כאן תירוץ קביל ללמה לוקח כל כך הרבה זמן ואפילו עמוד אחד לא ננטע.
 
הכותרת שלך חוטאת למציאות באופן בוטה.

נדחה פתיחת הקו לירושלים בחצי שנה עד 9 חודשים לסוף שנת 2018
החברה SEMI לא עמדה עד כה בלוח הזמנים.

מחר בית המשפט ידון בעתירה של אלסטום כנגד הזכייה של SEMI

לאחר שבית המשפט העליון הציע ללכת גישור שלא צלח.

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3703996,00.html
הכותרת שלך חוטאת למציאות באופן בוטה.
שום דבר לא נדחה, לעת עתה.
 

orengrinne

New member
לא יודע אם אתה יודע להבין עברית ,זה כותרות של הכתב !!!

הכותרת שלך חוטאת למציאות באופן בוטה.
שום דבר לא נדחה, לעת עתה.
לא יודע אם אתה יודע להבין עברית ,זה כותרות של הכתב !!!
אל תקפוץ סתם .
דו"ח חדש: פתיחת קו הרכבת הישיר ת"א-ירושלים תידחה לסוף 2018

משרד התחבורה קיבל לידיו דו"ח מקצועי שמצביע לראשונה על כך שפתיחת הקו הישיר בין תל אביב וירושלים עלולה להידחות בחצי שנה עד תשעה חודשים.

ואף מאוחר מיותר בגוף הכתבה.
 
"רק" השמטת את המילה דוח, שנותנת משמעות אחרת לגמרי לכל העניין

לא יודע אם אתה יודע להבין עברית ,זה כותרות של הכתב !!!
אל תקפוץ סתם .
דו"ח חדש: פתיחת קו הרכבת הישיר ת"א-ירושלים תידחה לסוף 2018

משרד התחבורה קיבל לידיו דו"ח מקצועי שמצביע לראשונה על כך שפתיחת הקו הישיר בין תל אביב וירושלים עלולה להידחות בחצי שנה עד תשעה חודשים.

ואף מאוחר מיותר בגוף הכתבה.
"רק" השמטת את המילה דוח, שנותנת משמעות אחרת לגמרי לכל העניין
 

Bus Nerd

Active member
גם אם עדיין אין דחייה רשמית

"רק" השמטת את המילה דוח, שנותנת משמעות אחרת לגמרי לכל העניין
גם אם עדיין אין דחייה רשמית
לרבים וטובים כאן בפורום היה ברור כבר מראש שלא יעמדו בדדליין המקורי.
אני אפילו חושב שהדו"ח הזה הוא יחסית שמרני והדחייה תהיה יותר מ־9 חודשים.
 

luckydude

Active member
צודק. והתגובה של משרד התחבורה בתוך הכתבה היא

"רק" השמטת את המילה דוח, שנותנת משמעות אחרת לגמרי לכל העניין
צודק. והתגובה של משרד התחבורה בתוך הכתבה היא
שלמרות הדו״ח, שום דבר לא נדחה (למרות שכמובן ברור לכל מי שיש לו יותר משני תאי עצב במוח שתהיה דחייה).
 

orengrinne

New member
אתה מתווכח על המילה דו"ח ,אומרים לך פה רבים וטובים

"רק" השמטת את המילה דוח, שנותנת משמעות אחרת לגמרי לכל העניין
אתה מתווכח על המילה דו"ח ,אומרים לך פה רבים וטובים
גם בלי הדו"ח של משרד התחבורה ברור שזה לא יפתח בזמן

וחוץ מזה מה זה חושב עם או בלי המילה דו"ח ,שורה תחתונה זה נדחה

בחצי שנה עד שנה לסוף 2018 אולי 2019 זה מהות הכתבה למה וכמה

יש קישור .
 

luckydude

Active member
בכל זאת, הכותרת שלך מטעה

אתה מתווכח על המילה דו"ח ,אומרים לך פה רבים וטובים
גם בלי הדו"ח של משרד התחבורה ברור שזה לא יפתח בזמן

וחוץ מזה מה זה חושב עם או בלי המילה דו"ח ,שורה תחתונה זה נדחה

בחצי שנה עד שנה לסוף 2018 אולי 2019 זה מהות הכתבה למה וכמה

יש קישור .
בכל זאת, הכותרת שלך מטעה
כי אפשר להבין ממנה שהגורם שמוסמך על בניית המסילה (הרכבת) הכריזה כביכול שהיא דוחה את יעד פתיחת המסילה, בעוד שבכתבה עצמה תגובת הרכבת היא הפוכה - היא מתעקשת שאין שום דחייה.
&nbsp
 

orengrinne

New member
אבל זה בדיוק גם מה שאתה לא מבין,זה לא כותרות שלי

בכל זאת, הכותרת שלך מטעה
כי אפשר להבין ממנה שהגורם שמוסמך על בניית המסילה (הרכבת) הכריזה כביכול שהיא דוחה את יעד פתיחת המסילה, בעוד שבכתבה עצמה תגובת הרכבת היא הפוכה - היא מתעקשת שאין שום דחייה.
&nbsp
אבל זה בדיוק גם מה שאתה לא מבין,זה לא כותרות שלי
למה אתם באים בטענות , נתתני את ראשי הפרקים , בכתבה רשום

שרכבת ישראל מודעת לדו"ח ועושה מהלכים לתקן אותם ,נו בסדר ,

אבל הכותרות ותת כותרות מעותקים ,אז מה אתם רוצים ממני

זה הכותרות , חברה של משרד התחבורה קובעת שיש איחור

אומרים את זה גם גולשים , אז מה בדיוק הטענות ,אתם רוצים

להגיד לי שזה ייפתח כמתוכנן ב רבעון ראשון 2018 ,ברור שלא

אז מה אתם רוצים ממני ,תתיחסו לתוכן והתוכן הוא שהקו

שורה תחתונה לא ייפתח ברבעון ראשון 2018 אלא רבעון רביעי 2018

אולי 2019 .
 

amit1270

New member
אם היית שם גרשיין סביב הכותרת, כל הויכוח היה נמנע


אבל זה בדיוק גם מה שאתה לא מבין,זה לא כותרות שלי
למה אתם באים בטענות , נתתני את ראשי הפרקים , בכתבה רשום

שרכבת ישראל מודעת לדו"ח ועושה מהלכים לתקן אותם ,נו בסדר ,

אבל הכותרות ותת כותרות מעותקים ,אז מה אתם רוצים ממני

זה הכותרות , חברה של משרד התחבורה קובעת שיש איחור

אומרים את זה גם גולשים , אז מה בדיוק הטענות ,אתם רוצים

להגיד לי שזה ייפתח כמתוכנן ב רבעון ראשון 2018 ,ברור שלא

אז מה אתם רוצים ממני ,תתיחסו לתוכן והתוכן הוא שהקו

שורה תחתונה לא ייפתח ברבעון ראשון 2018 אלא רבעון רביעי 2018

אולי 2019 .
אם היית שם גרשיין סביב הכותרת, כל הויכוח היה נמנע
 

orengrinne

New member
תגיד את זה לכתב ! , בנתיים בית המשפט העליון מותח ביקורית על

אם היית שם גרשיין סביב הכותרת, כל הויכוח היה נמנע
תגיד את זה לכתב ! , בנתיים בית המשפט העליון מותח ביקורית על
ביהמ"ש העליון מותח ביקורת על רכבת ישראל ורומז: נפלו פגמים במכרז החשמול
שלושה שופטי ביהמ"ש העליון ניסו לשכנע את רכבת ישראל לחלק את המכרז הענק בין SEMI הספרדית לאלסטום הצרפתית לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה. אולם בעוד אלסטום הסכימה ללכת לגישור, ברכבת ישראל סירבו לקבל תכתיבים
עוד נאמר בכתבה שרכבת ישראל לא מוכנה להכנס למשא ומתן וחלוקה
ולכן היא תקבל כל החלטה של בית משפט גם ביטול המכרז או העברה
לזוכה הבא בתור ובכל מקרה אם יהיה שינוי זה לא יכלול את הקו לירושלים
שהכתב חוזר וכותב שהפתיחה תדחה לסוף 2018 תחילת 2019 .

רכבת ישראל עושה רושם מנוהלת בידי דיקטטור ,ברוך הבא שחר איילון

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3704081,00.html
 

orengrinne

New member
חברת SEMI ספגה קנס לכל הספקנים ומחשבי הכותרות

תגיד את זה לכתב ! , בנתיים בית המשפט העליון מותח ביקורית על
ביהמ"ש העליון מותח ביקורת על רכבת ישראל ורומז: נפלו פגמים במכרז החשמול
שלושה שופטי ביהמ"ש העליון ניסו לשכנע את רכבת ישראל לחלק את המכרז הענק בין SEMI הספרדית לאלסטום הצרפתית לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה. אולם בעוד אלסטום הסכימה ללכת לגישור, ברכבת ישראל סירבו לקבל תכתיבים
עוד נאמר בכתבה שרכבת ישראל לא מוכנה להכנס למשא ומתן וחלוקה
ולכן היא תקבל כל החלטה של בית משפט גם ביטול המכרז או העברה
לזוכה הבא בתור ובכל מקרה אם יהיה שינוי זה לא יכלול את הקו לירושלים
שהכתב חוזר וכותב שהפתיחה תדחה לסוף 2018 תחילת 2019 .

רכבת ישראל עושה רושם מנוהלת בידי דיקטטור ,ברוך הבא שחר איילון

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3704081,00.html
חברת SEMI ספגה קנס לכל הספקנים ומחשבי הכותרות
קבלנית החשמול של רכבת ישראל, SEMI הספרדית, מתעכבת בקידום הפרויקט - ונקנסה כבר ב-2 מיליון שקל ■ מנכ"ל SEMI הוזעק לישראל, התנצל - וספג ביקורת קשה על "תקלות רבות והפרות של לוחות הזמנים" ■ הערכות: פתיחת הקו תידחה ב-8 חודשים לפחות

מה עכשיו יש למישהו טענות על גרשיים או על משהו אחר

הערה שלי , רצו לחסוך משלמים ביוקר, אני לא אתפלא עם

הרכבת תתקע על המסילה

וייקח לה זמן הרצה גדול יותר , מסקנה שלי , ALSTOM .

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3164050
 

orengrinne

New member
שופטי העליון ביקרו את מכרז החשמול של הרכבת - ורמזו על התערבו

חברת SEMI ספגה קנס לכל הספקנים ומחשבי הכותרות
קבלנית החשמול של רכבת ישראל, SEMI הספרדית, מתעכבת בקידום הפרויקט - ונקנסה כבר ב-2 מיליון שקל ■ מנכ"ל SEMI הוזעק לישראל, התנצל - וספג ביקורת קשה על "תקלות רבות והפרות של לוחות הזמנים" ■ הערכות: פתיחת הקו תידחה ב-8 חודשים לפחות

מה עכשיו יש למישהו טענות על גרשיים או על משהו אחר

הערה שלי , רצו לחסוך משלמים ביוקר, אני לא אתפלא עם

הרכבת תתקע על המסילה

וייקח לה זמן הרצה גדול יותר , מסקנה שלי , ALSTOM .

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3164050
שופטי העליון ביקרו את מכרז החשמול של הרכבת - ורמזו על התערבו
השופט כינה את תיקון הניקוד של SEMI "חסר פשר" ו"מטריד" - ומתח ביקורת על רכבת ישראל לאחר שזו הודתה כי פעלה על מנת להעביר די מציעים במכרז את רף הניקוד המינימלי שנדרש

זה מדה מרקר
http://www.themarker.com/dynamo/1.3164044
 

Bus Nerd

Active member
מתי יינתן פסק הדין?

שופטי העליון ביקרו את מכרז החשמול של הרכבת - ורמזו על התערבו
השופט כינה את תיקון הניקוד של SEMI "חסר פשר" ו"מטריד" - ומתח ביקורת על רכבת ישראל לאחר שזו הודתה כי פעלה על מנת להעביר די מציעים במכרז את רף הניקוד המינימלי שנדרש

זה מדה מרקר
http://www.themarker.com/dynamo/1.3164044
מתי יינתן פסק הדין?
 

FiReBall

New member
לא ייאמן

חברת SEMI ספגה קנס לכל הספקנים ומחשבי הכותרות
קבלנית החשמול של רכבת ישראל, SEMI הספרדית, מתעכבת בקידום הפרויקט - ונקנסה כבר ב-2 מיליון שקל ■ מנכ"ל SEMI הוזעק לישראל, התנצל - וספג ביקורת קשה על "תקלות רבות והפרות של לוחות הזמנים" ■ הערכות: פתיחת הקו תידחה ב-8 חודשים לפחות

מה עכשיו יש למישהו טענות על גרשיים או על משהו אחר

הערה שלי , רצו לחסוך משלמים ביוקר, אני לא אתפלא עם

הרכבת תתקע על המסילה

וייקח לה זמן הרצה גדול יותר , מסקנה שלי , ALSTOM .

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.3164050
לא ייאמן
"SEMI יודעת להוציא משימות לפועל, אבל היא לא חברת תכנון ולא יכולה להיות מה שאינה"
&nbsp
&nbsp
 

luckydude

Active member
אחרי שקראתי את שלושת הכתבות שצורפו כאן

לא ייאמן
"SEMI יודעת להוציא משימות לפועל, אבל היא לא חברת תכנון ולא יכולה להיות מה שאינה"
&nbsp
&nbsp
אחרי שקראתי את שלושת הכתבות שצורפו כאן
התחושה שלי היא שברכבת הבינו שעשו טעות פאטלית עם בחירת SEMI והסיבה שהרכבת לא מוכנה לפשרה היא כדי שבג״צ יכריח אותה לבטל את המכרז כך שהיא תוכל להפטר מSEMI ״שלא באשמתה״ (ז״א בית המשפט ״הכריח״ אותה לעשות כך).
&nbsp
מאוד מטרידה העובדה שSEMI לא היתה מוכנה לשתף פעולה עם חברת אינקו, שהיא חברת תכנון ספרדית מאוד מוערכת שעשתה בעבר עבודות תכנון נרחבות עבור רכבת ישראל.
 

amit1270

New member
כולנו משלמים על "הטעות הפטאלית" הזאת...

אחרי שקראתי את שלושת הכתבות שצורפו כאן
התחושה שלי היא שברכבת הבינו שעשו טעות פאטלית עם בחירת SEMI והסיבה שהרכבת לא מוכנה לפשרה היא כדי שבג״צ יכריח אותה לבטל את המכרז כך שהיא תוכל להפטר מSEMI ״שלא באשמתה״ (ז״א בית המשפט ״הכריח״ אותה לעשות כך).
&nbsp
מאוד מטרידה העובדה שSEMI לא היתה מוכנה לשתף פעולה עם חברת אינקו, שהיא חברת תכנון ספרדית מאוד מוערכת שעשתה בעבר עבודות תכנון נרחבות עבור רכבת ישראל.
כולנו משלמים על "הטעות הפטאלית" הזאת...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה