עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
 

olli3

New member
מנהל
בעבר מטרופולין לא היו טורחים כל כך, מזה כשנתיים שכן.

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
בעבר מטרופולין לא היו טורחים כל כך, מזה כשנתיים שכן.
אם כי היא עדיין לא כל כך נכונה. הקווים שמתחילים נסיעתם במסוף יוצאים לתחנה שנמצאת בין הכיכר הפנימית של תחנת הרכבת לבין הכיכר החיצונית שעל שדרות בן גוריון.

 

olli3

New member
מנהל
סככת התחנה במסוף תחנת הרכבת

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
סככת התחנה במסוף תחנת הרכבת
קווי אגד תעבורה שהתווספו לכאן בדגל התחנה לא באמת יכנסו לכאן. לכאן יכנסו בהמשך רק קווים 2,5 דן באר שבע ו384 אגד.



 
שילוט מביך של אגד תעבורה

סככת התחנה במסוף תחנת הרכבת
קווי אגד תעבורה שהתווספו לכאן בדגל התחנה לא באמת יכנסו לכאן. לכאן יכנסו בהמשך רק קווים 2,5 דן באר שבע ו384 אגד.
שילוט מביך של אגד תעבורה
עזבו את זה שהם לא מסוגלים לסדר את הקווים לפי סדר מספרי עולה.

על קו 440 כתוב בגדול שהיעד הוא "תחנה מרכזית" ובקטן שהכוונה לתחנה המרכזית של ירושלים. אולי זה רק אני, אבל נראה לי שצריך להיות ברור שהקו הוא לירושלים, ולא שהוא לתחנה מרכזית בעיר שונה מהעיר שבה נמצאת התחנה.
 

olli3

New member
מנהל
התחנה שמפרץ התחנה שלה נבנה תחילה לשאטלים של הרכבת

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
התחנה שמפרץ התחנה שלה נבנה תחילה לשאטלים של הרכבת
לפארק ההייטק שכעת גשר מחבר אליו ולאחר מכן המפרץ שימש כתחנת המוצא/סיום של קו 171 מטרופולין לעיר הבה"דים. ולאחר מכן קווי אגד של הר חברון ביצעו בתחנה זו הורדה בכיוון הנסיעה לבאר שבע, לפני חודש זו הייתה תחנת המוצא/סיום של קו 2 דן באר שבע.
&nbsp
והחל ממחר תשמש כתחנת המוצא של קווי מטרופולין הרשומים בתחנה זו. קווי אגד תעבורה שמופיעים בה הם הנגזרת מ51/61 אגד שמבצעים שם גם כיום הורדה בלבד, אך קווי אגד תעבורה כמובן לא יכנסו לתחנה זו.



 

olli3

New member
מנהל
סככת התחנה החדשה בשדרות בן גוריון בכיוון הנסיעה מזרחה.

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
סככת התחנה החדשה בשדרות בן גוריון בכיוון הנסיעה מזרחה.
במפרץ יש מקום לשני אוטובוסים בבאת אחת כשהשלישי איכשהו יצליח להיכנס ולבלוט מעט החוצה לנתיב, זה לא מספיק וייצור שם בלאגן בוודאות, במיוחד כי בתחילת המפרץ (החלק הימני) נמצאת כיכר הכניסה לתחנת הרכבת ומעבר חציה.

 

olli3

New member
מנהל
הסככה - תצלום קרוב יותר.

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
הסככה - תצלום קרוב יותר.

 

olli3

New member
מנהל
3 דגלי התחנה בסככה שבכיוון הנסיעה מזרחה.

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
3 דגלי התחנה בסככה שבכיוון הנסיעה מזרחה.
בסככה הוצבו 3 דגלי תחנה (זה לא מספיק, צריך עוד אחד). באחד דן באר שבע, בשני הנוספים מטרופולין. צריכים להתווסף עוד 4 קווי אגד תעבורה (לכל אחד שורה), קו 455 של גלים ויכול להיות שגם קו הלילה 147 של דן בדרום.
&nbsp
שימו לב לשם המופיע בדגל התחנה שמגיע בילט אין עם הסככה (השמאלי). בית אנוש הוא המקום שמאחורי סככת התחנה. מישהו בחברה שאחראית למיפוי התחנות וקביעת השום חשב שזה מאד הגיוני שתחנה שהוקמה עבור תחנת רכבת תיקרא על שם מעון לנשים הנקרא בית אנוש ובכיוון הנגדי השם היה תחילה "מגרשי ספורט" על שם מגרשי הספורט שנמצאים מעבר לגדר השייכים למרכז הספורט של אונ' בן גוריון. 5 כוכבים על מקוריות.
&nbsp
כמובן שטיפלתי בנושא והשם שונה לשדרות בן גוריון/תחנת רכבת בשני הכיוונים.
&nbsp
למרות הרשום בדגלי התחנה - קווי דן באר שבע עדיין לא יתחילו לעצור בה.

 

Bus Nerd

Active member
משהו מעניין בתמונה הזו

3 דגלי התחנה בסככה שבכיוון הנסיעה מזרחה.
בסככה הוצבו 3 דגלי תחנה (זה לא מספיק, צריך עוד אחד). באחד דן באר שבע, בשני הנוספים מטרופולין. צריכים להתווסף עוד 4 קווי אגד תעבורה (לכל אחד שורה), קו 455 של גלים ויכול להיות שגם קו הלילה 147 של דן בדרום.
&nbsp
שימו לב לשם המופיע בדגל התחנה שמגיע בילט אין עם הסככה (השמאלי). בית אנוש הוא המקום שמאחורי סככת התחנה. מישהו בחברה שאחראית למיפוי התחנות וקביעת השום חשב שזה מאד הגיוני שתחנה שהוקמה עבור תחנת רכבת תיקרא על שם מעון לנשים הנקרא בית אנוש ובכיוון הנגדי השם היה תחילה "מגרשי ספורט" על שם מגרשי הספורט שנמצאים מעבר לגדר השייכים למרכז הספורט של אונ' בן גוריון. 5 כוכבים על מקוריות.
&nbsp
כמובן שטיפלתי בנושא והשם שונה לשדרות בן גוריון/תחנת רכבת בשני הכיוונים.
&nbsp
למרות הרשום בדגלי התחנה - קווי דן באר שבע עדיין לא יתחילו לעצור בה.
משהו מעניין בתמונה הזו
חוץ מה"יצירתיות" הנדרשת כשאין סטנדרט לשלט מוגדל והמדבקות הלא חלקות שם בצד שמאל:
&nbsp
רוב הקווים (חוץ מ25) מסודרים בסדר עולה, אבל מתחילים משמאל למעלה, שזה מוזר בהתחשב שבעברית קוראים משמאל לימין (ובד"כ שלטים קוראים מלמעלה למטה, אז אי אפשר להגיד שזה מסודר בסדר יורד).
כשאין סדר הגיוני לוקח יותר זמן למצוא את הקו שרוצים לבדוק, אז חבל שהשלט של דן הוא לא השלט הימני.
&nbsp
חוץ מזה, במיקום דגל התחנה בצורה הזו יש עוד בעיה: מה אמור לעשות תייר? אם יילך לצד השני של התחנה, גג התחנה יסתיר את הצד שעליו כתוב באנגלית. צריך להתרחק מרחק לא מבוטל מהתחנה (שיכול להיות משמעותי אם האוטובוס בא עוד שניה) רק כדי לקרוא את מה שכתוב בשלט.
&nbsp
בגלל דברים כאלו אני אומר תמיד שדגלוני התחנות שלנו מיושנים וצריך לעצבם מחדש.
 

olli3

New member
מנהל
לא בטוח שאפשר לראות משהו מהעבר השני ושים לב לעוד בעיה

משהו מעניין בתמונה הזו
חוץ מה"יצירתיות" הנדרשת כשאין סטנדרט לשלט מוגדל והמדבקות הלא חלקות שם בצד שמאל:
&nbsp
רוב הקווים (חוץ מ25) מסודרים בסדר עולה, אבל מתחילים משמאל למעלה, שזה מוזר בהתחשב שבעברית קוראים משמאל לימין (ובד"כ שלטים קוראים מלמעלה למטה, אז אי אפשר להגיד שזה מסודר בסדר יורד).
כשאין סדר הגיוני לוקח יותר זמן למצוא את הקו שרוצים לבדוק, אז חבל שהשלט של דן הוא לא השלט הימני.
&nbsp
חוץ מזה, במיקום דגל התחנה בצורה הזו יש עוד בעיה: מה אמור לעשות תייר? אם יילך לצד השני של התחנה, גג התחנה יסתיר את הצד שעליו כתוב באנגלית. צריך להתרחק מרחק לא מבוטל מהתחנה (שיכול להיות משמעותי אם האוטובוס בא עוד שניה) רק כדי לקרוא את מה שכתוב בשלט.
&nbsp
בגלל דברים כאלו אני אומר תמיד שדגלוני התחנות שלנו מיושנים וצריך לעצבם מחדש.
לא בטוח שאפשר לראות משהו מהעבר השני ושים לב לעוד בעיה
שדן באר שבע בנתיים מעולה בה. יכולים להיות בתחנה אחת 5 קווים שכולם מגיעים לתחנה המרכזית ואפילו באותו המסלול, אבל כל אחד יקבל סטריפ משלו ושורה משלו.
&nbsp
גם כאן, יש 3 קווים שנוסעים מתחנה זו ועד התחנה הסופית באותו המסלול בדיוק, מדובר בקווים 16,16א וקו 25.
&nbsp
לגבי מה שתיארת, כבר כשבועיים שקו 2,16 ו16א מופיעים על דגל התחנה הזה, בימים האחרונים פשוט הוסיפו את 4 ו25. זו הסיבה שזה לא מבוצע על ידי סדר מספרי.
 

alantan

New member
לפי התקן הדגל השני והלאה אמורים להכיל 8 שורות ולא 6

3 דגלי התחנה בסככה שבכיוון הנסיעה מזרחה.
בסככה הוצבו 3 דגלי תחנה (זה לא מספיק, צריך עוד אחד). באחד דן באר שבע, בשני הנוספים מטרופולין. צריכים להתווסף עוד 4 קווי אגד תעבורה (לכל אחד שורה), קו 455 של גלים ויכול להיות שגם קו הלילה 147 של דן בדרום.
&nbsp
שימו לב לשם המופיע בדגל התחנה שמגיע בילט אין עם הסככה (השמאלי). בית אנוש הוא המקום שמאחורי סככת התחנה. מישהו בחברה שאחראית למיפוי התחנות וקביעת השום חשב שזה מאד הגיוני שתחנה שהוקמה עבור תחנת רכבת תיקרא על שם מעון לנשים הנקרא בית אנוש ובכיוון הנגדי השם היה תחילה "מגרשי ספורט" על שם מגרשי הספורט שנמצאים מעבר לגדר השייכים למרכז הספורט של אונ' בן גוריון. 5 כוכבים על מקוריות.
&nbsp
כמובן שטיפלתי בנושא והשם שונה לשדרות בן גוריון/תחנת רכבת בשני הכיוונים.
&nbsp
למרות הרשום בדגלי התחנה - קווי דן באר שבע עדיין לא יתחילו לעצור בה.
לפי התקן הדגל השני והלאה אמורים להכיל 8 שורות ולא 6
כי אין צורך בכותרת.
 

olli3

New member
מנהל
בכיוון הנגדי עדיין אין דגל או סככה (נכון ל1 בלילה)

עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.

בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.

ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.

קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
בכיוון הנגדי עדיין אין דגל או סככה (נכון ל1 בלילה)
אבל יש מפרץ ארוך יותר ובו רוצפו האבנים המשתלבות ללקויי ראיה וסימון הריבוע הכחול עבור כסאות גלגלים בשני מקומות שונים.

במקום מתוכננות להיות מוצבות שתי סככות כפי שהבנתי.

הובטח שיהיה עמוד תחנה עד יום ראשון, כמו שאמרתי, הייתי שם לאחרונה ב1 בלילה בלילה שבין שישי לשבת ולא היה שם עמוד תחנה. אולי במוצ"ש התקינו אחד כזה - אינני יודע, אעבור שם מחר ואבדוק.

בתמונה קשה לראות שיש מפר. אך בעצם כמעט כל השטח שמצולם הוא המפרץ, כאמור מפרץ ארוך.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה