בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
 
אם הקו אמור להתחיל לפעול עוד פחות מחודש, כיצד עדיין לא ידוע

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
אם הקו אמור להתחיל לפעול עוד פחות מחודש, כיצד עדיין לא ידוע
מי יפעיל אותו?

הפסקה האחרונה בכתבה מצטרפת לידיעות נוספות לאחרונה לגבי המצב של אגד בירושלים ורומזות על מצב די עגום. גם דרור גנון דיבר ב"יהיה בסדר" על בעיות של אגד בירושלים.
ובכתבה של מועצת דרום הר חברון מספטמבר, בהקשר של העברת הקווים לאגד תעבורה, גם יש התייחסות שלילית למצב באגד.
http://www.hrhevron.co.il/articles/item/13/

מפעילות אחרות רלוונטיות לקו הזה שהן לא אגד ולא אגד תעבורה יכולות להיות: קווים, אפיקים או סופרבוס.
 
נכתב בטעות במקום הלא נכון, נערך

אם הקו אמור להתחיל לפעול עוד פחות מחודש, כיצד עדיין לא ידוע
מי יפעיל אותו?

הפסקה האחרונה בכתבה מצטרפת לידיעות נוספות לאחרונה לגבי המצב של אגד בירושלים ורומזות על מצב די עגום. גם דרור גנון דיבר ב"יהיה בסדר" על בעיות של אגד בירושלים.
ובכתבה של מועצת דרום הר חברון מספטמבר, בהקשר של העברת הקווים לאגד תעבורה, גם יש התייחסות שלילית למצב באגד.
http://www.hrhevron.co.il/articles/item/13/

מפעילות אחרות רלוונטיות לקו הזה שהן לא אגד ולא אגד תעבורה יכולות להיות: קווים, אפיקים או סופרבוס.
נכתב בטעות במקום הלא נכון, נערך
 
א. התחלת הפעלת קו הרכבת עוד רחוקה מאוד

נכתב בטעות במקום הלא נכון, נערך
א. התחלת הפעלת קו הרכבת עוד רחוקה מאוד
ב. כשיפעל קו הרכבת לא באמת תהיה תכלית לקו אוטובוס כזה. הנחיצות של קו אוטובוס כזה היא באין רכבת, לא כשיש רכבת. וכשתהיה רכבת גם אם ישרוד קו כזה הוא יהיה בתדירות לא אטרקטיבית.
ג. כתוב בכתבה שלאגד יש קושי להפעיל את הקו הזה והוא כנראה יופעל על ידי מפעילה אחרת, כך שההנחה שלך לגבי שיקולי תחרות של אגד לא תואמת את המתואר בכתבה.
 
יכול להיות שהוא יהיה כמו 910, ששורד יפה

א. התחלת הפעלת קו הרכבת עוד רחוקה מאוד
ב. כשיפעל קו הרכבת לא באמת תהיה תכלית לקו אוטובוס כזה. הנחיצות של קו אוטובוס כזה היא באין רכבת, לא כשיש רכבת. וכשתהיה רכבת גם אם ישרוד קו כזה הוא יהיה בתדירות לא אטרקטיבית.
ג. כתוב בכתבה שלאגד יש קושי להפעיל את הקו הזה והוא כנראה יופעל על ידי מפעילה אחרת, כך שההנחה שלך לגבי שיקולי תחרות של אגד לא תואמת את המתואר בכתבה.
יכול להיות שהוא יהיה כמו 910, ששורד יפה
יוכלו לנצל את גמישות האוטובוס כדי לעשות לו מסלול בתוך ירושלים, עם עצירה בחמד ובשורש וכמו שכתבתי פיזור בנתב"ג.
יש רבים שיעדיפו את הנוחות של האוטובוס בלי ההחלפה אפילו במחיר זמן ארוך יותר
 
910 אינו קו ישיר וגם לא תדיר

יכול להיות שהוא יהיה כמו 910, ששורד יפה
יוכלו לנצל את גמישות האוטובוס כדי לעשות לו מסלול בתוך ירושלים, עם עצירה בחמד ובשורש וכמו שכתבתי פיזור בנתב"ג.
יש רבים שיעדיפו את הנוחות של האוטובוס בלי ההחלפה אפילו במחיר זמן ארוך יותר
910 אינו קו ישיר וגם לא תדיר
910 משרת בעיקר את תחנות הביניים על כביש החוף שהרכבת לא נותנת להן מענה, אז ברור שיתקיים.
900 לא שרד, מלבד נסיעות מחליפות רכבת במוצ"ש.

יכול להיות שיחליטו להפעיל גם במקביל לקו הרכבת קו אוטובוס מאסף בין ירושלים לנתב"ג או לת"א דרך נתב"ג אבל זה ממש לא יהיה קו ישיר ותדיר שיתחרה ברכבת.
הסיכוי שבמקביל לקו הרכבת המהיר יפעלו גם 405, גם 480, גם 101 וגם קו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג הוא קלוש עד אפסי. הסבירות הגבוהה יותר היא שיהיה קו אחד בין ירושלים לת"א עם תחנות בדרך, כמו 910.
 
נוטה להסכים שיאחדו קווים, אבל החלופה באוטובוס תישאר

910 אינו קו ישיר וגם לא תדיר
910 משרת בעיקר את תחנות הביניים על כביש החוף שהרכבת לא נותנת להן מענה, אז ברור שיתקיים.
900 לא שרד, מלבד נסיעות מחליפות רכבת במוצ"ש.

יכול להיות שיחליטו להפעיל גם במקביל לקו הרכבת קו אוטובוס מאסף בין ירושלים לנתב"ג או לת"א דרך נתב"ג אבל זה ממש לא יהיה קו ישיר ותדיר שיתחרה ברכבת.
הסיכוי שבמקביל לקו הרכבת המהיר יפעלו גם 405, גם 480, גם 101 וגם קו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג הוא קלוש עד אפסי. הסבירות הגבוהה יותר היא שיהיה קו אחד בין ירושלים לת"א עם תחנות בדרך, כמו 910.
נוטה להסכים שיאחדו קווים, אבל החלופה באוטובוס תישאר
וזו תהיה מהפכה. אמנם ברוב המקומות כשנכנסת רכבת קווי האוטובוסים נשארים (לא זכורים לי שינויים משמעותיים כשחנכו את תחנות שדרות, נתיבות, אופקים, בם ים, יבנה מערב בית שאן וכו') אבל כאן מדובר על מיקום מושלם - צמוד לתחנת האוטובוסים המרכזית, ישירות לאזורי הביקוש הגבוהים מתל אביב ובהבדל משמעותי בזמן
 
קו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קו

נוטה להסכים שיאחדו קווים, אבל החלופה באוטובוס תישאר
וזו תהיה מהפכה. אמנם ברוב המקומות כשנכנסת רכבת קווי האוטובוסים נשארים (לא זכורים לי שינויים משמעותיים כשחנכו את תחנות שדרות, נתיבות, אופקים, בם ים, יבנה מערב בית שאן וכו') אבל כאן מדובר על מיקום מושלם - צמוד לתחנת האוטובוסים המרכזית, ישירות לאזורי הביקוש הגבוהים מתל אביב ובהבדל משמעותי בזמן
קו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קו
אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג במקביל לרכבת ושיערת שהתחרות עם הרכבת זו הסיבה להפעלת הקו ולכך אין בסיס.
לקו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג ללא ת"א לא יהיה סיכוי בעידן הרכבת.
 
נכון, חזרתי בי כי שיכנעת אותי

קו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קו
אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג במקביל לרכבת ושיערת שהתחרות עם הרכבת זו הסיבה להפעלת הקו ולכך אין בסיס.
לקו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג ללא ת"א לא יהיה סיכוי בעידן הרכבת.
נכון, חזרתי בי כי שיכנעת אותי
 

SababaGuy

New member
אין איזכור לקו חדש בין ירושלים לנתב"ג

קו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קו
אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג במקביל לרכבת ושיערת שהתחרות עם הרכבת זו הסיבה להפעלת הקו ולכך אין בסיס.
לקו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג ללא ת"א לא יהיה סיכוי בעידן הרכבת.
אין איזכור לקו חדש בין ירושלים לנתב"ג
אין איזכור לקו חדש בין ירושלים לנתב"ג.

איפה הקו?
 

אורי404

New member
אני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן

910 אינו קו ישיר וגם לא תדיר
910 משרת בעיקר את תחנות הביניים על כביש החוף שהרכבת לא נותנת להן מענה, אז ברור שיתקיים.
900 לא שרד, מלבד נסיעות מחליפות רכבת במוצ"ש.

יכול להיות שיחליטו להפעיל גם במקביל לקו הרכבת קו אוטובוס מאסף בין ירושלים לנתב"ג או לת"א דרך נתב"ג אבל זה ממש לא יהיה קו ישיר ותדיר שיתחרה ברכבת.
הסיכוי שבמקביל לקו הרכבת המהיר יפעלו גם 405, גם 480, גם 101 וגם קו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג הוא קלוש עד אפסי. הסבירות הגבוהה יותר היא שיהיה קו אחד בין ירושלים לת"א עם תחנות בדרך, כמו 910.
אני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן
אולי עתיד קווים 405 ו-480 יהיה דומה, למה שקרה בעבר לקווים 900 ו-980, שבוטלו כמעט לחלוטין. אולי בכל זאת הקווים ימשיכו, כפי שאחרי שדרוג קו הרכבת תל אביב-באר שבע, המשיכו לפעול קווים 370 ו-380, באופן סדיר. ל-370 ו/או ל-380 אמנם יש תחנות בתוך באר שבע. אבל לא בין שתי הערים, כפי שיש לקו 910.
 
370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"א

אני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן
אולי עתיד קווים 405 ו-480 יהיה דומה, למה שקרה בעבר לקווים 900 ו-980, שבוטלו כמעט לחלוטין. אולי בכל זאת הקווים ימשיכו, כפי שאחרי שדרוג קו הרכבת תל אביב-באר שבע, המשיכו לפעול קווים 370 ו-380, באופן סדיר. ל-370 ו/או ל-380 אמנם יש תחנות בתוך באר שבע. אבל לא בין שתי הערים, כפי שיש לקו 910.
370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"א
אין תדירות מספקת ואין יתרון משמעותי בזמן על פני האוטובוסים.
לרכבות בין ירושלים לת"א תהיה תדירות גבוהה יותר ויתרון זמן משמעותי על פני האוטובוסים.
 

אורי404

New member
אולי. נקווה לטוב

370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"א
אין תדירות מספקת ואין יתרון משמעותי בזמן על פני האוטובוסים.
לרכבות בין ירושלים לת"א תהיה תדירות גבוהה יותר ויתרון זמן משמעותי על פני האוטובוסים.
אולי. נקווה לטוב
מה, שכן סביר להניח, שבחלק מקווי אוטובוסים אחרים לירושלים מהצפון הנסיעות יצומצמו, אם לא יבוטלו. כמו למשל קווי חיפה-ירושלים או כרמיאל-ירושלים.
 

olli3

New member
מנהל
380 מיועד לצמצום נסיעות.

370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"א
אין תדירות מספקת ואין יתרון משמעותי בזמן על פני האוטובוסים.
לרכבות בין ירושלים לת"א תהיה תדירות גבוהה יותר ויתרון זמן משמעותי על פני האוטובוסים.
380 מיועד לצמצום נסיעות.
 

אילקו

New member
ההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיר

אני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן
אולי עתיד קווים 405 ו-480 יהיה דומה, למה שקרה בעבר לקווים 900 ו-980, שבוטלו כמעט לחלוטין. אולי בכל זאת הקווים ימשיכו, כפי שאחרי שדרוג קו הרכבת תל אביב-באר שבע, המשיכו לפעול קווים 370 ו-380, באופן סדיר. ל-370 ו/או ל-380 אמנם יש תחנות בתוך באר שבע. אבל לא בין שתי הערים, כפי שיש לקו 910.
ההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיר
הרבה יותר משתלם לנסוע בין ת"א לב"ש באוטובוס בהבדל עצום, והזמן הוא לרוב מהיר ובדומה לרכבת.. לעומת חיפה ת"א המחיר טיפה יותר זול באוטובוס (לא באופן משמעותי) אבל הזמן יכול להגיע גם לפי 2
כנראה זו סיבה עיקרית שת"א ב"ש שורד ויישרוד גם בכל שיפור שיעשו ברכבת בהמשך לעומת חיפה תא שקו פחות רלוונטי כבר
 

Bus Nerd

Active member
לאו דווקא בכל שיפור

ההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיר
הרבה יותר משתלם לנסוע בין ת"א לב"ש באוטובוס בהבדל עצום, והזמן הוא לרוב מהיר ובדומה לרכבת.. לעומת חיפה ת"א המחיר טיפה יותר זול באוטובוס (לא באופן משמעותי) אבל הזמן יכול להגיע גם לפי 2
כנראה זו סיבה עיקרית שת"א ב"ש שורד ויישרוד גם בכל שיפור שיעשו ברכבת בהמשך לעומת חיפה תא שקו פחות רלוונטי כבר
לאו דווקא בכל שיפור
אם בעתיד ישדרגו את הרכבת מת"א לב"ש למהירות גבוהה יותר (נניח 200 - 230 קמ"ש) ויגבירו את התדירות (דבר שיהיה אפשרי אולי כשיוסיפו מסילה באיילון ויתחילו להפעיל את הקטע כארבע מסילות ולא כזוג מסילות + מסילה בודדת) אז לאוטובוסים יהיה פחות סיכוי לשרוד.
&nbsp
אבל עד אז יעבור הרבה זמן.
 
עבור הנוסעים היומיומיים שמשתמשים בחופשי גמיש הבין-מטרופוליני

ההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיר
הרבה יותר משתלם לנסוע בין ת"א לב"ש באוטובוס בהבדל עצום, והזמן הוא לרוב מהיר ובדומה לרכבת.. לעומת חיפה ת"א המחיר טיפה יותר זול באוטובוס (לא באופן משמעותי) אבל הזמן יכול להגיע גם לפי 2
כנראה זו סיבה עיקרית שת"א ב"ש שורד ויישרוד גם בכל שיפור שיעשו ברכבת בהמשך לעומת חיפה תא שקו פחות רלוונטי כבר
עבור הנוסעים היומיומיים שמשתמשים בחופשי גמיש הבין-מטרופוליני
של הרכבת, ההבדל הזה בתשלומים על נסיעות בודדות לא רלוונטי.
והשלב הבינעירוני של רפורמת התעריפים, אם וכאשר יבוצע, יקטין גם את הפער שקיים היום לגבי נסיעות בודדות.

380 כבר איבד מספר נוסעים משמעותי לרכבת. כל שיפור בקו הרכבתי ו/או בתעריפי הרכבת רק יחזק את התהליך הבלתי נמנע הזה.
 

londonisrael

New member
הקו הזה בזכותי

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
הקו הזה בזכותי
עליתי לפני שנתיים ל'יהיה בסדר' וקבלתי על העדרו של הקו. דרור גונן הבטיח אז בשידור וגם שלח לי במייל מסמך עם התחייבות להפעלתו בתוך כמה חודשים.
&nbsp
ההבטחה לא קוימה, וכעת לקראת תכנית התח"צ של 'יהיה בסדר' פניתי אליהם שוב בנדון.
אין לי מושג אם הם דברו על זה בשידור, אבל אני די בטוח שההחלטה התקבלה כעת לאחר פנייתי והעברתה לדרור גונן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה