למי בדיוק 478 היה עוזר?קווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.
הפעם לדעתי ההתנגדות מוצדקת, אבל חבל שביטלו את 478. אני בעד להוסיף אותו בכל זאת.
לסטודנטים שגרים בקרית אונו ולומדים באוניברסיטת ת"א...למי בדיוק 478 היה עוזר?
בשביל 478 במקביל ל 475 צריך אוטובוסים ונהגים שאינםקווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.
הפעם לדעתי ההתנגדות מוצדקת, אבל חבל שביטלו את 478. אני בעד להוסיף אותו בכל זאת.
לא אמרתי ש-478 בהכרח טוב, אבל לדעתי לא היה מזיקבשביל 478 במקביל ל 475 צריך אוטובוסים ונהגים שאינם
ו 478 היה קו שמתוכנן רע עם מסלול לא יעיל וגם עם הגדרת מטרות לא ברורה.
קו שנוצר בעקבות סיסמה שאין מאחוריה כיום הגיון תחבורתי רב ("לחבר את בקעת אונו לרכבת נתב"ג") זה לא קו שצריך להיות קיים.
יש פתרונות עדיפים.
אין דבר כזה קו שהוא לא טוב ולא מזיק, כי כל קו כזה צורךלא אמרתי ש-478 בהכרח טוב, אבל לדעתי לא היה מזיק
כמובן שזה רק אם לא היה נפגע השירות בקו 475
אני מניח שהוא מדבר תיאורטית אם יש אינסוף תשומות .אין דבר כזה קו שהוא לא טוב ולא מזיק, כי כל קו כזה צורך
תשומות שיכולות להיות בשימוש טוב ויעיל יותר.
אין דבר כזה אינסוף תשומות וגם אם לא היו מגבלות של נהגים,אני מניח שהוא מדבר תיאורטית אם יש אינסוף תשומות .
במצב כזה כל קו שמתוכנן באופן סביר יכול להיות טוב מן הסתם.
קו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.אין דבר כזה אינסוף תשומות וגם אם לא היו מגבלות של נהגים,
אוטובוסים ותקציב, קווים לא טובים עדיין היו מעמיסים על התשתיות - כבישים, תחנות, מסופים וכד' על חשבון קווים טובים יותר.
קו 478 זה דוגמה לקו שמתוכנן באופן לא סביר, קודם כל מכיוון שהגדרת המטרות שלו נעשתה באופן לא סביר.
מה רצו להשיג בקו הזה? קישור בין בקעת אונו לתחנת רכבת? דווקא לתחנת נתב"ג, שמלבד הגישה אליה שמותנית בכניסה לתוך נמל התעופה, גם הנסיעה אליה וממנה יקרה יותר בדרך כלל ונכון להיום (כל עוד לא נפתח הקו המהיר לירושלים) הקישוריות ממנה ליעדים היוממיים שרלוונטים לקרית אונו פחות טובה מאשר מתחנות אחרות, כמו קרית אריה או לוד וכן גם מתחנות השלום וההגנה בת"א.
מישהו טבע סיסמה "חיבור בקעת אונו לרכבת נתב"ג" והמערכת נגררה אחריו ללא מחשבה.
olli3 כתב כאן על קישור בקעת אונו לקרית שדה התעופה, אבל מתכנני הקו הזה לא הכניסו אותו לקרית שדה התעופה, כך שאפילו הקישור הזה, שכן אפשר לראות בו צורך, לא יושם באמצעות הקו הזה.
בקו הזה לא נעשה שום דבר טוב וכדי להשיג את מה שניסו להשיג ממנו אפשר להשיג טוב יותר באמצעות קווים קיימים או קווים שמתוכננים ממילא (כמו קו 77 של אשכול בקעת אונו).
קל מאוד למצוא אותה ב־bus.gov.il. היא נמצאת במסוף תל השומרקו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.
קרית אונו מתים שהוא יפעל לפחות בנתיים מהמסוף שבקרית אונו (שבמשרד התחבורה רשום תחת עיר אחרת בכלל, רמת גן ועד היום לא מצאתי איך בבאס גוב אתה מוצא את תחנת המוצא הזו).
המסוף יושב על גבול השטח של תל השומר, מניח שזו הסיבה.קל מאוד למצוא אותה ב־bus.gov.il. היא נמצאת במסוף תל השומר
בזכות החכמים שם. "רמת-גן – תל השומר מסוף : מחנה תל השומר".
אם למשל מחפשים קווים ממסוף תל השומר לצחנה המרכזית בתל־אביב, התוצאות שמתקבלות הן גם קווים 68 ו־268 בנוסף ל־104 ו־70.
קרית אונו צודקת. שמעתי על הסיבה הזו אבל אם זו הסיבה היחידהקו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.
קרית אונו מתים שהוא יפעל לפחות בנתיים מהמסוף שבקרית אונו (שבמשרד התחבורה רשום תחת עיר אחרת בכלל, רמת גן ועד היום לא מצאתי איך בבאס גוב אתה מוצא את תחנת המוצא הזו).
זו בעיה להפעיל קו, להרגיל אנשים ללו"ז מסויים ואז לשנות אותו.קרית אונו צודקת. שמעתי על הסיבה הזו אבל אם זו הסיבה היחידה
בהחלט אפשר להפעיל את הקו ממסוף קרית אונו (שבטעות משוייך באתר כל-קו למסוף תל השומר). אפשר גם להפעיל אותו ממסוף קרית אונו כך שיסע ריק לאור יהודה יעשה שם סיבוב ויחזור צפונה במסלול המתוכנן ולהיפך.
אם יש בעיית מכסת קילומטרים, כדאי אפילו להפעיל אותו בינתיים במתכונת הזו בתדירות נמוכה יותר מהמתוכנן מאשר לדחות את הפעלתו לגמרי.
הטעות של 185 זו טעות בזיונית וזה בזיון עוד יותר גדול שהיאזו בעיה להפעיל קו, להרגיל אנשים ללו"ז מסויים ואז לשנות אותו.
בשעות העומס זה מורכב לביצוע. כל עוד שהוא יצא ממסוף קרית אונו הוא יגיע בפרק זמן מסויים לקרית אונו (אוכל פקקים בדרך ואוכל פקקים בתוך קרית אונו). ברגע שהוא יצא מאור יהודה הוא יאכל את פקקי אור יהודה ואת הדרך מצומת סביון לקרית אונו (את כל הפקק).
 
כך יווצר מצב שהרגלת נוסעים להפעלתו בלו"ז מסויים ויהיה לך קשה לביצוע שהלו"ז הזה ישמר כשהקו יחל נסיעתו באור יהודה.
 
לגבי להפעיל אותו מהמסוף לאור יהודה ובחזרה - לא רק תשומות, גם זמן רב שהולך לריק בשעות הפקקים.
 
דר,א יש פתרןו לתעלומת 185 - נפלה טעות במכרז והשעות שניתנו לו היו לכיוון ההפוך מהכיוון המבוקש. מטרת הקו לקשר את שוהם לפתח תקווה ופרט לקרית אריה. הלו"ז ישתנה כך שהוא יענה על הצורך הזה.
הבזיון הכי גדול הוא שאשכרה הפעילו את הקו ככה!הטעות של 185 זו טעות בזיונית וזה בזיון עוד יותר גדול שהיא
לא תוקנה לפני יישום המכרז.
מעיד על רמת המקצועיות של האחראים במשרד התחבורה.
ובינתיים אני הרווחתי 100 ש"ח לערך צבור מאפיקים...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.