קווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.

מצב
הנושא נעול.

סנוי

New member
קווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.

קווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.
הפעם לדעתי ההתנגדות מוצדקת, אבל חבל שביטלו את 478. אני בעד להוסיף אותו בכל זאת.
 

Bus Nerd

Active member
למי בדיוק 478 היה עוזר?

קווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.
הפעם לדעתי ההתנגדות מוצדקת, אבל חבל שביטלו את 478. אני בעד להוסיף אותו בכל זאת.
למי בדיוק 478 היה עוזר?
 
בשביל 478 במקביל ל 475 צריך אוטובוסים ונהגים שאינם

קווים החזירו את קו 475 אחרי התנגדות נוסעים, בוטל קו 478.
הפעם לדעתי ההתנגדות מוצדקת, אבל חבל שביטלו את 478. אני בעד להוסיף אותו בכל זאת.
בשביל 478 במקביל ל 475 צריך אוטובוסים ונהגים שאינם
ו 478 היה קו שמתוכנן רע עם מסלול לא יעיל וגם עם הגדרת מטרות לא ברורה.
קו שנוצר בעקבות סיסמה שאין מאחוריה כיום הגיון תחבורתי רב ("לחבר את בקעת אונו לרכבת נתב"ג") זה לא קו שצריך להיות קיים.
יש פתרונות עדיפים.
 

סנוי

New member
לא אמרתי ש-478 בהכרח טוב, אבל לדעתי לא היה מזיק

בשביל 478 במקביל ל 475 צריך אוטובוסים ונהגים שאינם
ו 478 היה קו שמתוכנן רע עם מסלול לא יעיל וגם עם הגדרת מטרות לא ברורה.
קו שנוצר בעקבות סיסמה שאין מאחוריה כיום הגיון תחבורתי רב ("לחבר את בקעת אונו לרכבת נתב"ג") זה לא קו שצריך להיות קיים.
יש פתרונות עדיפים.
לא אמרתי ש-478 בהכרח טוב, אבל לדעתי לא היה מזיק
כמובן שזה רק אם לא היה נפגע השירות בקו 475
 
אין דבר כזה קו שהוא לא טוב ולא מזיק, כי כל קו כזה צורך

לא אמרתי ש-478 בהכרח טוב, אבל לדעתי לא היה מזיק
כמובן שזה רק אם לא היה נפגע השירות בקו 475
אין דבר כזה קו שהוא לא טוב ולא מזיק, כי כל קו כזה צורך
תשומות שיכולות להיות בשימוש טוב ויעיל יותר.
 

orchilit

New member
אני מניח שהוא מדבר תיאורטית אם יש אינסוף תשומות .

אין דבר כזה קו שהוא לא טוב ולא מזיק, כי כל קו כזה צורך
תשומות שיכולות להיות בשימוש טוב ויעיל יותר.
אני מניח שהוא מדבר תיאורטית אם יש אינסוף תשומות .
במצב כזה כל קו שמתוכנן באופן סביר יכול להיות טוב מן הסתם.
 
אין דבר כזה אינסוף תשומות וגם אם לא היו מגבלות של נהגים,

אני מניח שהוא מדבר תיאורטית אם יש אינסוף תשומות .
במצב כזה כל קו שמתוכנן באופן סביר יכול להיות טוב מן הסתם.
אין דבר כזה אינסוף תשומות וגם אם לא היו מגבלות של נהגים,
אוטובוסים ותקציב, קווים לא טובים עדיין היו מעמיסים על התשתיות - כבישים, תחנות, מסופים וכד' על חשבון קווים טובים יותר.

קו 478 זה דוגמה לקו שמתוכנן באופן לא סביר, קודם כל מכיוון שהגדרת המטרות שלו נעשתה באופן לא סביר.

מה רצו להשיג בקו הזה? קישור בין בקעת אונו לתחנת רכבת? דווקא לתחנת נתב"ג, שמלבד הגישה אליה שמותנית בכניסה לתוך נמל התעופה, גם הנסיעה אליה וממנה יקרה יותר בדרך כלל ונכון להיום (כל עוד לא נפתח הקו המהיר לירושלים) הקישוריות ממנה ליעדים היוממיים שרלוונטים לקרית אונו פחות טובה מאשר מתחנות אחרות, כמו קרית אריה או לוד וכן גם מתחנות השלום וההגנה בת"א.
מישהו טבע סיסמה "חיבור בקעת אונו לרכבת נתב"ג" והמערכת נגררה אחריו ללא מחשבה.

olli3 כתב כאן על קישור בקעת אונו לקרית שדה התעופה, אבל מתכנני הקו הזה לא הכניסו אותו לקרית שדה התעופה, כך שאפילו הקישור הזה, שכן אפשר לראות בו צורך, לא יושם באמצעות הקו הזה.

בקו הזה לא נעשה שום דבר טוב וכדי להשיג את מה שניסו להשיג ממנו אפשר להשיג טוב יותר באמצעות קווים קיימים או קווים שמתוכננים ממילא (כמו קו 77 של אשכול בקעת אונו).
 

olli3

New member
מנהל
קו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.

אין דבר כזה אינסוף תשומות וגם אם לא היו מגבלות של נהגים,
אוטובוסים ותקציב, קווים לא טובים עדיין היו מעמיסים על התשתיות - כבישים, תחנות, מסופים וכד' על חשבון קווים טובים יותר.

קו 478 זה דוגמה לקו שמתוכנן באופן לא סביר, קודם כל מכיוון שהגדרת המטרות שלו נעשתה באופן לא סביר.

מה רצו להשיג בקו הזה? קישור בין בקעת אונו לתחנת רכבת? דווקא לתחנת נתב"ג, שמלבד הגישה אליה שמותנית בכניסה לתוך נמל התעופה, גם הנסיעה אליה וממנה יקרה יותר בדרך כלל ונכון להיום (כל עוד לא נפתח הקו המהיר לירושלים) הקישוריות ממנה ליעדים היוממיים שרלוונטים לקרית אונו פחות טובה מאשר מתחנות אחרות, כמו קרית אריה או לוד וכן גם מתחנות השלום וההגנה בת"א.
מישהו טבע סיסמה "חיבור בקעת אונו לרכבת נתב"ג" והמערכת נגררה אחריו ללא מחשבה.

olli3 כתב כאן על קישור בקעת אונו לקרית שדה התעופה, אבל מתכנני הקו הזה לא הכניסו אותו לקרית שדה התעופה, כך שאפילו הקישור הזה, שכן אפשר לראות בו צורך, לא יושם באמצעות הקו הזה.

בקו הזה לא נעשה שום דבר טוב וכדי להשיג את מה שניסו להשיג ממנו אפשר להשיג טוב יותר באמצעות קווים קיימים או קווים שמתוכננים ממילא (כמו קו 77 של אשכול בקעת אונו).
קו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.
קרית אונו מתים שהוא יפעל לפחות בנתיים מהמסוף שבקרית אונו (שבמשרד התחבורה רשום תחת עיר אחרת בכלל, רמת גן ועד היום לא מצאתי איך בבאס גוב אתה מוצא את תחנת המוצא הזו).
 

בישגד

New member
קל מאוד למצוא אותה ב־bus.gov.il. היא נמצאת במסוף תל השומר

קו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.
קרית אונו מתים שהוא יפעל לפחות בנתיים מהמסוף שבקרית אונו (שבמשרד התחבורה רשום תחת עיר אחרת בכלל, רמת גן ועד היום לא מצאתי איך בבאס גוב אתה מוצא את תחנת המוצא הזו).
קל מאוד למצוא אותה ב־bus.gov.il. היא נמצאת במסוף תל השומר
בזכות החכמים שם. "רמת-גן – תל השומר מסוף : מחנה תל השומר".
אם למשל מחפשים קווים ממסוף תל השומר לצחנה המרכזית בתל־אביב, התוצאות שמתקבלות הן גם קווים 68 ו־268 בנוסף ל־104 ו־70.
 

olli3

New member
מנהל
המסוף יושב על גבול השטח של תל השומר, מניח שזו הסיבה.

קל מאוד למצוא אותה ב־bus.gov.il. היא נמצאת במסוף תל השומר
בזכות החכמים שם. "רמת-גן – תל השומר מסוף : מחנה תל השומר".
אם למשל מחפשים קווים ממסוף תל השומר לצחנה המרכזית בתל־אביב, התוצאות שמתקבלות הן גם קווים 68 ו־268 בנוסף ל־104 ו־70.
המסוף יושב על גבול השטח של תל השומר, מניח שזו הסיבה.
חיפשתי אותו תחת רמת גן, ידעתי שהוא נקרא מסוף תל השומר (כאיזור), אבל השם תחנה נקרא "מסוף קרית אונו" וזה מה שחיפשתי תחת רמת גן. שכחתי שזה לפי איזורים.
&nbsp
בקיצור, תודה.
 
קרית אונו צודקת. שמעתי על הסיבה הזו אבל אם זו הסיבה היחידה

קו 77 תקוע בשל מצוקת מקום במסוף באור יהודה.
קרית אונו מתים שהוא יפעל לפחות בנתיים מהמסוף שבקרית אונו (שבמשרד התחבורה רשום תחת עיר אחרת בכלל, רמת גן ועד היום לא מצאתי איך בבאס גוב אתה מוצא את תחנת המוצא הזו).
קרית אונו צודקת. שמעתי על הסיבה הזו אבל אם זו הסיבה היחידה
בהחלט אפשר להפעיל את הקו ממסוף קרית אונו (שבטעות משוייך באתר כל-קו למסוף תל השומר). אפשר גם להפעיל אותו ממסוף קרית אונו כך שיסע ריק לאור יהודה יעשה שם סיבוב ויחזור צפונה במסלול המתוכנן ולהיפך.
אם יש בעיית מכסת קילומטרים, כדאי אפילו להפעיל אותו בינתיים במתכונת הזו בתדירות נמוכה יותר מהמתוכנן מאשר לדחות את הפעלתו לגמרי.
 

olli3

New member
מנהל
זו בעיה להפעיל קו, להרגיל אנשים ללו"ז מסויים ואז לשנות אותו.

קרית אונו צודקת. שמעתי על הסיבה הזו אבל אם זו הסיבה היחידה
בהחלט אפשר להפעיל את הקו ממסוף קרית אונו (שבטעות משוייך באתר כל-קו למסוף תל השומר). אפשר גם להפעיל אותו ממסוף קרית אונו כך שיסע ריק לאור יהודה יעשה שם סיבוב ויחזור צפונה במסלול המתוכנן ולהיפך.
אם יש בעיית מכסת קילומטרים, כדאי אפילו להפעיל אותו בינתיים במתכונת הזו בתדירות נמוכה יותר מהמתוכנן מאשר לדחות את הפעלתו לגמרי.
זו בעיה להפעיל קו, להרגיל אנשים ללו"ז מסויים ואז לשנות אותו.
בשעות העומס זה מורכב לביצוע. כל עוד שהוא יצא ממסוף קרית אונו הוא יגיע בפרק זמן מסויים לקרית אונו (אוכל פקקים בדרך ואוכל פקקים בתוך קרית אונו). ברגע שהוא יצא מאור יהודה הוא יאכל את פקקי אור יהודה ואת הדרך מצומת סביון לקרית אונו (את כל הפקק).
&nbsp
כך יווצר מצב שהרגלת נוסעים להפעלתו בלו"ז מסויים ויהיה לך קשה לביצוע שהלו"ז הזה ישמר כשהקו יחל נסיעתו באור יהודה.
&nbsp
לגבי להפעיל אותו מהמסוף לאור יהודה ובחזרה - לא רק תשומות, גם זמן רב שהולך לריק בשעות הפקקים.
&nbsp
דר,א יש פתרןו לתעלומת 185 - נפלה טעות במכרז והשעות שניתנו לו היו לכיוון ההפוך מהכיוון המבוקש. מטרת הקו לקשר את שוהם לפתח תקווה ופרט לקרית אריה. הלו"ז ישתנה כך שהוא יענה על הצורך הזה.
 
הטעות של 185 זו טעות בזיונית וזה בזיון עוד יותר גדול שהיא

זו בעיה להפעיל קו, להרגיל אנשים ללו"ז מסויים ואז לשנות אותו.
בשעות העומס זה מורכב לביצוע. כל עוד שהוא יצא ממסוף קרית אונו הוא יגיע בפרק זמן מסויים לקרית אונו (אוכל פקקים בדרך ואוכל פקקים בתוך קרית אונו). ברגע שהוא יצא מאור יהודה הוא יאכל את פקקי אור יהודה ואת הדרך מצומת סביון לקרית אונו (את כל הפקק).
&nbsp
כך יווצר מצב שהרגלת נוסעים להפעלתו בלו"ז מסויים ויהיה לך קשה לביצוע שהלו"ז הזה ישמר כשהקו יחל נסיעתו באור יהודה.
&nbsp
לגבי להפעיל אותו מהמסוף לאור יהודה ובחזרה - לא רק תשומות, גם זמן רב שהולך לריק בשעות הפקקים.
&nbsp
דר,א יש פתרןו לתעלומת 185 - נפלה טעות במכרז והשעות שניתנו לו היו לכיוון ההפוך מהכיוון המבוקש. מטרת הקו לקשר את שוהם לפתח תקווה ופרט לקרית אריה. הלו"ז ישתנה כך שהוא יענה על הצורך הזה.
הטעות של 185 זו טעות בזיונית וזה בזיון עוד יותר גדול שהיא
לא תוקנה לפני יישום המכרז.
מעיד על רמת המקצועיות של האחראים במשרד התחבורה.

ובינתיים אני הרווחתי 100 ש"ח לערך צבור מאפיקים...
 

mister K

New member
הבזיון הכי גדול הוא שאשכרה הפעילו את הקו ככה!

הטעות של 185 זו טעות בזיונית וזה בזיון עוד יותר גדול שהיא
לא תוקנה לפני יישום המכרז.
מעיד על רמת המקצועיות של האחראים במשרד התחבורה.

ובינתיים אני הרווחתי 100 ש"ח לערך צבור מאפיקים...
הבזיון הכי גדול הוא שאשכרה הפעילו את הקו ככה!
כל הזמן הזה אף אחד במשרד התחבורה או בחברת קווים לא שם לב להזייה הזאת ולא עשה כלום.
בל נשכח גם שמדובר בביזבוז כספי ציבור.
זה כבר באמת שיא חדש ועל מחדל כזה מישהו צריך לקחת את האחריות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה