מסתבר שכן המפעילה אפיקים אחראית למחדל השילוט בקווי מכרז פ"ת

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
עכשיו נסעתי עם 160 מגבעתיים תמח"ת, כשלפניי קו 64- ריק לגמרי.

מסתבר שכן המפעילה אפיקים אחראית למחדל השילוט בקווי מכרז פ"ת
הפיקוח: חברת אפיקים טרם שילטה כל התחנות בפ"ת כנדרש
עכשיו נסעתי עם 160 מגבעתיים תמח"ת, כשלפניי קו 64- ריק לגמרי.
אבל השאלה מה קורה לשילוט של קווים שיוצאים מתחומי פתח תקווה, כמו 64 ? האם היא הייתה בעצם אחראית על שילוט כל קווי המכרז מחדש ?
 
נסעת מגבעתיים לתמח"ת או להיפך? בשעה כזו לכיוון התמח"ת

עכשיו נסעתי עם 160 מגבעתיים תמח"ת, כשלפניי קו 64- ריק לגמרי.
אבל השאלה מה קורה לשילוט של קווים שיוצאים מתחומי פתח תקווה, כמו 64 ? האם היא הייתה בעצם אחראית על שילוט כל קווי המכרז מחדש ?
נסעת מגבעתיים לתמח"ת או להיפך? בשעה כזו לכיוון התמח"ת
אין הרבה נוסעים.
בשעות הערב לכיוון פ"ת קו 64 מתחיל לצבור נוסעים בעיקר מתחנת השלום.
עד שם יש חלופות אחרות ומוכרות הרבה יותר.
 

orchilit

New member
לתמח"ת. כן , אני משער שלא צריך לצפות שהקו יהיה יותר מ-3/4

נסעת מגבעתיים לתמח"ת או להיפך? בשעה כזו לכיוון התמח"ת
אין הרבה נוסעים.
בשעות הערב לכיוון פ"ת קו 64 מתחיל לצבור נוסעים בעיקר מתחנת השלום.
עד שם יש חלופות אחרות ומוכרות הרבה יותר.
לתמח"ת. כן , אני משער שלא צריך לצפות שהקו יהיה יותר מ-3/4
נוסעים במקטע הזה. סתם שיעשע אותי כאנקדוטה.
&nbsp
יש אגב כן מקום שבו הקו משולט - בתמח"ת עצמה
 

mister K

New member
בשעה הזאת בקטע הזה הגיוני שהוא יהיה ריק

עכשיו נסעתי עם 160 מגבעתיים תמח"ת, כשלפניי קו 64- ריק לגמרי.
אבל השאלה מה קורה לשילוט של קווים שיוצאים מתחומי פתח תקווה, כמו 64 ? האם היא הייתה בעצם אחראית על שילוט כל קווי המכרז מחדש ?
בשעה הזאת בקטע הזה הגיוני שהוא יהיה ריק
נסעתי בקו הזה כבר 4 פעמים.
זה קו מעולה ולאט לאט הנוסעים מתחילים להכיר אותו. כאמור, למרות הבזיון בעניין השילוט.
קו חדש אחר שבחודש האחרון כבר ממש צובר תאוצה הוא 238. היום נסעתי בו בסביבות 16:00 לכיוון התמח"ת והיו בו כ-25 נוסעים. חלקם הגדול עלה כבר בפתח תקווה. סוף סוף גם סידרו את עניין השילוט הכפול בתחנת קניון איילון והשאירו את השילוט רק בתחנה השנייה כמו שצריך. כמובן שהרבה נהגים עדיין עוצרים בתחנה הראשונה...
בצומת עלית לעומת זאת עדיין לא שמו שילוט על התחנה ועדיין לא הורידו את השילוט השגוי מהתחנה של 58 בפינת רחוב גלעד.
 

orchilit

New member
אני באמת רואה ש238 תופס תאוצה

בשעה הזאת בקטע הזה הגיוני שהוא יהיה ריק
נסעתי בקו הזה כבר 4 פעמים.
זה קו מעולה ולאט לאט הנוסעים מתחילים להכיר אותו. כאמור, למרות הבזיון בעניין השילוט.
קו חדש אחר שבחודש האחרון כבר ממש צובר תאוצה הוא 238. היום נסעתי בו בסביבות 16:00 לכיוון התמח"ת והיו בו כ-25 נוסעים. חלקם הגדול עלה כבר בפתח תקווה. סוף סוף גם סידרו את עניין השילוט הכפול בתחנת קניון איילון והשאירו את השילוט רק בתחנה השנייה כמו שצריך. כמובן שהרבה נהגים עדיין עוצרים בתחנה הראשונה...
בצומת עלית לעומת זאת עדיין לא שמו שילוט על התחנה ועדיין לא הורידו את השילוט השגוי מהתחנה של 58 בפינת רחוב גלעד.
אני באמת רואה ש238 תופס תאוצה
נסעתי השבוע כל פעם עם נהג אחר של הנסיעה של 8:25 לכיוון פ"ת. כאילו זו נסיעה שאין לה איוש קבוע או משהו . אם כי אתמול והיום עם אותו נהג שהדרכתי איתו יפה לנסוע במנהרה, ואיפה לעצור (ואמרתי לו לעצור בצומת עלית בתחנה של כל הקווים - מישהו אגב מטפל בעניין הזה של השילוט בתחנה הלא נכונה?)
מאוד נוח לנסוע עם הקו הזה. קצת מבאס אותי שהוא לא עוצר גם בהר ציון /וולפסון (כי משום מה הוא יוצא משם (ועוד ממשיך דרך סלומון, לא מבין למה) ולא יורד מגשר הירידה בהחרש ואז שמאלה לרח' הרכבת ישירות לתחנה השנייה), כי אז זה היה עוזר לי לנסוע איתו ישירות (כרגע אני נוסע עם כל קו אפשרי לדרך בגין/הרכבת ומחליף שם, או עם 51 להמסגר/יצחק שדה ושם מחליף).
 

mister K

New member
לעיתים נדירות יוצא לי לנסוע בקו גם לכיוון פ"ת

אני באמת רואה ש238 תופס תאוצה
נסעתי השבוע כל פעם עם נהג אחר של הנסיעה של 8:25 לכיוון פ"ת. כאילו זו נסיעה שאין לה איוש קבוע או משהו . אם כי אתמול והיום עם אותו נהג שהדרכתי איתו יפה לנסוע במנהרה, ואיפה לעצור (ואמרתי לו לעצור בצומת עלית בתחנה של כל הקווים - מישהו אגב מטפל בעניין הזה של השילוט בתחנה הלא נכונה?)
מאוד נוח לנסוע עם הקו הזה. קצת מבאס אותי שהוא לא עוצר גם בהר ציון /וולפסון (כי משום מה הוא יוצא משם (ועוד ממשיך דרך סלומון, לא מבין למה) ולא יורד מגשר הירידה בהחרש ואז שמאלה לרח' הרכבת ישירות לתחנה השנייה), כי אז זה היה עוזר לי לנסוע איתו ישירות (כרגע אני נוסע עם כל קו אפשרי לדרך בגין/הרכבת ומחליף שם, או עם 51 להמסגר/יצחק שדה ושם מחליף).
לעיתים נדירות יוצא לי לנסוע בקו גם לכיוון פ"ת
נסעתי כמה פעמים בנסיעה של 8:00 מהתמח"ת ופעם אחת גם בנסיעה של 8:25.
בכיוון השני אני נוסע בו כמעט כל יום. לפחות בנסיעות הקבועות שבהן אני נוסע אחר"צ ובערב, מתחילים להיות כבר נהגים קבועים.
המסלול הרשמי של הקו הוא דרך רחוב סלומון ושמאלה לרחוב הרכבת. מכיוון שאין שם תחנה לקו, הרבה נהגים בוחרים לנסוע דרך השומרון ובגין וכמובן שאפשר גם לרדת מהתמח"ת דרך הגשר. כשעומדים בתחנה של בגין/נחמני, האוטובוס בא בכל פעם מכיוון אחר.
לעניין המנהרה, הבנתי שההנחייה כרגע היא לנסוע דרך המנהרה רק בכיוון התמח"ת. בכיוון פתח תקווה עולים לצומת ועומדים ברמזור.
הכל בגלל תמרור משנת תרפפ"ו שכבר לא רלוונטי, אבל מוצב בכניסה למנהרה מכיוון זה ואוסר כניסת אוטובוסים. בכיוון השני אין תמרור וכמובן שאין שום בעיה לאוטובוס עירוני להיכנס לשם, מכיוון שהגובה המותר במנהרה הזאת הוא 3.7 מ'.
 

orchilit

New member
כן, ראיתי את השלט הזה היום, אבל הנהג בכל זאת נכנס

לעיתים נדירות יוצא לי לנסוע בקו גם לכיוון פ"ת
נסעתי כמה פעמים בנסיעה של 8:00 מהתמח"ת ופעם אחת גם בנסיעה של 8:25.
בכיוון השני אני נוסע בו כמעט כל יום. לפחות בנסיעות הקבועות שבהן אני נוסע אחר"צ ובערב, מתחילים להיות כבר נהגים קבועים.
המסלול הרשמי של הקו הוא דרך רחוב סלומון ושמאלה לרחוב הרכבת. מכיוון שאין שם תחנה לקו, הרבה נהגים בוחרים לנסוע דרך השומרון ובגין וכמובן שאפשר גם לרדת מהתמח"ת דרך הגשר. כשעומדים בתחנה של בגין/נחמני, האוטובוס בא בכל פעם מכיוון אחר.
לעניין המנהרה, הבנתי שההנחייה כרגע היא לנסוע דרך המנהרה רק בכיוון התמח"ת. בכיוון פתח תקווה עולים לצומת ועומדים ברמזור.
הכל בגלל תמרור משנת תרפפ"ו שכבר לא רלוונטי, אבל מוצב בכניסה למנהרה מכיוון זה ואוסר כניסת אוטובוסים. בכיוון השני אין תמרור וכמובן שאין שום בעיה לאוטובוס עירוני להיכנס לשם, מכיוון שהגובה המותר במנהרה הזאת הוא 3.7 מ'.
כן, ראיתי את השלט הזה היום, אבל הנהג בכל זאת נכנס
איזה קטע, אז יכול להיות שאנחנו נוסעים יחד? (למרות שאני נוסע בין מגדלי אביב לבס"ר)
 

Bus Nerd

Active member
אולי כדאי ליצור קשר עם עיריית רמת גן

כן, ראיתי את השלט הזה היום, אבל הנהג בכל זאת נכנס
איזה קטע, אז יכול להיות שאנחנו נוסעים יחד? (למרות שאני נוסע בין מגדלי אביב לבס"ר)
אולי כדאי ליצור קשר עם עיריית רמת גן
ולבקש שיסירו את השלט. יחסוך להמון אנשים עמידה מיותרת ברמזור.
 

mister K

New member
אני נוסע מקניון איילון עד מגדלי אביב

כן, ראיתי את השלט הזה היום, אבל הנהג בכל זאת נכנס
איזה קטע, אז יכול להיות שאנחנו נוסעים יחד? (למרות שאני נוסע בין מגדלי אביב לבס"ר)
אני נוסע מקניון איילון עד מגדלי אביב
בדרך כלל בנסיעה של 17:35 ולפעמים בנסיעה של 18:00
יש גם ימים שבהם אני נוסע בנסיעות של 15:20 או 15:40 ויורד בבית קלקא.
בכיוון ההפוך זה יותר נדיר (מעדיף לחכות בחברת חשמל ל-40/42 שבבוקר באים בתדירות גבוהה) אבל קורה לפעמים. השבוע דווקא נסעתי בוקר אחד ב-238 של 8:00.
 

orchilit

New member
יותר התכוונתי לבוקר.

אני נוסע מקניון איילון עד מגדלי אביב
בדרך כלל בנסיעה של 17:35 ולפעמים בנסיעה של 18:00
יש גם ימים שבהם אני נוסע בנסיעות של 15:20 או 15:40 ויורד בבית קלקא.
בכיוון ההפוך זה יותר נדיר (מעדיף לחכות בחברת חשמל ל-40/42 שבבוקר באים בתדירות גבוהה) אבל קורה לפעמים. השבוע דווקא נסעתי בוקר אחד ב-238 של 8:00.
יותר התכוונתי לבוקר.
כי בערב אני לא מספיק את מה שעובר ב18:00 (אני רק יוצא מהמשרד בשעה הזו).
בבוקר אני תמיד על הנסיעה שיוצאת מתמח"ת ב8:25.
 

down und

New member
על איזו מנהרה אתם מדברים?

לעיתים נדירות יוצא לי לנסוע בקו גם לכיוון פ"ת
נסעתי כמה פעמים בנסיעה של 8:00 מהתמח"ת ופעם אחת גם בנסיעה של 8:25.
בכיוון השני אני נוסע בו כמעט כל יום. לפחות בנסיעות הקבועות שבהן אני נוסע אחר"צ ובערב, מתחילים להיות כבר נהגים קבועים.
המסלול הרשמי של הקו הוא דרך רחוב סלומון ושמאלה לרחוב הרכבת. מכיוון שאין שם תחנה לקו, הרבה נהגים בוחרים לנסוע דרך השומרון ובגין וכמובן שאפשר גם לרדת מהתמח"ת דרך הגשר. כשעומדים בתחנה של בגין/נחמני, האוטובוס בא בכל פעם מכיוון אחר.
לעניין המנהרה, הבנתי שההנחייה כרגע היא לנסוע דרך המנהרה רק בכיוון התמח"ת. בכיוון פתח תקווה עולים לצומת ועומדים ברמזור.
הכל בגלל תמרור משנת תרפפ"ו שכבר לא רלוונטי, אבל מוצב בכניסה למנהרה מכיוון זה ואוסר כניסת אוטובוסים. בכיוון השני אין תמרור וכמובן שאין שום בעיה לאוטובוס עירוני להיכנס לשם, מכיוון שהגובה המותר במנהרה הזאת הוא 3.7 מ'.
על איזו מנהרה אתם מדברים?
 

mister K

New member
המנהרה שבדרך אבא הלל מתחת לצומת עם רחוב ביאליק

על איזו מנהרה אתם מדברים?
המנהרה שבדרך אבא הלל מתחת לצומת עם רחוב ביאליק
מנהרה שגובהה 3.7 מ', אין שום בעיה לאוטובוס עירוני לעבור בה ולכן עובר בה גם מסלול קו 238.
אבל בגלל תמרור מטומטם שמוצב בקצה הדרומי של המנהרה, נמנעים האוטובוסים מלהיכנס אליה בכיוון זה ועומדים ברמזור של ביאליק על פארש.
 

down und

New member
תודה על התשובה

המנהרה שבדרך אבא הלל מתחת לצומת עם רחוב ביאליק
מנהרה שגובהה 3.7 מ', אין שום בעיה לאוטובוס עירוני לעבור בה ולכן עובר בה גם מסלול קו 238.
אבל בגלל תמרור מטומטם שמוצב בקצה הדרומי של המנהרה, נמנעים האוטובוסים מלהיכנס אליה בכיוון זה ועומדים ברמזור של ביאליק על פארש.
תודה על התשובה
אגב, האם במנהרה החדשה יחסית, זו שמתחת למגדל משה אביב (שער העיר
רמת גן) עוברים קווי אוטובוס כלשהם?
הכוונה למנהרה שמגיעים אליה מהרחוב שהוא המשכו הצפוני של יגאל אלון
התל אביבי, קרי רחוב שפע טל, שניה לפני שהוא הופך למנחם בגין של ר"ג,
יש רמזור שאם באים אליו מיגאל אלון/ערבי נחל/על פרשת דרכים, הרי שימינה
באותו רמזור מגיעים למנהרה הזו שבקצה שלה יש רמזור עם רח' הגלעד של ר"ג.


שאלה נוספת, לגבי המנהרה של אבא הלל את ביאליק, למה התכוונת הצד הדרומי
שלה? זה שבאים ממנו מקניון איילון או זה שמגיעים אליו מכוון צומת עלית לכוון הקניון?
 

mister K

New member
במנהרה עליה אתה מדבר לא עובר כיום אף קו אוטובוס

תודה על התשובה
אגב, האם במנהרה החדשה יחסית, זו שמתחת למגדל משה אביב (שער העיר
רמת גן) עוברים קווי אוטובוס כלשהם?
הכוונה למנהרה שמגיעים אליה מהרחוב שהוא המשכו הצפוני של יגאל אלון
התל אביבי, קרי רחוב שפע טל, שניה לפני שהוא הופך למנחם בגין של ר"ג,
יש רמזור שאם באים אליו מיגאל אלון/ערבי נחל/על פרשת דרכים, הרי שימינה
באותו רמזור מגיעים למנהרה הזו שבקצה שלה יש רמזור עם רח' הגלעד של ר"ג.


שאלה נוספת, לגבי המנהרה של אבא הלל את ביאליק, למה התכוונת הצד הדרומי
שלה? זה שבאים ממנו מקניון איילון או זה שמגיעים אליו מכוון צומת עלית לכוון הקניון?
במנהרה עליה אתה מדבר לא עובר כיום אף קו אוטובוס
עד לא מזמן עבר שם קו 65 לכיוון תה"ש.
מאז השינויים בצומת עלית והקמת הסובה מול הבורסה המאפשרת פניית פרסה לאוטובוסים בלבד, שונה מסלול קו 65 וכעת הוא מבצע שם את הפרסה כמו קווים 66, 67 ו-94.

כשאמרתי צד דרומי במנהרה של אבא הלל/ביאליק, התכוונתי לצד שממנו נכנסים כשנוסעים מצומת עלית לכיוון קניון איילון.
בכיוון ההפוך, קרי מקניון איילון לכיוון צומת עלית, אין תמרור הזוי שכזה ולכן אין שום דבר שמפריע לאוטובוסים של קו 238 לנסוע במסלול הקו דרך המנהרה.
 

orchilit

New member
ראיתי שקוראים למנהרה - רח' המעיין

תודה על התשובה
אגב, האם במנהרה החדשה יחסית, זו שמתחת למגדל משה אביב (שער העיר
רמת גן) עוברים קווי אוטובוס כלשהם?
הכוונה למנהרה שמגיעים אליה מהרחוב שהוא המשכו הצפוני של יגאל אלון
התל אביבי, קרי רחוב שפע טל, שניה לפני שהוא הופך למנחם בגין של ר"ג,
יש רמזור שאם באים אליו מיגאל אלון/ערבי נחל/על פרשת דרכים, הרי שימינה
באותו רמזור מגיעים למנהרה הזו שבקצה שלה יש רמזור עם רח' הגלעד של ר"ג.


שאלה נוספת, לגבי המנהרה של אבא הלל את ביאליק, למה התכוונת הצד הדרומי
שלה? זה שבאים ממנו מקניון איילון או זה שמגיעים אליו מכוון צומת עלית לכוון הקניון?
ראיתי שקוראים למנהרה - רח' המעיין
למרות שבמפות גוגל הרחוב רק צמוד למנהרה הזו.
 

S a m B o o k i

New member
בהרבה תחנות לאורך המסלול, כולל תחנות ראשיות, עדיין הקו לא

ואפילו לאט לאט מגיעים גם ל-64..
לאט לאט הם אפילו מחליפים תחנות בפ"ת והנה קו 64 מופיע

סופסוף..
בהרבה תחנות לאורך המסלול, כולל תחנות ראשיות, עדיין הקו לא
משולט.
ביום שישי הקרוב ימלאו ארבעה שבועות מאז יישום הפעימה האחרונה של המכרז.
אם ממשיכים לתת לאפיקים להתנהל בצורה כזו - אין לי אלא להסיק שמשהו רקוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה