לעיתים נדירות יוצא לי לנסוע בקו גם לכיוון פ"ת
אני באמת רואה ש238 תופס תאוצה
נסעתי השבוע כל פעם עם נהג אחר של הנסיעה של 8:25 לכיוון פ"ת. כאילו זו נסיעה שאין לה איוש קבוע או משהו . אם כי אתמול והיום עם אותו נהג שהדרכתי איתו יפה לנסוע במנהרה, ואיפה לעצור (ואמרתי לו לעצור בצומת עלית בתחנה של כל הקווים - מישהו אגב מטפל בעניין הזה של השילוט בתחנה הלא נכונה?)
מאוד נוח לנסוע עם הקו הזה. קצת מבאס אותי שהוא לא עוצר גם בהר ציון /וולפסון (כי משום מה הוא יוצא משם (ועוד ממשיך דרך סלומון, לא מבין למה) ולא יורד מגשר הירידה בהחרש ואז שמאלה לרח' הרכבת ישירות לתחנה השנייה), כי אז זה היה עוזר לי לנסוע איתו ישירות (כרגע אני נוסע עם כל קו אפשרי לדרך בגין/הרכבת ומחליף שם, או עם 51 להמסגר/יצחק שדה ושם מחליף).
לעיתים נדירות יוצא לי לנסוע בקו גם לכיוון פ"ת
נסעתי כמה פעמים בנסיעה של 8:00 מהתמח"ת ופעם אחת גם בנסיעה של 8:25.
בכיוון השני אני נוסע בו כמעט כל יום. לפחות בנסיעות הקבועות שבהן אני נוסע אחר"צ ובערב, מתחילים להיות כבר נהגים קבועים.
המסלול הרשמי של הקו הוא דרך רחוב סלומון ושמאלה לרחוב הרכבת. מכיוון שאין שם תחנה לקו, הרבה נהגים בוחרים לנסוע דרך השומרון ובגין וכמובן שאפשר גם לרדת מהתמח"ת דרך הגשר. כשעומדים בתחנה של בגין/נחמני, האוטובוס בא בכל פעם מכיוון אחר.
לעניין המנהרה, הבנתי שההנחייה כרגע היא לנסוע דרך המנהרה רק בכיוון התמח"ת. בכיוון פתח תקווה עולים לצומת ועומדים ברמזור.
הכל בגלל תמרור משנת תרפפ"ו שכבר לא רלוונטי, אבל מוצב בכניסה למנהרה מכיוון זה ואוסר כניסת אוטובוסים. בכיוון השני אין תמרור וכמובן שאין שום בעיה לאוטובוס עירוני להיכנס לשם, מכיוון שהגובה המותר במנהרה הזאת הוא 3.7 מ'.