קווי רכבת למהירויות גבוהות מ-140 קמ"ש:
ושאר הרשת שלנו, חוץ מA1?
אין מקום אחר בארץ שמדורג ל160? השאר רק ב140?
 
אם מראש הקטרים יכולים לעשות יותר מ160 זה מעולה, כי זה פחות דבר אחד שצריך כדי להעלות את מהירות הנסיעה בארץ (עדיין צריך הרבה דברים כמובן, אבל זה אומר שאם יעלו עוד 10 שנים את המהירות המקסימלית הקטרים האלו עדיין לא יהיו obsolete לחלוטין בקטעים בהם המהירות הועלתה).
 
מצד שני, למיטב ידיעתי אף פעם לא מפעילים קטרים בtop speed שלהם, תמיד משאירים מרווח ביטחון ומפעילים בקצת פחות מהמהירות המקסימלית - ולכן בדיקה ב200 קמ"ש (או ב180 קמ"ש) לקטר שאמור לעשות 160 קמ"ש הגיונית בכל מקרה...
קווי רכבת למהירויות גבוהות מ-140 קמ"ש:
כיום מותר לנסוע 160 קמ"ש בקווים הבאים:
ב"ש - רמלה (ברוב התוואי)
ב"ש - אשקלון (ברוב התוואי)
פלשת - ראשל"צ מערב (ברוב התוואי)
שפירים - נתב"ג (חוץ מהעיקול לקראת תחנת נתב"ג)
נתב"ג - פאתי מודיעין (מגשר 1 עד הפיצול למודיעין)
מסילת העמק (ברוב התוואי)
 
כמו כן ניתן לנסוע 150 קמ"ש מאשקלון לרחובות, גני אביב לדרום ת"א ומכפר שמריהו לחוף הכרמל.
 
כיום ממעטים לנסוע מעל 140 קמ"ש מאחר ולו"ז הרכבת מתחשב בעובדה שרוב הקטרים וקרונות הדאבל דק מוגבלים ל-140 קמ"ש. A1 יהיה הקו הרשמי הראשון ל-160 קמ"ש.