שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים

מצב
הנושא נעול.
שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים

שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3145432[/URL]

"
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, לוחץ לתקן את הצעת החוק הממשלתית להסדרת ענף מוניות השירות — ולשלב בה התחייבות ממשלתית לפצות בעלים של רישיונות לא פעילים להפעלת קווי מוניות. מדובר בחבילת פיצויים בשווי של עד 300 מיליון שקל, שאותה הוא מבקש להעניק לבעלי רישיונות בלתי־פעילים, שחולקו בעבר על ידי המדינה בחינם, באמצעות המרת הרישיונות ל"מספרים ירוקים" — רישיונות להפעלת מוניות ספיישל, הנסחרים כיום בכ–240 אלף שקל לרישיון.
"

למה המדינה צריכה לפצות בעלי רשיונות שלא ניצלו את הרשיון שבידם?
 

orchilit

New member
זה די מוסבר שם. ליכוד.

שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3145432[/URL]

"
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, לוחץ לתקן את הצעת החוק הממשלתית להסדרת ענף מוניות השירות — ולשלב בה התחייבות ממשלתית לפצות בעלים של רישיונות לא פעילים להפעלת קווי מוניות. מדובר בחבילת פיצויים בשווי של עד 300 מיליון שקל, שאותה הוא מבקש להעניק לבעלי רישיונות בלתי־פעילים, שחולקו בעבר על ידי המדינה בחינם, באמצעות המרת הרישיונות ל"מספרים ירוקים" — רישיונות להפעלת מוניות ספיישל, הנסחרים כיום בכ–240 אלף שקל לרישיון.
"

למה המדינה צריכה לפצות בעלי רשיונות שלא ניצלו את הרשיון שבידם?
זה די מוסבר שם. ליכוד.
 

orchilit

New member
דבר נדיר במחוזותינו.


כלומר, אם זה ההסבר, אז ההסבר הוא בעצם - שחיתות...
דבר נדיר במחוזותינו.
 
חוצפה

שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3145432[/URL]

"
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, לוחץ לתקן את הצעת החוק הממשלתית להסדרת ענף מוניות השירות — ולשלב בה התחייבות ממשלתית לפצות בעלים של רישיונות לא פעילים להפעלת קווי מוניות. מדובר בחבילת פיצויים בשווי של עד 300 מיליון שקל, שאותה הוא מבקש להעניק לבעלי רישיונות בלתי־פעילים, שחולקו בעבר על ידי המדינה בחינם, באמצעות המרת הרישיונות ל"מספרים ירוקים" — רישיונות להפעלת מוניות ספיישל, הנסחרים כיום בכ–240 אלף שקל לרישיון.
"

למה המדינה צריכה לפצות בעלי רשיונות שלא ניצלו את הרשיון שבידם?
חוצפה
 

WarDog

New member
רק בישראל מפצים על משהו שקיבלת חינם ולא השמשת בו


שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3145432[/URL]

"
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, לוחץ לתקן את הצעת החוק הממשלתית להסדרת ענף מוניות השירות — ולשלב בה התחייבות ממשלתית לפצות בעלים של רישיונות לא פעילים להפעלת קווי מוניות. מדובר בחבילת פיצויים בשווי של עד 300 מיליון שקל, שאותה הוא מבקש להעניק לבעלי רישיונות בלתי־פעילים, שחולקו בעבר על ידי המדינה בחינם, באמצעות המרת הרישיונות ל"מספרים ירוקים" — רישיונות להפעלת מוניות ספיישל, הנסחרים כיום בכ–240 אלף שקל לרישיון.
"

למה המדינה צריכה לפצות בעלי רשיונות שלא ניצלו את הרשיון שבידם?
רק בישראל מפצים על משהו שקיבלת חינם ולא השמשת בו
 

shershku

New member
ובעלי הקווים הפעילים דורשים סבסוד

שר התחבורה לוחץ לפצות בעלי מוניות במאות מיליוני שקלים
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.3145432[/URL]

"
שר התחבורה, ישראל כ"ץ, לוחץ לתקן את הצעת החוק הממשלתית להסדרת ענף מוניות השירות — ולשלב בה התחייבות ממשלתית לפצות בעלים של רישיונות לא פעילים להפעלת קווי מוניות. מדובר בחבילת פיצויים בשווי של עד 300 מיליון שקל, שאותה הוא מבקש להעניק לבעלי רישיונות בלתי־פעילים, שחולקו בעבר על ידי המדינה בחינם, באמצעות המרת הרישיונות ל"מספרים ירוקים" — רישיונות להפעלת מוניות ספיישל, הנסחרים כיום בכ–240 אלף שקל לרישיון.
"

למה המדינה צריכה לפצות בעלי רשיונות שלא ניצלו את הרשיון שבידם?
ובעלי הקווים הפעילים דורשים סבסוד
ושמירת זכויות עד לשנת 2020/2 - עד לאותה העת שלאגד ולדן יש הקווים שלהם, ללא תחרות.
במקביל, הם דורשים להעלות את כמות הנוסעים מעשרה ל-13.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה