מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

wapy

New member
מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה


מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה

מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה
נוסע שהשתמש בכרטיס שלו לנסיעה בין עירונית באגד-או ברכבת ישראל. ולא מימש את הנסיעות עד תום(נניח שקנה הלוך חזור ולא חזר ברכבת) חזר לירושלים נסע באגד הנהג חייב אותו בחלק מהנסיעה הצבורה - וכאן הבעיה.
כאשר הנוסע עולה לרכבת מכשיר התיקוף לא מכיר את הנסיעה הזאת לכל אורך כל חיי הכרטיס.-וכך כל נסיעה ברכבת - לא מאושרת. ואז מגיע הכרטיסן - ראש קטן-הוא לא אשם לא הדריכו אותו -ובמקש לתת קנס על אי תיקוף - צריך להכין תביעה ייצוגית נגד סיטי פס על עוגמת הנפשה נגרמת לנוסעה התמים.
קישור לסיפור בפורום ירושלמים
https://www.facebook.com/groups/362075757292891/

בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח ירושלים
 

wapy

New member


מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה

מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה
נוסע שהשתמש בכרטיס שלו לנסיעה בין עירונית באגד-או ברכבת ישראל. ולא מימש את הנסיעות עד תום(נניח שקנה הלוך חזור ולא חזר ברכבת) חזר לירושלים נסע באגד הנהג חייב אותו בחלק מהנסיעה הצבורה - וכאן הבעיה.
כאשר הנוסע עולה לרכבת מכשיר התיקוף לא מכיר את הנסיעה הזאת לכל אורך כל חיי הכרטיס.-וכך כל נסיעה ברכבת - לא מאושרת. ואז מגיע הכרטיסן - ראש קטן-הוא לא אשם לא הדריכו אותו -ובמקש לתת קנס על אי תיקוף - צריך להכין תביעה ייצוגית נגד סיטי פס על עוגמת הנפשה נגרמת לנוסעה התמים.
קישור לסיפור בפורום ירושלמים
https://www.facebook.com/groups/362075757292891/

בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח ירושלים

הצילום בתחנת החלוץ בבית הכרם

 
לא זכיתי להבין

מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה

מה זה כרטיס תקול ברכבת הקלה - ואיך נוצרת התופעה
נוסע שהשתמש בכרטיס שלו לנסיעה בין עירונית באגד-או ברכבת ישראל. ולא מימש את הנסיעות עד תום(נניח שקנה הלוך חזור ולא חזר ברכבת) חזר לירושלים נסע באגד הנהג חייב אותו בחלק מהנסיעה הצבורה - וכאן הבעיה.
כאשר הנוסע עולה לרכבת מכשיר התיקוף לא מכיר את הנסיעה הזאת לכל אורך כל חיי הכרטיס.-וכך כל נסיעה ברכבת - לא מאושרת. ואז מגיע הכרטיסן - ראש קטן-הוא לא אשם לא הדריכו אותו -ובמקש לתת קנס על אי תיקוף - צריך להכין תביעה ייצוגית נגד סיטי פס על עוגמת הנפשה נגרמת לנוסעה התמים.
קישור לסיפור בפורום ירושלמים
https://www.facebook.com/groups/362075757292891/

בשביל ירושלים
ללחוץ כדי לדעת
https://www.facebook.com/wapy.land
ש.ח ירושלים
לא זכיתי להבין
האם השתמש באגד בערך צבור?
אם כן, אין נסיעת המשך ברכבת באופן זה עד להסדרת העניין בקרוב (2017) לפי הפרסומים.

אשמח להסבר מפורט יותר.

נ.ב. קבוצת הירושלמים ששמת קישור לפוסט בה, סגורה למי שאינו חבר בה כך שאי אפשר לראות את הפוסט.
 

wapy

New member
ההודעה בקבוצת"ירושלים" - וההתכתבות שלי עם סיטיפס


לא זכיתי להבין
האם השתמש באגד בערך צבור?
אם כן, אין נסיעת המשך ברכבת באופן זה עד להסדרת העניין בקרוב (2017) לפי הפרסומים.

אשמח להסבר מפורט יותר.

נ.ב. קבוצת הירושלמים ששמת קישור לפוסט בה, סגורה למי שאינו חבר בה כך שאי אפשר לראות את הפוסט.
ההודעה בקבוצת"ירושלים" - וההתכתבות שלי עם סיטיפס

זאת ההודעה הפותחת את השרשור:

"עוד סיפור על פקחי רכב הקלה..
הגברת שבתמונה. עלתה לרכבת ניסתה לתקף את הרב קו. ברגע שהיא עלתה, עמדו פקחים לידה וראו שהכרטיס שלה לא תקני,קפצו על טרף קל לתת דוח.
הגברת עדיין לא יכלה לרדת מפני שעדיין לא הגיעה לתחנה הבאה. והיא קיבלה דו"ח על זה שהיא עלתה ללא תשלום, אף שלא היה לה אופציה לשלם. כי הכרטיס שלה היה תקול ולא הגיעה עדיין לתחנה הבאה כדי לקנות כרטיס!"

זה קטע מההתכתבות שלי עם סיטיפס
קצת מבולבל אבל יש לי פגישה איתם

שלום רב,לא מדובר על ערך צבור - יש לקונה בכרטיס - כאשר נהג אוטובוס ערוני - מקזז מנסיעה בין עירונית
הכרטיס "נתקע" על המצב האחרון - ולא משתחרר אפילו אם אתה מטעין חבילת נסיעות ברכבת הקלה - זה קורה רק ברכבת הקלה - אצל נהג האוטבוס - יש דילוג על הנסיעה התקועה-אני מוכן להביא לכם הוכחה למצב זה .הפתרון שלי היה להחליף כרטיס ולהעביר אתה הנסיעות לכרטיס החדש - יש לי תיעוד ממרכז השרות בבניין כלל
קיבלית זיכוי על חסימת הכרטיס הישן - ולכן הכל מתועד בטופס הנמצא אצלי
שמעון
 

Bus Nerd

Active member
"נהג אוטובוס עירוני מקזז מנסיעה ביןעירונית"?

ההודעה בקבוצת"ירושלים" - וההתכתבות שלי עם סיטיפס

זאת ההודעה הפותחת את השרשור:

"עוד סיפור על פקחי רכב הקלה..
הגברת שבתמונה. עלתה לרכבת ניסתה לתקף את הרב קו. ברגע שהיא עלתה, עמדו פקחים לידה וראו שהכרטיס שלה לא תקני,קפצו על טרף קל לתת דוח.
הגברת עדיין לא יכלה לרדת מפני שעדיין לא הגיעה לתחנה הבאה. והיא קיבלה דו"ח על זה שהיא עלתה ללא תשלום, אף שלא היה לה אופציה לשלם. כי הכרטיס שלה היה תקול ולא הגיעה עדיין לתחנה הבאה כדי לקנות כרטיס!"

זה קטע מההתכתבות שלי עם סיטיפס
קצת מבולבל אבל יש לי פגישה איתם

שלום רב,לא מדובר על ערך צבור - יש לקונה בכרטיס - כאשר נהג אוטובוס ערוני - מקזז מנסיעה בין עירונית
הכרטיס "נתקע" על המצב האחרון - ולא משתחרר אפילו אם אתה מטעין חבילת נסיעות ברכבת הקלה - זה קורה רק ברכבת הקלה - אצל נהג האוטבוס - יש דילוג על הנסיעה התקועה-אני מוכן להביא לכם הוכחה למצב זה .הפתרון שלי היה להחליף כרטיס ולהעביר אתה הנסיעות לכרטיס החדש - יש לי תיעוד ממרכז השרות בבניין כלל
קיבלית זיכוי על חסימת הכרטיס הישן - ולכן הכל מתועד בטופס הנמצא אצלי
שמעון
"נהג אוטובוס עירוני מקזז מנסיעה ביןעירונית"?
זה דבר מאוד מוזר. אף פעם לא שמעתי על אפשרות כזו בשום מקום. האם זה משהו מיוחד שיש רק בירושלים?
&nbsp
בכל מקרה, בקרוב סיטיפס אמורים להתחיל לתמוך בערך צבור, ואז בתקווה צרות מהסגנון הזה יהיו נחלת העבר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה שהיא כתבה נורא פשוט: ערך צבור

"נהג אוטובוס עירוני מקזז מנסיעה ביןעירונית"?
זה דבר מאוד מוזר. אף פעם לא שמעתי על אפשרות כזו בשום מקום. האם זה משהו מיוחד שיש רק בירושלים?
&nbsp
בכל מקרה, בקרוב סיטיפס אמורים להתחיל לתמוך בערך צבור, ואז בתקווה צרות מהסגנון הזה יהיו נחלת העבר.
מה שהיא כתבה נורא פשוט: ערך צבור
היות ובכל הארץ כבר הונהג ערך צבור וזו שיטת התשלום ברירת המחדל, אם יש לך חוזה ערך צבור על הכרטיס, גם אם תעלה לנסיעה עירונית באגד ירושלים, הנהג לרוב יחייב את הערך הצבור ולא קוד 62 המשותף לרק"ל. אבל היות וקיים קוד 62 על הכרטיס, הרכבת תנסה לחייב אותו. הבעיה היא שאי אפשר לתקף שני חוזים תקפים במקביל וכאן קיים באג במערכת: המערכת של סיטיפס לא מכירה בערך צבור אבל גם לא יכולה לחייב קוד 62 כי שעת התיקוף של הערך הצבור עדיין במסגרת ה- 90 דקות. וכנראה שהמצב הזה נתקע על הכרטיס לנצח, או לדעתי - עד סיומו של הארנק בערך הצבור.
 

Bus Nerd

Active member
אה, אז פשוט לא הבנתי את הסלנג הירושלמי

מה שהיא כתבה נורא פשוט: ערך צבור
היות ובכל הארץ כבר הונהג ערך צבור וזו שיטת התשלום ברירת המחדל, אם יש לך חוזה ערך צבור על הכרטיס, גם אם תעלה לנסיעה עירונית באגד ירושלים, הנהג לרוב יחייב את הערך הצבור ולא קוד 62 המשותף לרק"ל. אבל היות וקיים קוד 62 על הכרטיס, הרכבת תנסה לחייב אותו. הבעיה היא שאי אפשר לתקף שני חוזים תקפים במקביל וכאן קיים באג במערכת: המערכת של סיטיפס לא מכירה בערך צבור אבל גם לא יכולה לחייב קוד 62 כי שעת התיקוף של הערך הצבור עדיין במסגרת ה- 90 דקות. וכנראה שהמצב הזה נתקע על הכרטיס לנצח, או לדעתי - עד סיומו של הארנק בערך הצבור.
אה, אז פשוט לא הבנתי את הסלנג הירושלמי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה