מצאו שימוש תחבורתי לרכבל בבת גלים

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
הקיבולת שלו לא מספיקה כדי לשמש אמצעי תחבורה של ממש

מגניב
אולי שיחברו את הרכבל הזה לרב קו יכול להיות מעניין
אבל קודם שיחברו את הכרמלית לרב קו
הקיבולת שלו לא מספיקה כדי לשמש אמצעי תחבורה של ממש
 
למשרד התחבורה ולעיריית חיפה לא משתלם לסבסד אותו כאמצעי תח"צ

למה? זה כמו מיניבוס כל 5 דקות
למשרד התחבורה ולעיריית חיפה לא משתלם לסבסד אותו כאמצעי תח"צ
מדובר כאן בסידור מיוחד עבור סטודנטים ממכללת גורדון, כאשר ככל הנראה המכללה עצמה נושאת בעלויות והסטודנטים משתמשים ברכבל בחינם.
מבחינה כלכלית ותחבורתית מחירי תח"צ עירוני לא ריאליים לרכבל הזה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


למה? זה כמו מיניבוס כל 5 דקות
 

ruven7

Active member
התכוונתי למעבר מאוטובוס לכרמלית בטווח 90 דקות כמו במטרונית

התכוונתי למעבר מאוטובוס לכרמלית בטווח 90 דקות כמו במטרונית
 
לא קיים. משרד התחבורה מתנה את זה בהכרה בכרמלית כאמצעי תח"צ

התכוונתי למעבר מאוטובוס לכרמלית בטווח 90 דקות כמו במטרונית
לא קיים. משרד התחבורה מתנה את זה בהכרה בכרמלית כאמצעי תח"צ
ואת ההכרה הוא מתנה בהעברת הפעלת הכרמלית מהחברה העירונית למפעילה פרטית.
מתוכנן להתקיים מכרז על הפעלת הכרמלית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי שהוא בוטל בשל לחץ על העירייה לא להפריט את הכרמלית

לא קיים. משרד התחבורה מתנה את זה בהכרה בכרמלית כאמצעי תח"צ
ואת ההכרה הוא מתנה בהעברת הפעלת הכרמלית מהחברה העירונית למפעילה פרטית.
מתוכנן להתקיים מכרז על הפעלת הכרמלית.
הבנתי שהוא בוטל בשל לחץ על העירייה לא להפריט את הכרמלית
 
זה מאוד חסר

התכוונתי למעבר מאוטובוס לכרמלית בטווח 90 דקות כמו במטרונית
זה מאוד חסר
שלא לדבר על הסדר משותף למנוי תקופתי וערך צבור (שאחרי שיגיע גם לרק"ל בירושלים בחודש הבא, ישאיר את הכרמלית כמעט היחידה בארץ שבה הוא לא קיים).
בינתיים השימוש בכרמלית משתלם בעיקר לנוסעים בה בלבד שלא זקוקים למעברים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וגם אז הוא יקר יותר...


זה מאוד חסר
שלא לדבר על הסדר משותף למנוי תקופתי וערך צבור (שאחרי שיגיע גם לרק"ל בירושלים בחודש הבא, ישאיר את הכרמלית כמעט היחידה בארץ שבה הוא לא קיים).
בינתיים השימוש בכרמלית משתלם בעיקר לנוסעים בה בלבד שלא זקוקים למעברים.
וגם אז הוא יקר יותר...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מגניב מאוד! תיעול נכון של משאבים: מגרש חנייה ורכבל ריקים

מגניב מאוד! תיעול נכון של משאבים: מגרש חנייה ורכבל ריקים
לעומת מצוקת חניה בשכונה, וכך כולם מרוויחים.
&nbsp
פעם חנינו ליד התצפית וירדנו ברגל באופן לא מתוכנן. אחרי שמצאנו את עצמנו למטה (ובחוסר חשק לטפס על ההר...) חשבנו לעלות ברכבל וגילינו שהוא כבר סיים את פעילותו... ושאין אף אוטובוס שעושה את המסלול הזה... בסוף לקחו מונית (ספיישל).
&nbsp
בדיעבד היא כנראה עלתה לנו פחות, לימים גיליתי שהרכבל לא ממש זול (בעיקר לא בכיוון אחד). הוא בעיקר אטרקציה תיירותית והמחירים בהתאם (על מידת האטרקטיביות אפשר להתווכח כמובן). רוב הזמן הוא עומד כמו פיל לבן, כך שהפעלתו לטובת הסטודנטים במכללה מבורכת בעיניי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה