לולאת השרון ותדירות השירות אחרי פתיחתה
לולאת השרון ותדירות השירות אחרי פתיחתה
מישהו כאן בפורום, לא זוכר מי, אמר שתדירות השירות במסילת הירקון ובמסילת השרון (aka בלולאת השרון) תקטן אחרי השלמת הלולאה, בגלל הקיבולת המוגבלת באיילון.
מישהו יודע מה תהיה התדירות הצפוייה אחרי השלמת הלולאה? שכחתי.
בנוסף, האם יהיה אפשר "לפצות" על הפחתת התדירות ע"י הקמת קו חדש "השרון מעגלי" שפשוט ייסע במעגל בלולאת השרון? כך שמי שמעוניין להמשיך לת"א או צפונה יחליף בהרצליה, או לרדת בבני ברק ולתפוס אוטובוס. זה יהיה שימושי למי שגר ברעננה ועובד בפתח תקווה, למי שגר בפ"ת ועובד בהרצליה, וכו'.
לולאת השרון ותדירות השירות אחרי פתיחתה
מישהו כאן בפורום, לא זוכר מי, אמר שתדירות השירות במסילת הירקון ובמסילת השרון (aka בלולאת השרון) תקטן אחרי השלמת הלולאה, בגלל הקיבולת המוגבלת באיילון.
מישהו יודע מה תהיה התדירות הצפוייה אחרי השלמת הלולאה? שכחתי.
בנוסף, האם יהיה אפשר "לפצות" על הפחתת התדירות ע"י הקמת קו חדש "השרון מעגלי" שפשוט ייסע במעגל בלולאת השרון? כך שמי שמעוניין להמשיך לת"א או צפונה יחליף בהרצליה, או לרדת בבני ברק ולתפוס אוטובוס. זה יהיה שימושי למי שגר ברעננה ועובד בפתח תקווה, למי שגר בפ"ת ועובד בהרצליה, וכו'.