סקורפיון36
New member
אם הייתי אלסטום, הייתי אומר לנת״ע: ״ לכו לקנות ב PB״
אם הייתי אלסטום, הייתי אומר לנת״ע: ״ לכו לקנות ב PB״
http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4887777,00.html
אז מה אם PB טעה? אז מה אם EGIS נתן את ברכתו להערכת PB?
2 חברות גדולות שלפעמים מתחרות ולפעמים עובדות יחד(כרגע בריאד/ערב הסעודית); המחיר הקובע בסופו של דבר נקבע על ידי הייצרן, לא?
אני בטוח שסדרי הגודל של המחירים היו זהים לוא SIEMENS, BOMBARDIER וכו׳ היו משתתפים במכרז.
כותבים על ה CBTC כאילו שהוא הגורם להצעות הגבוהות כל כך, אבל מה הוא בכלל? מאוד-מאוד בקצור אפשר לומר שזו מערכת שתאפשר במנהרה התל אביבית ״להזרים״ רק״ל כל 90 שניות; באמת צריכים את זה? חברים בפורום! זה לא מטרו! לא פרה-מטרו ולא Tram-train!
לא מבין! מדוע במערכת ראשונה לא להשאר שמרנים, ״ללכת על בטוח״ ועל הזול יותר.
ה CBTC של Thales הוא במקורו פתוח של Alcatel
CBTC=Communication-Based Train Control
PB=Parsons Brinkerhoff
אם הייתי אלסטום, הייתי אומר לנת״ע: ״ לכו לקנות ב PB״
http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4887777,00.html
אז מה אם PB טעה? אז מה אם EGIS נתן את ברכתו להערכת PB?
2 חברות גדולות שלפעמים מתחרות ולפעמים עובדות יחד(כרגע בריאד/ערב הסעודית); המחיר הקובע בסופו של דבר נקבע על ידי הייצרן, לא?
אני בטוח שסדרי הגודל של המחירים היו זהים לוא SIEMENS, BOMBARDIER וכו׳ היו משתתפים במכרז.
כותבים על ה CBTC כאילו שהוא הגורם להצעות הגבוהות כל כך, אבל מה הוא בכלל? מאוד-מאוד בקצור אפשר לומר שזו מערכת שתאפשר במנהרה התל אביבית ״להזרים״ רק״ל כל 90 שניות; באמת צריכים את זה? חברים בפורום! זה לא מטרו! לא פרה-מטרו ולא Tram-train!
לא מבין! מדוע במערכת ראשונה לא להשאר שמרנים, ״ללכת על בטוח״ ועל הזול יותר.
ה CBTC של Thales הוא במקורו פתוח של Alcatel
CBTC=Communication-Based Train Control
PB=Parsons Brinkerhoff