ותודה לכתב ששומר אותנו בעוצר בסופ"ש

מצב
הנושא נעול.

נייף

New member

Ccyclist

Well-known member
אנשים אחרים אינם "ניצבים" למען האווירה שלך.

לשם שינוי
אני דוקא אוהב את האווירה של צהרי שישי / ערב שבת.
אוירת השקט, הרוגע והמנוחה המתפשטים ברחובות מלבב ומהנה אותי.
אנשים אחרים אינם "ניצבים" למען האווירה שלך.
 

נייף

New member
בהחלט


אנשים אחרים אינם "ניצבים" למען האווירה שלך.
בהחלט
 
אוטובוסים בתדירות נמוכה לא מרעישים במיוחד.

לשם שינוי
אני דוקא אוהב את האווירה של צהרי שישי / ערב שבת.
אוירת השקט, הרוגע והמנוחה המתפשטים ברחובות מלבב ומהנה אותי.
אוטובוסים בתדירות נמוכה לא מרעישים במיוחד.
ואני הכי אוהב שיהיה שקט ואף אחד לא יוכל לנסוע להשמיע מוסיקה או לדבר בקול רם חוץ ממי שיקבל אישור מיוחד ממני כך הכי כיף [ציניות]
 

Bus Nerd

Active member
אם הרעש היה בעיה אפשר היה לפתור זו בקלות רבה

אוטובוסים בתדירות נמוכה לא מרעישים במיוחד.
ואני הכי אוהב שיהיה שקט ואף אחד לא יוכל לנסוע להשמיע מוסיקה או לדבר בקול רם חוץ ממי שיקבל אישור מיוחד ממני כך הכי כיף [ציניות]
אם הרעש היה בעיה אפשר היה לפתור זו בקלות רבה
אוטובוסים חשמליים / מונעים בגז. לא צריך צי גדול במיוחד בגלל התדירות המצומצמת בסופי שבוע וקווים שלא עובדים כלל בסופי שבוע. בשאר יימות השבוע האוטובוסים האלו יוכלו לשמש לקווים אחרים.
&nbsp
כמובן, אבל, שהרעש הוא לא מה שמפריע לאנשים, אלא כל הסיפור של "צביון יהודי" ושל חרדים שחושבים שזה הוגן להתנגד בגלל שהם לא רוצים שהמיסים שלהם יממנו חילול שבת (אבל זה סבבה לגמרי שמיסים של חילונים/אתאיסטים/בני דתות אחרות מממנים ישיבות ואת הרבנות, מה שנקרא double standard).
 
ישנם חילונים בעלי רכב, שה"רעש" כן מפריע להם

אם הרעש היה בעיה אפשר היה לפתור זו בקלות רבה
אוטובוסים חשמליים / מונעים בגז. לא צריך צי גדול במיוחד בגלל התדירות המצומצמת בסופי שבוע וקווים שלא עובדים כלל בסופי שבוע. בשאר יימות השבוע האוטובוסים האלו יוכלו לשמש לקווים אחרים.
&nbsp
כמובן, אבל, שהרעש הוא לא מה שמפריע לאנשים, אלא כל הסיפור של "צביון יהודי" ושל חרדים שחושבים שזה הוגן להתנגד בגלל שהם לא רוצים שהמיסים שלהם יממנו חילול שבת (אבל זה סבבה לגמרי שמיסים של חילונים/אתאיסטים/בני דתות אחרות מממנים ישיבות ואת הרבנות, מה שנקרא double standard).
ישנם חילונים בעלי רכב, שה"רעש" כן מפריע להם
מבחינתם כל תוספת של אוטובוסים כולל חשמליים רק מפריעה להם לשקט. כי להם יש אוטו והם יכולים לנסוע מתי שרוצים.
לו חילונים בעלי רכב היו תומכים בתח"ץ בשבת אני מניח שהיא הייתה קיימת.
&nbsp
 

alantan

New member
אתה צודק, אבל זה מעבר לרעש אלא גם קשור לדוגמה כלכלית

ישנם חילונים בעלי רכב, שה"רעש" כן מפריע להם
מבחינתם כל תוספת של אוטובוסים כולל חשמליים רק מפריעה להם לשקט. כי להם יש אוטו והם יכולים לנסוע מתי שרוצים.
לו חילונים בעלי רכב היו תומכים בתח"ץ בשבת אני מניח שהיא הייתה קיימת.
&nbsp
אתה צודק, אבל זה מעבר לרעש אלא גם קשור לדוגמה כלכלית
החילונים שהיו יכולים לבצע את השינוי (מפלגות הלפידים, שינוי ויש עתיד) בחרו להתעלם מהנושא לחלוטין בזמן שהם היו בממשלה בלי חרדים. זה פשוט לא עניין אותם ולי יש השערה שהם עשו זאת בכוונה מטעמים אידיאולוגיים.

התחבורה הציבורית בשבת דורשת סבסוד וחסרונה אינה מפריעה לאותם אנשים או לקהל בוחריהם שרובם ממעמד בינוני-גבוה. נראה לי שהעמדה הכלכלית שלהם נוטה לכיוון שדוגלת באי התערבות ממשלתית ושבניגוד אלי, הם אינם מחריגים תחבורה ציבורית מעמדה זו.
 
אני חושב שציבור המצביעים שלהם אמיד ובעל רכב

אתה צודק, אבל זה מעבר לרעש אלא גם קשור לדוגמה כלכלית
החילונים שהיו יכולים לבצע את השינוי (מפלגות הלפידים, שינוי ויש עתיד) בחרו להתעלם מהנושא לחלוטין בזמן שהם היו בממשלה בלי חרדים. זה פשוט לא עניין אותם ולי יש השערה שהם עשו זאת בכוונה מטעמים אידיאולוגיים.

התחבורה הציבורית בשבת דורשת סבסוד וחסרונה אינה מפריעה לאותם אנשים או לקהל בוחריהם שרובם ממעמד בינוני-גבוה. נראה לי שהעמדה הכלכלית שלהם נוטה לכיוון שדוגלת באי התערבות ממשלתית ושבניגוד אלי, הם אינם מחריגים תחבורה ציבורית מעמדה זו.
אני חושב שציבור המצביעים שלהם אמיד ובעל רכב
ברובו לכן, הנושא היה בשולי סדר היום של המפלגות הללו.
 

Ccyclist

Well-known member
לדעתי זה יותר עניין של חיים במטריקס מוכר.

אני חושב שציבור המצביעים שלהם אמיד ובעל רכב
ברובו לכן, הנושא היה בשולי סדר היום של המפלגות הללו.
לדעתי זה יותר עניין של חיים במטריקס מוכר.
ע"ע ההתנגדות לחישמול העילי ע"י אנשים שלא שמו לב אליו בנסיעותיהם לחו"ל.

קשה לחוש בחסרונו של משהו שלא קיים, רק לאנשים שרגילים לתח"צ 7 ימים בשבוע בחו"ל ברור מדוע זה דבר טבעי והגיוני כל כך.

גם למצביעי לפיד יש נוער שאינו יכול לנהוג, חיילים וסטודנטים, וודאי יש ביניהם גם אנשים שלא יכולים לנהוג וכן יש להם קרובים מזדקנים. גם לאלו שנוהגים יש וודאי בעיות חנייה במוקדי הבילוי בשבתות.
 
הצעת יעול למשרד התחבורה: למה לסמוך על שעות הרבנות?

ותודה לכתב ששומר אותנו בעוצר בסופ"ש
וגורם לחילונים לשנוא את הדת.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-385648-00.html
הצעת יעול למשרד התחבורה: למה לסמוך על שעות הרבנות?
אפשר להתקין באוטובוסים מערכת שעוצרת אותם אוטומטית על סמך ה GPS שממילא יכול לתת בכל רגע אינדיקציה באיזה קו אורך הם נמצאים.
דוגמה : יוצאים מירושלים (בקו אורך 35) לכוון תל אביב(בקו אורך 32) ופתאום נתקעים בפקק (נאמר בקו אורך 33),שבו בדיוק נכנסת השבת, אז האוטובוס יעצר אוטומטית והנוסעים ימשיכו את דרכם ברגל או בטרמפים .
 

Bus Nerd

Active member
הצעת ייעול: נהגים לא יהודיים והפרדה במיסים (סרקסטי)

הצעת יעול למשרד התחבורה: למה לסמוך על שעות הרבנות?
אפשר להתקין באוטובוסים מערכת שעוצרת אותם אוטומטית על סמך ה GPS שממילא יכול לתת בכל רגע אינדיקציה באיזה קו אורך הם נמצאים.
דוגמה : יוצאים מירושלים (בקו אורך 35) לכוון תל אביב(בקו אורך 32) ופתאום נתקעים בפקק (נאמר בקו אורך 33),שבו בדיוק נכנסת השבת, אז האוטובוס יעצר אוטומטית והנוסעים ימשיכו את דרכם ברגל או בטרמפים .
הצעת ייעול: נהגים לא יהודיים והפרדה במיסים (סרקסטי)
בשישי ושבת להפעיל את האוטובוסים עם נהגים לא יהודים. אם אין מספיק נהגים לא יהודים? אין בעיה! כומר או אימם על האוטובוס שימיר את דת הנהג לנצרות או איסלאם עם כניסת השבת, ובמוצאי שבת אפשר להתגייר בחזרה עם רוצים. פיתוח טכנולוגי של כומר רובוטי יאפשר לעשות זאת באופן אוטומטי ללא צורך בתשלום משכורת לכומר אנושי.
&nbsp
כמו כן קופת המדינה תחולק לשניים - מיסים של חרדים ומיסים של חילונים. כספי המיסים של החרדים לא יממנו תחבורה ציבורית בשבת (הרי זו הסיבה שהם מתנגדים לה) וכספי המיסים של החילונים לא יממנו ישיבות, בתי כנסת, רבנות ומשגיחי כשרות. החרדים שיגלו מהר מאוד שבקופת המיסים שלהם אין מספיק כסף (כי רובם לא עובדים) לממן את אורח חיהם יצטרכו לצאת לעבוד. כמובן שלא תהיה פגיעה בזכויות האדם והמימון של כל שאר השירותים שעליהם אין מחלוקת יהיה משותף, ולא ימנעו מחרדים להשתמש בתחבורה ציבורית בכל שעה שירצו.
&nbsp
ועד שיהיה אפשר ליישם את כל הפתרונות האלו, לבטל תח"צ בשישי! הלחץ מהציבור החרדי שצריך תח"צ בשישי כדי להגיע לארוחת השבת בזמן והלחץ החילוני גם יחזירו מהר מאוד את התח"צ בשישי, ומשרד התחבורה ייאלץ להסביר לחרדים שאי אפשר להפעיל תח"צ בשישי בלי לגלוש לשבת.
 
הצעת יעול - הפרטה

הצעת יעול למשרד התחבורה: למה לסמוך על שעות הרבנות?
אפשר להתקין באוטובוסים מערכת שעוצרת אותם אוטומטית על סמך ה GPS שממילא יכול לתת בכל רגע אינדיקציה באיזה קו אורך הם נמצאים.
דוגמה : יוצאים מירושלים (בקו אורך 35) לכוון תל אביב(בקו אורך 32) ופתאום נתקעים בפקק (נאמר בקו אורך 33),שבו בדיוק נכנסת השבת, אז האוטובוס יעצר אוטומטית והנוסעים ימשיכו את דרכם ברגל או בטרמפים .
הצעת יעול - הפרטה
כל אחד יפעיל אוטובוס לאן שבא לו מתי שבא לו בלי לבקש רשות מהוד רוממותו הקומיסר לענייני תחבורה
 

Bus Nerd

Active member
זה רעיון מטופש

הצעת יעול - הפרטה
כל אחד יפעיל אוטובוס לאן שבא לו מתי שבא לו בלי לבקש רשות מהוד רוממותו הקומיסר לענייני תחבורה
זה רעיון מטופש
אין בעולם אף מערכת תח"צ עירונית שעובדת טוב בלי סובסודיות וניהול מרכזי. היחידות שמצליחות איכשהו להרוויח בלי סבסודיה הן חברות כמו מגהבוס שמציעות שירות למרחקים ארוכים, שהוא בכל מקרה רווחי הרבה יותר משירות עירוני.
&nbsp
תבדוק בכל העולם. אפילו בלונדון התח"צ מקבלת סבסוד.
 
מה לגבי הרכבות המהירות ביפן?

זה רעיון מטופש
אין בעולם אף מערכת תח"צ עירונית שעובדת טוב בלי סובסודיות וניהול מרכזי. היחידות שמצליחות איכשהו להרוויח בלי סבסודיה הן חברות כמו מגהבוס שמציעות שירות למרחקים ארוכים, שהוא בכל מקרה רווחי הרבה יותר משירות עירוני.
&nbsp
תבדוק בכל העולם. אפילו בלונדון התח"צ מקבלת סבסוד.
מה לגבי הרכבות המהירות ביפן?
מה זה עובדת טוב? עובדת טוב לדעת מי?
&nbsp
ואם זה כזה רעיון מטופש תמשיך לשבת בשבת וחג בעוצר
 
ולפחות שאוטובוסים יתחילו לנסוע מייד אחרי יציאת השבת

ותודה לכתב ששומר אותנו בעוצר בסופ"ש
וגורם לחילונים לשנוא את הדת.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-385648-00.html
ולפחות שאוטובוסים יתחילו לנסוע מייד אחרי יציאת השבת
בירושלים לעיתים צריכים לחכות שעה ויותר מהכרזת הדתיים על "צאת השבת" עד שבא אוטובוס. מה הבעייה שנהג יסע לחניון ויתחיל את הנסיעה בקו באמצע המסלול רק כדי לקצר את הסגר השבועי?
 

mister K

New member
לא צריך לתת לדמגוג הזה במה

ותודה לכתב ששומר אותנו בעוצר בסופ"ש
וגורם לחילונים לשנוא את הדת.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-385648-00.html
לא צריך לתת לדמגוג הזה במה
במשרד התחבורה כבר הבינו מי הטיפוס. שם יודעים מהי באמת עבירה על החוק ומה לא.
צריך לעמוד על המשמר, אבל לא לשתף ולפרסם את השקרים שלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה