האם עדין יש IC3 בקווים עמוסים? (נהריה - מודיעין \נהריה-ב"ש)?

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
האם עדין יש IC3 בקווים עמוסים? (נהריה - מודיעין \נהריה-ב"ש)?

האם עדין יש IC3 בקווים עמוסים? (נהריה - מודיעין \נהריה-ב"ש)?

באילו עוד קווים אפשר לראות IC3 ? חוץ מקו העמק, הקו הפרברי של חיפה והקריות והקו לירושלים מלחה
 
IC3 בקו נהריה - מודיעין זה מחזה נדיר ביותר כבר שנים

האם עדין יש IC3 בקווים עמוסים? (נהריה - מודיעין \נהריה-ב"ש)?

באילו עוד קווים אפשר לראות IC3 ? חוץ מקו העמק, הקו הפרברי של חיפה והקריות והקו לירושלים מלחה
IC3 בקו נהריה - מודיעין זה מחזה נדיר ביותר כבר שנים
בקו נהריה - באר שבע יש מדי פעם. בעבר היו הרבה יותר. כיום משתמשים בקו הזה בעיקר ב-DD.

כיום משתמשים ב IC3 בעיקר בקווים שניתן (או צריך) להשתמש בהם ברכבות קצרות ולכן בעיקר בקווים שציינת + הקו לדימונה.
 

gsi13579

New member
אוקיי תודה רבה על המידע


IC3 בקו נהריה - מודיעין זה מחזה נדיר ביותר כבר שנים
בקו נהריה - באר שבע יש מדי פעם. בעבר היו הרבה יותר. כיום משתמשים בקו הזה בעיקר ב-DD.

כיום משתמשים ב IC3 בעיקר בקווים שניתן (או צריך) להשתמש בהם ברכבות קצרות ולכן בעיקר בקווים שציינת + הקו לדימונה.
אוקיי תודה רבה על המידע

בקו העמק משום מה אני תמיד רואה רק אלסטום
אני תמיד מקווה לראות סינמס (שבו כן משתמשים בקו הזה מדי פעם), אבל תמיד רק אלסטום
, אני לא מבינה מה יש לרכבת ישראל את האובססיה להביא לנו אלסטום חחח אפילו IC3 יש פחות
&nbsp
 

david80

Member
מה רע באלסטום? המושבים מאוד נוחים

אוקיי תודה רבה על המידע

בקו העמק משום מה אני תמיד רואה רק אלסטום
אני תמיד מקווה לראות סינמס (שבו כן משתמשים בקו הזה מדי פעם), אבל תמיד רק אלסטום
, אני לא מבינה מה יש לרכבת ישראל את האובססיה להביא לנו אלסטום חחח אפילו IC3 יש פחות
&nbsp
מה רע באלסטום? המושבים מאוד נוחים
 

gsi13579

New member
לא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה

מה רע באלסטום? המושבים מאוד נוחים
לא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
 
מה זה יותר מדי אלסטום? רכבת ישראל משתמשת בציוד שלה לפי

לא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
מה זה יותר מדי אלסטום? רכבת ישראל משתמשת בציוד שלה לפי
שיקולים תפעוליים.
האם בקו מודיעין - נהריה יש יותר מדי סימנס?
האם בקו בנימינה - רחובות יש יותר מדי DD?
 

gsi13579

New member
איך לרכבת ישראל משתלם להפעיל כמעט רק אלסטום בקו העמק?

מה זה יותר מדי אלסטום? רכבת ישראל משתמשת בציוד שלה לפי
שיקולים תפעוליים.
האם בקו מודיעין - נהריה יש יותר מדי סימנס?
האם בקו בנימינה - רחובות יש יותר מדי DD?
איך לרכבת ישראל משתלם להפעיל כמעט רק אלסטום בקו העמק?
לפי מה שהבנתי, בקו פרברי עם מסילה בודדת הכי נוח להפעיל IC3 (שבו משתמשים בעיקר בימי שישי ובשעות תגבור רכבת שנייה)
 
אנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקולים

איך לרכבת ישראל משתלם להפעיל כמעט רק אלסטום בקו העמק?
לפי מה שהבנתי, בקו פרברי עם מסילה בודדת הכי נוח להפעיל IC3 (שבו משתמשים בעיקר בימי שישי ובשעות תגבור רכבת שנייה)
אנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקולים
התפעוליים של הרכבת בכל רגע נתון.
אולי אין לרכבת מספיק מערכי IC3 בשביל להפעילם בקו העמק בימי חול?
אולי השימוש באלסטום מאפשר להפעיל בימי חול רכבות בעלות קיבולת גבוהה יותר בקו העמק?
אולי השימוש באלסטום בשני הקווים הפרבריים של הצפון (גם בקו עכו - חוף הכרמל משתמשים בשנה האחרונה הרבה באלסטום) נוח לרכבת מבחינה תפעולית?

ומה הקשר בין מסילה בודדת לנוחות השימוש בציוד הנייד?
 

Bus Nerd

Active member
קרונועים מאיצים מהר יותר, לפחות בתאוריה

אנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקולים
התפעוליים של הרכבת בכל רגע נתון.
אולי אין לרכבת מספיק מערכי IC3 בשביל להפעילם בקו העמק בימי חול?
אולי השימוש באלסטום מאפשר להפעיל בימי חול רכבות בעלות קיבולת גבוהה יותר בקו העמק?
אולי השימוש באלסטום בשני הקווים הפרבריים של הצפון (גם בקו עכו - חוף הכרמל משתמשים בשנה האחרונה הרבה באלסטום) נוח לרכבת מבחינה תפעולית?

ומה הקשר בין מסילה בודדת לנוחות השימוש בציוד הנייד?
קרונועים מאיצים מהר יותר, לפחות בתאוריה
וכך מבלים פחות זמן בסה"כ באותו מקטע מסילה, ובמסילה בודדת יש לזה חשיבות גבוהה יותר כדי לשמור על דיוק, כי מפגשי רכבות אפשר לעשות הרי רק בתחנות.... אבל כנראה שזה מינורי יחסית ואני לא בטוח אם הIC3 באמת מאיצים מהר יותר (ועד כמה הנהגים שלהם משתמשים בתאוצה הזו, אם קיימת)
 

gsi13579

New member
כמו שBUS NERD ציין, IC3 יכול להאיץ מהר יותר

אנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקולים
התפעוליים של הרכבת בכל רגע נתון.
אולי אין לרכבת מספיק מערכי IC3 בשביל להפעילם בקו העמק בימי חול?
אולי השימוש באלסטום מאפשר להפעיל בימי חול רכבות בעלות קיבולת גבוהה יותר בקו העמק?
אולי השימוש באלסטום בשני הקווים הפרבריים של הצפון (גם בקו עכו - חוף הכרמל משתמשים בשנה האחרונה הרבה באלסטום) נוח לרכבת מבחינה תפעולית?

ומה הקשר בין מסילה בודדת לנוחות השימוש בציוד הנייד?
כמו שBUS NERD ציין, IC3 יכול להאיץ מהר יותר
אך לא בהכרח חושבת שקרונוע באמת מאיץ יותר מהר
אם בקו העמק משתמשים הרוב באלסטום אז IC3 לא בהכרח מהיר יותר ומדויק יותר
 

luckydude

Active member
המידע הזה ישן... בסוף לא הצליחו להגיע להסכם בין SEMI לאלסטום

לא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
המידע הזה ישן... בסוף לא הצליחו להגיע להסכם בין SEMI לאלסטום
כרגע נראה שהמכרז תקוע חזק.
&nbsp
העיקר שלפי כבוד השר תהיה רכבת לבירה בפסח 2018.
&nbsp
בקצב הזה לא תהיה רכבת לשם גם ב2028.
 

נייף

New member
האם

המידע הזה ישן... בסוף לא הצליחו להגיע להסכם בין SEMI לאלסטום
כרגע נראה שהמכרז תקוע חזק.
&nbsp
העיקר שלפי כבוד השר תהיה רכבת לבירה בפסח 2018.
&nbsp
בקצב הזה לא תהיה רכבת לשם גם ב2028.
האם
יש לכך השלכה על הציוד שאמור להגיע ב- 3/2017 ?
 

orengrinne

New member
איזה תגובה לא עיניינת !!! אלסטום היא נדבח חשוב ברכבת העולמית

לא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
איזה תגובה לא עיניינת !!! אלסטום היא נדבח חשוב ברכבת העולמית
לא רק בישראל. רכבת ישנה לפני 25 שנה זה לא בעייה של אלסטום .
הסיפור האמתי .
מסתבר ש SEMI נתנה הצעה נמוכה ,אבל ברכבת ישראל לא שמו לב שהיא
לא אחראית על התכנון ,על ביצוע בלבד,ברכבת לא אהבו את זה
ועוד באותו עניין .
באה אלסטום וטענה בבית משפט מחוזי העלו ל SEMI כ 4 נק' יותר בשביל
שתקבל בקטגוריה מסויימת ציון עובר וזה לא על פי הנהלים ,
זה הגיע לבג"ץ , בג"ץ אומר יש פה בעייה תסדרו , אחרי 3 שבועות
לא הסתדרו, זה חוזר לבג"ץ בעוד שבועיים .

גם ברכבת הקלה יש בעיות , זכתה חברה מסין כספק קרונות, בלי הרבה ניסיון
אחרי מכרז הקורנות באה מכרז מערכות הניוד של הרכבת , כולל כרטוס
אז אלסטום נשארה עם עוד חברה בשם תאלס , 2 החברות נתנו מחיר כפול בגלל
שצריך להתאים את הקורונות הסינים למערכת שלהם ולדרישות של נתע .

כל הזמן רוצים לחסוך זמן וכסף ,בסוף מבזבזים כסף ומבזבזים זמן .
 
לפעמים זו גם בעית פקוח ע״י טכנאים ולא רק רו״ח או

איזה תגובה לא עיניינת !!! אלסטום היא נדבח חשוב ברכבת העולמית
לא רק בישראל. רכבת ישנה לפני 25 שנה זה לא בעייה של אלסטום .
הסיפור האמתי .
מסתבר ש SEMI נתנה הצעה נמוכה ,אבל ברכבת ישראל לא שמו לב שהיא
לא אחראית על התכנון ,על ביצוע בלבד,ברכבת לא אהבו את זה
ועוד באותו עניין .
באה אלסטום וטענה בבית משפט מחוזי העלו ל SEMI כ 4 נק' יותר בשביל
שתקבל בקטגוריה מסויימת ציון עובר וזה לא על פי הנהלים ,
זה הגיע לבג"ץ , בג"ץ אומר יש פה בעייה תסדרו , אחרי 3 שבועות
לא הסתדרו, זה חוזר לבג"ץ בעוד שבועיים .

גם ברכבת הקלה יש בעיות , זכתה חברה מסין כספק קרונות, בלי הרבה ניסיון
אחרי מכרז הקורנות באה מכרז מערכות הניוד של הרכבת , כולל כרטוס
אז אלסטום נשארה עם עוד חברה בשם תאלס , 2 החברות נתנו מחיר כפול בגלל
שצריך להתאים את הקורונות הסינים למערכת שלהם ולדרישות של נתע .

כל הזמן רוצים לחסוך זמן וכסף ,בסוף מבזבזים כסף ומבזבזים זמן .
לפעמים זו גם בעית פקוח ע״י טכנאים ולא רק רו״ח או
ועדות רחוקות מנושא הרכבות בכלל ונושא החישמול בפרט. ראה פרסום מהבוקר:

http://www.themarker.com/dynamo/1.3141054
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה