IC3 בקו נהריה - מודיעין זה מחזה נדיר ביותר כבר שניםהאם עדין יש IC3 בקווים עמוסים? (נהריה - מודיעין \נהריה-ב"ש)?
באילו עוד קווים אפשר לראות IC3 ? חוץ מקו העמק, הקו הפרברי של חיפה והקריות והקו לירושלים מלחה
אוקיי תודה רבה על המידעIC3 בקו נהריה - מודיעין זה מחזה נדיר ביותר כבר שנים
בקו נהריה - באר שבע יש מדי פעם. בעבר היו הרבה יותר. כיום משתמשים בקו הזה בעיקר ב-DD.
כיום משתמשים ב IC3 בעיקר בקווים שניתן (או צריך) להשתמש בהם ברכבות קצרות ולכן בעיקר בקווים שציינת + הקו לדימונה.
מה רע באלסטום? המושבים מאוד נוחיםאוקיי תודה רבה על המידע
בקו העמק משום מה אני תמיד רואה רק אלסטום
אני תמיד מקווה לראות סינמס (שבו כן משתמשים בקו הזה מדי פעם), אבל תמיד רק אלסטום, אני לא מבינה מה יש לרכבת ישראל את האובססיה להביא לנו אלסטום חחח אפילו IC3 יש פחות
 
לא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזהמה רע באלסטום? המושבים מאוד נוחים
מה זה יותר מדי אלסטום? רכבת ישראל משתמשת בציוד שלה לפילא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
איך לרכבת ישראל משתלם להפעיל כמעט רק אלסטום בקו העמק?מה זה יותר מדי אלסטום? רכבת ישראל משתמשת בציוד שלה לפי
שיקולים תפעוליים.
האם בקו מודיעין - נהריה יש יותר מדי סימנס?
האם בקו בנימינה - רחובות יש יותר מדי DD?
אנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקוליםאיך לרכבת ישראל משתלם להפעיל כמעט רק אלסטום בקו העמק?
לפי מה שהבנתי, בקו פרברי עם מסילה בודדת הכי נוח להפעיל IC3 (שבו משתמשים בעיקר בימי שישי ובשעות תגבור רכבת שנייה)
קרונועים מאיצים מהר יותר, לפחות בתאוריהאנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקולים
התפעוליים של הרכבת בכל רגע נתון.
אולי אין לרכבת מספיק מערכי IC3 בשביל להפעילם בקו העמק בימי חול?
אולי השימוש באלסטום מאפשר להפעיל בימי חול רכבות בעלות קיבולת גבוהה יותר בקו העמק?
אולי השימוש באלסטום בשני הקווים הפרבריים של הצפון (גם בקו עכו - חוף הכרמל משתמשים בשנה האחרונה הרבה באלסטום) נוח לרכבת מבחינה תפעולית?
ומה הקשר בין מסילה בודדת לנוחות השימוש בציוד הנייד?
כמו שBUS NERD ציין, IC3 יכול להאיץ מהר יותראנחנו לא מכירים במדוייק את מצבת הציוד הנייד ואת השיקולים
התפעוליים של הרכבת בכל רגע נתון.
אולי אין לרכבת מספיק מערכי IC3 בשביל להפעילם בקו העמק בימי חול?
אולי השימוש באלסטום מאפשר להפעיל בימי חול רכבות בעלות קיבולת גבוהה יותר בקו העמק?
אולי השימוש באלסטום בשני הקווים הפרבריים של הצפון (גם בקו עכו - חוף הכרמל משתמשים בשנה האחרונה הרבה באלסטום) נוח לרכבת מבחינה תפעולית?
ומה הקשר בין מסילה בודדת לנוחות השימוש בציוד הנייד?
המידע הזה ישן... בסוף לא הצליחו להגיע להסכם בין SEMI לאלסטוםלא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
האםהמידע הזה ישן... בסוף לא הצליחו להגיע להסכם בין SEMI לאלסטום
כרגע נראה שהמכרז תקוע חזק.
 
העיקר שלפי כבוד השר תהיה רכבת לבירה בפסח 2018.
 
בקצב הזה לא תהיה רכבת לשם גם ב2028.
הכי הרבה ישב בשמש כמה שנים.האם
יש לכך השלכה על הציוד שאמור להגיע ב- 3/2017 ?
איזה תגובה לא עיניינת !!! אלסטום היא נדבח חשוב ברכבת העולמיתלא אמרתי שרע, אבל יש יותר מדי אלסטום בקו הזה
וכמו שלכל דבר יש יתרון וחסרון גם למודו-אלסטום יש חסרונות:
זאת הרכבת השנייה הישנה ביותר שרכבת ישראל מחזיקה אחרי הIC3 , זאת אומרת שאין שילוט וכריזה אוטומטית
מלבד זה - אלסטום נדחפים בכוח למרכז החשמול.. רכבת ישראל תאלץ בלי ברירה להכניס את אלסטום לפרויקט החשמול לפי מה שראיתי :
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3700404,00.html
לפעמים זו גם בעית פקוח ע״י טכנאים ולא רק רו״ח אואיזה תגובה לא עיניינת !!! אלסטום היא נדבח חשוב ברכבת העולמית
לא רק בישראל. רכבת ישנה לפני 25 שנה זה לא בעייה של אלסטום .
הסיפור האמתי .
מסתבר ש SEMI נתנה הצעה נמוכה ,אבל ברכבת ישראל לא שמו לב שהיא
לא אחראית על התכנון ,על ביצוע בלבד,ברכבת לא אהבו את זה
ועוד באותו עניין .
באה אלסטום וטענה בבית משפט מחוזי העלו ל SEMI כ 4 נק' יותר בשביל
שתקבל בקטגוריה מסויימת ציון עובר וזה לא על פי הנהלים ,
זה הגיע לבג"ץ , בג"ץ אומר יש פה בעייה תסדרו , אחרי 3 שבועות
לא הסתדרו, זה חוזר לבג"ץ בעוד שבועיים .
גם ברכבת הקלה יש בעיות , זכתה חברה מסין כספק קרונות, בלי הרבה ניסיון
אחרי מכרז הקורנות באה מכרז מערכות הניוד של הרכבת , כולל כרטוס
אז אלסטום נשארה עם עוד חברה בשם תאלס , 2 החברות נתנו מחיר כפול בגלל
שצריך להתאים את הקורונות הסינים למערכת שלהם ולדרישות של נתע .
כל הזמן רוצים לחסוך זמן וכסף ,בסוף מבזבזים כסף ומבזבזים זמן .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.