שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?

שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?
באתר עיריית מודיעין התפרסמה ההודעה להלן. נכנסתי לאתר של קווים ושל כל-קו כדי לקבל יותר פרטים אבל באף אחד מהם זה לא הוזכר. מישהו יודע על זה משהו? אילו נסיעות חדשות התווספו וכו'.

החל מיום ראשון 4.12.16 יתוגברו הנסיעות בקווי התחבורה של חברת קווים:

קו 113 ממודיעין לירושלים וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום בדגש על שעות אחר הצהריים

קו 111 ממודיעין לתל אביב וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום

קו 5 – קו פנימי לפארק הטכנולוגי - הקו יופעל על ידי מיניבוסים בתדירות גבוהה יותר ויעבוד עד השעה 21:00. לקו תתווסף חלופה וחלק מהנסיעות יהיו ארוכות יותר ויגיעו לבית העלמין.

קו 6 – קו פנימי למרכז עינב ותחנת רכבת פאתי מודיעין - תגבור נסיעות בוקר ותגבור נסיעות לילה לטובת בני הנוער היוצאים לבלות

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=433_376#עדכון_לוחות_זמנים_בקווי_התחבורה_הציבורית
 

olli3

New member
מנהל
זה כחלק מההחלטות שהוצגו בוועדת התחבורה העירונית לפני שבועיים

שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?
באתר עיריית מודיעין התפרסמה ההודעה להלן. נכנסתי לאתר של קווים ושל כל-קו כדי לקבל יותר פרטים אבל באף אחד מהם זה לא הוזכר. מישהו יודע על זה משהו? אילו נסיעות חדשות התווספו וכו'.

החל מיום ראשון 4.12.16 יתוגברו הנסיעות בקווי התחבורה של חברת קווים:

קו 113 ממודיעין לירושלים וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום בדגש על שעות אחר הצהריים

קו 111 ממודיעין לתל אביב וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום

קו 5 – קו פנימי לפארק הטכנולוגי - הקו יופעל על ידי מיניבוסים בתדירות גבוהה יותר ויעבוד עד השעה 21:00. לקו תתווסף חלופה וחלק מהנסיעות יהיו ארוכות יותר ויגיעו לבית העלמין.

קו 6 – קו פנימי למרכז עינב ותחנת רכבת פאתי מודיעין - תגבור נסיעות בוקר ותגבור נסיעות לילה לטובת בני הנוער היוצאים לבלות

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=433_376#עדכון_לוחות_זמנים_בקווי_התחבורה_הציבורית
זה כחלק מההחלטות שהוצגו בוועדת התחבורה העירונית לפני שבועיים
 

Paper Gahan

New member
כל שיפור בארבעת הקווים האלה מבורך, האם יש פרטים מהן התוספות?

זה כחלק מההחלטות שהוצגו בוועדת התחבורה העירונית לפני שבועיים
כל שיפור בארבעת הקווים האלה מבורך, האם יש פרטים מהן התוספות?
 

olli3

New member
מנהל
לא כל כך זוכר אבל מבחינת ביצוע, אל תצפה ליותר מידי.

כל שיפור בארבעת הקווים האלה מבורך, האם יש פרטים מהן התוספות?
לא כל כך זוכר אבל מבחינת ביצוע, אל תצפה ליותר מידי.
הפקקים משפיעים על האשכול הזה בצורה משמעותית. זמן הגדרת הנסיעה לא השתנה מיום הפעלת המכרז ולכן האוטובוסים פשוט נתקעים בפקקים ולא מספיקים לחזור למודיעין כדי לעלות בחזרה לירושלים או לרדת למרכז.
 
מצויין! השיפור בקווים ה

שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?
באתר עיריית מודיעין התפרסמה ההודעה להלן. נכנסתי לאתר של קווים ושל כל-קו כדי לקבל יותר פרטים אבל באף אחד מהם זה לא הוזכר. מישהו יודע על זה משהו? אילו נסיעות חדשות התווספו וכו'.

החל מיום ראשון 4.12.16 יתוגברו הנסיעות בקווי התחבורה של חברת קווים:

קו 113 ממודיעין לירושלים וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום בדגש על שעות אחר הצהריים

קו 111 ממודיעין לתל אביב וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום

קו 5 – קו פנימי לפארק הטכנולוגי - הקו יופעל על ידי מיניבוסים בתדירות גבוהה יותר ויעבוד עד השעה 21:00. לקו תתווסף חלופה וחלק מהנסיעות יהיו ארוכות יותר ויגיעו לבית העלמין.

קו 6 – קו פנימי למרכז עינב ותחנת רכבת פאתי מודיעין - תגבור נסיעות בוקר ותגבור נסיעות לילה לטובת בני הנוער היוצאים לבלות

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=433_376#עדכון_לוחות_זמנים_בקווי_התחבורה_הציבורית
מצויין! השיפור בקווים ה
עירוניים 5 ו6 היה ממש הכרחי.
 
בנוסף קו חדש, קו 99

שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?
באתר עיריית מודיעין התפרסמה ההודעה להלן. נכנסתי לאתר של קווים ושל כל-קו כדי לקבל יותר פרטים אבל באף אחד מהם זה לא הוזכר. מישהו יודע על זה משהו? אילו נסיעות חדשות התווספו וכו'.

החל מיום ראשון 4.12.16 יתוגברו הנסיעות בקווי התחבורה של חברת קווים:

קו 113 ממודיעין לירושלים וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום בדגש על שעות אחר הצהריים

קו 111 ממודיעין לתל אביב וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום

קו 5 – קו פנימי לפארק הטכנולוגי - הקו יופעל על ידי מיניבוסים בתדירות גבוהה יותר ויעבוד עד השעה 21:00. לקו תתווסף חלופה וחלק מהנסיעות יהיו ארוכות יותר ויגיעו לבית העלמין.

קו 6 – קו פנימי למרכז עינב ותחנת רכבת פאתי מודיעין - תגבור נסיעות בוקר ותגבור נסיעות לילה לטובת בני הנוער היוצאים לבלות

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=433_376#עדכון_לוחות_זמנים_בקווי_התחבורה_הציבורית
בנוסף קו חדש, קו 99
קו חדש קו 99 - מלטרון למודיעין וחזרה בימים חמישי ושישי בלבד.
מישהו יודע את מי הוא ישמש ולמה הוא רק בחמישי ושישי?
מתאר לעצמי, שזה לחיילים, אבל מה עם יום ראשון? למה זה רק חמישי ושישי?
 
קו 99 פועל כבר מספר שבועות

בנוסף קו חדש, קו 99
קו חדש קו 99 - מלטרון למודיעין וחזרה בימים חמישי ושישי בלבד.
מישהו יודע את מי הוא ישמש ולמה הוא רק בחמישי ושישי?
מתאר לעצמי, שזה לחיילים, אבל מה עם יום ראשון? למה זה רק חמישי ושישי?
קו 99 פועל כבר מספר שבועות
המטרה של הקו היא לקשר את מודיעין לצומת חטיבה שבע (לקווי האוטובוס מ/ל הדרום שם) כאשר חיילים וגם סטודנטים חוזרים לבתיהם.

בימי ראשון בבוקר יש הסעות של "תופסים קו" ממודיעין לדרום. בימי חמישי ושישי ההסעות חזרה הן רק לערים המרכזיות - באר שבע, תל אביב, ירושלים וחיפה.

קו 258 בין באר שבע למודיעין לא פועל בימי שישי ולא נותן מענה מספיק בימי חמישי.
 
עכשיו אני רואה הודעה שנוספו הסעות למודיעין וערים נוספות גם

קו 99 פועל כבר מספר שבועות
המטרה של הקו היא לקשר את מודיעין לצומת חטיבה שבע (לקווי האוטובוס מ/ל הדרום שם) כאשר חיילים וגם סטודנטים חוזרים לבתיהם.

בימי ראשון בבוקר יש הסעות של "תופסים קו" ממודיעין לדרום. בימי חמישי ושישי ההסעות חזרה הן רק לערים המרכזיות - באר שבע, תל אביב, ירושלים וחיפה.

קו 258 בין באר שבע למודיעין לא פועל בימי שישי ולא נותן מענה מספיק בימי חמישי.
עכשיו אני רואה הודעה שנוספו הסעות למודיעין וערים נוספות גם
בימי חמישי ושישי.
כנראה יש ביקוש גדול לנסיעות מהדרום למודיעין בחמישי אחה"צ ובשישי.
 
ההסעות ("תופסים קו") מהדרום הן לאו דווקא לאותן ערים מרכזיות

קו 99 פועל כבר מספר שבועות
המטרה של הקו היא לקשר את מודיעין לצומת חטיבה שבע (לקווי האוטובוס מ/ל הדרום שם) כאשר חיילים וגם סטודנטים חוזרים לבתיהם.

בימי ראשון בבוקר יש הסעות של "תופסים קו" ממודיעין לדרום. בימי חמישי ושישי ההסעות חזרה הן רק לערים המרכזיות - באר שבע, תל אביב, ירושלים וחיפה.

קו 258 בין באר שבע למודיעין לא פועל בימי שישי ולא נותן מענה מספיק בימי חמישי.
ההסעות ("תופסים קו") מהדרום הן לאו דווקא לאותן ערים מרכזיות
שהזכרת. הכל תלוי בביקוש. יצא לי לנסוע בהסעה לפתח תקווה למרות שאין כזו באופן רשמי.
 

yair480

Active member
כמה דברים שניתן לשפר ב258 (מודיעין -קרית גת-באר שבע)

קו 99 פועל כבר מספר שבועות
המטרה של הקו היא לקשר את מודיעין לצומת חטיבה שבע (לקווי האוטובוס מ/ל הדרום שם) כאשר חיילים וגם סטודנטים חוזרים לבתיהם.

בימי ראשון בבוקר יש הסעות של "תופסים קו" ממודיעין לדרום. בימי חמישי ושישי ההסעות חזרה הן רק לערים המרכזיות - באר שבע, תל אביב, ירושלים וחיפה.

קו 258 בין באר שבע למודיעין לא פועל בימי שישי ולא נותן מענה מספיק בימי חמישי.
כמה דברים שניתן לשפר ב258 (מודיעין -קרית גת-באר שבע)
נכון לעכשיו קו 258 נוסע די ריק בגלל תדירות נמוכה ושיקולי תחנות.
(הנסיעה היחידה כנראה שנוסעת מלאה זו הישירה ביום ראשון בבוקר לבאר שבע)
להערכתי הוספה של 2-3 נסיעות ביום לכל כיוון יכול לשפר את הביקוש לקו
כמו כן הוספת תחנה ביד בנימין שתאפשר קשר מהיר מאזור יד בנימין למודיעין יוכל לתרום לקו ולחסוך בעיקר לנוער וחיילים סיבובים מיותרים באוטובוסים/טרמפים.
גם את קו 881 (קרית ספר-אשדוד) ניתן לשפר ע"י הוספת נסיעות בשתי הכיוונים ותוספת תחנות בלטרון,נחשון,יד בנימין, פרסוס בבית חלקיה והמשך דרך כביש 7 לאשדוד .
דבר זה יהפוך את 881 לקו שמתמשים בו יותר והוא ישפר את החיבור של מודיעין וקרית ספר ליישובים לאורך כביש 3 וגם כן יחסוך זמן לאנשים.
 

olli3

New member
מנהל
258 זה קו בעייתי, הוא מופעל על ידי נהג אחד שנח כל היום בב"ש.

כמה דברים שניתן לשפר ב258 (מודיעין -קרית גת-באר שבע)
נכון לעכשיו קו 258 נוסע די ריק בגלל תדירות נמוכה ושיקולי תחנות.
(הנסיעה היחידה כנראה שנוסעת מלאה זו הישירה ביום ראשון בבוקר לבאר שבע)
להערכתי הוספה של 2-3 נסיעות ביום לכל כיוון יכול לשפר את הביקוש לקו
כמו כן הוספת תחנה ביד בנימין שתאפשר קשר מהיר מאזור יד בנימין למודיעין יוכל לתרום לקו ולחסוך בעיקר לנוער וחיילים סיבובים מיותרים באוטובוסים/טרמפים.
גם את קו 881 (קרית ספר-אשדוד) ניתן לשפר ע"י הוספת נסיעות בשתי הכיוונים ותוספת תחנות בלטרון,נחשון,יד בנימין, פרסוס בבית חלקיה והמשך דרך כביש 7 לאשדוד .
דבר זה יהפוך את 881 לקו שמתמשים בו יותר והוא ישפר את החיבור של מודיעין וקרית ספר ליישובים לאורך כביש 3 וגם כן יחסוך זמן לאנשים.
258 זה קו בעייתי, הוא מופעל על ידי נהג אחד שנח כל היום בב"ש.
לקווים אין שום קו אחר בבאר שבע ובכלל זה לקווים יש רק קווי שישי ומוצ"ש ליישובים בסביבת באר שבע.
&nbsp
כך שהאוטובוס שאיתו מתבצעת הנסיעת בוקר של 258, נשאר בבאר שבע עד 16:30 ואז יוצא חזרה. הנהג של האוטובוס הזה מסתובב קצת בעיר, בעיקר בשכונת רמות (כנראה יש לו שם משפחה או משהו).
&nbsp
לפני שנה וחצי פעלתי לתגבורו, ההישג היחיד לתגבורו היה תוספת נסיעה אחת ב15:30 בימי חמישי בלבד מבאר שבע למודיעין.
&nbsp
בכל מקרה, זה לא קו שקל לתגבר אותו מבחינה תפעולית, כי הנהג מסיים את נסיעת הבוקר סביב 8:30-8:45 ואז תחזיר אותו למודיעין עם נסיעה ב9:30? רק כדי שהוא ישוב ממודיעין לבאר שבע סביב 11:30? זה לא בדיוק תורם משהו...
&nbsp
וכדי להוסיף עוד אוטובוס ועוד נהג שיבצעחו את זה, זה אומר עוד כסף ממשרד האוצר לרכישת אוטובוס + עוד נהג (וגם ככה יש מצוקת נהגים) שגם את רוב הזמן שלו יבזבז בלנוח בבאר שבע.
 
הפתרון ל-258 הוא החזרתו למטרופולין

258 זה קו בעייתי, הוא מופעל על ידי נהג אחד שנח כל היום בב"ש.
לקווים אין שום קו אחר בבאר שבע ובכלל זה לקווים יש רק קווי שישי ומוצ"ש ליישובים בסביבת באר שבע.
&nbsp
כך שהאוטובוס שאיתו מתבצעת הנסיעת בוקר של 258, נשאר בבאר שבע עד 16:30 ואז יוצא חזרה. הנהג של האוטובוס הזה מסתובב קצת בעיר, בעיקר בשכונת רמות (כנראה יש לו שם משפחה או משהו).
&nbsp
לפני שנה וחצי פעלתי לתגבורו, ההישג היחיד לתגבורו היה תוספת נסיעה אחת ב15:30 בימי חמישי בלבד מבאר שבע למודיעין.
&nbsp
בכל מקרה, זה לא קו שקל לתגבר אותו מבחינה תפעולית, כי הנהג מסיים את נסיעת הבוקר סביב 8:30-8:45 ואז תחזיר אותו למודיעין עם נסיעה ב9:30? רק כדי שהוא ישוב ממודיעין לבאר שבע סביב 11:30? זה לא בדיוק תורם משהו...
&nbsp
וכדי להוסיף עוד אוטובוס ועוד נהג שיבצעחו את זה, זה אומר עוד כסף ממשרד האוצר לרכישת אוטובוס + עוד נהג (וגם ככה יש מצוקת נהגים) שגם את רוב הזמן שלו יבזבז בלנוח בבאר שבע.
הפתרון ל-258 הוא החזרתו למטרופולין
מלכתחילה העברתו לקווים הייתה טעות תפעולית.
למטרופולין יהיה יותר קל להפעיל אותו כי היא תוכל לנצל את האוטובוס והנהג לנסיעות מערים אחרות במרכז חזרה לדרום.

הקו הזה מהווה מקרה קלאסי לדוגמה שבה זהות המפעיל משפיעה על אופן יכולת הפעלת הקו.
 

olli3

New member
מנהל
השוס שיש למטרופולין קו מקביל בשישי ומוצ"ש - קו 357

הפתרון ל-258 הוא החזרתו למטרופולין
מלכתחילה העברתו לקווים הייתה טעות תפעולית.
למטרופולין יהיה יותר קל להפעיל אותו כי היא תוכל לנצל את האוטובוס והנהג לנסיעות מערים אחרות במרכז חזרה לדרום.

הקו הזה מהווה מקרה קלאסי לדוגמה שבה זהות המפעיל משפיעה על אופן יכולת הפעלת הקו.
השוס שיש למטרופולין קו מקביל בשישי ומוצ"ש - קו 357
שמבצע שירות מהיר יותר בין מודיעין לבאר שבע ולהיפך בדרכו לירוחם ודימונה או מודיעין עילית (בהתאמה).
&nbsp
הבעיה היא שכל הזמן עובדים על כיבוי שריפות, אין זמן לטפל בנושאים כאלו כל כך.
&nbsp
יותר מזה, בזמנו 258 לא ביצע איסוף והורדה בדרך אלא איסוף בלבד או הורדה בלבד בהתאמה. שיניתי אותו לאיסוף והורדה כדי שאנשים ישתמשו בו גם בין קסטינה לבאר שבע או מסמיה לבאר שבע ולהיפך. עד היום, כבר יותר משנה לפעילותו וגילו אותו בסך הכל כ-5 נוסעים קבועים עבור מקטע נסיעה שכזה. כל השאר ממשיכים לנסוע דרך קרית גת. הסיבה היחידה - זה לא מטרופולין.
&nbsp
בכל מקרה, נסיעתת 16:30 היא נסיעה עם 15-20 נוסעים, רובם קבועים. חצי מהם חיילים שעולים בקסטינה בדרכם למודיעין (שגם מגיעים איתו בבוקר ממודיעין לקסטינה).
 
כש 258 עבר לקווים אני זוכר שאתה כתבת שההגיון בכך הוא שקווים

השוס שיש למטרופולין קו מקביל בשישי ומוצ"ש - קו 357
שמבצע שירות מהיר יותר בין מודיעין לבאר שבע ולהיפך בדרכו לירוחם ודימונה או מודיעין עילית (בהתאמה).
&nbsp
הבעיה היא שכל הזמן עובדים על כיבוי שריפות, אין זמן לטפל בנושאים כאלו כל כך.
&nbsp
יותר מזה, בזמנו 258 לא ביצע איסוף והורדה בדרך אלא איסוף בלבד או הורדה בלבד בהתאמה. שיניתי אותו לאיסוף והורדה כדי שאנשים ישתמשו בו גם בין קסטינה לבאר שבע או מסמיה לבאר שבע ולהיפך. עד היום, כבר יותר משנה לפעילותו וגילו אותו בסך הכל כ-5 נוסעים קבועים עבור מקטע נסיעה שכזה. כל השאר ממשיכים לנסוע דרך קרית גת. הסיבה היחידה - זה לא מטרופולין.
&nbsp
בכל מקרה, נסיעתת 16:30 היא נסיעה עם 15-20 נוסעים, רובם קבועים. חצי מהם חיילים שעולים בקסטינה בדרכם למודיעין (שגם מגיעים איתו בבוקר ממודיעין לקסטינה).
כש 258 עבר לקווים אני זוכר שאתה כתבת שההגיון בכך הוא שקווים
מתעתדת להפעיל קווים לעיר הבה"דים.
אבל בפועל מטרופולין היא זו שמפעילה את הקווים לעיר הבה"דים ו 258 נשאר קו בודד בקווים ולכן צריך להחזירו למטרופולין.

גם לאגד יש קווים בודדים כאלה, אבל הפריסה של אגד בארץ היא כזו שאצלה זה פחות משפיע על התפעול.

אבל יש גם דוגמה אחרת לקו בודד שבו מצליחים לקיים עשר נסיעות יומיות בכל כיוון ועל ידי מפעילה קטנה יותר מקווים - קו 833 של נצרת נסיעות ותיירות. כנראה זה כוחה של תל אביב שמצליחה להצדיק תפעול של קו כזה והקצאת מספר נהגים ואוטובוסים עבורו.
 

olli3

New member
מנהל
258 היה צריך להיות מופעל על ידי ויאולה.

כש 258 עבר לקווים אני זוכר שאתה כתבת שההגיון בכך הוא שקווים
מתעתדת להפעיל קווים לעיר הבה"דים.
אבל בפועל מטרופולין היא זו שמפעילה את הקווים לעיר הבה"דים ו 258 נשאר קו בודד בקווים ולכן צריך להחזירו למטרופולין.

גם לאגד יש קווים בודדים כאלה, אבל הפריסה של אגד בארץ היא כזו שאצלה זה פחות משפיע על התפעול.

אבל יש גם דוגמה אחרת לקו בודד שבו מצליחים לקיים עשר נסיעות יומיות בכל כיוון ועל ידי מפעילה קטנה יותר מקווים - קו 833 של נצרת נסיעות ותיירות. כנראה זה כוחה של תל אביב שמצליחה להצדיק תפעול של קו כזה והקצאת מספר נהגים ואוטובוסים עבורו.
258 היה צריך להיות מופעל על ידי ויאולה.
ויאולה בזמנו ביקשה ממשרד התחבורה שהוא לא יופעל על ידה ולכן הוא הוצא למטרופולין.
&nbsp
אחריות של משרד התחבורה לקו - מחוז ירושלים. כך זה היה מיומו הראשון.
&nbsp
זו הסיבה העיקרית שהקו נכלל באשכול החשמונאים. במסגרת מכרז החשמונאים הוחלט כי יופעלו קווים שונים מחלקי הארץ על ידי קווים לאחר סגירת מחנה צריפין. צריפין עדיין לא נסגר... כשצריפין יסגר, ידוללו הנסיעות בקווים החולפים בצריפין וכמובן כל הקווים שנוסעים לצריפין במיוחד. כך לפחות על פי המכרז.
&nbsp
אז ציפיתי שעקב כך, יהיה לקווים בסיס תפעולי כלשהו בבאר שבע. זה לא קרה...
&nbsp
הקו כאמור שייך למחוז ירושלים אז אם מעבירים אותו למטרופולין, הוא צריך גם לעבור מחוז. ובמילים אחרות, זה קצת מורכב.
 
מורכב בבירוקרטיה הישראלית, אבל אם מטרופולין יכלה להפעיל את

258 היה צריך להיות מופעל על ידי ויאולה.
ויאולה בזמנו ביקשה ממשרד התחבורה שהוא לא יופעל על ידה ולכן הוא הוצא למטרופולין.
&nbsp
אחריות של משרד התחבורה לקו - מחוז ירושלים. כך זה היה מיומו הראשון.
&nbsp
זו הסיבה העיקרית שהקו נכלל באשכול החשמונאים. במסגרת מכרז החשמונאים הוחלט כי יופעלו קווים שונים מחלקי הארץ על ידי קווים לאחר סגירת מחנה צריפין. צריפין עדיין לא נסגר... כשצריפין יסגר, ידוללו הנסיעות בקווים החולפים בצריפין וכמובן כל הקווים שנוסעים לצריפין במיוחד. כך לפחות על פי המכרז.
&nbsp
אז ציפיתי שעקב כך, יהיה לקווים בסיס תפעולי כלשהו בבאר שבע. זה לא קרה...
&nbsp
הקו כאמור שייך למחוז ירושלים אז אם מעבירים אותו למטרופולין, הוא צריך גם לעבור מחוז. ובמילים אחרות, זה קצת מורכב.
מורכב בבירוקרטיה הישראלית, אבל אם מטרופולין יכלה להפעיל את
הקו כשויאוליה לא רצתה להפעילו, למרות שמחוז ירושלים אחראי לו, למה כיום צריך להעביר את הקו לאחריות מחוז הדרום על מנת שמטרופולין תפעיל אותו שוב?
הסבר לא ממש משכנע.

וגם אם צריך להעביר את האחריות לקו אחד ויחיד ממחוז אחד לאחר, מה מורכב בזה?
משרד שיכול בהחלטות של רגע ליצור קווים ולבטל קווים וברגע אחר להפוך את החלטותיו בן לילה יומיים לפני שהחלטתו הקודמת אמורה להיות מיושמת בשטח, מורכב לו להעביר אחריות על קו בודד ממחוז למחוז?

הדבר היחיד שמורכב זה חוסר המקצועיות הפושה במשרד התחבורה.
 

olli3

New member
מנהל
שאין כח אדם.

מורכב בבירוקרטיה הישראלית, אבל אם מטרופולין יכלה להפעיל את
הקו כשויאוליה לא רצתה להפעילו, למרות שמחוז ירושלים אחראי לו, למה כיום צריך להעביר את הקו לאחריות מחוז הדרום על מנת שמטרופולין תפעיל אותו שוב?
הסבר לא ממש משכנע.

וגם אם צריך להעביר את האחריות לקו אחד ויחיד ממחוז אחד לאחר, מה מורכב בזה?
משרד שיכול בהחלטות של רגע ליצור קווים ולבטל קווים וברגע אחר להפוך את החלטותיו בן לילה יומיים לפני שהחלטתו הקודמת אמורה להיות מיושמת בשטח, מורכב לו להעביר אחריות על קו בודד ממחוז למחוז?

הדבר היחיד שמורכב זה חוסר המקצועיות הפושה במשרד התחבורה.
שאין כח אדם.
תחשוב על זה ככה, בכל הארץ נפתחים תמיד קווים חדשים, מכרזים חדשים, נבנות שכונות חדשות שצריך לשרת, תחנות רכבת, מרכזי תעסוקה חדשים וכו'...
&nbsp
אבל כח האדם במשרד התחבורה (אגף תח"צ) נשאר כשהיה או גרוע מכך, אדם שיוצא לפנסיה, לא תמיד מישהו ימלא את מקומו.
&nbsp
בכל הנוגע למה שדיברנו כאן זה נופל על שני אנשים, מנהל מחוז דרום ומנהלת מחוז ירושלים. עם כל שאר הדברים שיש להם להתעסק בשוטף שהם ברמת כיבוי שריפות לא פעם, מתי הם יטפלו בדברים פעוטים כאלו? אנסה לקדם את זה, אבל זה משהו שיכול להיתקע המון זמן בגלל הסיבות האלו.
 

olli3

New member
מנהל
ועוד לפני שהוא פעל היה שאטל על חשבון העיריה מזה כשנה וחצי.

קו 99 פועל כבר מספר שבועות
המטרה של הקו היא לקשר את מודיעין לצומת חטיבה שבע (לקווי האוטובוס מ/ל הדרום שם) כאשר חיילים וגם סטודנטים חוזרים לבתיהם.

בימי ראשון בבוקר יש הסעות של "תופסים קו" ממודיעין לדרום. בימי חמישי ושישי ההסעות חזרה הן רק לערים המרכזיות - באר שבע, תל אביב, ירושלים וחיפה.

קו 258 בין באר שבע למודיעין לא פועל בימי שישי ולא נותן מענה מספיק בימי חמישי.
ועוד לפני שהוא פעל היה שאטל על חשבון העיריה מזה כשנה וחצי.
התחיל בימי חמישי בלבד, המשיך בימי חמישי ושישי.
&nbsp
חודש לפני הפעלת קו 99 - קווים נעתרה לבקשת העיריה והפעילה שירות שכזה ללא תשלום וללא קבלת סובסידיה ממשרד התחבורה (לא הופעל כקו שירות).
 
מה שאני עדיין לא מבין זה

שינויי לו"ז בכמה קווי אוטובוס במודיעין: האם למישהו יש פרטים?
באתר עיריית מודיעין התפרסמה ההודעה להלן. נכנסתי לאתר של קווים ושל כל-קו כדי לקבל יותר פרטים אבל באף אחד מהם זה לא הוזכר. מישהו יודע על זה משהו? אילו נסיעות חדשות התווספו וכו'.

החל מיום ראשון 4.12.16 יתוגברו הנסיעות בקווי התחבורה של חברת קווים:

קו 113 ממודיעין לירושלים וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום בדגש על שעות אחר הצהריים

קו 111 ממודיעין לתל אביב וחזרה - נוספו נסיעות במהלך היום

קו 5 – קו פנימי לפארק הטכנולוגי - הקו יופעל על ידי מיניבוסים בתדירות גבוהה יותר ויעבוד עד השעה 21:00. לקו תתווסף חלופה וחלק מהנסיעות יהיו ארוכות יותר ויגיעו לבית העלמין.

קו 6 – קו פנימי למרכז עינב ותחנת רכבת פאתי מודיעין - תגבור נסיעות בוקר ותגבור נסיעות לילה לטובת בני הנוער היוצאים לבלות

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=433_376#עדכון_לוחות_זמנים_בקווי_התחבורה_הציבורית
מה שאני עדיין לא מבין זה
למה קו 6 הוא עדיין מעגלי??
ככה יש אפשרות לנסוע מרכבת פאתי מודיעין לישפרו סנטר, אבל אין אפשרות לחזור!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה