סקורפיון36
New member
הצעת טיול וירטואלי למי שעוד לא נסע(כמוני) ב EUROSTAR
הצעת טיול וירטואלי למי שעוד לא נסע(כמוני) ב EUROSTAR
https://www.youtube.com/watch?v=YMYMqggjpHA
שימו לב: יוצאים מפאריס תחת חשמולת של 25 קילווולט זרם חילופין ותוך כדי נסיעה עוברים באנגליה להזנה באמצעות פס-שלישי ב 750 וולט זרם ישר.
בקטע הצרפתי של המסלול עולים למהירות עד 300 קמ״ש אבל באנגליה חוזרים למהירויות ״קלאסיות״.
יש בסרטון קטע קצר שהרכבת מחליקה על הפסים (כנראה שהנוסעים לא מרגישים את התופעה) מה שמחייב את הנהג ״לזרוק״ חול בין הפסים לגלגלי ההנע כדי ״לשוב ולתפוס חכוך״.
עוד דבר נחמד, שלא רואים(וחבל!) היא הורדת הפנטוגרף מדי פעם:
הנהג פותח את המגען הראשי(Main Circuit Breaker), מוריד לגמרי את הפנטוגרף ו״רץ״ מאות מטרים ב״שוונג״ בלבד, עד להעלאת הפנטוגרף מחדש לגובה החשמולת וסגירת המגען הראשי של מערכת ההנע.
טיול נעים !!!!!
הצעת טיול וירטואלי למי שעוד לא נסע(כמוני) ב EUROSTAR
https://www.youtube.com/watch?v=YMYMqggjpHA
שימו לב: יוצאים מפאריס תחת חשמולת של 25 קילווולט זרם חילופין ותוך כדי נסיעה עוברים באנגליה להזנה באמצעות פס-שלישי ב 750 וולט זרם ישר.
בקטע הצרפתי של המסלול עולים למהירות עד 300 קמ״ש אבל באנגליה חוזרים למהירויות ״קלאסיות״.
יש בסרטון קטע קצר שהרכבת מחליקה על הפסים (כנראה שהנוסעים לא מרגישים את התופעה) מה שמחייב את הנהג ״לזרוק״ חול בין הפסים לגלגלי ההנע כדי ״לשוב ולתפוס חכוך״.
עוד דבר נחמד, שלא רואים(וחבל!) היא הורדת הפנטוגרף מדי פעם:
הנהג פותח את המגען הראשי(Main Circuit Breaker), מוריד לגמרי את הפנטוגרף ו״רץ״ מאות מטרים ב״שוונג״ בלבד, עד להעלאת הפנטוגרף מחדש לגובה החשמולת וסגירת המגען הראשי של מערכת ההנע.
טיול נעים !!!!!