מפת התח״צ בחיפה

מצב
הנושא נעול.

Ir184

New member
מפת התח״צ בחיפה

מפת התח״צ בחיפה

שלום,
אני צריך להציג את רמת הנגישות של שכונת כרמליה בחיפה דרך תח״צ ורכב פרטי.
כמו גם כמות החניות הקיימת.
אשמח אם למישהו יש מפות או נתונים שאוכל להציג. והאם יש מפה של כל קווי חיפה יחד, שם אוכל להשאיר רק את הקווים שרלוונטיים לי? (זכור לי שהייתה מפת גוגל כזו לירושלים).

תודה
 

alantan

New member
יש מפה סכמטית (באתר שלי) אבל היא ממש לא מעודכנת

מפת התח״צ בחיפה

שלום,
אני צריך להציג את רמת הנגישות של שכונת כרמליה בחיפה דרך תח״צ ורכב פרטי.
כמו גם כמות החניות הקיימת.
אשמח אם למישהו יש מפות או נתונים שאוכל להציג. והאם יש מפה של כל קווי חיפה יחד, שם אוכל להשאיר רק את הקווים שרלוונטיים לי? (זכור לי שהייתה מפת גוגל כזו לירושלים).

תודה
יש מפה סכמטית (באתר שלי) אבל היא ממש לא מעודכנת
למעשה אני צריך לעבוד על מפה חדשה לגמרי.
&nbsp
כשעושים ניתוח חשוב לא להתייחס לכל הקווים באופן שווה אלא להפריד לפי התדירות המינימלית בין השעות 7 ו-19. הרי קו כסת"ח שנוסע פעמיים ביום דינו לא צריך להיות כדין קו שנוסע כל 5-10 דקות.
&nbsp
אפשר לסמן קווים תדירים בצורה עבה יותר עם צבעים חמים וקווים פחות תדירים בצורה דקה עם צבעים קרים.
&nbsp
הפרדה אפשרית:
אדום עבה - לפחות כל 15 דקות בכל כיוון.
ירוק - לפחות כל 30 דקות בכל כיוון
כחול או אפור דק - תדירות פחות טובה מנסיעה כל 30 דקות.
 

orchilit

New member
גם על מפת גוש דן *אהמ אהמ*

יש מפה סכמטית (באתר שלי) אבל היא ממש לא מעודכנת
למעשה אני צריך לעבוד על מפה חדשה לגמרי.
&nbsp
כשעושים ניתוח חשוב לא להתייחס לכל הקווים באופן שווה אלא להפריד לפי התדירות המינימלית בין השעות 7 ו-19. הרי קו כסת"ח שנוסע פעמיים ביום דינו לא צריך להיות כדין קו שנוסע כל 5-10 דקות.
&nbsp
אפשר לסמן קווים תדירים בצורה עבה יותר עם צבעים חמים וקווים פחות תדירים בצורה דקה עם צבעים קרים.
&nbsp
הפרדה אפשרית:
אדום עבה - לפחות כל 15 דקות בכל כיוון.
ירוק - לפחות כל 30 דקות בכל כיוון
כחול או אפור דק - תדירות פחות טובה מנסיעה כל 30 דקות.
גם על מפת גוש דן *אהמ אהמ*
 

alantan

New member
לגמרי
אני כבר לא יודע מה לעשות עם גוש דן - כזה ספגטי

גם על מפת גוש דן *אהמ אהמ*
לגמרי
אני כבר לא יודע מה לעשות עם גוש דן - כזה ספגטי
מרגיש כאילו מספר הקווים הכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות.
 

Bus Nerd

Active member
לעשות רפורמה של ארגון הרשת מחדש... אה, רגע


לגמרי
אני כבר לא יודע מה לעשות עם גוש דן - כזה ספגטי
מרגיש כאילו מספר הקווים הכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות.
לעשות רפורמה של ארגון הרשת מחדש... אה, רגע
 
זה יקרה כשהקו האדום יפעל ולא לפני כן

לעשות רפורמה של ארגון הרשת מחדש... אה, רגע
זה יקרה כשהקו האדום יפעל ולא לפני כן
השינויים הגדולים בגוש דן מאחורינו לעת עתה, למעט מקבץ נוסף של שינויים מסויימים (בעיקר באזור השרון) שיהיו בעקבות יישום מכרז שרון - חולון מרחבי (אם המכרז הזה באמת ייצא לפועל) ובעקבות השלמת מסילת השרון ופתיחת המסוף החדש בהרצליה.
 

orchilit

New member
כן , אבל הם לא ישפיעו על הקווים של הטבעת הפנימית כמעט.

זה יקרה כשהקו האדום יפעל ולא לפני כן
השינויים הגדולים בגוש דן מאחורינו לעת עתה, למעט מקבץ נוסף של שינויים מסויימים (בעיקר באזור השרון) שיהיו בעקבות יישום מכרז שרון - חולון מרחבי (אם המכרז הזה באמת ייצא לפועל) ובעקבות השלמת מסילת השרון ופתיחת המסוף החדש בהרצליה.
כן , אבל הם לא ישפיעו על הקווים של הטבעת הפנימית כמעט.
(אני מדגיש - כמעט).
אני גם מנסה לנחש מה יהיו השינויים בהפעלת הקו האדום ? ישפיע בעיקר על קווי בת ים-ת"א ות"א-פ"ת. וקווים אולי כמו 68.
קווים אחרים בטח יקצרו בגלל חפיפה בהתחלת /סוף מסלולם לקו האדום , מה שהופך את זה כבר דומה לירושלים , שהפכו את הרכבת הקלה כבלעדית על המסלול שלה.
 
הקו האדום ישפיע על כל הקווים שנוסעים בציר ז'בוטינסקי

כן , אבל הם לא ישפיעו על הקווים של הטבעת הפנימית כמעט.
(אני מדגיש - כמעט).
אני גם מנסה לנחש מה יהיו השינויים בהפעלת הקו האדום ? ישפיע בעיקר על קווי בת ים-ת"א ות"א-פ"ת. וקווים אולי כמו 68.
קווים אחרים בטח יקצרו בגלל חפיפה בהתחלת /סוף מסלולם לקו האדום , מה שהופך את זה כבר דומה לירושלים , שהפכו את הרכבת הקלה כבלעדית על המסלול שלה.
הקו האדום ישפיע על כל הקווים שנוסעים בציר ז'בוטינסקי
לא רק על קווי פ"ת-ת"א.
גם על 68, 69, 70, 567, 641, 921, 250, קווי השומרון וגם על קווים כמו 52, 57, 67 ועל קווים פנימיים בפ"ת.

וגם על קווים שנוסעים בדרך בגין ועל קווים ביפו ובבת ים.

אז תהיה רפורמה גדולה בגוש דן שתבנה רשת של קווי הזנה לקו האדום וקווים מאספים שישלימו אותו.
 

orchilit

New member
זה בערך מה שאמרתי

הקו האדום ישפיע על כל הקווים שנוסעים בציר ז'בוטינסקי
לא רק על קווי פ"ת-ת"א.
גם על 68, 69, 70, 567, 641, 921, 250, קווי השומרון וגם על קווים כמו 52, 57, 67 ועל קווים פנימיים בפ"ת.

וגם על קווים שנוסעים בדרך בגין ועל קווים ביפו ובבת ים.

אז תהיה רפורמה גדולה בגוש דן שתבנה רשת של קווי הזנה לקו האדום וקווים מאספים שישלימו אותו.
זה בערך מה שאמרתי
קווי פ"ת-ת"א קווי בת ים-ת"א וקווים כמו 68 (קווי ז'בוטינסקי). רשת הזנה בלבד תהיה מכבידה מאוד לדעתי על הרכבת הקלה. צריך לדאוג גם לפתרונות מקבילים למיניהם (אבא הלל, המסגר וכו')
 
לא כתבתי הזנה בלבד. ברור שיהיו קווים בצירים מקבילים

זה בערך מה שאמרתי
קווי פ"ת-ת"א קווי בת ים-ת"א וקווים כמו 68 (קווי ז'בוטינסקי). רשת הזנה בלבד תהיה מכבידה מאוד לדעתי על הרכבת הקלה. צריך לדאוג גם לפתרונות מקבילים למיניהם (אבא הלל, המסגר וכו')
לא כתבתי הזנה בלבד. ברור שיהיו קווים בצירים מקבילים
וגם יהיו קווים משלימים בצירים של הרכבת הקלה.
אבל לא יהיו עשרות קווים בז'בוטינסקי ובבגין כפי שיש היום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה