קו 9 - סיוט......

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

raya

Well-known member
קו 9 - סיוט......

קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
 

raya

Well-known member
שכחתי לציין שמדובר בדן באר שבע.

קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
שכחתי לציין שמדובר בדן באר שבע.
 

sweetums

New member
מאמין שגם המוקד של דן ב"ש מופעל ע"י דן במרכז

קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
מאמין שגם המוקד של דן ב"ש מופעל ע"י דן במרכז
במקרה של דן בדרום, התשובות שהם מספקים לא מועילות במיוחד.
מעל הדלת האחורית מופיע מס' האוטובוס- המידע הזה בתוספת שעה ומיקום משוער אמור להיות מספיק.
&nbsp
 

raya

Well-known member
כאשר אתה נמצא בתוך אוטובוס מפוצץ בנוסעים, או

מאמין שגם המוקד של דן ב"ש מופעל ע"י דן במרכז
במקרה של דן בדרום, התשובות שהם מספקים לא מועילות במיוחד.
מעל הדלת האחורית מופיע מס' האוטובוס- המידע הזה בתוספת שעה ומיקום משוער אמור להיות מספיק.
&nbsp
כאשר אתה נמצא בתוך אוטובוס מפוצץ בנוסעים, או
יורד סוף סוף בתחנה אליה רצית להגיע, הדבר האחרון שתחשוב עליו הוא להעתיק את מספר האוטובוס.
ואכן- התשובות שאני קבלתי, ואחר כך בן זוגי היו הזויות לחלוטין ולא לענין.
מזג אויר, שטפונות - מאיפה "הקריצו" שטויות כאלה?
שלא לדבר על תאונה בשדרות טוביהו.....
והכי מעצבן - הם לא לוקחים מספר טלפון ולא חוזרים אחרי בירור הבעיה/תלונה.
לפחות במטרודן חזרו תמיד, גם אם התשובות לא היו מספקות.
וכשאמרתי את זה למוקדנית - היא ענתה לי אנחנו לא חוזרים!
חוצפה.
 

olli3

New member
מנהל
היום, בשעות אחה"צ היה קטסטרופה בכבישים בבאר שבע.

קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
היום, בשעות אחה"צ היה קטסטרופה בכבישים בבאר שבע.
רגר היה פקוק מהכניסה לעיר ועד סביבות האונ'. בהמשך היה פקוק מרגר/ביאליק עד רגר/המשחררים ובהמשך עמוס עד הכניסה לעיר העתיקה.
&nbsp
בכיוון ההפוך היה פקק אחד ארוך מצומת רגר/טוביהו עד היציאה מהעיר עם מקטעים שהתנועה זרמה קצת יותר.
&nbsp
אני לא יודע מה היה היום בטוביהו אבל אם טוביהו פקוק עקב תאונה, כל התנועה עוברת לרחובות המקבילים (שדרות ירושלים ורחוב הצבי ויעלים).
&nbsp
אעביר את מה שכתבת על כך שלא חוזרים הלאה למי שצריך. במטרודן, בכל השנים שהתקשרתי למוקד השירות, גם לפני עשור - מעולם, אבל מעולם לא שבו אליי. לקחו את מספר הטלפון שלי והפרטים שלי ואף פעם לא חזרו אליי.
 

raya

Well-known member
היה פקוק? אז איך יתכן שאוטובוסים

היום, בשעות אחה"צ היה קטסטרופה בכבישים בבאר שבע.
רגר היה פקוק מהכניסה לעיר ועד סביבות האונ'. בהמשך היה פקוק מרגר/ביאליק עד רגר/המשחררים ובהמשך עמוס עד הכניסה לעיר העתיקה.
&nbsp
בכיוון ההפוך היה פקק אחד ארוך מצומת רגר/טוביהו עד היציאה מהעיר עם מקטעים שהתנועה זרמה קצת יותר.
&nbsp
אני לא יודע מה היה היום בטוביהו אבל אם טוביהו פקוק עקב תאונה, כל התנועה עוברת לרחובות המקבילים (שדרות ירושלים ורחוב הצבי ויעלים).
&nbsp
אעביר את מה שכתבת על כך שלא חוזרים הלאה למי שצריך. במטרודן, בכל השנים שהתקשרתי למוקד השירות, גם לפני עשור - מעולם, אבל מעולם לא שבו אליי. לקחו את מספר הטלפון שלי והפרטים שלי ואף פעם לא חזרו אליי.
היה פקוק? אז איך יתכן שאוטובוסים
בקוים 8,3,12 ועוד קווים נוספים שלא פירטטתי עברו בשוק ב"המוניהם" ואילו לקו 9 צריך היה לחכות חצי שעה?
סליחה- אבל לא הגיוני.
ובקשר למטרודן- תמיד חזרו אלי כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות, גם אם התשובות היו ממש לא לעניין, אבל חזרו.
פעם אחת חזרו כאשר עליתי יחד עם עוד נוסעים בדלת האחורית לאוטובוס שלמעשה לא עצר בויצמן/ויצו, אבל הוריד נוסעים.
והניתוב בטלפון של דן באר שבע מכריח אותך לשמוע על נפלאות השירות, במקום לנתב ישירות על מה צריך להקיש.
והתשובה על שטפונות בבאר שבע היתה ממש הזויה. זה כאילו לצאת ידי חובה ולתת מענה מתחמק.
רעיה
 

olli3

New member
מנהל
גם לי יצא לחכות לקו 7 25 דקות כשכולם עברו לפני מספר ימים

היה פקוק? אז איך יתכן שאוטובוסים
בקוים 8,3,12 ועוד קווים נוספים שלא פירטטתי עברו בשוק ב"המוניהם" ואילו לקו 9 צריך היה לחכות חצי שעה?
סליחה- אבל לא הגיוני.
ובקשר למטרודן- תמיד חזרו אלי כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות, גם אם התשובות היו ממש לא לעניין, אבל חזרו.
פעם אחת חזרו כאשר עליתי יחד עם עוד נוסעים בדלת האחורית לאוטובוס שלמעשה לא עצר בויצמן/ויצו, אבל הוריד נוסעים.
והניתוב בטלפון של דן באר שבע מכריח אותך לשמוע על נפלאות השירות, במקום לנתב ישירות על מה צריך להקיש.
והתשובה על שטפונות בבאר שבע היתה ממש הזויה. זה כאילו לצאת ידי חובה ולתת מענה מתחמק.
רעיה
גם לי יצא לחכות לקו 7 25 דקות כשכולם עברו לפני מספר ימים
ואפילו מספר פעמים ראיתי את אותו הקו חולף.
&nbsp
זה עדיין לא המתנה של כמה שעות כפי שהייתה עם ההפעלה של דן בדרום והיו הפעלות דומות שהיו בעייתיות מאד.
&nbsp
ייקח קצת זמן למערכת להתייצב, בסך הכל הפעלה של שבוע ראשון. בנתיים את רואה שיש נהגים איטיים להחריד בעיקר כי הם פשוט נוהגים נכון ועל פי חוקי התנועה. ויש נהגים שהם מהירים למדיי ומצליחים לסיים מסלול בחצי מהזמן שלוקח לנהג איטי. יש תופעת באנצ'ינג (שני אוטובוסים באותו הקו נוסעים ביחד, צמודים). לא פעם אני נתקל בזה בימים האחרונים. הם יוצאים לפי הלו"ז ואחד הנהגים מצמצם את הפער מהר מאד בדרך בעוד השני מזדחל לו.
 

raya

Well-known member
- מצטערת...

גם לי יצא לחכות לקו 7 25 דקות כשכולם עברו לפני מספר ימים
ואפילו מספר פעמים ראיתי את אותו הקו חולף.
&nbsp
זה עדיין לא המתנה של כמה שעות כפי שהייתה עם ההפעלה של דן בדרום והיו הפעלות דומות שהיו בעייתיות מאד.
&nbsp
ייקח קצת זמן למערכת להתייצב, בסך הכל הפעלה של שבוע ראשון. בנתיים את רואה שיש נהגים איטיים להחריד בעיקר כי הם פשוט נוהגים נכון ועל פי חוקי התנועה. ויש נהגים שהם מהירים למדיי ומצליחים לסיים מסלול בחצי מהזמן שלוקח לנהג איטי. יש תופעת באנצ'ינג (שני אוטובוסים באותו הקו נוסעים ביחד, צמודים). לא פעם אני נתקל בזה בימים האחרונים. הם יוצאים לפי הלו"ז ואחד הנהגים מצמצם את הפער מהר מאד בדרך בעוד השני מזדחל לו.
- מצטערת...
עדיין לא מוכנה להבין את הבעיתיות בהפעלת הקוים כמצופה. במיוחד לאחר הכנה מדוקדקת שנעשתה על הקוים "על ריק" ללא נוסעים.
שבוע טוב!
 

olli3

New member
מנהל
אם לא הייתה מתבצעת הכנה מדוקדקת, היית ממתינה כמה שעות

- מצטערת...
עדיין לא מוכנה להבין את הבעיתיות בהפעלת הקוים כמצופה. במיוחד לאחר הכנה מדוקדקת שנעשתה על הקוים "על ריק" ללא נוסעים.
שבוע טוב!
אם לא הייתה מתבצעת הכנה מדוקדקת, היית ממתינה כמה שעות
בתחנה.
&nbsp
כולם אבל כולם יודעים ששום דבר לא ילך חלק חלק בשבועות הראשונים להפעלה. גם משרד התחבורה, גם העיריות (במקרה שלנו עיריית באר שבע), גם המפעילה.
&nbsp
ולכי תדעי, מהר מאד הנהגים מתאגדים ורוצים להקים וועד. יכול להיות שבהמשך תהיינה שביתות או עיצומים.
 

d70

Well-known member
אם הוא עלה עם הרב קו ,יש שם את הנתונים

קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
אם הוא עלה עם הרב קו ,יש שם את הנתונים
 

WarDog

New member
למה בסינים המכונת תשלום במקום שונה מאשר בוולוו?

קו 9 - סיוט......
היום אחה"צ אישי חיכה בתחנת השוק לקו 9.
במשך כחצי שעה עברו 5 אוטובוסים קו 8, 3 קו 3, וכנ"ל קו 12.
אחרי כחצי שעה הגיע סוף סוף אוטובוס שכמובן היה מלא עד אפס מקום.
כמו כן - לא עצר בתחנת הדואר, למרות שהתחנה הוספה לאחרונה (לתועלת הציבור) ובתחנות אחרות.
התקשרתי לשירות הלקוחות של דן באר שבע- אחרי שנודע לי על העיכוב. התבקשתי להתקשר אחרי כ-10 דקות כדי לקבל תשובה. דן באר שבע לא לוקחים מספר טלפון של הפונים אליהם, וצריך לעבור 7 מדורי גיהינום כדי להגיע שוב למענה האנושי.
כאשר הוא הגיע הביתה- התקשרתי שוב. התשובות שקבלתי היו מגוכחות.
מזג האויר, הצפות (בקושי טפטף מעט גשם) והכי הזוי- היתה תאונה בדרך טוביהו. מה הקשר בין טוביהו לקו 9??
לצערי - שירות הלקוחות לוקה בחסר.
אישי התקשר עכשיו גם כן- ושמע תשובות על מזג האויר, אשר לחלוטין לא מסביר את העובדה שלא היה אוטובוס קו 9 במשך חצי שעה לפחות.
כמובן שהיו הרבה אנשים בתחנות ולא היה מקום להכניס עוד אנשים.
רעיה
נ.ב. שוקלת להגיש תלונה באתר משרד התחבורה, אבל כעת כאשר לא מקבלים כרטיס נסיעה, אי אפשר לדעת מה מס' הנהג/האוטובוס והשעה המדויקת.
למה בסינים המכונת תשלום במקום שונה מאשר בוולוו?
מישהו יודע מה ההגיון מאחורי התקנת מכות התשלום במקום שני מושבים באןטןבןסי היוטונג של דן ב"ש ואילו בוולוו היא מותקנת על המדף שנוצר מעל הגלגל הקדמי?
&nbsp
לא עדיף להתקין אותה באותו מקום בשני הכלים, מעל הגלגל הקדמי ולאפשר הוספת 2 מושבים?
 

sweetums

New member
גם בגולדן דרגון של דן בדרום אין במיקום הזה מושבים.

למה בסינים המכונת תשלום במקום שונה מאשר בוולוו?
מישהו יודע מה ההגיון מאחורי התקנת מכות התשלום במקום שני מושבים באןטןבןסי היוטונג של דן ב"ש ואילו בוולוו היא מותקנת על המדף שנוצר מעל הגלגל הקדמי?
&nbsp
לא עדיף להתקין אותה באותו מקום בשני הכלים, מעל הגלגל הקדמי ולאפשר הוספת 2 מושבים?
גם בגולדן דרגון של דן בדרום אין במיקום הזה מושבים.
אתה יכול לראות את זה גם במפרט
http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/14/16-5026.pdf

עדיין לא נתקלתי ביוטונגים בב"ש.
 

mister K

New member
זה לא יוטונג אלא גולדן דרגון

למה בסינים המכונת תשלום במקום שונה מאשר בוולוו?
מישהו יודע מה ההגיון מאחורי התקנת מכות התשלום במקום שני מושבים באןטןבןסי היוטונג של דן ב"ש ואילו בוולוו היא מותקנת על המדף שנוצר מעל הגלגל הקדמי?
&nbsp
לא עדיף להתקין אותה באותו מקום בשני הכלים, מעל הגלגל הקדמי ולאפשר הוספת 2 מושבים?
זה לא יוטונג אלא גולדן דרגון
ביוטונג עירוני נתקלתי בארץ בינתיים רק בחברת אפיקים באשכול פתח תקוה-ראש העין.
אוטובוס מאוד נוח לנוסעים שהפתיע אותי לטובה. הוא גם לא מתפרק ומקרקש כמו אוטובוס חדש של מרכבים.
 

אורי404

New member
היה ב"אגד" וב"מטרופולין" ניסיוני כזה

זה לא יוטונג אלא גולדן דרגון
ביוטונג עירוני נתקלתי בארץ בינתיים רק בחברת אפיקים באשכול פתח תקוה-ראש העין.
אוטובוס מאוד נוח לנוסעים שהפתיע אותי לטובה. הוא גם לא מתפרק ומקרקש כמו אוטובוס חדש של מרכבים.
היה ב"אגד" וב"מטרופולין" ניסיוני כזה
לא יודע אם עדיין האוטובוסים נמצאים ב"אגד" או ב"מטרופולין", אבל הם היו בעבר. יצא לי גם לנסוע בזה שב"אגד". היה פועל בראשל"צ וסביבתה.
 

mister K

New member
אני לא מדבר על נסיוניים

היה ב"אגד" וב"מטרופולין" ניסיוני כזה
לא יודע אם עדיין האוטובוסים נמצאים ב"אגד" או ב"מטרופולין", אבל הם היו בעבר. יצא לי גם לנסוע בזה שב"אגד". היה פועל בראשל"צ וסביבתה.
אני לא מדבר על נסיוניים
 

WarDog

New member
גולדן דרגון/יוטונג זה לא קריטי לשאלה.

זה לא יוטונג אלא גולדן דרגון
ביוטונג עירוני נתקלתי בארץ בינתיים רק בחברת אפיקים באשכול פתח תקוה-ראש העין.
אוטובוס מאוד נוח לנוסעים שהפתיע אותי לטובה. הוא גם לא מתפרק ומקרקש כמו אוטובוס חדש של מרכבים.
גולדן דרגון/יוטונג זה לא קריטי לשאלה.
 

WarDog

New member
איך זה בדיוק זה משנה משהו לשאלה?

זה משנה - שני אוטובוסים שונים עם מרכבים שונים
איך זה בדיוק זה משנה משהו לשאלה?
למה בסיני(לא משנה איך קוראים לו) המכונה של הכרטיסים מותקנת במקום עוד מושבים ואילו ברכב של וולוו אותה המכונה מותקנת במקום שלא ניתן לשבת בו מההתחלה?
 

sweetums

New member
זה משנה כי בתכנון המרכב לא ייעדו את זה כמקום ישיבה

איך זה בדיוק זה משנה משהו לשאלה?
למה בסיני(לא משנה איך קוראים לו) המכונה של הכרטיסים מותקנת במקום עוד מושבים ואילו ברכב של וולוו אותה המכונה מותקנת במקום שלא ניתן לשבת בו מההתחלה?
זה משנה כי בתכנון המרכב לא ייעדו את זה כמקום ישיבה
צירפתי לינק לשרטור המרכב בהודעה הקודמת,רק צריך לקרוא.
 

Orel2096

New member
גם בדן בדרום יש יוטונג

זה לא יוטונג אלא גולדן דרגון
ביוטונג עירוני נתקלתי בארץ בינתיים רק בחברת אפיקים באשכול פתח תקוה-ראש העין.
אוטובוס מאוד נוח לנוסעים שהפתיע אותי לטובה. הוא גם לא מתפרק ומקרקש כמו אוטובוס חדש של מרכבים.
גם בדן בדרום יש יוטונג
אבל התאכזבתי מהעירוני כי הרצפה מחליקה ויש מושבים גבוהים מידי והוא מרגיש זול ופשוט.
לעומת זאת אני מרוצה מאוד מהגולדן (צריך לקוות שלא יהרס ויתפרק)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה