רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2016

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2016

רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2016

הודעת דוברות רכבת ישראל

רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2016
החברה ממשיכה להציג רווחים באופן עקבי וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת, שהגיע לשיא של 255 אלף נסיעות ליום

רכבת ישראל מציגה את הישגיה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2016: רווח נקי בסך של כ-86 מיליון שקלים, כ- 44.7 מיליון נסיעות וכ- 95.2 אחוזי דיוק

היום, יום שלישי, 29 בנובמבר 2016, מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 ובכלל זה הדו"חות הכספיים. על פי נתוני הרכבת, גם בתקופה זו המשיכה החברה להראות רווחיות, תזרים מזומנים חיובי כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה בהסעת נוסעים והובלת מטענים נמשכת, תוך שמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2016 ברווח נקי של כ-86 מיליוני שקלים, בהשוואה לרווח נקי בסך של כ- 56 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, בנטרול רווח בר השבה ושומות מס בתקופה המקבילה בהיקף של כ- 190 מלש"ח. הרבעון השלישי של השנה מציגה החברה רווח נקי של כ-22 מיליוני שקלים, לעומת סך של 7 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח מפעילות שוטפת , EBITDA, עמד בתקופה זו על כ-124 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 80 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה, ברווח מפעילות שוטפת של כ- 35 מיליוני שקלים, לעומת סך של 20 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 בסך כ-146 מיליון שקלים בהשוואה לתזרים שלילי מפעילות שוטפת בסך של כ-1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
רבעונית - ברבעון השלישי לשנת 2016 עמד התזרים החיובי מפעילות שוטפת על כ-45 מיליוני שקלים לעומת תזרים שלילי של כ-118 מליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


רכבת ישראל ממשיכה במימוש יעדיה המרכזיים בפרויקטים הגדולים והלאומיים של תכנית הפיתוח. בין השאר, מקדמת רכבת ישראל את פרויקט הקו המהיר בין ת"א וירושלים, הסבת הרכבות לרשת חשמל, רכש קרונות וקטרים והיערכות להגדלה משמעותית של מספר נוסעי הרכבת עד סוף העשור.
לצד זאת, במהלך שלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 התקדמה רכבת ישראל בפרויקט רוחבי בהשקעה של כ-50 מיליוני שקלים, לשדרוג עשר תחנות נוסעים וכ-2,500 מקומות חנייה חדשים כחלק מהיערכותה לגידול הצפוי במספר נוסעי הרכבת.


מנכ"ל רכבת ישראל בפועל, בני לביא: "חברת רכבת ישראל ממשיכה בצמיחה המאפיינת את פעילותה, גם בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016. החברה מראה באופן עקבי, במשך שלוש שנים, רווחים ותוצאות חיוביות בכל קשת מרכיבי השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו. מספר לקוחות הרכבת עולה בהתמדה במרבית קווי הרכבת, וגאוותנו על כך שהקווים הוותיקים מושכים עוד ועוד לקוחות חדשים. במקביל לכך, תנופת הפיתוח שבאה לידי ביטוי בשנת 2015 בחנוכת רכבת הנגב ותחנותיה, וחנוכת רכבת העמק המחודשת בספטמבר 2016 המעניקה שירות לרבבות לקוחות חדשים. לצד זה הגברה משמעותית של פעילות חטיבת המטענים, הן בכמות המטענים והן ברווחיות החטיבה.
בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2016 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט חשמול תשתיות הרכבות, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
זוהי גם הזדמנות להודות למיליוני הנוסעים ברכבת על האמון, וכמובן הערכה גדולה לעובדי הרכבת אשר עושים לילות כימים לשרות ציבור לקוחותינו.
אנו מבטיחים להמשיך במאמץ לצמוח ולהשתפר. ורואים לעצמנו זכות גדולה להצעיד את התחבורה המסילתית לעידן הבא".

מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"חות כספיים, קישור למאי"ה
http://maya.tase.co.il/unsupport.html
 

raminec

New member
חבל שאין יותר נתוני נוסעים בתחנות

רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2016

הודעת דוברות רכבת ישראל

רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2016
החברה ממשיכה להציג רווחים באופן עקבי וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת, שהגיע לשיא של 255 אלף נסיעות ליום

רכבת ישראל מציגה את הישגיה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2016: רווח נקי בסך של כ-86 מיליון שקלים, כ- 44.7 מיליון נסיעות וכ- 95.2 אחוזי דיוק

היום, יום שלישי, 29 בנובמבר 2016, מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 ובכלל זה הדו"חות הכספיים. על פי נתוני הרכבת, גם בתקופה זו המשיכה החברה להראות רווחיות, תזרים מזומנים חיובי כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה בהסעת נוסעים והובלת מטענים נמשכת, תוך שמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2016 ברווח נקי של כ-86 מיליוני שקלים, בהשוואה לרווח נקי בסך של כ- 56 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, בנטרול רווח בר השבה ושומות מס בתקופה המקבילה בהיקף של כ- 190 מלש"ח. הרבעון השלישי של השנה מציגה החברה רווח נקי של כ-22 מיליוני שקלים, לעומת סך של 7 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח מפעילות שוטפת , EBITDA, עמד בתקופה זו על כ-124 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 80 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה, ברווח מפעילות שוטפת של כ- 35 מיליוני שקלים, לעומת סך של 20 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 בסך כ-146 מיליון שקלים בהשוואה לתזרים שלילי מפעילות שוטפת בסך של כ-1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
רבעונית - ברבעון השלישי לשנת 2016 עמד התזרים החיובי מפעילות שוטפת על כ-45 מיליוני שקלים לעומת תזרים שלילי של כ-118 מליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


רכבת ישראל ממשיכה במימוש יעדיה המרכזיים בפרויקטים הגדולים והלאומיים של תכנית הפיתוח. בין השאר, מקדמת רכבת ישראל את פרויקט הקו המהיר בין ת"א וירושלים, הסבת הרכבות לרשת חשמל, רכש קרונות וקטרים והיערכות להגדלה משמעותית של מספר נוסעי הרכבת עד סוף העשור.
לצד זאת, במהלך שלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 התקדמה רכבת ישראל בפרויקט רוחבי בהשקעה של כ-50 מיליוני שקלים, לשדרוג עשר תחנות נוסעים וכ-2,500 מקומות חנייה חדשים כחלק מהיערכותה לגידול הצפוי במספר נוסעי הרכבת.


מנכ"ל רכבת ישראל בפועל, בני לביא: "חברת רכבת ישראל ממשיכה בצמיחה המאפיינת את פעילותה, גם בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016. החברה מראה באופן עקבי, במשך שלוש שנים, רווחים ותוצאות חיוביות בכל קשת מרכיבי השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו. מספר לקוחות הרכבת עולה בהתמדה במרבית קווי הרכבת, וגאוותנו על כך שהקווים הוותיקים מושכים עוד ועוד לקוחות חדשים. במקביל לכך, תנופת הפיתוח שבאה לידי ביטוי בשנת 2015 בחנוכת רכבת הנגב ותחנותיה, וחנוכת רכבת העמק המחודשת בספטמבר 2016 המעניקה שירות לרבבות לקוחות חדשים. לצד זה הגברה משמעותית של פעילות חטיבת המטענים, הן בכמות המטענים והן ברווחיות החטיבה.
בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2016 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט חשמול תשתיות הרכבות, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
זוהי גם הזדמנות להודות למיליוני הנוסעים ברכבת על האמון, וכמובן הערכה גדולה לעובדי הרכבת אשר עושים לילות כימים לשרות ציבור לקוחותינו.
אנו מבטיחים להמשיך במאמץ לצמוח ולהשתפר. ורואים לעצמנו זכות גדולה להצעיד את התחבורה המסילתית לעידן הבא".

מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"חות כספיים, קישור למאי"ה
http://maya.tase.co.il/unsupport.html
חבל שאין יותר נתוני נוסעים בתחנות
כמו שהיינו מקבלים פעם
 

amit1270

New member
אל תשכח גם את נובמבר-דצמבר 2015


אל תשכח גם את נובמבר-דצמבר 2015
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה