דן באר שבע

מצב
הנושא נעול.
דן באר שבע

דן באר שבע
הקו היחיד שנוסע מנחל עשן למקיף הוא 22 אבל העומס והדוחק שבו מצריכים קו לתמידים כי א זה יוריד את העמוס בקו וב הקו נוסע בשעות לא קבועות ותמיד מאחר ואים יהיה קו לתמידים זה יוריד את העומס וגם זה יסע בשעות שנוחות לתלמידים וגם קו 112 שיעצור בפירמידה הצומת שבכניסת לנחל עשן צריך בסך הכל 2 תחנות והאוטבוס עובר בידיוק בתחנות שתושבי נחל עשן צריכים אך משום מה אין תחנה וזה חבל וגם צריך להגביר תדירות לקוים 22 ו21 אלו הצעותי לשיפור השירות
 

raya

Well-known member
דן באר שבע - המשך.

דן באר שבע
הקו היחיד שנוסע מנחל עשן למקיף הוא 22 אבל העומס והדוחק שבו מצריכים קו לתמידים כי א זה יוריד את העמוס בקו וב הקו נוסע בשעות לא קבועות ותמיד מאחר ואים יהיה קו לתמידים זה יוריד את העומס וגם זה יסע בשעות שנוחות לתלמידים וגם קו 112 שיעצור בפירמידה הצומת שבכניסת לנחל עשן צריך בסך הכל 2 תחנות והאוטבוס עובר בידיוק בתחנות שתושבי נחל עשן צריכים אך משום מה אין תחנה וזה חבל וגם צריך להגביר תדירות לקוים 22 ו21 אלו הצעותי לשיפור השירות
דן באר שבע - המשך.
התברר לי היום (עוד לא נסעתי- אבל קבלתי דיווח) שקו 9 במסלול מתחנה מרכזית דרך העיר, לא עוצר בשדרות רגר- ליד הדואר המרכזי.
זו איוולת, בתחנה הזו עולים הרבה אנשים (היו בדואר, בקניון עזריאלי, שופרסלדיל וכדומה).
בנוסף - לא כתובה תחנה בויצמן/ויצו, אלא התחנה הראשונה בויצמן היא בפינת בלפור ואחריה התחנה ליד מד"א.
לא מבינה את ההגיון.....
רעיה
 

fireman

New member
רעיה על מה את מדברת

דן באר שבע - המשך.
התברר לי היום (עוד לא נסעתי- אבל קבלתי דיווח) שקו 9 במסלול מתחנה מרכזית דרך העיר, לא עוצר בשדרות רגר- ליד הדואר המרכזי.
זו איוולת, בתחנה הזו עולים הרבה אנשים (היו בדואר, בקניון עזריאלי, שופרסלדיל וכדומה).
בנוסף - לא כתובה תחנה בויצמן/ויצו, אלא התחנה הראשונה בויצמן היא בפינת בלפור ואחריה התחנה ליד מד"א.
לא מבינה את ההגיון.....
רעיה
רעיה על מה את מדברת
אשפי תכנון התחבורה יודעים הכי טוב, בשביל מה לעצור ברגר?! זה סתם רחוב צדדי חשוך ושכוח אל שאף אחד במילא לא יורד בו, בערך כמו התחנה המרכזית.....

&nbsp
עכשיו יבוא olli3 ויספר לנו כמה שאנחנו לא יודעים על מה אנחנו מדברים ושאפשר לנסוע בקו 16ג או 8ב או 5ז.
&nbsp
&nbsp
 
חחחחחחחחחחחחחחחח

רעיה על מה את מדברת
אשפי תכנון התחבורה יודעים הכי טוב, בשביל מה לעצור ברגר?! זה סתם רחוב צדדי חשוך ושכוח אל שאף אחד במילא לא יורד בו, בערך כמו התחנה המרכזית.....

&nbsp
עכשיו יבוא olli3 ויספר לנו כמה שאנחנו לא יודעים על מה אנחנו מדברים ושאפשר לנסוע בקו 16ג או 8ב או 5ז.
&nbsp
&nbsp
חחחחחחחחחחחחחחחח
 

olli3

New member
מנהל
עכשיו יבוא olli3 ויגיד לך אתה הדברים הבאים:

רעיה על מה את מדברת
אשפי תכנון התחבורה יודעים הכי טוב, בשביל מה לעצור ברגר?! זה סתם רחוב צדדי חשוך ושכוח אל שאף אחד במילא לא יורד בו, בערך כמו התחנה המרכזית.....

&nbsp
עכשיו יבוא olli3 ויספר לנו כמה שאנחנו לא יודעים על מה אנחנו מדברים ושאפשר לנסוע בקו 16ג או 8ב או 5ז.
&nbsp
&nbsp
עכשיו יבוא olli3 ויגיד לך אתה הדברים הבאים:
כי אתה בהחלט לא יודע על מה אתה מדבר, אתה רק יושב במרפסת ומצלם אוטובוסים שעוברים בצומת מוריה/ביאליק.
&nbsp
אתה מגיע לתוכנית מתאר עיר? אתה מגיע לישיבות שונות בתחום התחבורה? אתה מכניס שינויים במכרז. מדבר עם מתכנני המכרז ומשפר את השירות? אתה יוצא לשטח על חשבון הזמן שלך, סוקר בעיות ומדווח למי שצריך כדי שהן תטופלנה כמה שיותר מהר (ע"ע הבעיה שרעיה העלתה כאן)?
&nbsp
אתה יושב בבית ואומר שהכי טוב לקו 9 שירד לתחנה המרכזית,זה מה שאתה יודע להגיד. זה רע מאד שיש תנועה פסיכית במסוף של אוטובוסים שעוברים במסוף פעמיים באותו כיוון נסיעה, מוסיפים לגודש התנועה ופוגעים בבטיחות של כל משתמשי המסוף. זה רע מאד לשרוף קילומטרים במכרז בו המפעיל מקבל כסף על פי מספר הקילומטרים שהוא מבצע - תרצה או לא תרצה.
&nbsp
עובדים על זה שיהיה כרטוס מעבר ל90 דקות ואז הבעיה הזאת תיפתר על ידי מעבר קל בתחנת רגר/וייצמן.
&nbsp
קו 9 הוא קו חשוב מאד במערכת הנוכחית, אבל הוא לא יהיה כזה החל מהפעימה השנייה, הוא יהפוך להיות קו חשוב אבל לא חשוב מאד.
 

scooby5

Member
לגבי העצירה בדואר

דן באר שבע - המשך.
התברר לי היום (עוד לא נסעתי- אבל קבלתי דיווח) שקו 9 במסלול מתחנה מרכזית דרך העיר, לא עוצר בשדרות רגר- ליד הדואר המרכזי.
זו איוולת, בתחנה הזו עולים הרבה אנשים (היו בדואר, בקניון עזריאלי, שופרסלדיל וכדומה).
בנוסף - לא כתובה תחנה בויצמן/ויצו, אלא התחנה הראשונה בויצמן היא בפינת בלפור ואחריה התחנה ליד מד"א.
לא מבינה את ההגיון.....
רעיה
לגבי העצירה בדואר
עכשיו ראיתי שהם פרסמו שיחזירו אותה.
לגבי דברים נוספים שנתקלתי בהם, כתבתי בשרשור השני.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/181486270/אקטואליה/תחבורה_ציבורית[/URL]
 

olli3

New member
מנהל
נפלו כמה טעויות עוד בתכנחון המכרז וזו אחת מהן, כולן מתוקנות.

דן באר שבע - המשך.
התברר לי היום (עוד לא נסעתי- אבל קבלתי דיווח) שקו 9 במסלול מתחנה מרכזית דרך העיר, לא עוצר בשדרות רגר- ליד הדואר המרכזי.
זו איוולת, בתחנה הזו עולים הרבה אנשים (היו בדואר, בקניון עזריאלי, שופרסלדיל וכדומה).
בנוסף - לא כתובה תחנה בויצמן/ויצו, אלא התחנה הראשונה בויצמן היא בפינת בלפור ואחריה התחנה ליד מד"א.
לא מבינה את ההגיון.....
רעיה
נפלו כמה טעויות עוד בתכנחון המכרז וזו אחת מהן, כולן מתוקנות.
קו 9 בתחנת הדואר, קו 12 בתחנת רסקו בשני כיווני הנסיעה - התחנות בוטלו.
&nbsp
קווים 9 ו12 ברחוב החלוץ, הוסיפו לאלו שיורידם העירה ולמרכזית תחנה באותה התחנה שממנה קווים אלו אוספים לשכונות - התחנות מבוטלות.
&nbsp
קו 25 - כשריד מתקופת העבודות ברחוב האורגים, המסלול שלו הועתק מימים אלו ולכן נפלה טעות בהפעלה, יתוקן - קו 25 חוזר ליהושוע הצורף והאורגים.
&nbsp
אז ההיגיון הוא שאין כזה - יש טעויות של בני אדם שמזינים את קבצי התחנות והמק"טים, קשה מאד לעלות על הטעויות האלו בתוך הקובץ ורק אם בוררים קו קו ורואים את כל רשימת התחנות שלו, עולים על הטעויות. ובתכל'ס, אין מי שיעשה את זה.
&nbsp
כבר ביום א' שוחחתי עם מי שצריך כדי שהנושא יטופל, בצהרי יום א' קיבלתי אישור שבימים הקרובים 9 ו12 חוזריםלאסוף בתחנות שבוטלו והתחנות בהחלוץ בכיוון הנסיעה למרכזית תבוטלנה כדי למנוע את הבלבול ושקו 25 בבדיקה איך תפעולית מסדרים (כי זה מוסיף זמן נסיעה ודן לא התכוננו לזמן נסיעה כזה), גם זה טופל מהר מאד לבסוף.
 

fireman

New member
אתה מודע לעצמך?

נפלו כמה טעויות עוד בתכנחון המכרז וזו אחת מהן, כולן מתוקנות.
קו 9 בתחנת הדואר, קו 12 בתחנת רסקו בשני כיווני הנסיעה - התחנות בוטלו.
&nbsp
קווים 9 ו12 ברחוב החלוץ, הוסיפו לאלו שיורידם העירה ולמרכזית תחנה באותה התחנה שממנה קווים אלו אוספים לשכונות - התחנות מבוטלות.
&nbsp
קו 25 - כשריד מתקופת העבודות ברחוב האורגים, המסלול שלו הועתק מימים אלו ולכן נפלה טעות בהפעלה, יתוקן - קו 25 חוזר ליהושוע הצורף והאורגים.
&nbsp
אז ההיגיון הוא שאין כזה - יש טעויות של בני אדם שמזינים את קבצי התחנות והמק"טים, קשה מאד לעלות על הטעויות האלו בתוך הקובץ ורק אם בוררים קו קו ורואים את כל רשימת התחנות שלו, עולים על הטעויות. ובתכל'ס, אין מי שיעשה את זה.
&nbsp
כבר ביום א' שוחחתי עם מי שצריך כדי שהנושא יטופל, בצהרי יום א' קיבלתי אישור שבימים הקרובים 9 ו12 חוזריםלאסוף בתחנות שבוטלו והתחנות בהחלוץ בכיוון הנסיעה למרכזית תבוטלנה כדי למנוע את הבלבול ושקו 25 בבדיקה איך תפעולית מסדרים (כי זה מוסיף זמן נסיעה ודן לא התכוננו לזמן נסיעה כזה), גם זה טופל מהר מאד לבסוף.
אתה מודע לעצמך?
בתגובה למעלה כתבת לי שאני לא מבין ושאיך בכלל אני מבקש להוסיף קילומטראזים לאוטובוסים כי זה עולה למפעיל כסף (למי אכפת?! המפעיל צריך לשרת אותי, לדאוג לאינטרסים של הנוסעים, אתה דואג למפעיל במקום לנוסעים) וכאן בהודעה אתה כותב שתבקש לתקן.
&nbsp
לגבי הגעתי לישיבות כאלה ואחרות, תן לי מקום ושעה ואני מבטיח לך שאני שם.
 

מנכל אחד

Active member
המפעיל מעוניין להגדיל את הקילומטראז'

אתה מודע לעצמך?
בתגובה למעלה כתבת לי שאני לא מבין ושאיך בכלל אני מבקש להוסיף קילומטראזים לאוטובוסים כי זה עולה למפעיל כסף (למי אכפת?! המפעיל צריך לשרת אותי, לדאוג לאינטרסים של הנוסעים, אתה דואג למפעיל במקום לנוסעים) וכאן בהודעה אתה כותב שתבקש לתקן.
&nbsp
לגבי הגעתי לישיבות כאלה ואחרות, תן לי מקום ושעה ואני מבטיח לך שאני שם.
המפעיל מעוניין להגדיל את הקילומטראז'
משרד התחבורה משלם למפעיל לפי ק"מ הנסיעה שלו בפועל. ככל שהמסלול ארוך יותר. הוא יותר ריווחי למפעיל בלי קשר למספר המשתמשים בקו.
ולכן מתכנן טוב צריך לנצל את מכסת הק"מ באופן הכי יעיל בכדי ליצר מערכת טובה.
ולכן אם רוצים לדאוג למפעיל צריך לתת לו יותר ק"מ לבצע.
נ.ב. אני בהחלט חושב שצריך לדאוג למפעיל. קבלן שלא מרויח מספיק כסף ינסה 'לגנוב' בשביל לשרוד. זו בעיה ידועה בשיטת ההפעלה הנוכחית, המפעיל לא מרויח מספיק ולכן הוא מדלג על כל מיני דברים שהוא צריך (אבל לא חייב) לעשות לטובת הנוסעים.
 

olli3

New member
מנהל
תקרא שוב - זה עולה למדינה כסף.

אתה מודע לעצמך?
בתגובה למעלה כתבת לי שאני לא מבין ושאיך בכלל אני מבקש להוסיף קילומטראזים לאוטובוסים כי זה עולה למפעיל כסף (למי אכפת?! המפעיל צריך לשרת אותי, לדאוג לאינטרסים של הנוסעים, אתה דואג למפעיל במקום לנוסעים) וכאן בהודעה אתה כותב שתבקש לתקן.
&nbsp
לגבי הגעתי לישיבות כאלה ואחרות, תן לי מקום ושעה ואני מבטיח לך שאני שם.
תקרא שוב - זה עולה למדינה כסף.
משרד האוצר מקצה סכום כסף להפעלת אשכול. אם משרד התחבורה רוצה להוסיף נסיעות, להאריך מסלול, יש לו שתי אופציות:
&nbsp
1. לבקש תוספת סובסידיה ממשרד האוצר (לא קורה אף פעם בעת התחלת הפעלת מכרז)
2. לבצע שינוי במערכת הנוכחית. רוצה להוסיף ק"מ למסלול הנסיעה? אין בעיה - קצץ בלו"ז של קו כזה או אחר או הארך מסלול של קו מסויים על חשבון קו אחר.
&nbsp
למפעיל מה אכפת לנסוע יותר ק"מ? הוא מקבל על זה יותר כסף.
&nbsp
האינטרס שלי הוא ציבור הנוסעים ואם המחיר בהחזרת קו 9 ובמהשך עוד קווים שמתוכננים לרדת קודם לעיר ואח"כ למרכזית הוא קיצוץ התדירות שלהם - אז כן, טובת הנוסעים הוא שהמצב יישאר כך, התדירות תהיה גבוהה יותר ושתהיה להם אפשרות מעבר מהירה של 90 דקות.
&nbsp
אבל עזוב, אתה מקובע על כך שקו 9 הוא הקו המפוצץ ביותר בעיר, אתה מקובע על כך שקו 9 הכי יעיל הוא מימי החברה העירונית. אתה מקובע על דברים שהיו כאן לפני כמה עשורים.
&nbsp
כשקו אוטובוס צריך להסתובב סביב עצמו - זו לא יעילות. זה בזבוז משאבים.
&nbsp
בנתיים אין עוד ישיבות בנוגע לתוכנית מתאר עיר, הן היו לפני כשנתיים, פורסמו על ידי העירייה והגיעו לשם כ100 איש. נעשה גם שיתוף ציבור במספר מוקדים בעיר לגבי מכרז התחבורה וגם זה פורסם כולל בעיתונות המקומית באמצעות כתבות לא קטנות.
&nbsp
עכשו אתה מוזמן להגיד שלא אכפת לך שזה עולה למדינה כסף ושיקצצו בתדירות של קו 9 כדי לאפשר לו לעשות את המסלול הישן, נכון?
 

fireman

New member
אני מקובע

תקרא שוב - זה עולה למדינה כסף.
משרד האוצר מקצה סכום כסף להפעלת אשכול. אם משרד התחבורה רוצה להוסיף נסיעות, להאריך מסלול, יש לו שתי אופציות:
&nbsp
1. לבקש תוספת סובסידיה ממשרד האוצר (לא קורה אף פעם בעת התחלת הפעלת מכרז)
2. לבצע שינוי במערכת הנוכחית. רוצה להוסיף ק"מ למסלול הנסיעה? אין בעיה - קצץ בלו"ז של קו כזה או אחר או הארך מסלול של קו מסויים על חשבון קו אחר.
&nbsp
למפעיל מה אכפת לנסוע יותר ק"מ? הוא מקבל על זה יותר כסף.
&nbsp
האינטרס שלי הוא ציבור הנוסעים ואם המחיר בהחזרת קו 9 ובמהשך עוד קווים שמתוכננים לרדת קודם לעיר ואח"כ למרכזית הוא קיצוץ התדירות שלהם - אז כן, טובת הנוסעים הוא שהמצב יישאר כך, התדירות תהיה גבוהה יותר ושתהיה להם אפשרות מעבר מהירה של 90 דקות.
&nbsp
אבל עזוב, אתה מקובע על כך שקו 9 הוא הקו המפוצץ ביותר בעיר, אתה מקובע על כך שקו 9 הכי יעיל הוא מימי החברה העירונית. אתה מקובע על דברים שהיו כאן לפני כמה עשורים.
&nbsp
כשקו אוטובוס צריך להסתובב סביב עצמו - זו לא יעילות. זה בזבוז משאבים.
&nbsp
בנתיים אין עוד ישיבות בנוגע לתוכנית מתאר עיר, הן היו לפני כשנתיים, פורסמו על ידי העירייה והגיעו לשם כ100 איש. נעשה גם שיתוף ציבור במספר מוקדים בעיר לגבי מכרז התחבורה וגם זה פורסם כולל בעיתונות המקומית באמצעות כתבות לא קטנות.
&nbsp
עכשו אתה מוזמן להגיד שלא אכפת לך שזה עולה למדינה כסף ושיקצצו בתדירות של קו 9 כדי לאפשר לו לעשות את המסלול הישן, נכון?
אני מקובע
כי רק אתה החלטת שאני מקובע.
מה אני צריך לעשות בשביל שתפנים? לקנות זמן פרסום על המסך באלי כהן?
אף קו בבאר שבע לא יעיל - קפיש?
אף קו בישראל לא יעיל - קפיש?
קו 9 לא מושלם, לא היה ולא יהיה- קפיש?
עכשיו בוא נתקדם, תשתחרר מהקיבעון שלך ותמשיך הלאה... זה כבר נהיה מעייף שאין לך תגובות ענייניות ואתה ממשיך לפמפם את המנטרה הקבועה שלך כאילו אני איזה גרופית של קו 9.
יאללה תתקדם
 

olli3

New member
מנהל
התקדמתי, לא אגיב לך יותר.

אני מקובע
כי רק אתה החלטת שאני מקובע.
מה אני צריך לעשות בשביל שתפנים? לקנות זמן פרסום על המסך באלי כהן?
אף קו בבאר שבע לא יעיל - קפיש?
אף קו בישראל לא יעיל - קפיש?
קו 9 לא מושלם, לא היה ולא יהיה- קפיש?
עכשיו בוא נתקדם, תשתחרר מהקיבעון שלך ותמשיך הלאה... זה כבר נהיה מעייף שאין לך תגובות ענייניות ואתה ממשיך לפמפם את המנטרה הקבועה שלך כאילו אני איזה גרופית של קו 9.
יאללה תתקדם
התקדמתי, לא אגיב לך יותר.
 

raya

Well-known member
דן באר שבע -המשך.....

תקרא שוב - זה עולה למדינה כסף.
משרד האוצר מקצה סכום כסף להפעלת אשכול. אם משרד התחבורה רוצה להוסיף נסיעות, להאריך מסלול, יש לו שתי אופציות:
&nbsp
1. לבקש תוספת סובסידיה ממשרד האוצר (לא קורה אף פעם בעת התחלת הפעלת מכרז)
2. לבצע שינוי במערכת הנוכחית. רוצה להוסיף ק"מ למסלול הנסיעה? אין בעיה - קצץ בלו"ז של קו כזה או אחר או הארך מסלול של קו מסויים על חשבון קו אחר.
&nbsp
למפעיל מה אכפת לנסוע יותר ק"מ? הוא מקבל על זה יותר כסף.
&nbsp
האינטרס שלי הוא ציבור הנוסעים ואם המחיר בהחזרת קו 9 ובמהשך עוד קווים שמתוכננים לרדת קודם לעיר ואח"כ למרכזית הוא קיצוץ התדירות שלהם - אז כן, טובת הנוסעים הוא שהמצב יישאר כך, התדירות תהיה גבוהה יותר ושתהיה להם אפשרות מעבר מהירה של 90 דקות.
&nbsp
אבל עזוב, אתה מקובע על כך שקו 9 הוא הקו המפוצץ ביותר בעיר, אתה מקובע על כך שקו 9 הכי יעיל הוא מימי החברה העירונית. אתה מקובע על דברים שהיו כאן לפני כמה עשורים.
&nbsp
כשקו אוטובוס צריך להסתובב סביב עצמו - זו לא יעילות. זה בזבוז משאבים.
&nbsp
בנתיים אין עוד ישיבות בנוגע לתוכנית מתאר עיר, הן היו לפני כשנתיים, פורסמו על ידי העירייה והגיעו לשם כ100 איש. נעשה גם שיתוף ציבור במספר מוקדים בעיר לגבי מכרז התחבורה וגם זה פורסם כולל בעיתונות המקומית באמצעות כתבות לא קטנות.
&nbsp
עכשו אתה מוזמן להגיד שלא אכפת לך שזה עולה למדינה כסף ושיקצצו בתדירות של קו 9 כדי לאפשר לו לעשות את המסלול הישן, נכון?
דן באר שבע -המשך.....
אתמול נסעתי לראשונה.
לקח לקו 9 מויצמן ויצו עד לתחנה המרכזית דרך העיר 10 דקות נסיעה.
המכונה לתשלום במזומן לא עובדת.
לוחות הזמנים בפירוש לא נכונים.
כשחזרתי בערב, יש תחנה בויצמן ויצו (ביררתי בבוקר) כאשר היה ידוע לי שהאוטובוס אמור לצאת מתחנה מרכזית בשעה 21.20 , הופיע על הלוח שקו 9 יגיע בעוד 4 דקות (השעה היתה 21.15 בערך). לקו 3 היה כתוב שיגיע בעוד כ-10 דקות - לא זוכרת בדיוק.
כמובן שקו 9 לא הגיע כעבור הזמן שהיה כתוב. בשלב מסוים התאפסו קו 9 וקו 3 על הגעה בעוד כ-3 דקות והנסיעה הבאה 23 דקות.
האוטובוסים לא הגיעו , ה-3 דקות או נכנס לתחנה נעלמו, והופיע 17 דקות לנסיעה הבאה. במצב הזה קו 9 הגיע.
היום - רציתי לעשות חופשי יומי, אי אפשר המכונה לא שמישה.
רעיה
 

olli3

New member
מנהל
לגבי השילוט האלקטרוני

דן באר שבע -המשך.....
אתמול נסעתי לראשונה.
לקח לקו 9 מויצמן ויצו עד לתחנה המרכזית דרך העיר 10 דקות נסיעה.
המכונה לתשלום במזומן לא עובדת.
לוחות הזמנים בפירוש לא נכונים.
כשחזרתי בערב, יש תחנה בויצמן ויצו (ביררתי בבוקר) כאשר היה ידוע לי שהאוטובוס אמור לצאת מתחנה מרכזית בשעה 21.20 , הופיע על הלוח שקו 9 יגיע בעוד 4 דקות (השעה היתה 21.15 בערך). לקו 3 היה כתוב שיגיע בעוד כ-10 דקות - לא זוכרת בדיוק.
כמובן שקו 9 לא הגיע כעבור הזמן שהיה כתוב. בשלב מסוים התאפסו קו 9 וקו 3 על הגעה בעוד כ-3 דקות והנסיעה הבאה 23 דקות.
האוטובוסים לא הגיעו , ה-3 דקות או נכנס לתחנה נעלמו, והופיע 17 דקות לנסיעה הבאה. במצב הזה קו 9 הגיע.
היום - רציתי לעשות חופשי יומי, אי אפשר המכונה לא שמישה.
רעיה
לגבי השילוט האלקטרוני
בהחלפת מפעיל, לוקח כמה ימים עד שמשרד התחבורה משדר את נתוני זמן האמת לקובץ ממנו השלטים האלקטרוניים והאפליקציות שואבים את המידע.
&nbsp
לכן, מה שראית הוא זמני תכנון בלבד ולא זמני אמת. החל מהיום בשעות הבוקר המאוחרות, יש זמני אמת.
&nbsp
אמרת שיש לך את הקורא כרטיסים, מדוע את לא עושה דרכו את החופשי יומי? גם אני בחלק מהנסיעות פגשתי במכונות לא שמישות אם כי משום מה אצלי החוויה שונה, ברוב הנסיעות שביצעתי, המכונות היו שמישות, חלק אומנם לא נתנו קבלה.
&nbsp
היום נתקלתי בדיילים בשני אוטובוסים ובאחד לא. אני מדבר על קווים שנסעתי בהם כמובן.
&nbsp
כרגע זמני הנסיעה עדיין ארוכים יותר ממה שצריך להיות. העיכוב בתחנות צריך להתקצר עוד יותר למספר שניות בודדות עד 10 שניות לרוב התחנות. כך שזמן הנסיעה הכולל של כל קו, בין אן בוצע שינוי במסלול ובין אם לא, צריך להתקצר ואז גם בזבוז הזמן יתקצר או ישתווה עבור רוב הנוסעים (במיוחד אלו שבתחילת המסלול).
 

raya

Well-known member
חופשי יומי - אפשר לעשות בבית עם קורא הכרטיס?

לגבי השילוט האלקטרוני
בהחלפת מפעיל, לוקח כמה ימים עד שמשרד התחבורה משדר את נתוני זמן האמת לקובץ ממנו השלטים האלקטרוניים והאפליקציות שואבים את המידע.
&nbsp
לכן, מה שראית הוא זמני תכנון בלבד ולא זמני אמת. החל מהיום בשעות הבוקר המאוחרות, יש זמני אמת.
&nbsp
אמרת שיש לך את הקורא כרטיסים, מדוע את לא עושה דרכו את החופשי יומי? גם אני בחלק מהנסיעות פגשתי במכונות לא שמישות אם כי משום מה אצלי החוויה שונה, ברוב הנסיעות שביצעתי, המכונות היו שמישות, חלק אומנם לא נתנו קבלה.
&nbsp
היום נתקלתי בדיילים בשני אוטובוסים ובאחד לא. אני מדבר על קווים שנסעתי בהם כמובן.
&nbsp
כרגע זמני הנסיעה עדיין ארוכים יותר ממה שצריך להיות. העיכוב בתחנות צריך להתקצר עוד יותר למספר שניות בודדות עד 10 שניות לרוב התחנות. כך שזמן הנסיעה הכולל של כל קו, בין אן בוצע שינוי במסלול ובין אם לא, צריך להתקצר ואז גם בזבוז הזמן יתקצר או ישתווה עבור רוב הנוסעים (במיוחד אלו שבתחילת המסלול).
חופשי יומי - אפשר לעשות בבית עם קורא הכרטיס?
לא חשבתי שזה אפשרי.
ואם כן - אז איך? ומתי ? כלומר באותו היום? או שאפשר יום קודם?
אישי נסע היום בקו 9 ואמר לי שהאוטובוס עצר גם בדואר.
התקדמות ראויה לציון.
כמו כן - מכונת המטבעות עבדה באוטובוס בו הוא נסע.
ומה ששכחתי- הכריזה בקו 9 היום בצהרים "סבלה" מפיצול אישיות.
2 קריינים - אחד נשמע "ותיק" והשני נשמע עילג וישנוני. קריינו אחד אחרי השני- ממש בדיחה.
 
אפשר להטעין בבית עם קורא הכרטיסים

חופשי יומי - אפשר לעשות בבית עם קורא הכרטיס?
לא חשבתי שזה אפשרי.
ואם כן - אז איך? ומתי ? כלומר באותו היום? או שאפשר יום קודם?
אישי נסע היום בקו 9 ואמר לי שהאוטובוס עצר גם בדואר.
התקדמות ראויה לציון.
כמו כן - מכונת המטבעות עבדה באוטובוס בו הוא נסע.
ומה ששכחתי- הכריזה בקו 9 היום בצהרים "סבלה" מפיצול אישיות.
2 קריינים - אחד נשמע "ותיק" והשני נשמע עילג וישנוני. קריינו אחד אחרי השני- ממש בדיחה.
אפשר להטעין בבית עם קורא הכרטיסים
חופשי יומי ניתן לטעון רק באותו היום של הנסיעה (בזה אני בטוח), מהשעה 04:00 לפנות בוקר אם אינני טועה...
 

raya

Well-known member
אם זה כך - ממש לא מתאים לי....


אפשר להטעין בבית עם קורא הכרטיסים
חופשי יומי ניתן לטעון רק באותו היום של הנסיעה (בזה אני בטוח), מהשעה 04:00 לפנות בוקר אם אינני טועה...
אם זה כך - ממש לא מתאים לי....
 

Bus Nerd

Active member
חופשי יומי תקף מ4:00 לא משנה איך מטעינים אותו

אפשר להטעין בבית עם קורא הכרטיסים
חופשי יומי ניתן לטעון רק באותו היום של הנסיעה (בזה אני בטוח), מהשעה 04:00 לפנות בוקר אם אינני טועה...
חופשי יומי תקף מ4:00 לא משנה איך מטעינים אותו
אבל לא חייבים לטעון בארבע, אפשר לטעון גם בשעות נורמליות יותר :)
 

raya

Well-known member
נכון- אבל....בבוקר עם כל האילוצים

חופשי יומי תקף מ4:00 לא משנה איך מטעינים אותו
אבל לא חייבים לטעון בארבע, אפשר לטעון גם בשעות נורמליות יותר :)
נכון- אבל....בבוקר עם כל האילוצים
זה לא הדבר ש"קופץ" לראש, והמחשב לא מופעל.
אבל - אפשר לקרוא לזה "צרות של עשירים"....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה