ביטול קו 475 של "קווים" - החלטה איומה לבקעת אונו

מצב
הנושא נעול.

תולקיק2

New member
ביטול קו 475 של "קווים" - החלטה איומה לבקעת אונו

ביטול קו 475 של "קווים" - החלטה איומה לבקעת אונו
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=3540

לפני כמה ימים שמחנו שהוסיפו קו חדש, 478, שיסע מקריית אונו דרך יהוד לנתב"ג וללוד, ואז התבשרנו שזה בא על חשבון הקו הותיק 475 שתגבר את 37 העמוס בבוקר שנוסע מיהוד לתחנה מרכזית ת"א דרך 461, דרך הטייסים ולה גארדיה.

"קווים" אומרים שמדובר בהנחיות משרד התחבורה. עם מי אפשר לדבר שם?
 
תדברו עם אותם אנשים שדיבוריהם גרמו לשינויים המזיקים הללו

ביטול קו 475 של "קווים" - החלטה איומה לבקעת אונו
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=3540

לפני כמה ימים שמחנו שהוסיפו קו חדש, 478, שיסע מקריית אונו דרך יהוד לנתב"ג וללוד, ואז התבשרנו שזה בא על חשבון הקו הותיק 475 שתגבר את 37 העמוס בבוקר שנוסע מיהוד לתחנה מרכזית ת"א דרך 461, דרך הטייסים ולה גארדיה.

"קווים" אומרים שמדובר בהנחיות משרד התחבורה. עם מי אפשר לדבר שם?
תדברו עם אותם אנשים שדיבוריהם גרמו לשינויים המזיקים הללו
הם הזיקו - שהם יתקנו
בראש וראשונה ראש עיריית קרית אונו
 

orenhz

Member
אין רע בהפעלת קו 478

תדברו עם אותם אנשים שדיבוריהם גרמו לשינויים המזיקים הללו
הם הזיקו - שהם יתקנו
בראש וראשונה ראש עיריית קרית אונו
אין רע בהפעלת קו 478
יש בעיה בכך שמבטלים את 475 (לפי כל-קו, קו 476 לא מתבטל)
 
קו 478 זה קו שמתוכנן רע ונובע מדרישות שהוגדרו ללא הרבה מחשבה

אין רע בהפעלת קו 478
יש בעיה בכך שמבטלים את 475 (לפי כל-קו, קו 476 לא מתבטל)
קו 478 זה קו שמתוכנן רע ונובע מדרישות שהוגדרו ללא הרבה מחשבה
"חיבור בקעת אונו לרכבת נתב"ג" - חיבור שכיום הוא חסר תכלית אמיתית ויש לו חלופות הרבה הרבה יותר טובות.
וקו כזה דורש תשומות שבאות על חשבון משהו אחר, במקרה הזה קו 475.

זה רע וצריך להפיק מכך לקחים כאשר מעלים בעתיד דרישות בצורת סיסמאות ללא שום מחשבה וראייה מערכתית.

את הלקחים צריך להפיק גם היוזם המקורי (שממנו לא צריך לצפות לראייה מערכתית), שכעת ביטול 475 רשום גם על שמו.

לא כך מעלים דרישות לשיפור התחבורה הציבורית.

בהצלחה בדרך מקרית אונו ויהוד לאוניברסיטת תל אביב דרך פקקי התעשיה האווירית בבוקר, הכניסה לתוך נתב"ג והנסיעה ברכבת מנתב"ג לאוניברסיטה...
 
לא ייאמן איך משרד התחבורה הסכים

קו 478 זה קו שמתוכנן רע ונובע מדרישות שהוגדרו ללא הרבה מחשבה
"חיבור בקעת אונו לרכבת נתב"ג" - חיבור שכיום הוא חסר תכלית אמיתית ויש לו חלופות הרבה הרבה יותר טובות.
וקו כזה דורש תשומות שבאות על חשבון משהו אחר, במקרה הזה קו 475.

זה רע וצריך להפיק מכך לקחים כאשר מעלים בעתיד דרישות בצורת סיסמאות ללא שום מחשבה וראייה מערכתית.

את הלקחים צריך להפיק גם היוזם המקורי (שממנו לא צריך לצפות לראייה מערכתית), שכעת ביטול 475 רשום גם על שמו.

לא כך מעלים דרישות לשיפור התחבורה הציבורית.

בהצלחה בדרך מקרית אונו ויהוד לאוניברסיטת תל אביב דרך פקקי התעשיה האווירית בבוקר, הכניסה לתוך נתב"ג והנסיעה ברכבת מנתב"ג לאוניברסיטה...
לא ייאמן איך משרד התחבורה הסכים
לפתוח את הקו הטיפשי הזה, שאולי פתיחתו לבד לא מזיקה, (רק מבזבזת כסף) ועוזרת לכמה בודדים, אך פתיחתו בעקבות ביטול כל נסיעות 475 לגמרי, היא טיפשית לחלוטין!!
 
על זה נאמר: "הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות"

לא ייאמן איך משרד התחבורה הסכים
לפתוח את הקו הטיפשי הזה, שאולי פתיחתו לבד לא מזיקה, (רק מבזבזת כסף) ועוזרת לכמה בודדים, אך פתיחתו בעקבות ביטול כל נסיעות 475 לגמרי, היא טיפשית לחלוטין!!
על זה נאמר: "הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות"
היו אנשים שהייתה להם כוונה טובה לשפר, בראייתם, את הקישוריות של בקעת אונו לאזורים שונים במדינה.
הם מצאו אוזן קשבת אצל ראש עיריית קרית אונו שגם לו הייתה כוונה טובה בבסיסה להקשיב לקול תושבי איזורו ולנסות לעזור להם (וגם אולי קצת לצבור אהדה וקרדיט לעתיד).
אותו רצון טוב הוביל ללחצים על אנשים משרד התחבורה, שלחלקים מהם ככל הנראה אין מוטיבציה או יכולת להתמודד מול הלחצים ולכן התוצאה היא שמשרד התחבורה נתן ללוחצים מה שביקשו (כביכול) ובכך כנראה ניסה להוריד אותם ממנו, אבל כדי לעשות זאת היה צריך לקחת משהו אחר כי אין משאבים בלתי מוגבלים.
והתוצאה היא מה שאנו רואים כעת.
 

orenhz

Member
כשפניתי לעיריית גב"ש לגבי החזרת 169 לקדמותו, זה מה שנאמר לי:

על זה נאמר: "הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות"
היו אנשים שהייתה להם כוונה טובה לשפר, בראייתם, את הקישוריות של בקעת אונו לאזורים שונים במדינה.
הם מצאו אוזן קשבת אצל ראש עיריית קרית אונו שגם לו הייתה כוונה טובה בבסיסה להקשיב לקול תושבי איזורו ולנסות לעזור להם (וגם אולי קצת לצבור אהדה וקרדיט לעתיד).
אותו רצון טוב הוביל ללחצים על אנשים משרד התחבורה, שלחלקים מהם ככל הנראה אין מוטיבציה או יכולת להתמודד מול הלחצים ולכן התוצאה היא שמשרד התחבורה נתן ללוחצים מה שביקשו (כביכול) ובכך כנראה ניסה להוריד אותם ממנו, אבל כדי לעשות זאת היה צריך לקחת משהו אחר כי אין משאבים בלתי מוגבלים.
והתוצאה היא מה שאנו רואים כעת.
כשפניתי לעיריית גב"ש לגבי החזרת 169 לקדמותו, זה מה שנאמר לי:
"אנו לא ביקשנו שיחזירו את 169
ביקשנו שיתגברו את התדירות של 69 ( התדירות בין שעה 7 ל 8 ירדה בחצי עקב ביטול 169)
אך הם לא מסוגלים לתגבר ולכן החזירו את 169"
&nbsp
נכון? מדויק? לא יודע, אבל זה מה שהם טוענים
 

mister K

New member
זה פשוט בזיון

כשפניתי לעיריית גב"ש לגבי החזרת 169 לקדמותו, זה מה שנאמר לי:
"אנו לא ביקשנו שיחזירו את 169
ביקשנו שיתגברו את התדירות של 69 ( התדירות בין שעה 7 ל 8 ירדה בחצי עקב ביטול 169)
אך הם לא מסוגלים לתגבר ולכן החזירו את 169"
&nbsp
נכון? מדויק? לא יודע, אבל זה מה שהם טוענים
זה פשוט בזיון
אין משאבים לתקן בעיית תדירות נקודתית שלא חשבו עליה בתכנון... אז הכי קל פשוט לבטל את הכל.
ממש נפלא.
 

Bus Nerd

Active member
אין משאבים לתקן דברים שצריך, אבל יש להוסיף קווים מיותרים

זה פשוט בזיון
אין משאבים לתקן בעיית תדירות נקודתית שלא חשבו עליה בתכנון... אז הכי קל פשוט לבטל את הכל.
ממש נפלא.
אין משאבים לתקן דברים שצריך, אבל יש להוסיף קווים מיותרים
קו 75 ממזור לאור יהודה שנוסף לחברת קווים לאחרונה בעקבות פיצול החלופה של 78 - ממש מיותר. זו מצבה של שש נסיעות ביום שהיו יכולים במקום להוסיף אותן לקו אחר שצריך שיפור תדירות במקום שבו באמת יש נוסעים.
 
זה רק מעורר עוד תהיות:

כשפניתי לעיריית גב"ש לגבי החזרת 169 לקדמותו, זה מה שנאמר לי:
"אנו לא ביקשנו שיחזירו את 169
ביקשנו שיתגברו את התדירות של 69 ( התדירות בין שעה 7 ל 8 ירדה בחצי עקב ביטול 169)
אך הם לא מסוגלים לתגבר ולכן החזירו את 169"
&nbsp
נכון? מדויק? לא יודע, אבל זה מה שהם טוענים
זה רק מעורר עוד תהיות:
1. מדוע קו 169 מוחזר לקדמותו באופן מוחלט? הרי לגבעת שמואל לא משנה אם הקו מתחיל ומסתיים בגני תקווה או בתל השומר. גם אם תושבי גני תקוה צריכים לבלוע את הסיבוב בגבעת שמואל, למה להחזיר את רוב הנסיעות לתל השומר ובכך להוציאן מגני תקווה?
2. למה להחזיר את 69 ללוח הזמנים הישן שלו, צעד שפועל בדיוק הפוך מהבקשה של גבעת שמואל?

זה רק מחזק את המחשבה שהבקשות של העיריות הן כיסוי ולא המניעים האמיתיים לשינויים שמתבצעים כעת.

למשרד התחבורה, לקווים וגם לעיריות (שזוכות לפחות לאהדה חלקית על היענות לבקשות תושבים שלהן) יש אינטרס להראות שהעיריות הן הגורם לשינויים, אבל כלל לא בטוח שזה אכן המצב.
 

oshlick1

New member
בטח שאין להם איך לתגבר את 69 בבוקר, הנהגים שלהם

כשפניתי לעיריית גב"ש לגבי החזרת 169 לקדמותו, זה מה שנאמר לי:
"אנו לא ביקשנו שיחזירו את 169
ביקשנו שיתגברו את התדירות של 69 ( התדירות בין שעה 7 ל 8 ירדה בחצי עקב ביטול 169)
אך הם לא מסוגלים לתגבר ולכן החזירו את 169"
&nbsp
נכון? מדויק? לא יודע, אבל זה מה שהם טוענים
בטח שאין להם איך לתגבר את 69 בבוקר, הנהגים שלהם
עסוקים בלתגבר קווים חשובים יותר - 336 מאור יהודה לרמת גן דרך רמת אפעל, 74 מאור יהודה לתל אביב דרך קרית אונו, 94 מאור יהודה לאוניברסיטת תל אביב דרך רמת גן, קו 1 המוארך עד רמת אפעל, קווי הרפאים 9 ו-15 בבקעת אונו....
 

תולקיק2

New member
הרגע ראיתי שיש על זה כבר שרשור...

ביטול קו 475 של "קווים" - החלטה איומה לבקעת אונו
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=3540

לפני כמה ימים שמחנו שהוסיפו קו חדש, 478, שיסע מקריית אונו דרך יהוד לנתב"ג וללוד, ואז התבשרנו שזה בא על חשבון הקו הותיק 475 שתגבר את 37 העמוס בבוקר שנוסע מיהוד לתחנה מרכזית ת"א דרך 461, דרך הטייסים ולה גארדיה.

"קווים" אומרים שמדובר בהנחיות משרד התחבורה. עם מי אפשר לדבר שם?
הרגע ראיתי שיש על זה כבר שרשור...
איזו החלטה מרגיזה
 

תולקיק2

New member
חדשות טובות - הקו לא יבוטל!


ביטול קו 475 של "קווים" - החלטה איומה לבקעת אונו
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=3540

לפני כמה ימים שמחנו שהוסיפו קו חדש, 478, שיסע מקריית אונו דרך יהוד לנתב"ג וללוד, ואז התבשרנו שזה בא על חשבון הקו הותיק 475 שתגבר את 37 העמוס בבוקר שנוסע מיהוד לתחנה מרכזית ת"א דרך 461, דרך הטייסים ולה גארדיה.

"קווים" אומרים שמדובר בהנחיות משרד התחבורה. עם מי אפשר לדבר שם?
חדשות טובות - הקו לא יבוטל!

בדף הפייסבוק של עיריית לוד הודיעו על כך.
https://www.facebook.com/LodMunicipality/?fref=nf
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה