עוד צרות במרכזים של נת"ע.

מצב
הנושא נעול.
זה באמת לא עושה רושם רציני על ספקים פוטנציאליים בחו״ל!

עוד צרות במרכזים של נת"ע.
מפעילות זרות לא מעוניינות להכנס מחשש לבלאגן-
http://www.themarker.com/dynamo/1.3134042

...מה דעתכם? תהיה דחיה?
זה באמת לא עושה רושם רציני על ספקים פוטנציאליים בחו״ל!
בדף של נת״ע מוזכר ה Addendum מספר 5 למכרז, בו נאמר שמועד מסירת ההצעות נדחה ל 15.11.2016 .
ב 13.11.2016 פורסם Addendum מספר 9 המטפל בנושא אחר, אז מה עם ה Addenda
6, 7 ו 8? בקצור: מתי נדחה מועד מסירת ההצעות? מדוע לא פורסם? אולי כאן מתחיל הבלאגן שאתה מזכיר?
 
שים לב שבאתר נת"ע לא מופיע מועד אחרון להגשת הצעות למכרז הזה

זה באמת לא עושה רושם רציני על ספקים פוטנציאליים בחו״ל!
בדף של נת״ע מוזכר ה Addendum מספר 5 למכרז, בו נאמר שמועד מסירת ההצעות נדחה ל 15.11.2016 .
ב 13.11.2016 פורסם Addendum מספר 9 המטפל בנושא אחר, אז מה עם ה Addenda
6, 7 ו 8? בקצור: מתי נדחה מועד מסירת ההצעות? מדוע לא פורסם? אולי כאן מתחיל הבלאגן שאתה מזכיר?
שים לב שבאתר נת"ע לא מופיע מועד אחרון להגשת הצעות למכרז הזה
אפשר להניח שלא כל התכתובת בין נת"ע לניגשים וניגשים פוטנציאליים למכרז מפורסמת באתר.
יש מסמכים שהגישה אליהם היא רק דרך שרת ה FTP עם סיסמה.
 
אתה צודק, לא הכל צריך להתפרסם אבל Addendum 5 אומר 15 לנובמבר

שים לב שבאתר נת"ע לא מופיע מועד אחרון להגשת הצעות למכרז הזה
אפשר להניח שלא כל התכתובת בין נת"ע לניגשים וניגשים פוטנציאליים למכרז מפורסמת באתר.
יש מסמכים שהגישה אליהם היא רק דרך שרת ה FTP עם סיסמה.
אתה צודק, לא הכל צריך להתפרסם אבל Addendum 5 אומר 15 לנובמבר
 
הנה

שים לב ש Addendum 5 כבר לא מופיע באתר
הנה

 
ואם הסינים בכל זאת לא היו הזוכים במכרז הקרונות,הכל היה יותר?

זה באמת לא עושה רושם רציני על ספקים פוטנציאליים בחו״ל!
בדף של נת״ע מוזכר ה Addendum מספר 5 למכרז, בו נאמר שמועד מסירת ההצעות נדחה ל 15.11.2016 .
ב 13.11.2016 פורסם Addendum מספר 9 המטפל בנושא אחר, אז מה עם ה Addenda
6, 7 ו 8? בקצור: מתי נדחה מועד מסירת ההצעות? מדוע לא פורסם? אולי כאן מתחיל הבלאגן שאתה מזכיר?
ואם הסינים בכל זאת לא היו הזוכים במכרז הקרונות,הכל היה יותר?
בראשון ליולי 2016, News1 כתב:
-Alstom ו CAF עתרו למחוזי נגד זכיית הסיניים.
-השופט קובי ורדי דחה את העתירה.
-Alstom ו CAF עירערו לעליון.
- העליון אמור לדון בעירעור עד סוף השנה.

סוף השנה בקרוב!!
 

Bus Nerd

Active member
אני חוזה יותר בלאגן אם העליון יקבל את העתירה

ואם הסינים בכל זאת לא היו הזוכים במכרז הקרונות,הכל היה יותר?
בראשון ליולי 2016, News1 כתב:
-Alstom ו CAF עתרו למחוזי נגד זכיית הסיניים.
-השופט קובי ורדי דחה את העתירה.
-Alstom ו CAF עירערו לעליון.
- העליון אמור לדון בעירעור עד סוף השנה.

סוף השנה בקרוב!!
אני חוזה יותר בלאגן אם העליון יקבל את העתירה
כי זה משדר לחברות הבינ"ל שישראל "לא רצינית" ושהכל מתנהל כאן בצורה מאוד לא מקצועית, וזה ייראה לחברות שניגשות למכרזים כמו "תוספת סיכון" מה שיכול לגרום להם לוותר או להגיש הצעה במחיר גבוה יותר משהם תיכננו.
&nbsp
מצד שני, אני מאוד הייתי מעדיף קרונות של אלסטום על פני קרונות סיניים.
 
לגבי ההפעלה, איזה יתרון משמעותי יש למפעילות בינלאומיות

אני חוזה יותר בלאגן אם העליון יקבל את העתירה
כי זה משדר לחברות הבינ"ל שישראל "לא רצינית" ושהכל מתנהל כאן בצורה מאוד לא מקצועית, וזה ייראה לחברות שניגשות למכרזים כמו "תוספת סיכון" מה שיכול לגרום להם לוותר או להגיש הצעה במחיר גבוה יותר משהם תיכננו.
&nbsp
מצד שני, אני מאוד הייתי מעדיף קרונות של אלסטום על פני קרונות סיניים.
לגבי ההפעלה, איזה יתרון משמעותי יש למפעילות בינלאומיות
על פני מפעילות ישראליות?
האם הדוגמאות הקודמות (סיטיפס וויאוליה) מצביעות על יתרון כזה?

יש בעיה של חוסר נסיון וידע בהפעלת מערכת כזו בישראל, זה נכון. אבל האם הפתרון הוא הפעלה על ידי גוף בינלאומי שלא מכיר את ענף התח"צ בישראל, או הפעלה על ידי מפעילים ישראלים שנתמכים ונעזרים בייעוץ בינלאומי?

אני דווקא רואה חיוב בכך שבעקבות המצב הנוכחי יתנו למפעילות ישראליות להוביל ולהיעזר בגופים בינלאומיים בעלי נסיון, במקום להיפך.
 

Bus Nerd

Active member
דיברתי על העתירה בנושא הקרונות

לגבי ההפעלה, איזה יתרון משמעותי יש למפעילות בינלאומיות
על פני מפעילות ישראליות?
האם הדוגמאות הקודמות (סיטיפס וויאוליה) מצביעות על יתרון כזה?

יש בעיה של חוסר נסיון וידע בהפעלת מערכת כזו בישראל, זה נכון. אבל האם הפתרון הוא הפעלה על ידי גוף בינלאומי שלא מכיר את ענף התח"צ בישראל, או הפעלה על ידי מפעילים ישראלים שנתמכים ונעזרים בייעוץ בינלאומי?

אני דווקא רואה חיוב בכך שבעקבות המצב הנוכחי יתנו למפעילות ישראליות להוביל ולהיעזר בגופים בינלאומיים בעלי נסיון, במקום להיפך.
דיברתי על העתירה בנושא הקרונות
עוד לא גיבשתי דעה בנושא מכרז ההפעלה חוץ מ"אפילו שת"פ עם TfL לא יהפוך את קווים לחברה מוצלחת יותר".
&nbsp
&nbsp
 
אבל ישראל באמת לא רצינית והכל מתנהל באמת בצורה לא מקצועית

אני חוזה יותר בלאגן אם העליון יקבל את העתירה
כי זה משדר לחברות הבינ"ל שישראל "לא רצינית" ושהכל מתנהל כאן בצורה מאוד לא מקצועית, וזה ייראה לחברות שניגשות למכרזים כמו "תוספת סיכון" מה שיכול לגרום להם לוותר או להגיש הצעה במחיר גבוה יותר משהם תיכננו.
&nbsp
מצד שני, אני מאוד הייתי מעדיף קרונות של אלסטום על פני קרונות סיניים.
אבל ישראל באמת לא רצינית והכל מתנהל באמת בצורה לא מקצועית
אי אפשר להסתיר את זה
קחו את יו"ר דירקריון נת"ע, יאיר שמיר.
הארגון שלו מתנהל כל כך טוב שהוא גם רוצה להוביל את דירקטוריון התעשייה האווירית.
בניית רכבת קלה ולא תחתית בושה של האוצר שלא תוקנה בזמן, הפרדה מכרזי הקרונות מהסיסטם זו החלטה בושה, וכל מה שקורה בעקבות זה הוא תוצאה טבעית, רמת ההוצאות של נת"ע שערוריה, והשחיתויות שהתגלו בה גם שערוריה. גם 2023 לא תהיה רכבת קלה. אבל גם מסילה רביעית באיילון לא תהיה.
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
ההבדל הוא שעל הקלה התחילו לעבוד, ואילו הרביעית לא מתוקצבת

אבל ישראל באמת לא רצינית והכל מתנהל באמת בצורה לא מקצועית
אי אפשר להסתיר את זה
קחו את יו"ר דירקריון נת"ע, יאיר שמיר.
הארגון שלו מתנהל כל כך טוב שהוא גם רוצה להוביל את דירקטוריון התעשייה האווירית.
בניית רכבת קלה ולא תחתית בושה של האוצר שלא תוקנה בזמן, הפרדה מכרזי הקרונות מהסיסטם זו החלטה בושה, וכל מה שקורה בעקבות זה הוא תוצאה טבעית, רמת ההוצאות של נת"ע שערוריה, והשחיתויות שהתגלו בה גם שערוריה. גם 2023 לא תהיה רכבת קלה. אבל גם מסילה רביעית באיילון לא תהיה.
&nbsp
ההבדל הוא שעל הקלה התחילו לעבוד, ואילו הרביעית לא מתוקצבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה