סקורפיון36
New member
קרונות ר״י, היסטוריה של העת האחרונה
קרונות ר״י, היסטוריה של העת האחרונה
אני מאוד מקווה שהצילומים עדיין לא פורסמו בפורום(???!).
תמונות 488 ו 489: קטר דיזל של הרכבת השוויצרית(CFF) גוררת/דוחפת את קרונות ה DD של Bombardier בעיר Vevey/שוייץ(״בירת״ השוקולד) ב 24.02.2014 .
תמונה 487: קטר חשמלי של הרכבת השווייצרית גוררת את קרונות ה DD של Bombardier(טיפוס V2N) בעת נסוי בעיר Sion/שוייץ ב 19.02.2014 .
תמונות 479, 480, 482, 483, 486, 490: קרונות ה DD של Bombardier, עדיין ללא סימני רשוי של ר״י בעיר Montigny/שוייץ וביניהם קרון מעבדה של הרכבת השווייצרית.
סתם קוריוז: בכל התמונות הקרונות נמצאים מתחת לחשמולת, כלומר שהם ״נכנסים״ לגבריט(Train gauge) החשמלי השווייצרי ...........כמובן שאין שום קשר עם חישמול המסילות בארץ שמתחיל עכשיו, על אחת כמה וכמה שבארץ החשמול יהיה ב 25קילווולט כאשר בשוייץ הוא ב 15קילווולט. בקצור, זה לא פוטומונטז׳ עם החרמון ברקע!
פ
קרונות ר״י, היסטוריה של העת האחרונה
אני מאוד מקווה שהצילומים עדיין לא פורסמו בפורום(???!).
תמונות 488 ו 489: קטר דיזל של הרכבת השוויצרית(CFF) גוררת/דוחפת את קרונות ה DD של Bombardier בעיר Vevey/שוייץ(״בירת״ השוקולד) ב 24.02.2014 .
תמונה 487: קטר חשמלי של הרכבת השווייצרית גוררת את קרונות ה DD של Bombardier(טיפוס V2N) בעת נסוי בעיר Sion/שוייץ ב 19.02.2014 .
תמונות 479, 480, 482, 483, 486, 490: קרונות ה DD של Bombardier, עדיין ללא סימני רשוי של ר״י בעיר Montigny/שוייץ וביניהם קרון מעבדה של הרכבת השווייצרית.
סתם קוריוז: בכל התמונות הקרונות נמצאים מתחת לחשמולת, כלומר שהם ״נכנסים״ לגבריט(Train gauge) החשמלי השווייצרי ...........כמובן שאין שום קשר עם חישמול המסילות בארץ שמתחיל עכשיו, על אחת כמה וכמה שבארץ החשמול יהיה ב 25קילווולט כאשר בשוייץ הוא ב 15קילווולט. בקצור, זה לא פוטומונטז׳ עם החרמון ברקע!
פ