עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

מצב
הנושא נעול.
תבדוק את התוכניות הכלכליות של הממשלות בעשור הנוכחי לעומת

עד כמה הממשלה ומי שעומד בראשה רלבנטיים להתקדמות בתשתיות?
מעבר לשנאת אולמרט ואהבת ביבי.
יש למישהו תשובה?
תבדוק את התוכניות הכלכליות של הממשלות בעשור הנוכחי לעומת
אלה בעשור הקודם ותקבל תשובה אובייקטיבית ללא התיווך של הכותבים בפורום הזה.
 
תודה אסתכל על התוכניות הכלכליות.

תבדוק את התוכניות הכלכליות של הממשלות בעשור הנוכחי לעומת
אלה בעשור הקודם ותקבל תשובה אובייקטיבית ללא התיווך של הכותבים בפורום הזה.
תודה אסתכל על התוכניות הכלכליות.
אני טוען שלעיתים גורמים שונים יכולים לעכב ואף לבטל פרויקט וצריכה להיות ממשלה מאוד נחושה כדי להתמיד בביצוע הפרויקטים.
 

gsi13579

New member
לתחנת עפולה יש פוטנציאל גדול להצלחה היות והיא התחנה הסבירה

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
לתחנת עפולה יש פוטנציאל גדול להצלחה היות והיא התחנה הסבירה
ביותר במיקומה מכל התחנות
תחנת יקנעם-כפר יהושע נמצאת אחרי כביש מהיר, ככה שהיתרון הוא לתושבי קריית טבעון יותר ולא ליקנעם
תחנת מגדל העמק-כפר ברוך היא עם הבעיות נגישות הגדולות ביותר, מרוחקת כ5 ק"מ מהכניסה למגדל העמק ובלי אפשרות כלל להגיע ברגל \ אופניים
תחנת בית שאן במקום ה-2 אחרי עפולה, נמצאת בכניסה לעיר אך בית שאן אינה עיר שמושקעת בה כרגע תשומת לב ופיתוח לעומת עפולה שמתפתחת מאוד בעיקר באזור התחנה והופכת למטרופולין
מסכימה לחלוטין עם זה שהיו צריכים לעשות מסילה כפולה עד עפולה ולוותר למסילה לבית שאן, אך יש לזכור כי המסילה לבית שאן הכרחית למטענים בלבד, אז היה נוח לעשות מסילה כפולה עד עפולה ומסילה בודדת עד בית שאן, אך אני מאמינה שזה יקרה בעשור הקרוב
שכחתי גם לציין שהעומס בקו 301 הוא פשוט מטורף, במיוחד בימי שישי - אין מקום ב-כ-ל-ל, לכן זהו סימן שהרכבת לעפולה תצליח, ליקנעם ומגדל העמק פחות.. אבל נחכה ונראה, מה שכן - כמות הנוסעים לעפולה מובטחת
 

נייף

New member
מרכזית המפרץ

לתחנת עפולה יש פוטנציאל גדול להצלחה היות והיא התחנה הסבירה
ביותר במיקומה מכל התחנות
תחנת יקנעם-כפר יהושע נמצאת אחרי כביש מהיר, ככה שהיתרון הוא לתושבי קריית טבעון יותר ולא ליקנעם
תחנת מגדל העמק-כפר ברוך היא עם הבעיות נגישות הגדולות ביותר, מרוחקת כ5 ק"מ מהכניסה למגדל העמק ובלי אפשרות כלל להגיע ברגל \ אופניים
תחנת בית שאן במקום ה-2 אחרי עפולה, נמצאת בכניסה לעיר אך בית שאן אינה עיר שמושקעת בה כרגע תשומת לב ופיתוח לעומת עפולה שמתפתחת מאוד בעיקר באזור התחנה והופכת למטרופולין
מסכימה לחלוטין עם זה שהיו צריכים לעשות מסילה כפולה עד עפולה ולוותר למסילה לבית שאן, אך יש לזכור כי המסילה לבית שאן הכרחית למטענים בלבד, אז היה נוח לעשות מסילה כפולה עד עפולה ומסילה בודדת עד בית שאן, אך אני מאמינה שזה יקרה בעשור הקרוב
שכחתי גם לציין שהעומס בקו 301 הוא פשוט מטורף, במיוחד בימי שישי - אין מקום ב-כ-ל-ל, לכן זהו סימן שהרכבת לעפולה תצליח, ליקנעם ומגדל העמק פחות.. אבל נחכה ונראה, מה שכן - כמות הנוסעים לעפולה מובטחת
מרכזית המפרץ
בפרט לאחר שתפתח מרכזית המפרץ החדשה.
אגב, מתי היא אכן תפתח ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה