עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

מצב
הנושא נעול.
עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף


עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
 
שטרסלר הכלבלב 2006:

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
שטרסלר הכלבלב 2006:
"כל קו חדש של הרכבת נוסע ריק לחלוטין"

הנשיא טראמפ 2016: "הארץ עיתון כמו שבוז'י רה"מ"
 
ואתר הבית של אולמרט ממשיך לרמות:

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
ואתר הבית של אולמרט ממשיך לרמות:
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4880057,00.html

חושבים שלא נשים לב שהם טעו ביותר ממיליון נוסעים בשנה...
 

down und

New member
נודניק אתה מדבר על כמויות בתקופת חופשים וגם

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
נודניק אתה מדבר על כמויות בתקופת חופשים וגם
כשהנסיעה היתה בחינם חינמוביץ'.
כבר כשעברו לגבייה חלקית (הבנתי שעדיין לתושבי העמק יש הנחה משמעותית)
כבר לפי דברי אחת הגולשות הקבועות יש ירידה דרמטית בכמות הנוסעים.
 
עדיין הנסיעות לתחנות הקו למעט כפר יהושע עולות כמו נסיעה

נודניק אתה מדבר על כמויות בתקופת חופשים וגם
כשהנסיעה היתה בחינם חינמוביץ'.
כבר כשעברו לגבייה חלקית (הבנתי שעדיין לתושבי העמק יש הנחה משמעותית)
כבר לפי דברי אחת הגולשות הקבועות יש ירידה דרמטית בכמות הנוסעים.
עדיין הנסיעות לתחנות הקו למעט כפר יהושע עולות כמו נסיעה
לחיפה ומחיפה לתחנות הללו ולהיפך הנסיעה בחינם, באמצעות רב-קו.
כך שאפילו עדיין אין ממש גביה חלקית, למעט תחנת כפר יהושע.
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/EmekPrices.aspx[/URL]

כלומר: יש ירידה בכמות הנוסעים עוד בתקופת החינם, מרגע שתקופת החגים הסתיימה.
ברור לגמרי שכמות הנוסעים הגדולה באוקטובר נבעה בעיקר ממטיילים וסקרנים ולא מקהל הנוסעים הקבוע של הקו בימי שגרה.
 
כנראה שלא קראת את הכתבה...

נודניק אתה מדבר על כמויות בתקופת חופשים וגם
כשהנסיעה היתה בחינם חינמוביץ'.
כבר כשעברו לגבייה חלקית (הבנתי שעדיין לתושבי העמק יש הנחה משמעותית)
כבר לפי דברי אחת הגולשות הקבועות יש ירידה דרמטית בכמות הנוסעים.
כנראה שלא קראת את הכתבה...
בתקופת חוה"מ סוכות היו מאה אלף נוסעים (20 אלף ביום).

כעת זה ירד לחמשת אלפים ביום. 22 ימי עבודה בחודש - 110 אלף בחודש. לא חישבתי מוצ"ש, זה קצת יותר, נישאר עם 110000.

12 חודשים - 1.32 מיליון נוסעים בשנה.

כנופיית אולמרט התחייבה לאפס נוסעים בשנה. כלומר טעו במיליון ושליש.

וזה כמובן רק בהתחלה, עם הזמן תהיה עליה במספר כמו בכל קו. תוספת תחנות, עליה באוכלוסיית עפולה ובית שאן, מעבר לעמק בזכות הרכבת.

כך שכנופיית אולמרט שוב נחשפה במערומיה. וזה לפי נתונים שמוסר אתר הבית של המושחת.
 
סיבה אפשרית לשגיאה בתחזית רכבת העמק

כנראה שלא קראת את הכתבה...
בתקופת חוה"מ סוכות היו מאה אלף נוסעים (20 אלף ביום).

כעת זה ירד לחמשת אלפים ביום. 22 ימי עבודה בחודש - 110 אלף בחודש. לא חישבתי מוצ"ש, זה קצת יותר, נישאר עם 110000.

12 חודשים - 1.32 מיליון נוסעים בשנה.

כנופיית אולמרט התחייבה לאפס נוסעים בשנה. כלומר טעו במיליון ושליש.

וזה כמובן רק בהתחלה, עם הזמן תהיה עליה במספר כמו בכל קו. תוספת תחנות, עליה באוכלוסיית עפולה ובית שאן, מעבר לעמק בזכות הרכבת.

כך שכנופיית אולמרט שוב נחשפה במערומיה. וזה לפי נתונים שמוסר אתר הבית של המושחת.
סיבה אפשרית לשגיאה בתחזית רכבת העמק
א. לאחר חול המועד, כבר די ברור שהקו רחוק מלהיות מלא. כלומר התחזית של מיעוט נוסעים כרגע נכונה, אבל חיביים לחכות לפחות שנתיים כדי לדעת, אסור לקפוץ עכשיו.
ב. תחזית ה"אפס נוסעים" היא פופוליסטית, התחזית האמיתית אף פעם לא היתה אפס נוסעים אלא מעט נוסעים, באופן שלא מצדיק את ההשקעה בקו.
ג. כנראה התוצאה בפועל תהיה קצת יותר גבוהה מהתחזית הנמוכה (אם כי עדיין לא גבוהה מאד) וזאת מאחר ולפי העדויות שאני שומע אנשים כן משתמשים בקו כדי להגיע עד תל אביב, כי זמן הנסיעה שווה לזמן הנסיעה באוטובוס בפקקי בוקר (לא פחות בגלל הנסיעה צפונה לראש הכרמל, אלא רק שווה). ורכבת בכל זאת היא כלי יותר נוח. אם תוספיו לזה את העובדה שכרגע אין מצוקת חניה בתחנות החדשות וזה עוזר להסטה של נוסעים. אני אישית מכיר מישהי מקרית טבעון, שבעבר נסעה לבנימינה, ועכשיו עולה בתחנת כפר יהושע כי אין בעיות חניה (מרכזית המפרץ מעולם לא עמדה על הפרק כי שם אין חניה חינם).

אני מעריך שבעוד שנתיים מספר הנוסעים בקו יהיה נמוך, אך לא נמוך עד כדי גיחוך.
אם היו עושים מסילה כפולה עד עפולה, עם שלוש רכבות בשעה, ולא עושים בכלל את קטע עפולה בית שאן לדעתי הרכבת היתה תופסת הרבה יותר חזק.
 

down und

New member
גם שאפו וגם א-מחייה, גם שאפו וגם א-מחייה

סיבה אפשרית לשגיאה בתחזית רכבת העמק
א. לאחר חול המועד, כבר די ברור שהקו רחוק מלהיות מלא. כלומר התחזית של מיעוט נוסעים כרגע נכונה, אבל חיביים לחכות לפחות שנתיים כדי לדעת, אסור לקפוץ עכשיו.
ב. תחזית ה"אפס נוסעים" היא פופוליסטית, התחזית האמיתית אף פעם לא היתה אפס נוסעים אלא מעט נוסעים, באופן שלא מצדיק את ההשקעה בקו.
ג. כנראה התוצאה בפועל תהיה קצת יותר גבוהה מהתחזית הנמוכה (אם כי עדיין לא גבוהה מאד) וזאת מאחר ולפי העדויות שאני שומע אנשים כן משתמשים בקו כדי להגיע עד תל אביב, כי זמן הנסיעה שווה לזמן הנסיעה באוטובוס בפקקי בוקר (לא פחות בגלל הנסיעה צפונה לראש הכרמל, אלא רק שווה). ורכבת בכל זאת היא כלי יותר נוח. אם תוספיו לזה את העובדה שכרגע אין מצוקת חניה בתחנות החדשות וזה עוזר להסטה של נוסעים. אני אישית מכיר מישהי מקרית טבעון, שבעבר נסעה לבנימינה, ועכשיו עולה בתחנת כפר יהושע כי אין בעיות חניה (מרכזית המפרץ מעולם לא עמדה על הפרק כי שם אין חניה חינם).

אני מעריך שבעוד שנתיים מספר הנוסעים בקו יהיה נמוך, אך לא נמוך עד כדי גיחוך.
אם היו עושים מסילה כפולה עד עפולה, עם שלוש רכבות בשעה, ולא עושים בכלל את קטע עפולה בית שאן לדעתי הרכבת היתה תופסת הרבה יותר חזק.
גם שאפו וגם א-מחייה, גם שאפו וגם א-מחייה
ולגבי הסיפא וגם הסיפא דסיפא מסכים עם שניהם, בעצם רק עם חצי מהסיפא
דסיפא.
כלומר מסילה כפולה עפולה חיפה, 3 רכבות בשעה אבל כן מסילה עד בית שאן
ורכבת פעם בשעה לכל כוון.
 

אבישי ק

New member
כמה טעויות בהודעה אחת... איפה מתחילים...

סיבה אפשרית לשגיאה בתחזית רכבת העמק
א. לאחר חול המועד, כבר די ברור שהקו רחוק מלהיות מלא. כלומר התחזית של מיעוט נוסעים כרגע נכונה, אבל חיביים לחכות לפחות שנתיים כדי לדעת, אסור לקפוץ עכשיו.
ב. תחזית ה"אפס נוסעים" היא פופוליסטית, התחזית האמיתית אף פעם לא היתה אפס נוסעים אלא מעט נוסעים, באופן שלא מצדיק את ההשקעה בקו.
ג. כנראה התוצאה בפועל תהיה קצת יותר גבוהה מהתחזית הנמוכה (אם כי עדיין לא גבוהה מאד) וזאת מאחר ולפי העדויות שאני שומע אנשים כן משתמשים בקו כדי להגיע עד תל אביב, כי זמן הנסיעה שווה לזמן הנסיעה באוטובוס בפקקי בוקר (לא פחות בגלל הנסיעה צפונה לראש הכרמל, אלא רק שווה). ורכבת בכל זאת היא כלי יותר נוח. אם תוספיו לזה את העובדה שכרגע אין מצוקת חניה בתחנות החדשות וזה עוזר להסטה של נוסעים. אני אישית מכיר מישהי מקרית טבעון, שבעבר נסעה לבנימינה, ועכשיו עולה בתחנת כפר יהושע כי אין בעיות חניה (מרכזית המפרץ מעולם לא עמדה על הפרק כי שם אין חניה חינם).

אני מעריך שבעוד שנתיים מספר הנוסעים בקו יהיה נמוך, אך לא נמוך עד כדי גיחוך.
אם היו עושים מסילה כפולה עד עפולה, עם שלוש רכבות בשעה, ולא עושים בכלל את קטע עפולה בית שאן לדעתי הרכבת היתה תופסת הרבה יותר חזק.
כמה טעויות בהודעה אחת... איפה מתחילים...
אין חנייה בתשלום במרכזית המפרץ, יש גם את החניון החדש שפתחו מעבר למסילה.
התדירות הנמוכה לא מאפשרת לנצל מיטבית את הרכבת כאמצאי תחבורה מוביל אבל אין מעט נוסעים.
אנשים עם הזמן יתרגלו לקיום של הרכבת וכמות הנוסעים תגדל עם הזמן כשאנשים יתחילו(כמוני ועוד רבים) לתכנן את היום שלהם לפי הלוז של הרכבת.
אנשים נוסעים באופן לא ברור בין נהריה לעפולה כך שהגידול בכמות הנוסעים מגיעה גם המקו המוזר הזה שצץ.
בקיצור: לירוק עובדות בלי לבדוק זו המחלה של הישראלים.
ובמגדל השן תמיד חושבים את עצמם גרוייסה חוכם.
 
מה האחראיות של ראש ממשלה לכל קו רכבת?

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
מה האחראיות של ראש ממשלה לכל קו רכבת?
באותה המידה אפשר להגיד שאין מערכת הסעת המונים בתל אביב , בקושי קו אדום שמוקם בעצלתיים, בגלל ראש הממשלה הנוכחי.
 
ממש לא, כי לממשלת אולמרט הייתה מדיניות של אי השקעה בתח"צ

מה האחראיות של ראש ממשלה לכל קו רכבת?
באותה המידה אפשר להגיד שאין מערכת הסעת המונים בתל אביב , בקושי קו אדום שמוקם בעצלתיים, בגלל ראש הממשלה הנוכחי.
ממש לא, כי לממשלת אולמרט הייתה מדיניות של אי השקעה בתח"צ
והקפאת פרויקטים ואילו לממשלות נתניהו בעשור הנוכחי יש מדיניות של השקעה בתח"צ ושחרור פרויקטים.
בזכות המדיניות של ממשלות נתניהו הקו האדום בכלל מוקם.
והעיכובים בהקמתו בעשור הנוכחי לא נבעו ממדיניות ממשלתית אלא מהתנהלות כושלת של חברה ממשלתית - התנהלות ששר התחבורה בממשלות נתניהו והמנכ"ל הנוכחי של נת"ע הצליחו לשנות.
 
חברת MTS, ארגונים ירוקים , ופולשים במסילה לבאר שבע

ממש לא, כי לממשלת אולמרט הייתה מדיניות של אי השקעה בתח"צ
והקפאת פרויקטים ואילו לממשלות נתניהו בעשור הנוכחי יש מדיניות של השקעה בתח"צ ושחרור פרויקטים.
בזכות המדיניות של ממשלות נתניהו הקו האדום בכלל מוקם.
והעיכובים בהקמתו בעשור הנוכחי לא נבעו ממדיניות ממשלתית אלא מהתנהלות כושלת של חברה ממשלתית - התנהלות ששר התחבורה בממשלות נתניהו והמנכ"ל הנוכחי של נת"ע הצליחו לשנות.
חברת MTS, ארגונים ירוקים , ופולשים במסילה לבאר שבע
הם גורמים שעיכבו בכמה שנים את הבנייה,
לו באמת ממשלת הליכוד בראשות נתניהו היו רוצים לבנות מטרו כבר היו 3 הקווים בבניה סביר גם שלקראת סיום.
&nbsp
 
איזו תמימות...

מה האחראיות של ראש ממשלה לכל קו רכבת?
באותה המידה אפשר להגיד שאין מערכת הסעת המונים בתל אביב , בקושי קו אדום שמוקם בעצלתיים, בגלל ראש הממשלה הנוכחי.
איזו תמימות...
אולמרט החליט להקפיא את כל תכנית החומש. לאחר יותר משנתיים כשהוא כבר פרש בגלל האישומים נגדו הממשלה הפשירה חלק מהפרוייקטים ( כתגובה למשבר העולמי). בפועל העבודות התחדשו רק לאחר עליית נתניהו לשלטון, ובהדרגה. העיכובים האדירים (9 שנים בקו העמק, 10 בקו לכרמיאל, 11 בקו לי-ם, 9 בקו השרון) הם בעיקר באשמתו.
 
זאת הנקודה שאני חולק עליה

איזו תמימות...
אולמרט החליט להקפיא את כל תכנית החומש. לאחר יותר משנתיים כשהוא כבר פרש בגלל האישומים נגדו הממשלה הפשירה חלק מהפרוייקטים ( כתגובה למשבר העולמי). בפועל העבודות התחדשו רק לאחר עליית נתניהו לשלטון, ובהדרגה. העיכובים האדירים (9 שנים בקו העמק, 10 בקו לכרמיאל, 11 בקו לי-ם, 9 בקו השרון) הם בעיקר באשמתו.
זאת הנקודה שאני חולק עליה
קו העמק אכן בוטל, מסילת השרון נדחתה בעיקר בגלל העתירה של תושבי רעננה.
האחראיות על תשתיות הרכבת הם לא רק בגלל ראש הממשלה
מנכ"ל הרכבת, שר האוצר, שר התחבורה ארגוני סביבה פולשים גם משנים את תמונת המצב הכולל.
הקו למודיעין לראשון מערב וההכפלה של באר שבע והקו לירושלים כן קודמו בתקופתו,
2 הקווים האחרונים לא עבדו בהם בגלל סיבות חיצונית.
&nbsp
והכי חשוב מערכות הסעת ההמונים נבנות באותו הקצב (לאט מידי) בשתי הממשלות, ראה את הקו האדום שרק עכשו נבנה, הרקלת בירושלים שקודמה לאט, וההארכה שלה עוד יותר לאט.
 

אלון 58

New member
אולמרט = עוד מושחת ומתנשא ומנותק מהשטח...,

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
אולמרט = עוד מושחת ומתנשא ומנותק מהשטח...,
בסוף שנות ה-80' של המאה שעברה,עת כיהן אולמרט כשר הבריאות בממשלת שמיר (או שמא "שר המחלות",כמו ליצמן דהיום?),דרש לסגור את תחנות מד"א בכמה ערי פריפריה,"מטעמי חסכון" למשרד הבריאות,כשנתקל במחאה ציבורית עם תחילת ביטול התחנות,היה מקרה בערד שנפטרה אשה שפירכסה במרכז המסחרי,שמרוחק רק 100 > 150 מטר ממבנה תחנת מד"א,אבל בזמן הקצר ההוא כבר לא הספיקו לתת מענה מדימונה או מבאר-שבע,כשלבסוף אחרי המקרה הזה היתה "פשרה" : תחנת מד"א בערד תשוב לפעול אבל ללא מוקד טלפוני,חיוגי 101 יופנו לדימונה,ומשם תצא הוראה לאמבולנס בערד לאן לצאת,מסרבל את הענין? סביר שכן,אבל מה אכפת לשׂר כזה או אחר כשלו יש טיפול רפואי צמוד בכנסת?
זו היתה עוד אחת מעלילותיו של אולמרט "הגיבור".
 

down und

New member
מדוע ליצמן הוא שר המחלות?

אולמרט = עוד מושחת ומתנשא ומנותק מהשטח...,
בסוף שנות ה-80' של המאה שעברה,עת כיהן אולמרט כשר הבריאות בממשלת שמיר (או שמא "שר המחלות",כמו ליצמן דהיום?),דרש לסגור את תחנות מד"א בכמה ערי פריפריה,"מטעמי חסכון" למשרד הבריאות,כשנתקל במחאה ציבורית עם תחילת ביטול התחנות,היה מקרה בערד שנפטרה אשה שפירכסה במרכז המסחרי,שמרוחק רק 100 > 150 מטר ממבנה תחנת מד"א,אבל בזמן הקצר ההוא כבר לא הספיקו לתת מענה מדימונה או מבאר-שבע,כשלבסוף אחרי המקרה הזה היתה "פשרה" : תחנת מד"א בערד תשוב לפעול אבל ללא מוקד טלפוני,חיוגי 101 יופנו לדימונה,ומשם תצא הוראה לאמבולנס בערד לאן לצאת,מסרבל את הענין? סביר שכן,אבל מה אכפת לשׂר כזה או אחר כשלו יש טיפול רפואי צמוד בכנסת?
זו היתה עוד אחת מעלילותיו של אולמרט "הגיבור".
מדוע ליצמן הוא שר המחלות?
הוא דוקא מקבל חוות דעת טובות עד מעולות מהמון אנשים שרובם חילונים
או דתיים כיפות סרוגות (בקיצור, לא בדיוק חרדים).

ואגב, כשיש מכשירי קשר ומחשבים, ולמד"א יש גם וגם,
אין שום בעיה אם הקריאה הטלפונית של אזרח מודאג בערד מגיעה לדימונה
ומשם יוצאת קריאה הן במכשיר הקשר והן רישום במערכת הקריאות הממוחשבת
לתחנת מד"א או נקודת מד"א ערד.
זה תוספת של בדיוק 15 עד 40 שניות בזמן הקריאה. לא יותר.
 

down und

New member
עוד תוספת בעניין הסיפא של דברי

מדוע ליצמן הוא שר המחלות?
הוא דוקא מקבל חוות דעת טובות עד מעולות מהמון אנשים שרובם חילונים
או דתיים כיפות סרוגות (בקיצור, לא בדיוק חרדים).

ואגב, כשיש מכשירי קשר ומחשבים, ולמד"א יש גם וגם,
אין שום בעיה אם הקריאה הטלפונית של אזרח מודאג בערד מגיעה לדימונה
ומשם יוצאת קריאה הן במכשיר הקשר והן רישום במערכת הקריאות הממוחשבת
לתחנת מד"א או נקודת מד"א ערד.
זה תוספת של בדיוק 15 עד 40 שניות בזמן הקריאה. לא יותר.
עוד תוספת בעניין הסיפא של דברי
רק אתמול ראיתי משהו חריג במזרח ת"א, כמעט במרכז שלה.
ליד הסינרמה ז"ל, יגאל אלון פינת יצחק שדה, ראיתי זקן וזקנה שמזניחים מידיהם
עגלת טרולי של קניות שבד"כ זקנים הולכים איתם ומנסים להכנס לרכב זר
מבחינתם שעמד במקביל אלי ברמזור. לפי שפת הגוף של הזקנה ושל הנהג הצעיר
ראו בעליל שהם לא מכירים זה את זו.
הזקן רעד בכל הגוף ופניו נראו לא טוב, בדיוק כמו בפרסומות על שבץ מוחי,
בלבול, פה פעור ולא סימטרי.
היות וראיתי שהם נכנסים לרכב אמרתי לעצמי בלב שבטח הנהג מתקשר למד"א.

כעבור שתי דקות המצפון שלי ייסר אותי והחלטתי להתקשר בעצמי למד"א.
שחררתי את נועל המסך מהסלולרי שהיה במתקן הדיבורית שמוצמד לחלון והקשתי
במקשים 101. הטלפון של מגן דוד אדום ביזגרוֹּאל מדינת.

תוך 5 שניות עונה לי בחורה שנשמעה מאוד אדיבה ונחמדה וספרתי לה מה קרה
ושאלתי אותה האם הנהג הצעיר ההוא הזעיק את מד"א.
היא בדקה ב-מ-ח-ש-ב שלדבריה מכל המחוזות הוא מעודכן בזמן אמת.

שאלתי אותה האם היא עצמה יושבת במד"א ת"א והיא השיבה לי שלא.
היא יושבת במד"א ירקון (מד"א ירקון זה בפ"ת בכלל).

אז הנה, עיר מהגדולות בארץ עם המון תאונות דרכים, זקנים, תינוקות שנולדים, פשע, דקירות, פה ושם אירועי טרור וכו',
שהמוקד הטלפוני לא נמצא בה בכלל.
אבל, היום יש מכשירי קשר וגם מערכות מחשב און ליין כך שאין שום עיכוב ושום נעליים או ערדליים.
 

25306yosef

New member
מערכות מחשב און ליין

עוד תוספת בעניין הסיפא של דברי
רק אתמול ראיתי משהו חריג במזרח ת"א, כמעט במרכז שלה.
ליד הסינרמה ז"ל, יגאל אלון פינת יצחק שדה, ראיתי זקן וזקנה שמזניחים מידיהם
עגלת טרולי של קניות שבד"כ זקנים הולכים איתם ומנסים להכנס לרכב זר
מבחינתם שעמד במקביל אלי ברמזור. לפי שפת הגוף של הזקנה ושל הנהג הצעיר
ראו בעליל שהם לא מכירים זה את זו.
הזקן רעד בכל הגוף ופניו נראו לא טוב, בדיוק כמו בפרסומות על שבץ מוחי,
בלבול, פה פעור ולא סימטרי.
היות וראיתי שהם נכנסים לרכב אמרתי לעצמי בלב שבטח הנהג מתקשר למד"א.

כעבור שתי דקות המצפון שלי ייסר אותי והחלטתי להתקשר בעצמי למד"א.
שחררתי את נועל המסך מהסלולרי שהיה במתקן הדיבורית שמוצמד לחלון והקשתי
במקשים 101. הטלפון של מגן דוד אדום ביזגרוֹּאל מדינת.

תוך 5 שניות עונה לי בחורה שנשמעה מאוד אדיבה ונחמדה וספרתי לה מה קרה
ושאלתי אותה האם הנהג הצעיר ההוא הזעיק את מד"א.
היא בדקה ב-מ-ח-ש-ב שלדבריה מכל המחוזות הוא מעודכן בזמן אמת.

שאלתי אותה האם היא עצמה יושבת במד"א ת"א והיא השיבה לי שלא.
היא יושבת במד"א ירקון (מד"א ירקון זה בפ"ת בכלל).

אז הנה, עיר מהגדולות בארץ עם המון תאונות דרכים, זקנים, תינוקות שנולדים, פשע, דקירות, פה ושם אירועי טרור וכו',
שהמוקד הטלפוני לא נמצא בה בכלל.
אבל, היום יש מכשירי קשר וגם מערכות מחשב און ליין כך שאין שום עיכוב ושום נעליים או ערדליים.
מערכות מחשב און ליין
כל המחשבים עובדים על תוכנית שרצה על המחשב המרכזי הממוקם במיקום גאוגרפי שונה מהמוקד. ולכן אין כל משמעות למיקום הפיזי של המוקד הטלפוני.

כשמתקבלת קריאה, הנתונים מוזנים לתוך התוכנית שרצה כאמור על המחשב המרכזי הממוקם אי שם בחוות השרתים. כל המחשבים מקושרים כאמור למחשב המרכזי. ואם חלילה יש תקלה במחשב או בקווי התקשורת למחשב המרכזי, אז יש מכשירי קשר למקרים שכאלה שהם נדירים ביותר.
 

אלון 58

New member
לא מענינות אותי חוות הדעת של אחרים...,

מדוע ליצמן הוא שר המחלות?
הוא דוקא מקבל חוות דעת טובות עד מעולות מהמון אנשים שרובם חילונים
או דתיים כיפות סרוגות (בקיצור, לא בדיוק חרדים).

ואגב, כשיש מכשירי קשר ומחשבים, ולמד"א יש גם וגם,
אין שום בעיה אם הקריאה הטלפונית של אזרח מודאג בערד מגיעה לדימונה
ומשם יוצאת קריאה הן במכשיר הקשר והן רישום במערכת הקריאות הממוחשבת
לתחנת מד"א או נקודת מד"א ערד.
זה תוספת של בדיוק 15 עד 40 שניות בזמן הקריאה. לא יותר.
לא מענינות אותי חוות הדעת של אחרים...,
ליצמן הוא סקטוריאלי כפי שהוא אמור להיות,ראיתי את התנהלותו מול העיריה שלנו על-כך שהוא דורש "לתת יד" לצאן מרעיתו להשתולל בעיר ולעשות כרצונם ובניגוד לחוק.
היום אולי הקשר עובד טוב יותר,אבל אז זה לא היה כך,והדרישה של אולמרט אז היתה לסגור לגמרי תחנות מד"א במקומות שונים,וזה מראה איזה טיפוס מושחת הוא בתחומים רבים,כנראה שהכלא מתאים לו.
 
עד כמה הממשלה ומי שעומד בראשה רלבנטיים להתקדמות בתשתיות?

עוד שקר של כנופיית אולמרט נחשף

אולמרט 2006: "לבטל את קו העמק, איש לא ייסע בו"

110 אלף נוסעים בחודש 2016: "היי אהוד, מה נשמע בכלא מעשיהו?"
עד כמה הממשלה ומי שעומד בראשה רלבנטיים להתקדמות בתשתיות?
מעבר לשנאת אולמרט ואהבת ביבי.
יש למישהו תשובה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה