הרכבל הסובייטי בגאורגיה

מצב
הנושא נעול.

david80

Member


מרשים!!! גם מפחיד!!!
 

Ccyclist

Well-known member
הבעיה במערכות כאלו היא הקיבולת. לשאטל רכבתי יש נסועה עדיפה.

משהו יותר מודרני נחנך אתמול. האם זה פתרון לערים אחרות גם כן?
http://www.dw.com/en/frances-first-urban-cable-car-opens-for-business-in-brest/a-36452689
הבעיה במערכות כאלו היא הקיבולת. לשאטל רכבתי יש נסועה עדיפה.
בלונדון יש רכבל עירוני בן שתי תחנות וקו שאטל בן שתי תחנות בתחתית. אמנם יש הבדלים בסוגי האזורים והמסלול על אף ששני הקווים חוצים את הנהר ויש תשלום נוסף לרכבל (שניתן לבצע גם בערך צבור) בעוד שהרכבת כלולה בכירטוס אבל בסופו של דבר לקו ווטרלו והסיטי יש נסועה של כמעט 16 מיליון בשנה מול 1.5 מיליון נוסעים שנתיים באמירטס איירליין.
&nbsp
אפילו אם היו מאזנים ומשכללים לטובת הרכבל ומכפילים את הנסועה שלו (באופן אמיתי או ע"י קיזוזים סטטיסטיים) הוא לא היה מגיע ליותר מחמישית הנסועה של השאטל הרכבתי כי גונדולות אינן יכולות להתחרות בקיבולת של שאטל רכבתי מקוצר בן 4 קרונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה